Spring naar bijdragen

backuppen externe hdd


VXL

Aanbevolen reactie


  • Bijdragen:  772
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  27-02-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  29

Hee DukeN leden,

Afgelopen paar weken heb ik verscheidene keren geprobeerd mijn vaders laptop te backuppen. Met mijn macbook pro had ik ca 50 gb gebackupt in een kleine 2 uur. Daarentegen deed mijn vaders laptop ca 25 gb in anderhalve dag. Nadat dit klaar was heb ik door een klein foutje de backup onleesbaar gemaakt vanuit mijn macbook waardoor ik weet opnieuw heb moeten formateren.

Na het een en ander te proberen, heb ik ook verschillende dingen geprobeerd met een bestand van 4,5 gb en verschillende usb poorten. Hierbij kwam ik er op een gegeven moment achter dat de snelheid gelijk aan het begin 12,2 mb/s aangeeft, en na ca 5 minuten geeft hij 60 kb/s en lager aan. Hierdoor duurt het niet de aangegeven 6 minuten, maar waarschijnlijk veel langer(ik heb hem nog niet laten doorlopen). De bestanden die ik hierbij over probeer te zetten zijn allemaal afkomstig uit de windows mail map(dus voor een groot deel mail bestanden).

Nou vraag ik mij af hoe ik dit probleem kan voorkomen, en wel in max 15 minuten ca 5 gb over kan zetten.

VXL.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 772
  • Reacties 0
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Populaire dagen

Top Posters In Dit Topic

Populaire dagen

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Wie zijn er online?  8 leden zijn actief

Mededelingen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...