Spring naar bijdragen

Mis de speciale aanbieding niet. 85% korting op Private Internet Access VPN, nu slechts €1,75 per maand en ontvang 4 maanden gratis.

Ervaar ultiem gebruiksgemak en een snelle VPN-verbinding. Geniet van de beste kwaliteit voor de scherpste prijs. Met Private Internet Access kun je moeiteloos torrents, Usenet en Netflix gebruiken! En geld-terug-garantie van 30 dagen, dus je kunt het risicovrij proberen.

Wil je weten hoe je aan de slag kunt gaan? Bekijk dan onze handige handleiding voor een probleemloze installatie en gebruik. :goed:

GTA 5 - Download / Crack / Serial / Torrent / NZB

Jeroen
 Delen

Aanbevolen reactie

• Bijdragen:  6.680
  • Waardering:   258
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  31

http://www.rockstargames.com/newswire/article/50871/asked-answered-gtav.html

“Will we ever see some GTA V gameplay?” – @ASTR4Lx

Yes. Soon (or in September if you don’t want to see it before you play it… it’s up to you) – the first Official Gameplay Video is on its way...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast ĐiŝaŝteɍƵaƞƴ

“Would you be able to tell me to what extent are weapons and vehicles customizable?”@kieranmgklaceup

Without going into detail just yet, we can tell you that both will be very customizable – with a range of weapon upgrades as well as some very deep car customization. Stay tuned for more very soon.

AUTO"S TUNEN! Sorry dat ik het zeg maar ik vond GTA San Andreas veel beter dan Gta 4 :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Bijdragen:  5.712
  • Waardering:   113
  • Actief:  

Gta is sowieso altijd kut.

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Bijdragen:  1.573
  • Waardering:   118
  • Actief:  
  • Leeftijd:  42

Wtf...... >_>

Verstuurd van mijn HTC One X met Tapatalk

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Actief:  

Heel kut ja :P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Administrators

• Bijdragen:  26.234
  • Waardering:   2.930
  • Prestatiepunten:  24.933
  • Dagen gewonnen:  264
  • Actief:  
  • Was actief op:  Android

Tja precies... enige topic in de wereld waar het woord Kut in voor komt in een GTA5 topic :P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Actief:  

Haha jokie. Deze game wordt weer echt vet. Al bekend wanneer de pc versie gereleased wordt?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Bijdragen:  5.261
  • Waardering:   503
  • Prestatiepunten:  466
  • Dagen gewonnen:  10
  • Actief:  
  • Leeftijd:  29

Nope, helaas nog niet.. :(

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Actief:  

Jaaaaaaa

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Actief:  

Ik zag het vanmiddag idd ook al! Ik ben benieuwd. Om 4 uur (16.00 uur) dacht ik moet die online komen. Of 3 uur, weet niet zeker.

bewerkt door Rikkert.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Bijdragen:  61
  • Waardering:   21
  • Actief:  

Ben benieuwd..

GTA IV kon ik niet waarderen, SA daarentegen was awesome.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Actief:  

Ziet er goed uit!

Vooral het tunen van de auto's staat me aan!

• Leuk 2
Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Actief:  

Ziet er goed uit? Dat is zacht uitgedrukt. Fking megabloedjegeile game is dit! DAAAAAAMN wat een opties en allemaal zo vet. Ik houd van free roaming games en deze game wordt echt te bruut. Ook het aspect dat je je eigen missie kan customizen. Alleen nog geen nieuws over pc :(

• Leuk 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Bijdragen:  913
  • Waardering:   193
  • Prestatiepunten:  306
  • Actief:  

Zoo vet! Het lijkt me super om zo te kunnen switchen tussen de personages!

(en oja, ik ben stiekem ook wel benieuwd naar wat ze bedoelen met die multiplayer...)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Actief:  

Samee, komt hopelijk binnenkort meer informatie over vrij!

En ik wacht ook nog op meer info voor de Pc :(

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Actief:  

Die gameplay, gewoon bijna pr0n voor mij :P:bloos:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Actief:  

Het is ook weer te bruut voor worden. Ik begrijp ook niet hoe ze deze graphics uit de huidige consoles kunnen trekken.

Ik kan niet wachten!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 1 maand later...

• Actief:  

Hell yeah!

www.nu.nl/tech/3549035/gta-5-in-herfst-al-pc.html

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Administrators

• Actief:  

JAAAAA!!!

http://tweakers.net/nieuws/90688/nvidia-gta-v-komt-dit-najaar-uit-voor-pc.html

Volgens videokaartfabrikant Nvidia zal gamesontwikkelaar Rockstar zijn aankomende game Grand Theft Auto V nog dit najaar ook voor de pc uitbrengen. Versies voor de Xbox 360 en PlayStation 3 waren al aangekondigd, maar een pc-versie was nog niet bevestigd.

