Spring naar bijdragen

bin bestand


Gast magic

Aanbevolen reactie

Hallo

Ik heb net een spel gedownload. heb hem uitgepakt en dan krijg ik een image bestand maar dat is maar 71 bytes groot. als ik hetmet alcohol wil branden en ik ga naar alle bestanden toe dan krijg ik nog wel een bestandje en dat is een bin van 700mb groot. maar als ik dat wil branden dan krijg ik allemaal gegevens van alocohol zoals. Track formaat en blok grootte en image header grootte en image trailer grootte dan zie ik blokje staan wat ik moet aanvinken of de data al gecodeerd is en gaat zo maar verder

Kan iemand me helpen ik heb dat alleen maar bij bin bestanden

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0
  • Reacties 4
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Top Posters In Dit Topic


  • Bijdragen:  5.250
  • Waardering:   101
  • Prestatiepunten:  50
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  19-04-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  39

als het goed is moet je een bin en cue file hebben

en als je al die gegevens krijgt zoals track format ed gewoon standaart laten staan zoals ze ingevult zijn hij zet die zelf goed tenzij je er iets aan wil veranderen maar anders gewoon op ok drukken

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 101
  • 5,3k
  • 3 weken later...

  • Bijdragen:  1
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  07-06-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

Ik wilde met Alcohol een spel branden maar kreeg ook de melding dat ik Track Formaat en Blok grootte moet invoeren. Ook een lege DVD herkent ie wel maar dan wil hij niet verder met branden.

Volgens Alcohol zou het een iso bestand moeten zijn, maar voorgaande spellen gingen meteen door  naar het gedeelte om te branden.

Kan het zijn dat het bestand dan al niet goed is?

Je adviseerde de dvd te formateren maar een DVD+R is toch niet te formateren?  :-\

EDIT

Bij andere bestanden met zelfde DVD en programma doet ie het wel gewoon goed

Alleen het willen branden van een "back up" van EA World Cup 2006 voor de XBOX doet ie dus zo raar  >:(

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 1

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Wie zijn er online?  8 leden zijn actief

Mededelingen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...