Spring naar bijdragen

[RTL 5] Oh Oh Tirol


Duken

Aanbevolen reactie


  • Bijdragen:  5.918
  • Waardering:   109
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  15-03-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Ach ja ze zullen dan zelf wel zeggen: heb jij een beter idee dan?

Ik denk dat het best moeilijk is om echt veel kijkcijfers te krijgen bij shows waar het allemaal niet teveel geld moet kosten. Kijk een Amerikaanse show als CSI, NYCS, 24H, Top Gear etc. leveren erg veel kijkcijfers (meestal meer dan een miljoen per week), maar zo'n show is hartstikke duur.

Maar ik vind het wel een vermakelijke show, maar soms betwijfel ik me echt dat het allemaal mag worden uitgezonden zonder censuur van woorden. Snap ik echt niet waarom ze bij een Fuck een piep doen.. Want wat die Barbie af en toe zegt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 109
  • 5,9k
  • Reacties 123
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Top Posters In Dit Topic


  • Bijdragen:  501
  • Waardering:   63
  • Prestatiepunten:  366
  • Dagen gewonnen:  2
  • Lid sinds:  26-08-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  30

Of bij k*nker, dat wordt ook regelmatig gezegd zonder censuur. Valt me ook wel op.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 63
  • 501
  • 2
  • Oud-beheerder

  • Bijdragen:  26.218
  • Waardering:   2.930
  • Prestatiepunten:  24.929
  • Dagen gewonnen:  264
  • Lid sinds:  17-12-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

Idd, maar wat dacht je van die actie met dat kont knijpen? Echt...

Ze vinden het geen respect dat je dat doet. Als je een greintje respect hebt knijp je niet zomaar een meid in haar kont... maar even later... Lekker die meid uitschuren!!

WTF?! Over respect gesproken. Maar wel vermakelijk om te kijken hoor ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2,9k
  • 26,2k
  • 264

  • Bijdragen:  501
  • Waardering:   63
  • Prestatiepunten:  366
  • Dagen gewonnen:  2
  • Lid sinds:  26-08-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  30

Nja, schuren stemmen ze allebei mee in, als je niet wilt dat iemand je schuurt loop je gewoon weg.

Kont knijpen is toch wel weer iets anders.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 63
  • 501
  • 2

  • Bijdragen:  841
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  30-08-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Ik vind het zelf echt weer zo'n typisch programma. Het niveau van wat er 's avonds te zien is op TV blijft maar dalen met al die gore uitgemolken talentenjachten waarvan ten eerste 99% doorgestoken kaart is en ten tweede de winnaar één (net-niet)hit scoort en vervolgens niets meer van zich laat horen.

En dan heb je nog de compleet gefakete programma's als Cherso, Big Brother en de Gouden Kooi. Het concept hierachter: stop een aantal niet verschrikkelijk goed opgeleide mensen waarvan je weet dat ze binnen de kortste keren bonje hebben in een afgesloten omgeving en je hebt kijkcijfers.

Waar gaat het heen met Nederland...

Iedereen vind het leuk dus wat is het probleem?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 841

  • Bijdragen:  3.237
  • Waardering:   20
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  21-07-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  30

Als mensen het leuk vinden, lekker laten kijken maar ik hoef het niet meer te zien.

Gewoon een goedkope rip-off van Jersey Shore

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 20
  • 3,2k

  • Bijdragen:  2.725
  • Waardering:   21
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  22-09-07
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  28

Het verbaasd me nog wel hoe weinig er gescholden wordt. Ik heb alle afleveringen vannacht nog een keer bekeken (achter elkaar), te lauw. :)

Sommige uitspraken zijn echt wel om te lachen, zoals: "Heyy Joey, heb jij een masker op, ow nee het is kk kop." :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 21
  • 2,7k

  • Bijdragen:  709
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  13-08-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Als mensen het leuk vinden, lekker laten kijken maar ik hoef het niet meer te zien.

Gewoon een goedkope rip-off van Jersey Shore

pff ga het maar lekker afkraken joh

als je het zoo slecht vind ga je maar lekker zelf programma's verzinnen ofzoueh

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 709

  • Bijdragen:  5.918
  • Waardering:   109
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  15-03-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  

pff ga het maar lekker afkraken joh

als je het zoo slecht vind ga je maar lekker zelf programma's verzinnen ofzoueh

Het is gewoon zijn mening? En wij respecteren iedereen zijn mening op dit forum. Als je het er niet mee eens bent kun je daarover discussiëren op een professionele manier. En dan niet met zulke reacties.

