Spring naar bijdragen

[Centraal] iPod - Ervaringen & Discussie


Aanbevolen reactie


  • Bijdragen:  3.237
  • Waardering:   20
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  21-07-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  30

Wil je dolgraag met een ander in discussie gaan over de nieuwste functies van de iPod touch of ben je helemaalmweg van de nieuwe iPod Nano?! Dit is de plek om het met anderen te delen.

Uitgebreidere startpost volgt nog.

Verzonden vanaf mijn iPad

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 20
  • 3,2k
  • Reacties 121
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Top Posters In Dit Topic


  • Bijdragen:  4.943
  • Waardering:   21
  • Prestatiepunten:  100
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  24-01-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Ik heb de Ipod Touch 3g 8GB. Zit er ongeveer een uur per dag op. Vooral in het openbaar vervoer, op school, op de wc, in de kamer, tijdens het eten etc is hij erg fijn. Ebuddy staat vaak aan.

Mijn apps die allemaal legaal zijn btw :):

Doodle Jump

Angry birds

Real racing

flightControl

WSOP free

Physics games

Monkey ball Island

Ebuddy

Sketchbook

Speedtest

uitzendinggemist

Battlebears: zombie

tvgids app

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 21
  • 4,9k

  • Bijdragen:  3.237
  • Waardering:   20
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  21-07-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  30

Ah, Flight Control. Das erg vermakelijk! Vooral dat muziekje uhm.. uhmmm....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 20
  • 3,2k

  • Bijdragen:  1.138
  • Waardering:   29
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  20-12-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  30

Uitzending Gemist, Hyves, Facebook, en VI vind ik belangrijk op mijn ipod, verder gewoon een paar spelletjes voor tussendoor enzo.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 29
  • 1,1k

  • Bijdragen:  5.959
  • Waardering:   139
  • Prestatiepunten:  262
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  02-08-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  29
  • Was actief op:  Windows

Cydia & installous ook onmisbaar. (jailbreak dus ;) ) en ook, de youtube downloader. en de safari download plugin, Verder wat spelletjes, en handige apps. zal eens kijken van t weekend

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 139
  • 6k

  • Bijdragen:  1.091
  • Waardering:   7
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  2
  • Lid sinds:  02-01-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  28

Ik heb een Ipod touch, geweldig ding voor in tussenuren.

Op de eerste plaats natuurlijk de muziek, maar ook voor de anti-verveel spelletjes.

Ook heb ik de msn & hyves app. en de apps van een aantal kranten en radiostations.

En niet te vergeten:

De FOKKE EN SUKKE APP!  :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 7
  • 1,1k
  • 2

  • Bijdragen:  1.420
  • Waardering:   1
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  11-11-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Sinterklaas: iPod touch 4 32 gig :P

Wat een prachtding is het zeg, heb nu zelf de nano 4g.

Meningen over de touch 4?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1
  • 1,4k

  • Bijdragen:  4.943
  • Waardering:   21
  • Prestatiepunten:  100
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  24-01-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Mooi! Stukken mooier als de 3G, die al heel erg mooi is. Ook voelt die wat degelijker aan. Camera is leuk meegenomen, en het extra scherpe beeld is ook wel fijn voor internetten. Ik weet zeker dat je er geen spijt van gaat krijgen :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 21
  • 4,9k

  • Bijdragen:  4.943
  • Waardering:   21
  • Prestatiepunten:  100
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  24-01-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Heb net Resident Evil 4 gekocht voor maar €0,79. Ik denk dat het tijdelijk is. De game is gewoon een verkorte kopie van de playstation 2 versie. Het ziet er wel heel erg mooi uit, en de besturing is ook goed.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 21
  • 4,9k

  • Bijdragen:  3.912
  • Waardering:   206
  • Prestatiepunten:  17
  • Dagen gewonnen:  1
  • Lid sinds:  25-12-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  28

Ik wil heel graag een ipod touch maarja, apple maakt ze wel duur zeg..

Vind ik zo kut van apple dat je eigenlijk betaalt voor design. Geef me dan maar een lelijk ding voor wat minder met dezelfde functies xD

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 206
  • 3,9k
  • 1

  • Bijdragen:  5.918
  • Waardering:   109
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  15-03-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Ik overweeg misschien op de iPod Touch V4 te kopen. Gewoon om eens keer een Apple product uit te proberen. Hij is niet zo duur en 3G en bel functie heb ik niet nodig aangezien ik al een Android toestel heb.

Wil wel eens weten wat de verschillen zijn t.ov. Android en dergelijke. Kijken of het echt nou zo goed werkt. En niet via een review, maar gewoon persoonlijk (zal meestal toch anders zijn dan dat andere erover vinden).

Ik zal er waarschijnlijk voornamelijk muziek op zetten, dus 8GB lijkt mij voldoende? Of is er weer zo'n hardware verschil tussen 8GB en 32/64GB?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 109
  • 5,9k

  • Bijdragen:  3.912
  • Waardering:   206
  • Prestatiepunten:  17
  • Dagen gewonnen:  1
  • Lid sinds:  25-12-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  28

Met 8 GB zou ik alleen met muziek lang niet genoeg hebben :P

dat was dan meteen vol xD Ik zou de 32gb nemen maarja ik weet ook niet precies hoeveel muziek jij hebt.

En nog iets als je een ipod touch koopt voor voornamelijk alleen muziek kan je net zo goed een nano of een shuffle kopen. :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 206
  • 3,9k
  • 1

  • Bijdragen:  3.237
  • Waardering:   20
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  21-07-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  30

Voor alleen muziek voldoet 8 GB meestal wel, dat zijn ongeveer 1600 liedjes, lijkt me knap om daaraan te komen...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 20
  • 3,2k

  • Bijdragen:  5.918
  • Waardering:   109
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  15-03-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  

En nog iets als je een ipod touch koopt voor voornamelijk alleen muziek kan je net zo goed een nano of een shuffle kopen. :)

Koop hem niet voornamelijk voor muziek, maar dat is wat er waarschijnlijk het meeste mee ga doen. Waarom ik hem echt wil is om eens iOS 4 uit te testen (persoonlijk), goed kunnen vergelijken en gewoon langer met de OS doorbrengen, want op 1 dag of uit een paar reviews heb je nooit de echte belevenis van hoe iets werkt en wat er nou zo fijn aan is.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 109
  • 5,9k

  • Bijdragen:  1.420
  • Waardering:   1
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  11-11-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Ik ga hem aan de goedheiligman vragen :P

Beetje bijbetalen want ik pak de 32 gig versie, 8 gig is toch te weinig en omdat hij geen uitbreidbaar geheugen heeft maar gewoon gelijk goed !

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1
  • 1,4k

  • Bijdragen:  3.912
  • Waardering:   206
  • Prestatiepunten:  17
  • Dagen gewonnen:  1
  • Lid sinds:  25-12-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  28

Ja klopt ik vind het echt een slechte eigenschap van ipods en iphone dat je niet een micro sd kaartje of zoiets erin kan stoppen. :s

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 206
  • 3,9k
  • 1

  • Bijdragen:  1.420
  • Waardering:   1
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  11-11-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Klopt, maar ach ik doe gewoon de 32 gig versie, meer heb ik toch niet nodig :P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1
  • 1,4k

  • Bijdragen:  3.912
  • Waardering:   206
  • Prestatiepunten:  17
  • Dagen gewonnen:  1
  • Lid sinds:  25-12-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  28

het is wel mooi ff 70 euro duurder de 32 gb dan de 8 gb... :s

apple verdient geld als water!XD

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 206
  • 3,9k
  • 1

  • Bijdragen:  4.943
  • Waardering:   21
  • Prestatiepunten:  100
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  24-01-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Klopt, maar er is geen 1 product die zo'n degelijke mp4-spelers biedt voor dezelfde prijs. En de 32GB versie is natuurlijk sneller als het de 3e generatie betreft.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 21
  • 4,9k

  • Bijdragen:  3.912
  • Waardering:   206
  • Prestatiepunten:  17
  • Dagen gewonnen:  1
  • Lid sinds:  25-12-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  28

Klopt, maar er is geen 1 product die zo'n degelijke mp4-spelers biedt voor dezelfde prijs. En de 32GB versie is natuurlijk sneller als het de 3e generatie betreft.

ipod touch 3g 32gb sneller dan 8gb?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 206
  • 3,9k
  • 1

  • Bijdragen:  3.237
  • Waardering:   20
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  21-07-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  30

32 Gb sneller dan de 8 Gb uit dezelfde generatie? Onzin!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 20
  • 3,2k

  • Bijdragen:  4.943
  • Waardering:   21
  • Prestatiepunten:  100
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  24-01-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Nee, dat is echt waar. Bij de 32GB zit er een snellere processor in. Je ziet ook dat spelletjes net wat lekkerder lopen.

Sinds 9 september 2009 is de iPod touch ook in een nog grotere variant beschikbaar, namelijk de 3de generatie met 64 GB. De 3de generatie 32 GB- en 64 GB-varianten zijn beide 50% sneller dan de 8 GB- en 16 GB-varianten, claimt Apple.

Heb vandaag mijn Ipod naar Apple gestuurd, De jack input was kapot en de batterij moest nodig vervangen worden. Dat wordt gelukkig allebei netjes vergoedt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 21
  • 4,9k

  • Bijdragen:  3.237
  • Waardering:   20
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  21-07-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  30

Mijn iPhone batterij is ook aan vervanging toe, gewoon opsturen zeg je?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 20
  • 3,2k

  • Bijdragen:  4.943
  • Waardering:   21
  • Prestatiepunten:  100
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  24-01-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Mijn iPhone batterij is ook aan vervanging toe, gewoon opsturen zeg je?

Ik zou het alleen doen als het echt niet meer goed werkt. Als hij gewoon werkt, of hij heeft waterschade, dan mag je de hele onderzoekskosten betalen. En die zijn hoger als een paar tientjes.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 21
  • 4,9k

  • Bijdragen:  841
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  30-08-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  

32 Gb sneller dan de 8 Gb uit dezelfde generatie? Onzin!

Wat bartjuhh zegt klopt! er bestaat namelijk geen 3e generatie ipod touch 8 GB.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 841

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Doe je mee?

Je kunt nu een bericht plaatsen en je later registeren. Als je al een account hebt, kun je je hier aanmelden.

Gast
Reageer op deze discussie / vraag...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Jouw link is automatisch embedded.   Toon als een normale link

×   Je vorige inhoud is hersteld.   Schoon editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Wie zijn er online?  2 leden zijn actief

Mededelingen


  • Recent nieuwsbericht

  • Willekeurig topic

  • Nu op het forum

    Drifter

    Geplaatst

    Er is een nieuwe Nederlandse NZB Community aangemeld met de naam Stockboxx. Helaas is deze comminity alleen toegankelijk op Invite, maar zal van tijd tot tijd de deuren openen voor het grotere publiek. Het Beheer van Stockboxx zal in dit topic aangeven wanneer de open registratie zal plaatsvinden, dus hou dit topic goed in de gaten. Extra puntje van aandacht is dat de leiding van Duken.nl de leden vraagt geen verzoekjes te plaatsen in dit topic voor invites, want die zullen worden verwijdert.