1367486782.jpegIn een gesprek over kwartaalcijfers sprak een topman van Nvidia over veranderingen in de pc-markt en het feit dat pc-gamers zich opmaken voor een aantal grote titels die dit najaar uit zullen komen. Hij noemde daarbij specifiek Call of Duty: Ghosts, Assassins Creed IV en dus Grand Theft Auto V. Nvidia werkt geregeld samen met gameontwikkelaars om de graphics van pc-games te optimaliseren en dus is het niet gek dat het bedrijf weet van een pc-versie terwijl deze nog niet aangekondigd is.

Het zou betekenen dat de pc-versie kort op de console-varianten volgt; die staan namelijk gepland voor een release op 17 september. In het verleden zat er vaak langere tijd tussen console- en pc-releases van Rockstar. Bij GTA IV moesten pc-gamers zeven maanden wachten en de game Red Dead Redemption verscheen helemaal niet voor de pc.

Het enige dat Rockstar ooit over een pc-versie gezegd heeft is dat deze overwogen werd. Gamers waren al een petitie gestart om Rockstar over te halen de game daadwerkelijk voor de pc uit te brengen. Deze heeft op het moment van schrijven 314.525 aanhangers.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Actief:  

Gaan we nu van verschillende sites hetzelfde plaatsen? :P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Administrators

• Actief:  

Tja... dan kan je het niet missen :P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Actief:  

Je zal wel een monster pc moeten hebben om gta v te draaien?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Actief:  

Ik wil het eerst van Rockstar zelf hebben gehoord.. :P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Actief:  

Ik niet...... Dit moet gewoon waar zijn. ^_^

Verstuurd vanaf mijn HTC One X met Tapatalk 4

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Actief:  

Ik hoop dat het waar is ja, maar het blijft onofficieel. Vind ik in ieder geval :P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  