Dus denk twee keer na voordat je zo'n reactie plaatst.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 109
  • 5,9k

  • Bijdragen:  3.237
  • Waardering:   20
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  21-07-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  30

Ik kraak het niet af, dit soort programma's is gewoon niet waar ik van houd, als jij ze leuk vind, veel plezier met kijken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 20
  • 3,2k
  • Oud-beheerder

  • Bijdragen:  26.218
  • Waardering:   2.930
  • Prestatiepunten:  24.929
  • Dagen gewonnen:  264
  • Lid sinds:  17-12-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

Inderdaad, de een vind het geweldig, de andere vind het niks, de buurman vind het cult en de buurvrouw wel geinig.

Meningen zijn vrij maar ga elkaar niet open afkraken.

Ik blijf het een heerlijk programma vinden. Een halfuurtje pure lol voor mij :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2,9k
  • 26,2k
  • 264

  • Bijdragen:  3.237
  • Waardering:   20
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  21-07-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  30

Zouden die mensen die mee doen later ooit nog een fatsoenlijke baan krijgen? Als baas herken je ze dan toch van de TV?!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 20
  • 3,2k

  • Bijdragen:  709
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  13-08-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  

pff ga het maar lekker afkraken joh

als je het zoo slecht vind ga je maar lekker zelf programma's verzinnen ofzoueh

Het is gewoon zijn mening? En wij respecteren iedereen zijn mening op dit forum. Als je het er niet mee eens bent kun je daarover discussiëren op een professionele manier. En dan niet met zulke reacties.

Dus denk twee keer na voordat je zo'n reactie plaatst.

Jaa we mogen onze meningen uiten

en dit is mijn mening;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 709

  • Bijdragen:  4.943
  • Waardering:   21
  • Prestatiepunten:  100
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  24-01-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Zouden die mensen die mee doen later ooit nog een fatsoenlijke baan krijgen? Als baas herken je ze dan toch van de TV?!

Die mensen zouden zoiezo al geen fatsoenlijke baan krijgen :P Hier kunnen ze nog wat extra's verdienen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 21
  • 4,9k

  • Bijdragen:  2.097
  • Waardering:   74
  • Prestatiepunten:  575
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  08-03-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  32

Er is altijd een moment om lekker gek te doen, op een gegeven moment kom je er echt wel achter dat je ook iets anders moet gaan doen als alleen maar neuken, zuipen en weet ik veel wat.

Ik snap niet waarom zo later geen goede baan zouden kunnen hebben?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 74
  • 2,1k

  • Bijdragen:  3.237
  • Waardering:   20
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  21-07-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  30

Niet erg representatief zo'n programma....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 20
  • 3,2k

  • Bijdragen:  4.943
  • Waardering:   21
  • Prestatiepunten:  100
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  24-01-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Ze hebben geen diploma's, geen respect, gedragen zich als kleuters, kunnen niet verder denken als Duindorp en hebben een vreselijk accent. Ik vind televisie de laatste tijd ook sterk achteruit gaan. Alles is gewoon te nep om naar te kijken, ze krijgen hier dik betaald om "lekker gek te doen". Waarom wil je naar iets kijken als je van te voren al weet dat het nep is? :-[ Net als MTV, hoe haal je het in je hoofd om het te kijken :P Geef mij maar zenders als Comedy Central, Discovery, NG etc.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 21
  • 4,9k

  • Bijdragen:  709
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  13-08-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Ik vind persoonlijk

Tv moet amusement hebben

Zelf zou ik nooit zo loesoe gaan

maar het is zeer vermakelijk om te zien

ik vind het leuker dan jersey shore

omdat het nederlanders zijn

ik vind programma's met leedvermaak ook geweldig

jackass enzo

maar ik vind het belangrijk

dat tv grappig is

op welke manier dan ook

want mensen zijn al vaak gestresst genoeg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 709

  • Bijdragen:  3.237
  • Waardering:   20
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  21-07-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  30

Klopt ook wel een beetje (waarom alles op een nieuwe regel trouwens?!)

