Spring naar bijdragen

Video TS op externe mediaplayer


Danielle_vz

Aanbevolen reactie


  • Bijdragen:  3
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  17-08-10
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

Hallo allemaal!

Ik heb een vraagje, ik heb al veel gelezen maar ben hier nog niet helemaal over uit. Wanneer je Video TS bestanden hebt, heb ik begrepen dat je die kan kijken op je pc via Power DVD?, je ze goed kan branden met Nero, maar hoe speel ik het af op mijn externe mediasplayer van Freecom? Moet ik het dan eerst omzetten? Ik zou graag op mijn televisie deze film willen kijken, zonder steeds te hoeven branden.

Alvast bedankt.

Groetjes Danielle

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 3
  • Reacties 3
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Populaire dagen

Top Posters In Dit Topic


  • Bijdragen:  4.943
  • Waardering:   21
  • Prestatiepunten:  100
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  24-01-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  

De meeste mediaspelers kunnen Video_TS bestanden gewoon afspelen. Anders even de nieuwste firmware downloaden. Verder is VLC het beste om VIDEO_TS op je pc te bekijken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 21
  • 4,9k

  • Bijdragen:  3
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  17-08-10
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

Ja hij speelt ook wel af, maar de ondertiteling krijg ik op deze manier niet aan de praat, via VLC lukt het me wel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 3

  • Bijdragen:  4.943
  • Waardering:   21
  • Prestatiepunten:  100
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  24-01-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Dan zou je hem kunnen converteren naar een .mpg bestand en zo de ondertiteling erin doen. Dat kan met autogk, dan moet je de .IFO bestandjes in autogk laden en dan pakt hij vanzelf de hele film. succes.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 21
  • 4,9k

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Wie zijn er online?  5 leden zijn actief

Mededelingen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...