Spring naar bijdragen

[DS] nintendo dsi flashkaart, welke kaart?


liesje1207

Aanbevolen reactie


  • Bijdragen:  5
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  23-08-10
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

Hallo,

ik heb net voor mijn kinderen een nintendo dsi gekocht en ben nu op zoek naar een geschikte flashkaart. Zij hebben reeds een nintendo ds lite gehad en daar had ik de cyclo ds evolution voor gekocht als flashkaart. Nu blijkt dat deze niet geschikt zijn voor een dsi? Op het net staat zoveel over die flashkaarten en updates die er dan voor zorgen dat de dsi niet meer werkt ed meer dat ik hier nu gewoon even kom vragen naar ervaringen met flashkaarten voor de dsi...

alvast bedankt voor jullie antwoord!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 5
  • Reacties 4
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Populaire dagen

Top Posters In Dit Topic


  • Bijdragen:  6.680
  • Waardering:   258
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  18-01-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  30

Als u dus een DSi heeft zou ik daarvoor een DSTWO aanraden. Deze kaart werkt op de DSi (ook met de nieuwste update) en deze kan GBA-spellen afspelen (dat kan de DSi helaas niet). Misschien is die wel wat aan de dure kant (€40,00 in Nederland). Ik vond hier een NL site die hem verkoopt (je moet wel een account op de site hebben om het artikel te kunnen zien). Je kan hem ook hier kopen voor $34,95 en dat is omgerekend €26,76 (en dan heb je ook nog gratis verzendkosten).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 258
  • 6,7k

  • Bijdragen:  5
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  23-08-10
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

bedankt voor je antwoord...

die cyclo ds was nog vele duurder, dus is deze kaart misschien wel het overwegen waard

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 5

  • Bijdragen:  5
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  23-08-10
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

Als ik deze kaart koop, hoe zit het dan met cheat codes? op de cyclo ds evolution stond dat al standaar eropi sdat met deze kaart ook het geval?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 5

  • Bijdragen:  6.680
  • Waardering:   258
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  18-01-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  30

Die krijg je er niet bij. Die moet je zelf downloaden. Dan kan hier, let wel op dat die niet meer word geupdate. Je moet zelf tegenwoordig je cheats inzetten. Of je kan soms 'hier en daar' een update ontvangen. Ik vond hier nog 1'tje die is geupdate op 26 september. Je moet het usrcheat.dat-bestandje dan plaatsten in de '_dstwo' map.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 258
  • 6,7k

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Wie zijn er online?  2 leden zijn actief

Mededelingen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...