Spring naar bijdragen

iphone 3gs unlocken


Aanbevolen reactie


  • Bijdragen:  5.250
  • Waardering:   101
  • Prestatiepunten:  50
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  19-04-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  39

Welke iPhone freak kan mij helpen of op weg helpen.

Ben zelf niet geheel nieuw in de telefonie zoals de meeste weten maar bij iPhone heb ik alleen ervaring qua reparaties niet van de software.

Ik heb hier dus een iPhone 3gs, origineel van t-mobile en dus op die provider gelockt.

Hij was eerst unlocked totdat de klant het toestel aan itunes koppelde om te updaten (al zegt de klant dat ie dat niet gedaan heb).

Mijn vraag is:

Hoe kan ik er weer voor zorgen dat de iphone gaat werken met een bv KPN sim kaart.

Appel heb ik al geactiveerd via itunes maar hij geeft nu dus aan dat de kpn kaart niet geldig is en kan em niet gebruiken met de KPN kaart.

Wie o wie kan mij helpen :D

uiteraard tegen welbegeerde reputatiepunten ;)

extra info iphone draait op su versie 4.1

aanbieder: t-mobile 8.0

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 101
  • 5,3k
  • Reacties 32
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Populaire dagen

Top Posters In Dit Topic


  • Bijdragen:  2.097
  • Waardering:   74
  • Prestatiepunten:  575
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  08-03-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  32

Op dit moment is de 4.1 nog niet jailbreak baar.

Even afwachten dus.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 74
  • 2,1k

  • Bijdragen:  5.250
  • Waardering:   101
  • Prestatiepunten:  50
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  19-04-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  39

jailbreaken zal nog wel lukken:

http://www.blogsdna.com/11321/how-to-jailbreak-iphone-3g-4-1-ios-with-redsn0w-0-9-5-beta-5.htm

maar daarmee is de iphone toch niet sim lock vrij zeg maar?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 101
  • 5,3k

  • Bijdragen:  2.097
  • Waardering:   74
  • Prestatiepunten:  575
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  08-03-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  32

Zat gewoon helemaal verkeerd te kijken.

Btw, hoe oud is de telefoon? Na 1 jaar mag je hem namelijk gratis sim-lock vrij laten maken bij de provider waar je hem vandaan heb.

Vroeger kan je lost bij redsn0w etc een vinkje aanzetten om de iPhone gelijk sim-lock vrij te maken. Misschien is dat nu geïntegreerd? Zeker weet ik dit niet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 74
  • 2,1k

  • Bijdragen:  5.959
  • Waardering:   139
  • Prestatiepunten:  262
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  02-08-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  29
  • Was actief op:  Windows

Als je 'm Jailbreak kan je een progje instaleren genaamd repo666 en daarmee wordt ie simlock vrij gemaakt. ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 139
  • 6k

  • Bijdragen:  5.250
  • Waardering:   101
  • Prestatiepunten:  50
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  19-04-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  39

probleem is alleen dat ik geen t-mobile kaart ter beschikking heb alleen kpn, ik hoop dus dat er een oplossing is dat ik op de iphone kan zetten en dat het sim lock vrij wordt.

Kan dat via die link die ik gaf? of is daar echt een t-mobile sim kaart voor nodig.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 101
  • 5,3k

  • Bijdragen:  5.959
  • Waardering:   139
  • Prestatiepunten:  262
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  02-08-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  29
  • Was actief op:  Windows

Als je m aansluit in itunes, Heb je dan echt versie 4.1 of 4.0.1 ???

Want je kan het inderdaad met redsn0w doen. Ook met Jailbreakme.com (dat moet op je iphone)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 139
  • 6k

  • Bijdragen:  5.250
  • Waardering:   101
  • Prestatiepunten:  50
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  19-04-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  39

ik heb echt versie 4.1 erop staan.

hoe kan ik die redsnow erop krijgen werkt dat zonder sim kaart?

want via jailbreakme.com heb ik natuurlijk een simkaart erin nodig of werkt dat ook via wifi?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 101
  • 5,3k

  • Bijdragen:  5.250
  • Waardering:   101
  • Prestatiepunten:  50
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  19-04-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  39

net getest via wifi, jailbreakme.com werkt niet, hij zegt dat ik dan moet downgraden naar 4.0.1

