Spring naar bijdragen

hardware kopen


Gast Rickske92

Aanbevolen reactie

Gast Rickske92

Kep een heel simpel vraagjuh,,

Kan iemand een goedkope site voor computer onderdelen noemen externe geheugen en Ram-geheugen hep ik nogal nodig

Ik groet u, RICK:D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0
  • Reacties 3
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Populaire dagen

Top Posters In Dit Topic

  • Oud-beheerder

  • Bijdragen:  26.218
  • Waardering:   2.930
  • Prestatiepunten:  24.929
  • Dagen gewonnen:  264
  • Lid sinds:  17-12-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

Tweakers.net Pricewatch

De Tweakers.net Pricewatch is een overzicht van de laagste prijzen in Nederland en omringende landen. De database wordt samengesteld door bezoekers en hardware shops, en onderhouden door de Tweakers.net-crew. Op dit moment bestaat de database uit 53.030 producten met in totaal 163.815 prijsopgaven.

Mocht je ergens lagere prijzen hebben gevonden dan kun je deze zelf toevoegen. Alle prijzen zijn inclusief BTW. Onjuiste prijzen, productnamen en bedrijfsnamen kun je (laten) wijzigen via de icoontjes of via de links in de update-kolom. Met behulp van de winkelmand-icoontjes kun je producten selecteren en de laagste bestelkosten berekenen. De Tweakers.net Pricewatch is mobiel toegankelijk op pda.tweakers.net en via WAP op wap.tweakers.net!

Ervaringen met nieuwe aankopen kun je delen in de Productsurvey en shops kunnen beoordeeld worden in de Shopsurvey. Heb je overtollige hardware naar aanleiding van een aankoop, dan kun je deze gratis aanbieden in Vraag & Aanbod.

http://tweakers.net/pricewatch

:D :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2,9k
  • 26,2k
  • 264

me buurman heeft laatst ze pc samengesteld bij www.cool-prices.nl en daar was ie heel tevreden over, dus misschien kan je daar ffies kijken ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0

  • Bijdragen:  5.250
  • Waardering:   101
  • Prestatiepunten:  50
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  19-04-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  39

ja kijk weet je wat het is

als je ergens iets koop die goedkoop is

je heb er nooit problemen mee

dan ben je er tevreden over

enja zo heeft ieder zijn eigen winkel

ik koop bv alles bij www.pcmegastore.nl

daar ben ik zeer tevreden over

maar ik zou idd wat duken zei

kijken wat je wil kopen

op tweakers opzoeken in de pricewatch en shopservey en dan je keus maken

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 101
  • 5,3k

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Wie zijn er online?  8 leden zijn actief

Mededelingen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...