    Drifter

    Geplaatst

    De ultieme Mario Kart 8 Deluxe-configuratie voor de Nintendo Switch Mario Kart 8 Deluxe heeft de kracht om de meest vriendelijke bijeenkomsten om te toveren in intense, competitieve slagvelden. Dat komt omdat, als het om Mario Kart gaat, iedereen wil winnen. De strijd om de eerste plaats laat het hart sneller kloppen en kan soms zelfs vriendschappen op de proef stellen. Misschien zit de magie van Mario Kart in het feit dat we teruggaan naar onze kindertijd, waar winnen in een spelletje alles leek. Een van de prachtige aspecten van de Nintendo Switch is het vermogen om overal een race te starten, of je nu thuis op de bank zit of onderweg bent. Naast vaardigheden en uitgebreide kennis van de banen, speelt de samenstelling van je kart een cruciale rol in het behalen van overwinningen. Het perfecte Mario Kart 8 Deluxe-voertuig samenstellen is bijna een wetenschap op zich, en door de jaren heen hebben spelers verschillende meta's ontdekt voor het bouwen van hun ultieme racewagen. Karakterkeuze, karttype, wielen en zweefvleugels beïnvloeden allemaal de prestaties van je racewagen. Grotere personages neigen zwaarder te zijn, wat resulteert in een hogere topsnelheid maar tragere acceleratie. Het juiste evenwicht vinden tussen snelheid, acceleratie, wegligging, gewicht en andere statistieken is essentieel voor de overwinning. De meta is voortdurend geëvolueerd, met combinaties zoals Waluigi op de Wiggler-quad met kleine wielen die populair werden onder de fans. Nintendo speelt actief in op deze trends door het spel te updaten en balansveranderingen door te voeren om een eerlijke competitieve omgeving te handhaven. **De Supreme Mario Kart 8 Deluxe Opstelling** Na grondige analyse van alle 703.560 mogelijke karakter- en voertuigcombinaties heeft datawetenschapper Antoine Mayerowitz de ultieme opstelling gevonden: Princess Peach rijden op de Teddy Buggy met Roller Tires en de Cloud Glider. Deze configuratie biedt superieure acceleratie, handling, snelheid, off-road capaciteiten, gewichtsbeheer en mini-turbo's. Naast Peach zijn personages zoals Birdo, Daisy, Peachette, en Yoshi van vergelijkbaar gewicht en kunnen dezelfde prestaties leveren met deze opstelling. De Teddy Buggy en Roller Tires-combo waren reeds favoriet onder vele spelers, maar nu wordt hun effectiviteit ondersteund door uitgebreide data-analyse. Deze combinatie wordt je geheime wapen de volgende keer dat je met vrienden gaat racen. Het biedt niet alleen een competitief voordeel, maar garandeert ook dat je tegenstanders moeite zullen hebben je bij te benen. Bereid je voor op intense races en mogelijke vriendschappelijke rivaliteit, want met deze opstelling ben je haast onverslaanbaar in Mario Kart 8 Deluxe op de Nintendo Switch.

    Drifter

    Geplaatst

    Hierbij nog 10 Toppers als aanvulling op bovenstaande Gratis Games Fall Guys: Ultimate Knockout Platforms: PlayStation 5, PlayStation 4, Xbox Series X en S, Xbox One, Nintendo Switch en pc Ook na de hype is Fall Guys een geweldige partygame. Met honderd man door een hindernisbaan vol draaiende hamers, sloopkogels en vliegende platformen stormen is natuurlijk een recept voor ultieme chaos. Dankzij de logge physics en merkwaardige besturing kun je eigenlijk ook niet boos worden als je vlak voor de finish van de baan wordt ge-yeet. Honkai: Star Rail Platforms: PlayStation 5, Android, iOS en pc Onze Kamal is nog steeds verslingerd aan de gratis, strategische rpg Honkai Star Rai. Voor deze game laten we dan ook hem aan het woord: “Als ik Honkai: Star Rail zou moeten samenvatten: het is een van de meest gedetailleerde rpg’s, die maar blijft verrassen. Als je Genshin Impact speelt, weet je al hoeveel passie miHoYo in zijn games stopt. Honkai: Star Rail is geen uitzondering. Ik ben sinds dag één een megafan en kan de game aan iedere fan van rpg-games aanraden.” Nou, duidelijk dus. Overwatch 2 Platforms: PlayStation 5, PlayStation 4, Xbox Series X en S, Xbox One, Nintendo Switch en pc Overwatch 2 stelde bij verschijning behoorlijk teleur. De singeplayercampagne ontbrak (en is inmiddels geannuleerd), de game was niet bijster veel veranderd ten opzichte van het eerste deel en personages vrijspelen kost veel speeltijd óf geld. Nu spelers elk nieuw personage direct kosteloos ontvangen, is Overwatch 2 een stuk beter om gratis te spelen. Bovendien is Blizzards hero-shooter na al die jaren gestroomlijnder en gevarieerder dan ooit. Marvel Snap Platforms: Pc Er zijn talloze mobiele games, maar Marvel Snap verdient absoluut een vermelding. Het heeft alles wat je wilt van een gratis cardgame: een eerlijk verdienmodel, simpele regels en een fantastische presentatie. Even een online potje spelen is eenvoudig, en het introduceert het grote publiek op een leuke manier aan minder bekende helden. Dota 2 Platforms: Pc Vaak wordt Dota 2 de ingewikkeldere tegenhanger van League of Legends genoemd, maar dat is voor de community zelf vloeken in de kerk. Alleen al omdat alle helden bij aanvang gratis beschikbaar zijn, in tegenstelling tot League. Bovendien is de gameplay nóg strategischer ingestoken, met een strenge doch bevredigende leercurve voor nieuwkomers. Spelunky Classic Platforms: Pc In Spelunky is elke stap voorwaarts een risico, terwijl je een weg graaft door de ondergrondse gangen. Spelunky HD en Spelunky 2 zijn wellicht betere opties, maar als je de bikkelharde roguelike-platformervaring van Derek Yu’s franchise in z’n meest pure vorm wil beleven, dan is het origineel nog altijd een goede optie. Counter-Strike 2 Platforms: Pc Hoewel niet iedereen tevreden is over de veranderingen in Counter-Strike 2 ten opzichte van Global Offensive, kun je eigenlijk niet om de game heen. Al jarenlang is het de gouden standaard voor competitieve shooters die draaien om pure reflexen en strategie. Daarbij is de balans nog steeds uitstekend, en hebben maps een welkome grafische make-over gekregen. Geef het nog even, en dan is Counter-Strike weer helemaal terug op het oude niveau. De Sims 4 Platforms: PlayStation 4, Xbox One en pc Je bent een fortuin kwijt als je alle Sims 4-uitbreidingen wilt aanschaffen, maar gelukkig is de basisgame gratis. Toegegeven: de meeste spelers willen waarschijnlijk van start met een of twee uitbreidingen, maar de game is ook prima op zichzelf te spelen. Final Fantasy 14 Platforms: PlayStation 5, PlayStation 4, Xbox Series X en S en pc Final Fantasy 14 betreft één van Square Enix’ grote comebackverhalen. Inmiddels is het een van de populairste mmo’s ter wereld en met elke uitbreiding steeds completer. Sommigen claimen zelfs dat de mmo de beste Final Fantasy-verhalen tot op heden bevat. De game is nu gratis te spelen tot en met level 70, waarbij spelers kunnen kiezen uit 16 verschillende jobs. Doki Doki Literature Club Platforms: Pc Je voelt je in de maling genomen wanneer Doki Doki literature Club van een datingsim verandert in een horrorgame. Hoe en wat is beter om zelf te ontdekken, maar het is goed om te weten dat er inmiddels een Plus-versie van de game met meer content is verschenen. Maar voor de meesten is het origineel een hele goeie gratis game.
  • Recente prestatie

    • Drifter heeft zojuist een badge verdient
      Site
  • Recente actieve topics

  • Populaire bijdragers

  • Willekeurige films

  • Willekeurige link

×
×
  • Nieuwe aanmaken...