Spring naar bijdragen

Downloaden gaat traag via Bitcomet


Aanbevolen reactie


  • Bijdragen:  1.279
  • Waardering:   11
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  28-05-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  31

Hello

Ik ben onlangs overgestapt van Belgacom naar Telenet omdat Belgacom hier niet aansluitbaar is.

Als ik nu bijvoorbeel iets download van het internet via mijn browser (vb Adobe proefversie van 1GB) download hij dit aan een zeer goede snelheid (circa 3.000kb/s).

Maar als ik nu download via Bitcomet dan downloadt hij nooit boven de 300kb/s (ongeveer)

Ik heb dit uitgetest en heb bij mijn oom een bestand gedownload daar op zijn PC (hij zit bij belgacom) en daar download hij dat bestand aan 2500 kb/s, ik hier thuis, exact hetzelfde bestand; maximum 324kb/s.

Ik heb mijn poorten geopend die nodig zijn voor Bitcomet maar geen beter resultaat.

Ik heb dan ook een Captest gedaan omdat sommige providers Cappen maar de test zegt dat Bitcomet niet word gecapt.

Iemand enig idee aan wat dit zou kunnen liggen want ik betaal hier €75 per maand dus wil ik ook wat die het geld waard is

Mijn speedtest:

958344384.png

Alvast bedankt

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 11
  • 1,3k
  • Reacties 4
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Populaire dagen

Top Posters In Dit Topic

  • Oud-beheerder

  • Bijdragen:  26.218
  • Waardering:   2.930
  • Prestatiepunten:  24.929
  • Dagen gewonnen:  264
  • Lid sinds:  17-12-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

De kans bestaat dat je provider torrent verkeerd knijpt. Al acht ik deze kans klein.

Ook kan het zijn dat je niet met de snellere seeders connect die je buurman (toevallig) wel krijgt.

Maar als je 75 euro per maand voor je abbo betaalt zou je echt eens moeten gaan denken over nieuwsgroepen. Daar loopt het downloaden een stuk beter mee en maximale snelheid.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2,9k
  • 26,2k
  • 264

  • Bijdragen:  50
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  16-01-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit
  • Leeftijd:  33

Weet dat het bij bittorrent anders ligt als bij nieuwsgroepen.

Bij nieuwsgroepen heb je altijd hoge snelheden.

Maar bij torrents hangt het van de seeders af hoeveel zij delen.

Daarom is de kans groot dat je op publieke trackers ect. altijd lagere snelheden hebt als gewend. :peace:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 50

  • Bijdragen:  1.279
  • Waardering:   11
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  28-05-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  31

ja maar als ik bij mijn oom exact dezelfde torrent op exact hetzelfde moment download en bij hem gaat het een stuk rapper dan begin ik toch wel vragen te stellen en nieuwsgroepen heeft mijn provider niet :(

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 11
  • 1,3k

  • Bijdragen:  2.725
  • Waardering:   21
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  22-09-07
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  28

Een payserver van Eweka, EasyUsenet, XSNews, Astraweb, Hitnews etc.?

EDIT: 900e post. :P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 21
  • 2,7k

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

Mededelingen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...