@ Jeroen: Ben het helemaal met je eens dat de tv kwalitatief flink achteruit gaat; herhaling nu zelfs al op vrijdag om 20:30..... Maar ik vind dat je op tv twee soorten nep hebt:

- Je hebt programma's zoals X-Factor, Idols en ook Oh Oh die over moeten komen als echt en ongecensureerd maar die toch een script en een regisseur hebben. Gewoon een soort van bedrog eigenlijk

- Ook heb je series zoals CSI en Two and a Half Men bijvoorbeeld die ook nep zijn in de zin van een script enzo maar die proberen ook niet over te komen alsof je er zelf bij had kunnen zijn.

Doe mij maar de tweede.....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 20
  • 3,2k
  • Oud-beheerder

  • Bijdragen:  26.218
  • Waardering:   2.930
  • Prestatiepunten:  24.929
  • Dagen gewonnen:  264
  • Lid sinds:  17-12-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

En ik... ik vind het heerlijk. Kan ook weer niet wachten tot aankomende donderdag.

Carlo heeft weer een erg leuke persiflage! :)

Ook de TV kantine vind ik een geweldig programma trouwens.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2,9k
  • 26,2k
  • 264

  • Bijdragen:  500
  • Waardering:   228
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  19-04-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  33

Hahaha, super! :P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 228
  • 500

  • Bijdragen:  709
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  13-08-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Klopt ook wel een beetje (waarom alles op een nieuwe regel trouwens?!)

Mijn linkeroog convergeert niet goed meer

gaat al wel beter

maar als ik hele teksten zie

dan gaa ik dubbel zien

wel minder dan vroeger

vandaar(A)

zodat ik zelf ook nogis kon lezen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 709

  • Bijdragen:  1.157
  • Waardering:   9
  • Prestatiepunten:  50
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  09-04-07
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Afgelopen donderdag de eerste aflevering gezien, echt wat een triest programma. Ik kan niet begrijpen wat mensen er leuk aan vinden.. Paar stoere boys en paar sletjes die op vakantie elkaar 'ontmoeten'. Nou leuk hoor..................

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 9
  • 1,2k
  • 2 weken later...

  • Bijdragen:  1.420
  • Waardering:   1
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  11-11-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Echt een leuk programma! Straks weer kijken, is echt een half uur pret op de donderdagavond :P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1
  • 1,4k

  • Bijdragen:  720
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  04-01-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  28

ik vind het ook nog wel leuk om naar te kijken, maar het is toch minder leuk dan de eerste keren. Beetje veel van hetzelfde

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 720

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Doe je mee?

Je kunt nu een bericht plaatsen en je later registeren. Als je al een account hebt, kun je je hier aanmelden.

Gast
Reageer op deze discussie / vraag...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Jouw link is automatisch embedded.   Toon als een normale link

×   Je vorige inhoud is hersteld.   Schoon editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Wie zijn er online?  3 leden zijn actief

