Wous Geplaatst Oktober 11, 2010 Bijdragen: 3912 Waardering: 206 Prestatiepunten: 17 Dagen gewonnen: 1 Lid sinds: 12/25/09 Status: Offline Actief: Augustus 10, 2020 Leeftijd: 29 Delen Geplaatst Oktober 11, 2010 Hallo mensen, Ik heb gister een fout gemaakt door een wachtwoord te instellen op mijn laptop het was een redelijk simpel wachtwoord weet ik nog, maar dat wachtwoord ben ik direct erna weer vergeten en nu kan ik helemaal niks meer.. Ik heb al geprobeerd via Veilige modus in het Administrator account te komen maar die staat er helemaal niet tussen? Ik weet namelijk wel het wachtwoord van me Administrator account, maar als ik er niet bij kan? Is er misschien een Password recovery beschikbaar voor mijn pc ? Ik wil hem graag weer gebruiken En ik wil ook geen format doen op me laptop. Behalve als het echt nodig is Bedankt Wachtwoord gevonden: Topic solved Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 206 3.9k 1
Valcorb Geplaatst Oktober 11, 2010 Bijdragen: 1041 Waardering: 7 Prestatiepunten: 307 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 07/12/08 Status: Offline Actief: Juli 9, 2023 Leeftijd: 28 Delen Geplaatst Oktober 11, 2010 Probeer dit eens (ik heb dit niet getest): http://www.vista-helpdesk.nl/diverse-vista-software/238-wachtwoord-vergeten-kwijt.html Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 7 1k
Wous Geplaatst Oktober 11, 2010 Bijdragen: 3912 Waardering: 206 Prestatiepunten: 17 Dagen gewonnen: 1 Lid sinds: 12/25/09 Status: Offline Actief: Augustus 10, 2020 Leeftijd: 29 Auteur Delen Geplaatst Oktober 11, 2010 Bedankt voor je hulp alsnog. maar heb me ww alweer gevonden ik had alle wachtwoorden die ik me maar kon voorstellen op geschreven en afgekruist en zo doende kwam ik weer bij mijn wachtwoord Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 206 3.9k 1
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie