Spring naar bijdragen

Film Torrent Site


Aanbevolen reactie


  • Bijdragen:  14
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  12-12-10
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Hallo Allemaal!

Even als eerst ik ben nieuw allemaal, en ik hoop dat dit eindelijk het juiste forum is waar je zonder moeite vragen kan stellen over downloaden. (Wat bij de meeste forums onder Warez valt)

Mijn vraag: Voordat ik me op dit forum had aangemeld had ik zal een beetjes gezocht naar waar ik gratis films kan downloaden via bittorrent met o.a NL sub. Ik kwam verschillende topics tegen, zat zelfs. Maar bijna allemaal met sites die dood zijn.

Dus hebben jullie nog een leuke tip voor me waar ik film torrents kan downloaden met NL ondertitelijng, gratis al het kan.

Ik had vroeger een hele goede site genaamd Film-Torrents helaas is die al een tijdje de lucht uit, ik ben dus eigenlijk op zoek naar een altarnative.

Alvast bedankt!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 14
  • Reacties 7
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Top Posters In Dit Topic


  • Bijdragen:  658
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  16-11-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  29

Allereerst welkom bij duken.nl. Hier kan je jezelf even voorstellen: http://www.duken.nl/forums/index.php?board=42.0

Veel sites waar films met nl ondertiteling staan worden uit de lucht gehaald door stichting Brein. Ik kan er niet zo snel een noemen.

Je kan wel op een gewone torrentsite (zoals torrentz.com) zoeken naar je film en er dan "nl" of "dutch" achterzetten.

Je kan ook de film gewoon downloaden en de ondertiteling apart binnenhalen. Met VLC media player kan je ze dan samen afspelen. Hier vind je een handleiding: http://www.duken.nl/na-het-downloaden/vlc-mediaplayer-handleiding-video-bestanden-afspelen.html

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 658

  • Bijdragen:  14
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  12-12-10
  • Status:  Offline
  • Actief:  

hoi hier kun film s downloaden ned subs zitten erbij.

www.nlt.ons-forum.nl

sasie

Bedankt dat zocht ik!


Post samenvoeging: december 14, 2010, 19:46:24

Allereerst welkom bij duken.nl. Hier kan je jezelf even voorstellen: http://www.duken.nl/forums/index.php?board=42.0

Veel sites waar films met nl ondertiteling staan worden uit de lucht gehaald door stichting Brein. Ik kan er niet zo snel een noemen.

Je kan wel op een gewone torrentsite (zoals torrentz.com) zoeken naar je film en er dan "nl" of "dutch" achterzetten.

Je kan ook de film gewoon downloaden en de ondertiteling apart binnenhalen. Met VLC media player kan je ze dan samen afspelen. Hier vind je een handleiding: http://www.duken.nl/na-het-downloaden/vlc-mediaplayer-handleiding-video-bestanden-afspelen.html

Ha deze manier kende ik al, maar toch bedankt voor het mee denken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 14

  • Bijdragen:  1.509
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  20-04-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  30

Hallo Allemaal!

Even als eerst ik ben nieuw allemaal, en ik hoop dat dit eindelijk het juiste forum is waar je zonder moeite vragen kan stellen over downloaden. (Wat bij de meeste forums onder Warez valt)

Mijn vraag: Voordat ik me op dit forum had aangemeld had ik zal een beetjes gezocht naar waar ik gratis films kan downloaden via bittorrent met o.a NL sub. Ik kwam verschillende topics tegen, zat zelfs. Maar bijna allemaal met sites die dood zijn.

Dus hebben jullie nog een leuke tip voor me waar ik film torrents kan downloaden met NL ondertitelijng, gratis al het kan.

Ik had vroeger een hele goede site genaamd Film-Torrents helaas is die al een tijdje de lucht uit, ik ben dus eigenlijk op zoek naar een altarnative.

Alvast bedankt!

www.movie-house.nl

is de nieuwe FT ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 1,5k
  • 4 weken later...

  • Bijdragen:  161
  • Waardering:   3
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  11-01-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  29

Film-terminal.org wat toch de nieuwste Ft

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3
  • 161

  • Bijdragen:  1.232
  • Waardering:   66
  • Prestatiepunten:  301
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  16-11-07
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  30

Film-terminal.org wat toch de nieuwste Ft

Ja volgens mijn laatste contacten wel

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 66
  • 1,2k
  • 1 maand later...

  • Bijdragen:  1.509
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  20-04-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  30

Yep zijn ze alle 2 beeje, sommige leden zijn naar ft, andere zijn naar mh..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 1,5k

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Wie zijn er online?  7 leden zijn actief

Mededelingen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...