Mededelingen


  • Recent nieuwsbericht

  • Willekeurig topic

  • Nu op het forum

    Drifter

    Geplaatst

    Hierbij nog 10 Toppers als aanvulling op bovenstaande Gratis Games Fall Guys: Ultimate Knockout Platforms: PlayStation 5, PlayStation 4, Xbox Series X en S, Xbox One, Nintendo Switch en pc Ook na de hype is Fall Guys een geweldige partygame. Met honderd man door een hindernisbaan vol draaiende hamers, sloopkogels en vliegende platformen stormen is natuurlijk een recept voor ultieme chaos. Dankzij de logge physics en merkwaardige besturing kun je eigenlijk ook niet boos worden als je vlak voor de finish van de baan wordt ge-yeet. Honkai: Star Rail Platforms: PlayStation 5, Android, iOS en pc Onze Kamal is nog steeds verslingerd aan de gratis, strategische rpg Honkai Star Rai. Voor deze game laten we dan ook hem aan het woord: “Als ik Honkai: Star Rail zou moeten samenvatten: het is een van de meest gedetailleerde rpg’s, die maar blijft verrassen. Als je Genshin Impact speelt, weet je al hoeveel passie miHoYo in zijn games stopt. Honkai: Star Rail is geen uitzondering. Ik ben sinds dag één een megafan en kan de game aan iedere fan van rpg-games aanraden.” Nou, duidelijk dus. Overwatch 2 Platforms: PlayStation 5, PlayStation 4, Xbox Series X en S, Xbox One, Nintendo Switch en pc Overwatch 2 stelde bij verschijning behoorlijk teleur. De singeplayercampagne ontbrak (en is inmiddels geannuleerd), de game was niet bijster veel veranderd ten opzichte van het eerste deel en personages vrijspelen kost veel speeltijd óf geld. Nu spelers elk nieuw personage direct kosteloos ontvangen, is Overwatch 2 een stuk beter om gratis te spelen. Bovendien is Blizzards hero-shooter na al die jaren gestroomlijnder en gevarieerder dan ooit. Marvel Snap Platforms: Pc Er zijn talloze mobiele games, maar Marvel Snap verdient absoluut een vermelding. Het heeft alles wat je wilt van een gratis cardgame: een eerlijk verdienmodel, simpele regels en een fantastische presentatie. Even een online potje spelen is eenvoudig, en het introduceert het grote publiek op een leuke manier aan minder bekende helden. Dota 2 Platforms: Pc Vaak wordt Dota 2 de ingewikkeldere tegenhanger van League of Legends genoemd, maar dat is voor de community zelf vloeken in de kerk. Alleen al omdat alle helden bij aanvang gratis beschikbaar zijn, in tegenstelling tot League. Bovendien is de gameplay nóg strategischer ingestoken, met een strenge doch bevredigende leercurve voor nieuwkomers. Spelunky Classic Platforms: Pc In Spelunky is elke stap voorwaarts een risico, terwijl je een weg graaft door de ondergrondse gangen. Spelunky HD en Spelunky 2 zijn wellicht betere opties, maar als je de bikkelharde roguelike-platformervaring van Derek Yu’s franchise in z’n meest pure vorm wil beleven, dan is het origineel nog altijd een goede optie. Counter-Strike 2 Platforms: Pc Hoewel niet iedereen tevreden is over de veranderingen in Counter-Strike 2 ten opzichte van Global Offensive, kun je eigenlijk niet om de game heen. Al jarenlang is het de gouden standaard voor competitieve shooters die draaien om pure reflexen en strategie. Daarbij is de balans nog steeds uitstekend, en hebben maps een welkome grafische make-over gekregen. Geef het nog even, en dan is Counter-Strike weer helemaal terug op het oude niveau. De Sims 4 Platforms: PlayStation 4, Xbox One en pc Je bent een fortuin kwijt als je alle Sims 4-uitbreidingen wilt aanschaffen, maar gelukkig is de basisgame gratis. Toegegeven: de meeste spelers willen waarschijnlijk van start met een of twee uitbreidingen, maar de game is ook prima op zichzelf te spelen. Final Fantasy 14 Platforms: PlayStation 5, PlayStation 4, Xbox Series X en S en pc Final Fantasy 14 betreft één van Square Enix’ grote comebackverhalen. Inmiddels is het een van de populairste mmo’s ter wereld en met elke uitbreiding steeds completer. Sommigen claimen zelfs dat de mmo de beste Final Fantasy-verhalen tot op heden bevat. De game is nu gratis te spelen tot en met level 70, waarbij spelers kunnen kiezen uit 16 verschillende jobs. Doki Doki Literature Club Platforms: Pc Je voelt je in de maling genomen wanneer Doki Doki literature Club van een datingsim verandert in een horrorgame. Hoe en wat is beter om zelf te ontdekken, maar het is goed om te weten dat er inmiddels een Plus-versie van de game met meer content is verschenen. Maar voor de meesten is het origineel een hele goeie gratis game.

    Drifter

    Geplaatst

    Beste @knabbel, er is door @Mafketel een reactie geplaatst met een linkje naar een overzicht van 10 Seedbox providers. Als je die link opent kan je zelf bij elke provider even checken of de mogelijkheid er is om met een Paysafecard te betalen. Het is natuurlijk heel fijn om een kant en klaar lijstje gepresenteerd te krijgen, maar je kan natuurlijk zelf ook iets doen.

    knabbel

    Geplaatst

    Ook voor betaling met paysfecrd
  • Recente prestatie

    • cobey heeft zojuist een badge verdient
      2 jaar actief
  • Recente actieve topics

  • Populaire bijdragers

  • Willekeurige films

  • Willekeurige link

×
×
  • Nieuwe aanmaken...