Delen

• Willekeurig topic

• Nu op het forum

• Forumdiscussie: Welke antivirus is het beste voor mijn computer? Gebruiker: Janneke123 Hey allemaal! Ik ben niet zo goed met computers en ik weet niet echt welke antivirus ik moet kiezen. Wat is de beste? Ik wil gewoon iets wat me beschermt zonder te veel gedoe. Alvast bedankt! Expert: TechieTom Hee Janneke123! Goede vraag. Er zijn best veel antivirusprogramma’s en het kan verwarrend zijn. Laat me het zo simpel mogelijk uitleggen. Je wil een antivirus die goed beschermt, maar ook gebruiksvriendelijk is. Hier zijn een paar populaire opties: Norton: Dit is een klassieker. Het blokkeert virussen, malware en zelfs phishing-aanvallen (dat is als iemand probeert je persoonlijke informatie te stelen). Het kan soms wat traag zijn, maar de bescherming is top. Bitdefender: Dit programma heeft uitstekende bescherming en je merkt er bijna niets van, je computer blijft snel. Daarnaast krijg je er extra functies bij, zoals een VPN voor veilig internetten. Kaspersky: Ook een sterke keuze. Het heeft een gebruiksvriendelijke interface en biedt veel beveiligingsopties. Kaspersky is al jaren populair en scoort hoog in tests. Windows Defender: Als je Windows 10 of 11 gebruikt, heb je deze al op je computer. Het is gratis en heeft zich in de loop der jaren verbeterd. Voor basisbescherming is dit prima, vooral als je niet veel doet met je computer. Avast: Dit is gratis en biedt best goede bescherming. Het heeft een paar leuke extraatjes, zoals een wachtwoordmanager. Maar kijk uit, soms krijg je meldingen die je kunnen irriteren. Wat je keuze ook is, zorg ervoor dat je regelmatig je software en bestanden updatet. Bij veel antivirusprogramma’s is het ook belangrijk om een scan te plannen, zodat je ook ’s nachts of in het weekend veilig bent, zonder dat je er actief mee bezig hoeft te zijn. Hopelijk helpt dit je een beetje verder! Gebruiker: Markie Hee Janneke! Ik gebruik al jaren Norton en heb er nooit problemen mee gehad. Een beetje duur, maar ik voel me veiliger. Echt een aanrader! Gebruiker: LisaVet Kijk ook naar Bitdefender! Die heeft een goede gratis versie en is heel licht, dus je merkt niet dat ie op de achtergrond werkt. Sterke bescherming! Gebruiker: Janneke123 Thanks voor de tips! Ik hoor verschillende dingen… Kan iemand misschien zeggen wat het verschil is tussen die betaalde en gratis versies? Gebruiker: TechieTom Goede vraag, Janneke! Het grote verschil is vaak de extra features. Betaalde versies hebben meer functies zoals ouderlijk toezicht, VPN (om je online privacy te verbeteren), en betere klantenservice. Gratis versies bieden meestal alleen basisbescherming. Je krijgt minder hulp bij problemen dan bij een betaalde versie. Gebruiker: Sam123 Ik had eerst Avast, maar die gaf me te veel advertenties en meldingen. Uiteindelijk ben ik overgestapt naar Kaspersky en dat bevalt echt veel beter! Minder gedoe en goede bescherming. Gebruiker: Gertie Kan iemand uitleggen wat phishing precies is? Ik heb nog nooit echt gehoord wat dat inhoudt en hoe ik me daartegen kan beschermen. Gebruiker: InfoNerd Hee Gertie! Phishing is als iemand zich voordoet als iemand anders om je persoonlijke info te krijgen. Bijv. een nep-e-mail van je bank. Goede antivirussoftware kan vaak deze nepmails herkennen. Maar kijk zelf ook goed naar de URL en let op vreemde e-mailadressen! Gebruiker: Janneke123 Dankjulliewel voor alle hulp! Ik voelde me echt overweldigd, maar nu zie ik het duidelijker. Ik ga denk ik voor Bitdefender of Kaspersky! Gebruiker: Markie Supertip, Janneke! Vergeet niet om ook steeds je programma’s te updaten. Dat helpt ook tegen virussen! Succes ermee! Gebruiker: LisaVet Ja, goeie reminder Markie! Altijd updaten, dat houdt je systeem gezond. En Janneke, je maakt de goede keuze. Laat maar weten welke je kiest! Einde discussie. Lees het volledige bericht hier
    • Forumdiscussie: Hoe gebruik ik een VPN om Disney Plus te kijken zonder problemen? Gebruiker: Kim123 Hey allemaal! Ik heb een Disney Plus abonnement, maar ik kan het niet kijken omdat het niet beschikbaar is in mijn land. Heeft iemand tips over hoe ik een VPN kan gebruiken om dit op te lossen? Dankje! Expert: TechGuy88 Hey Kim123! Goed dat je hier bent met deze vraag, want dit is echt een veelvoorkomend probleem. Laten we het stap voor stap doornemen! Wat is een VPN? Een VPN (Virtual Private Network) is een tool die je internetverbinding versleutelt en je IP-adres verandert. Hierdoor lijkt het alsof je je in een ander land bevindt. Dit is handig als je toegang wilt tot diensten zoals Disney Plus die geografisch geblokkeerd zijn. Kies een betrouwbare VPN-provider. Er zijn veel VPN’s, maar niet allemaal werken goed met streamingdiensten. Aanraders zijn onder andere NordVPN, ExpressVPN en Surfshark. Deze zijn snel en hebben servers in veel landen, inclusief de VS, waar Disney Plus beschikbaar is. Installeer de VPN-software. Na het kiezen van een VPN moet je deze downloaden en installeren op je apparaat. Dit kan zowel op je computer als je smartphone. Verbind met een server. Open de VPN en kies een server die in de VS staat. Dit is belangrijk, omdat Disney Plus denkt dat je je in de VS bevindt. Log in op Disney Plus. Als je verbonden