Gerr070 Geplaatst Mei 15, 2006 Bijdragen: 2 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 05/15/06 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Mei 15, 2006 hallo allen Als ik Azereus opstart om wat te downloeden dan kan ik ongeveer 10 minuuutjes downen en dan wordet de verbinding verbroken. Ik heb ooit eens zo'n Patch gedownload en geinstalleerd die je open connecties hoger zet maar jist op 50 gebeurd het nog. Wie kan mij helpen. Als ik Azereus uit heb is er niets aan de hand Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 2
Erwin. Geplaatst Mei 15, 2006 Bijdragen: 5250 Waardering: 101 Prestatiepunten: 50 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 04/19/06 Status: Offline Actief: Juni 4, 2020 Leeftijd: 39 Delen Geplaatst Mei 15, 2006 heb je de downloads toevallig gelimiteerd staan qua uploaden ?? zoja zet t limiet eens hoger of uit dus vol upload als het daar niet aan ligt zou ik het aantal connecties per torrent verlagen staat standaart op 70 ik zou em naar 50 of 40 zelf zetten te veel connecties kan zijn dat je internet ermee kapt Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 101 5.3k
Gerr070 Geplaatst Mei 17, 2006 Bijdragen: 2 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 05/15/06 Status: Offline Actief: Nooit Auteur Delen Geplaatst Mei 17, 2006 Klopt Ik had de totale verbindingen nog op 70 staan deze stapsgewijs teruggebracht tot 15 en nu houd de verbinding langer stand maar niet langer dan 20 a 25 minuten. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 2
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie