Spring naar bijdragen

Router


Aanbevolen reactie


  • Bijdragen:  841
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  30-08-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  

hallo,

Wij hebben helemaal onder in de kelder ons modem, vanuit daar gaat de internet kabel vervolgens naar de eerste verdieping,daar hebben we een router (niet draadloos) die de internet verbinding opsplitst naar mijn computer een verdieping daar weer boven en naar een computer daar op die verdieping. Nou heb ik op mijn kamer meer dingen die wifi gebruiken en nog een internetkabel nodig hebben, dus steek ik steeds de kabel over en de wifi apparaten maken gebruik van de wifi verbinding onderuit de kelder. Nou vind ik dit vervelend dus is mijn vraag gaat het ten kosten van de snelheid als ik op mijn kamer nog een router zet eventueel draadloos voor mijn apparaten die gebruik maken van wifi.

gr Stef

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 841
  • Reacties 2
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Populaire dagen

Top Posters In Dit Topic


  • Bijdragen:  602
  • Waardering:   4
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  30-10-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  30

Zet er gewoon een switch neer, kan ook een router met wifi, maar dan moet je hem als switch laten gedragen want je hebt al een router. Wifi is nooit net zo snel als een kabeltje, maar als je gewoon alles met een kabeltje gaat aansluiten gaat het niet echt ten koste van de snelheid, behalve als je dan dingen gaat versturen door hetzelfde kabeltje natuurlijk, maar als je een gbit netwerkje hetb zal je dat niet zo merken met normale hd's. Als je op alle apparaten je internet voltrekt merk je het natuurlijk wel, de snelheid wordt dan verdeelt (wat natuurlijk logisch is).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 4
  • 602

  • Bijdragen:  841
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  30-08-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Bedankt voor je antwoord, ik weet voldoende nou.

gr Stef

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 841

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

Mededelingen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...