Spring naar bijdragen

dual boot mac


Aanbevolen reactie


  • Bijdragen:  199
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  24-11-07
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  29

Hallo ik heb een Dell studio 15 om precies te zijn 1558 en ik heb er gewoon windows 7 op draaien nu komt mijn vraag: Is het mogelijk om op deze PC Mac osx Leopard te installeren en dan het liefst dual boot zodat ik ook gewoon op windows kan blijven werken. Ik moet waarschijnlijk ook een ISO branden op een DVDtje maar deze zijn 4.5 gb en de ISO echt iets van 7gb dus kan ik dit nog via windows installeren of moet ik echt een nieuw dvd van 10 gb ofzo kopen of kan ik dit via mijn extern harde schijf installeren? Ik kan ook niet echt een handige tut vinden dus als iemand mij het zou kunnen uitleggen zou ik dit zeer waarderen!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 199
  • Reacties 1
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Populaire dagen

Top Posters In Dit Topic


  • Bijdragen:  1.157
  • Waardering:   9
  • Prestatiepunten:  50
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  09-04-07
  • Status:  Offline
  • Actief:  

  • 9
  • 1,2k

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Wie zijn er online?  1 lid is actief

Mededelingen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...