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 101
  • 5,3k

  • Bijdragen:  5.959
  • Waardering:   139
  • Prestatiepunten:  262
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  02-08-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  29
  • Was actief op:  Windows

Je kan m Downgraden naar 4.0.1 (Soort van Unattended en dus schone instalatie) Ik heb het nooit zo met Redsn0w Want je moet op de seconde gelijk de home en de button bovenop indrukken en losselaten (3 dingen achter elkaar) Soms beetje Pruts werk.  :geheim: Tis natuurlijk een optie. maar als je schoon wilt beginnen zou ik downgraden.  ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 139
  • 6k

  • Bijdragen:  5.250
  • Waardering:   101
  • Prestatiepunten:  50
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  19-04-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  39

uhm ok zou je mij een beetje op weg kunnen helpen hoe ik kan downgraden ?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 101
  • 5,3k

  • Bijdragen:  5.959
  • Waardering:   139
  • Prestatiepunten:  262
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  02-08-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  29
  • Was actief op:  Windows

Tuurlijk ;)

http://www.felixbruns.de/iPod/firmware/

ga eerst hier naartoe ;)

Dan staat er onderaan: Download iOS 4.0.1 via direct links here Klik op 3gS en download de IPSW ;) Sla m op een handige plek op. Bijv Bureaublad of mijn documenten ;)

Als je dat gedaan hebt kan je een reserve kopie maken. Hoeft natuurlijk niet, maar tis een optie.

Dan ga je naar het Itunes scherm van je iphone. (1e TAB)

Dan houdt je Shift Ingedrukt en klik je op Herstellen. Dan opent er een POP-UP die je even naar je gedownload IPSW moet leiding, Die selecteer je en je klikt op OK en klaar. Nu wordt ie gedowngrade.

(ik ga ff eten, Ik doe zometeen wel van jailbreak erbij zetten)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 139
  • 6k

  • Bijdragen:  5.250
  • Waardering:   101
  • Prestatiepunten:  50
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  19-04-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  39

ok tnx, ben het nu aan het downloaden, daarna kan ik dus wel naar jailbreakme.com?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 101
  • 5,3k

  • Bijdragen:  3.912
  • Waardering:   206
  • Prestatiepunten:  17
  • Dagen gewonnen:  1
  • Lid sinds:  25-12-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  28

ik kan je wel zeggen downgraden vind ik niet 100 % safe. je kunt beter wachten op een goed-werkende jailbreak (als je daar de tijd voor hebt tenminste;) )

als je het tog doet moet je daarna dit maar volgen: http://www.redmondpie.com/how-to-unlock-iphone-3gs-with-ultrasn0w/ :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 206
  • 3,9k
  • 1

  • Bijdragen:  5.959
  • Waardering:   139
  • Prestatiepunten:  262
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  02-08-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  29
  • Was actief op:  Windows

Yep. Zelf heb ik dit ook gedaan op mn vaders 3G.  ;) Ik help je zo dus ff opweg met de installers en Repo's

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 139
  • 6k

  • Bijdragen:  5.250
  • Waardering:   101
  • Prestatiepunten:  50
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  19-04-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  39

ik kan je wel zeggen downgraden vind ik niet 100 % safe. je kunt beter wachten op een goed-werkende jailbreak (als je daar de tijd voor hebt tenminste;) )

als je het tog doet moet je daarna dit maar volgen: http://www.redmondpie.com/how-to-unlock-iphone-3gs-with-ultrasn0w/ :)

veel tijd heb ik er niet voor ;)

morgen ochtend komt de klant de iphone weer ophalen moet dan dus klaar zijn.

Yep. Zelf heb ik dit ook gedaan op mn vaders 3G.  ;) Ik help je zo dus ff opweg met de installers en Repo's

top ik ben alvast bezig met downgraden zodra dat gelukt is meld ik me weer :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 101
  • 5,3k

  • Bijdragen:  5.250
  • Waardering:   101
  • Prestatiepunten:  50
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  19-04-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  39

de iphone kan niet worden hersteld, er heeft zich een onbekende fout opgedaan (3194)

en nu ?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 101
  • 5,3k

  • Bijdragen:  5.959
  • Waardering:   139
  • Prestatiepunten:  262
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  02-08-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  29
  • Was actief op:  Windows

Download de firmware van 3.1.3 http://www.felixbruns.de/iPod/firmware/ doe daarna hetzelfde. (even op het pijltje klikken en dan goed opletten dat je 3GS hebt.  ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 139
  • 6k

  • Bijdragen:  5.250
  • Waardering:   101
  • Prestatiepunten:  50
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  19-04-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  39

nope wederom zelfde foutmelding, hij geeft bovenaan aan herstelling iphone controleren bij apple en daarna geeft die de foutmelding. heb echt de software gedownload van de 3gs

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 101
  • 5,3k

  • Bijdragen:  3.237
  • Waardering:   20
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  21-07-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  30

Ik hoop dat dit helpt:

Download iOs 1.0.0 en zoek hier een unlock voor. Moet gemakkelijk te vinden zijn. Bij de eerste jailbreaks en unlocks moest je altijd eerst downgraden naar 1.0.0

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 20
  • 3,2k

  • Bijdragen:  3.912
  • Waardering:   206
  • Prestatiepunten:  17
  • Dagen gewonnen:  1
  • Lid sinds:  25-12-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  28

Apple signs the firmwares now. You cannot upgrade ( or downgrade ) and 3GS to a firmware that Apple doesn't sign anymore unless you tapped on "Make my life easier" within Cydia and you follow these instructions:

Caching Apple's Signature Server - Jay Freeman (saurik)

bron:http://forum.tipb.com/iphone-jailbreak-unlock/186360-error-message-3194-please-help.html

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 206
  • 3,9k
  • 1

  • Bijdragen:  3.237
  • Waardering:   20
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  21-07-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  30

Als je googlet hebben ze bij megaupload nog wel een oude iOs staan, op dat bestandje moet je volgens mij gewoon dubbelklikken en dan opent iTunes hem!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 20
  • 3,2k

  • Bijdragen:  5.959
  • Waardering:   139
  • Prestatiepunten:  262
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  02-08-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  29
  • Was actief op:  Windows

Oke heb het even opgesnord.

Dit is wel een te volgen TUT: op youtube:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 139
  • 6k

  • Bijdragen:  5.250
  • Waardering:   101
  • Prestatiepunten:  50
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  19-04-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  39

bedankt met het filmpje kom ik al een heel stuk verder alleen als die bijna klaar is dan komt die met de foutmelding 1015, geeft hij aan als hij bijna klaar is met herstellen heb het geprobeerd met su versie 4.0.1 en 4.0

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 101
  • 5,3k

  • Bijdragen:  5.959
  • Waardering:   139
  • Prestatiepunten:  262
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  02-08-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  29
  • Was actief op:  Windows

Probeer 3.1.3 of 3.1.1 eens ??? Anders de redsn0w maar doen? ???

Had je trouwens de HOSTS aangepast?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 139
  • 6k

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

Mededelingen


  • Recent nieuwsbericht

  • Willekeurig topic

  • Nu op het forum

    Drifter

    Geplaatst

    Hierbij nog 10 Toppers als aanvulling op bovenstaande Gratis Games Fall Guys: Ultimate Knockout Platforms: PlayStation 5, PlayStation 4, Xbox Series X en S, Xbox One, Nintendo Switch en pc Ook na de hype is Fall Guys een geweldige partygame. Met honderd man door een hindernisbaan vol draaiende hamers, sloopkogels en vliegende platformen stormen is natuurlijk een recept voor ultieme chaos. Dankzij de logge physics en merkwaardige besturing kun je eigenlijk ook niet boos worden als je vlak voor de finish van de baan wordt ge-yeet. Honkai: Star Rail Platforms: PlayStation 5, Android, iOS en pc Onze Kamal is nog steeds verslingerd aan de gratis, strategische rpg Honkai Star Rai. Voor deze game laten we dan ook hem aan het woord: “Als ik Honkai: Star Rail zou moeten samenvatten: het is een van de meest gedetailleerde rpg’s, die maar blijft verrassen. Als je Genshin Impact speelt, weet je al hoeveel passie miHoYo in zijn games stopt. Honkai: Star Rail is geen uitzondering. Ik ben sinds dag één een megafan en kan de game aan iedere fan van rpg-games aanraden.” Nou, duidelijk dus. Overwatch 2 Platforms: PlayStation 5, PlayStation 4, Xbox Series X en S, Xbox One, Nintendo Switch en pc Overwatch 2 stelde bij verschijning behoorlijk teleur. De singeplayercampagne ontbrak (en is inmiddels geannuleerd), de game was niet bijster veel veranderd ten opzichte van het eerste deel en personages vrijspelen kost veel speeltijd óf geld. Nu spelers elk nieuw personage direct kosteloos ontvangen, is Overwatch 2 een stuk beter om gratis te spelen. Bovendien is Blizzards hero-shooter na al die jaren gestroomlijnder en gevarieerder dan ooit. Marvel Snap Platforms: Pc Er zijn talloze mobiele games, maar Marvel Snap verdient absoluut een vermelding. Het heeft alles wat je wilt van een gratis cardgame: een eerlijk verdienmodel, simpele regels en een fantastische presentatie. Even een online potje spelen is eenvoudig, en het introduceert het grote publiek op een leuke manier aan minder bekende helden. Dota 2 Platforms: Pc Vaak wordt Dota 2 de ingewikkeldere tegenhanger van League of Legends genoemd, maar dat is voor de community zelf vloeken in de kerk. Alleen al omdat alle helden bij aanvang gratis beschikbaar zijn, in tegenstelling tot League. Bovendien is de gameplay nóg strategischer ingestoken, met een strenge doch bevredigende leercurve voor nieuwkomers. Spelunky Classic Platforms: Pc In Spelunky is elke stap voorwaarts een risico, terwijl je een weg graaft door de ondergrondse gangen. Spelunky HD en Spelunky 2 zijn wellicht betere opties, maar als je de bikkelharde roguelike-platformervaring van Derek Yu’s franchise in z’n meest pure vorm wil beleven, dan is het origineel nog altijd een goede optie. Counter-Strike 2 Platforms: Pc Hoewel niet iedereen tevreden is over de veranderingen in Counter-Strike 2 ten opzichte van Global Offensive, kun je eigenlijk niet om de game heen. Al jarenlang is het de gouden standaard voor competitieve shooters die draaien om pure reflexen en strategie. Daarbij is de balans nog steeds uitstekend, en hebben maps een welkome grafische make-over gekregen. Geef het nog even, en dan is Counter-Strike weer helemaal terug op het oude niveau. De Sims 4 Platforms: PlayStation 4, Xbox One en pc Je bent een fortuin kwijt als je alle Sims 4-uitbreidingen wilt aanschaffen, maar gelukkig is de basisgame gratis. Toegegeven: de meeste spelers willen waarschijnlijk van start met een of twee uitbreidingen, maar de game is ook prima op zichzelf te spelen. Final Fantasy 14 Platforms: PlayStation 5, PlayStation 4, Xbox Series X en S en pc Final Fantasy 14 betreft één van Square Enix’ grote comebackverhalen. Inmiddels is het een van de populairste mmo’s ter wereld en met elke uitbreiding steeds completer. Sommigen claimen zelfs dat de mmo de beste Final Fantasy-verhalen tot op heden bevat. De game is nu gratis te spelen tot en met level 70, waarbij spelers kunnen kiezen uit 16 verschillende jobs. Doki Doki Literature Club Platforms: Pc Je voelt je in de maling genomen wanneer Doki Doki literature Club van een datingsim verandert in een horrorgame. Hoe en wat is beter om zelf te ontdekken, maar het is goed om te weten dat er inmiddels een Plus-versie van de game met meer content is verschenen. Maar voor de meesten is het origineel een hele goeie gratis game.

    Drifter

    Geplaatst

    Beste @knabbel, er is door @Mafketel een reactie geplaatst met een linkje naar een overzicht van 10 Seedbox providers. Als je die link opent kan je zelf bij elke provider even checken of de mogelijkheid er is om met een Paysafecard te betalen. Het is natuurlijk heel fijn om een kant en klaar lijstje gepresenteerd te krijgen, maar je kan natuurlijk zelf ook iets doen.

    knabbel

    Geplaatst

    Ook voor betaling met paysfecrd
  • Recente prestatie

    • HenrySkype heeft zojuist een badge verdient
      Eén week actief
  • Recente actieve topics

  • Populaire bijdragers

  • Willekeurige films

  • Willekeurige link

×
×
  • Nieuwe aanmaken...