bent met de VPN, ga dan naar de Disney Plus-website of open de app. Log in zoals gewoonlijk en je zou content moeten kunnen zien! Problemen oplossen. Als je problemen hebt, probeer dan een andere server. Soms wordt een bepaalde server geblokkeerd door Disney Plus. Ook is het goed om je browsercache te wissen. Belangrijk! Vergeet niet dat het gebruik van een VPN tegen de gebruiksvoorwaarden van Disney Plus kan zijn. Ze kunnen je account mogelijk blokkeren, dus gebruik het voorzichtig! Hopelijk helpt dit! Laat het me weten als je meer vragen hebt! Reacties: Gebruiker: Jeroen1985 Thanks, TechGuy88! Dit klinkt best eenvoudig. Ik ga het vanavond proberen. Fingers crossed! Gebruiker: LisaV Ik heb ook een vraag! Moet je betalen voor een VPN? Of zijn er gratis versies die ook goed werken? Gebruiker: TechGuy88 Hey LisaV! Ja, de meeste goede VPN’s zijn betaald. Gratis versies hebben vaak beperkingen, zoals weinig servers of langzame verbindingen. Betalen is het meestal waard voor het beste resultaat. Gebruiker: TimmyB Ik heb een gratis VPN geprobeerd en kon geen enkele film kijken omdat het zo langzaam was. Echt super frustrerend! Gebruiker: Kim123 Bedankt voor de info, ik ga een betaalde VPN proberen. Hopelijk kan ik vanavond eindelijk die nieuwe Star Wars film kijken! Gebruiker: SarahP Gebruik je een VPN ook voor andere dingen, of alleen voor Disney Plus? Vraag voor een vriend, haha! Gebruiker: TechGuy88 Ja, SarahP! Je kunt een VPN ook gebruiken om veilig op openbare Wi-Fi netwerken te surfen, je privacy te beschermen en toegang te krijgen tot andere geblokkeerde websites. Best handig! Gebruiker: Robbert99 Ik heb een vraag. Kan ik Disney Plus ook op mijn smart TV kijken met een VPN? Of moet dat op mijn telefoon of laptop? Gebruiker: TechGuy88 Ja, dat kan, Robbert99! Maar dan moet je de VPN op je router installeren, of je TV moet VPN-compatibel zijn. Anders kun je beter een HDMI-kabel gebruiken en je laptop aansluiten. Gebruiker: Laura87 Of je kunt gewoon je laptop mirroren naar je TV! Dan hoef je niets te installeren. Techniek is leuk! Gebruiker: TimmyB Thanks allemaal! Dit is echt een nuttige thread. Ik ga ook eens rondkijken voor een goede VPN. Veel succes, Kim123! Klaar om een filmavond te plannen met al deze info? Veel kijkplezier! Lees het volledige bericht hier
    • Subforum: Apple Software, Hardware en Besturingssystemen iRonnie: Hey allemaal, ik zit met een probleem. Ik ben mijn Apple ID helemaal vergeten! Geen idee wat ik moet doen. Heeft iemand tips om weer in te loggen? Alvast bedankt! ExpertApple: Hoi iRonnie! Geen paniek, dit overkomt veel mensen. Er zijn een paar stappen die je kunt volgen om je Apple ID terug te krijgen. Check je apparaten: Als je ooit bent ingelogd op een ander Apple-apparaat zoals een iPhone of iPad, kijk dan onder ‘Instellingen’. Je kan je Apple ID misschien daar terugvinden. Wachtwoord vergeten optie: Ga naar de inlogpagina van Apple en klik op "Apple ID of wachtwoord vergeten?" Dit leidt je naar een pagina waar je je email kunt invoeren. Als je de juiste email gebruikt, krijg je instructies op hoe je je Apple ID kan terugkrijgen. Beveiligings vragen: Je kan gevraagd worden om enkele beveiligingsvragen te beantwoorden. Zorg ervoor dat je het juiste antwoord geeft zoals je het eerder had ingesteld. Klantenservice: Als het niet lukt, neem dan contact op met Apple Support. Ze zijn heel behulpzaam en kunnen je echt verder helpen. Hopelijk lukt het je zo! Als je nog vragen hebt, laat het weten! AppleEva: Dankjewel, ExpertApple! Dit zal echt helpen. Ik had het ook een keer en de klantenservice was super. Ze zijn echt vriendelijk! MacFreak123: Ik had laatst ook zo iets! Maar ik kwam erachter dat ik gewoon een ander email adres had gebruikt. Check ook al je andere accounts. GadgetGuy: Ik ben benieuwd, heeft iemand ooit de beveiligingsvragen echt moeten veranderen? Ik kan me niet herinneren wat ik ooit had ingevuld, dus dat is een beetje tricky. iRonnie: Thanks voor de tips, allemaal! Ik ga het straks proberen. Fingers crossed! TechGeek88: Een tip: schrijf je Apple ID ergens op als je het hebt gevonden! Ik ben het tegenwoordig ook zo vaak vergeten. Apple_Tips: En als je alles weer aan de praat krijgt, kan je misschien ook je wachtwoorden in iCloud opslaan. Is super handig, dan hoef je ze niet steeds te onthouden! GadgetGuy: Klopt! iCloud keychain is zo handig. Het bespaart je echt wat gedoe. MacFreak123: Ik vind het ook fijn dat je kunt inloggen via je telefoon met Face ID of Touch ID. Dat maakt het leven een stuk makkelijker! iRonnie: Jongens, ik heb het probleem opgelost! Het was echt die functie van "wachtwoord vergeten" en toen kreeg ik m’n Apple ID terug. Thanks voor de hulp! AppleEva: Yesss! Fijn dat het is gelukt, iRonnie! Nu kan je weer inloggen en je apps gebruiken. ExpertApple: Super blij om te horen dat het gelukt is, iRonnie! Vergeet niet om je wachtwoorden goed op te slaan. Geniet van je Apple spullen! Lees het volledige bericht hier
  • Recente prestatie

• peters heeft zojuist een badge verdient
      3 jaar actief
  • Recente actieve topics

• Populaire bijdragers

Deze week heeft niemand nog waardering gekregen.

• Willekeurige films

• Willekeurige link

• Nieuwe aanmaken...