Spring naar bijdragen

Kan niet meer op THC Torrent - "ACCESS DENIED"


Aanbevolen reactie


  • Bijdragen:  5.250
  • Waardering:   101
  • Prestatiepunten:  50
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  19-04-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  39

probeer het eens via een proxy server, is misschien wel niet helemaal de juiste weg maar dan moeten ze bij THC torrents een beetje vaart maken :)

iemand dit al geprobeerd, krijg hier namelijk geen feedback over.

bv via www.surfert.nl

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 101
  • 5,3k
  • Reacties 59
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic


  • Bijdragen:  12
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  02-11-10
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

Nog steeds geen Toegang, jammer hoor! Als het toch zo makkelijk is om te blokkeren dan is het toch ook makkelijk om je te deblokkeren?????

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 12

  • Bijdragen:  9
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  04-11-10
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Nog steeds geen Toegang, jammer hoor! Als het toch zo makkelijk is om te blokkeren dan is het toch ook makkelijk om je te deblokkeren?????

Nee, de enige manier om terug te komen op THC is een nieuw IP-adres. Of ze moeten de nieuwe beveiliging weghalen, maar dat gebeurt niet.

Blijkbaar zijn ze erg blij met hun nieuwe beveiliging, anders was er wel iets veranderd. Ik blijf het zeggen, maar de goede moeten nu onder de slechte leiden. Helaas, maar waar.

Ikzelf kan af en toe eens inloggen op THC doordat ik wel bij mijn vriendin kan inloggen. Maar ja, verwacht dat niet dat ik goed kan uploaden. Ik kan er niets aan doen, THC heeft dit zelf veroorzaakt door die strenge beveiliging. Gelukkig zijn mijn kredietpunten op !!!

Dus ook geen boze berichtjes sturen waarom ik niet upload, want dan weten jullie de reden.

Netjes bezig heren van de THC. Leuk om te zien dat jullie de leden verder helpen.

Oja, welke hulp dan? Niemand van deze pagina's kan inloggen op THC....  >:( Misschien als iedereen van dit forum een leuk kerstpresentje krijgt ofwel weer kan inloggen. Ja, dan is het hulp.

Castillions/Windhoek, al 3 pagina's vol met users die niet meer kunnen inloggen of wel elders maar niet op hun eigen pc.... Dan klopt er toch iets niet.... Sorry hoor, maar blokkeer gewoon de IP-adressen van de slechte users en laat de goede terugkeren. Als dit nog meer pagina's worden, gaat THC een slechte naam krijgen...

P.s. Ik las dat jij (windhoek) aan iemand vroeg of die persoon wel bij iemand anders kon inloggen. Maar ja, wat dan? Even een filmpje binnenhalen, uitloggen en weer naar huis gaan lijkt mij niet de bedoeling. Op deze manier lok je wel hit-and-run uit ?!?!? Ik kan namelijk ook niet voorstellen dat degene waar je hebt inlogt, voor jou 6 dagen gaat uploaden. Laat staan kredietpunten schenken, als je al niet eens normaal kan inloggen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 9

  • Bijdragen:  5
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  18-11-10
  • Status:  Offline
  • Actief:  

ik kan wel inloggen op een andere pc's

maar ik kan niet zomaar gaan downloaden op een pc van iemand anders  :(

snap het nou niet helemaal meer

ik dacht dat jullie (Windhoek Castillions) de info nodig hadden om het probleem op te lossen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 5

  • Bijdragen:  2
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  22-11-10
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Ik kan er ondertussen weer op :)

Weet niet wie ik moet bedanken, maar het is top !!!  O0

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 2

  • Bijdragen:  5
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  18-11-10
  • Status:  Offline
  • Actief:  

idd ik kan er ondertussen ook weer op  :D

echt super thc  O0

zvgr een happy dutcher

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 5

  • Bijdragen:  3
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  18-11-10
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

;D ja ik kan er ook opeens weer op  O0

laten we blij zijn groetjes Robby

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 3

  • Bijdragen:  9
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  04-11-10
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Ik niet.  >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:(

Windhoek, je hebt mijn ip-adres. Stomme vraag misschien, maar waarom kun je mijn account niet aan mijn ip-adres linken? En dan bedoel ik niet een ip-adres (vriendin) waar ik toevallig af en toe eens inlog.....

- Bright Eyes !!!! Burning like fire..... -


Post samenvoeging: november 25, 2010, 23:53:51

Yes ! Ik ben er uit. Heb het probleem zelf verholpen en weet nu waarom het niet werkt.

Ik gebruik mozilla firefox en heb proxy uitgezet. Daarna kon ik gewoon weer inloggen op THC.

Ga naar extra en dan naar opties.

17p9o3.jpg

Gan naar geadvanceerd en dan naar instellingen.

2ry4uww.jpg

Zet de handmatige proxyconfiguratie uit door op "geen proxy" te klikken.

2nhkrbb.jpg

Nadat ik klaar was met THC heb ik proxy weer aangevinkt. Hopelijk heb ik iemand anders kunnen helpen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 9

  • Bijdragen:  12
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  02-11-10
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

Hoi allemaal,

Ik dacht echt dat dit het einde van THC was voor mij. Maar ik kreeg netjes een mailtje van de mod en ik kon daarna gelijk weer op THC!!!!!! :D O0 Ben zo blij blij blij!!!

Ik wil dan ook iedereen die dit mogelijk heeft gemaakt heel erg bedanken, echt super  :friends:

Ik hoop dat het voor de andere die nog geen toegang hebben ook snel toegang krijgen.

Nogmaals heel erg bedankt voor jullie inzet O0

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 12

  • Bijdragen:  42
  • Waardering:   2
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  13-04-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Allen,

Onder water is er hard gewerkt aan dit probleem. En nee het is niet zo simpel als ff dit iptje aan die user koppelen of simpelweg unbannen.

Graag eerst goed onderbouwen voordat er geoordeeld wordt.

Ik steek zelf erg veel tijd om dit probleem kenbaar te maken.

Gr

C

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2
  • 42

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Wie zijn er online?  5 leden zijn actief

Mededelingen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...