Spring naar bijdragen

Xbox 360 spellen branden op laptop met Optiarc DVD RW AD-7580S


Aanbevolen reactie


  • Bijdragen:  8
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  05-07-10
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

Kan ik met deze brander Xbox360 spellen branden want ik krijg constant een fout van Img-burn zowel als bij Clone-CD. ik heb op google gezocht en vond vele problemen met Optiarc spul.

Ik brand met deze brander wel films en dat doet ie ook gewoon (ook dual-layers)

Wat zou het probleem kunnen zijn, Herkent iemand dit?

Ik update later met een Screenshot met de Error want op dit moment heb ik nog geen spel om te branden (ong. 20.00 uur upload)

Ik heb een spel gebrand alles ging goed maar dan doe ik hem in mijn Xbox en kan alleen Open Tray drukken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 8
  • Reacties 1
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Populaire dagen

Top Posters In Dit Topic


  • Bijdragen:  4.943
  • Waardering:   21
  • Prestatiepunten:  100
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  24-01-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Je moet bij de settings het een en het ander aanpassen. Hierond staat een tutorial hoe:

http://www.handleidingen.info/index.php/games-en-consoles/xbox/xbox-360/21-xbox-360-spellen-downloaden-en-branden

Heb je je Games ook gewave-patched? En naar welke versie is hij omgebouwd?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 21
  • 4,9k

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

Mededelingen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...