Spring naar bijdragen

Mis de speciale aanbieding niet. 85% korting op Private Internet Access VPN, nu slechts €1,75 per maand en ontvang 4 maanden gratis.

Ervaar ultiem gebruiksgemak en een snelle VPN-verbinding. Geniet van de beste kwaliteit voor de scherpste prijs. Met Private Internet Access kun je moeiteloos torrents, Usenet en Netflix gebruiken! En geld-terug-garantie van 30 dagen, dus je kunt het risicovrij proberen.

Wil je weten hoe je aan de slag kunt gaan? Bekijk dan onze handige handleiding voor een probleemloze installatie en gebruik. :goed:



Linksys wrt54g probleem


 Delen


Aanbevolen reactie


  • Bijdragen:  3.912
  • Waardering:   206
  • Prestatiepunten:  17
  • Dagen gewonnen:  1
  • Lid sinds:  25-12-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  30

Goeiedag medeleden,

Wij hebben nu minimaal 4 jaar al de router Linksys wrt54g, en we hebben bijna elke dag het probleem dat er wel 1 laptop of meerdere geen /:edit verbinding kunnen krijgen (draadloos). Wanneer we dat dus hebben halen we de voeding van de router er even 10 seconden uit en stoppen we het er weer in en dan werkt het weer voor een dag ongeveer en dan moeten we het weer opnieuw doen.

Hoe is dit mogelijk dat het zo vaak gebeurt? Misschien omdat de router al oud is? Ik weet het niet misschien kunnen jullie mij/ons helpen, want het is zeer vervelend..

greetz, Wous

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Reacties 18
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Top Posters In Dit Topic


  • Bijdragen:  3.912
  • Waardering:   206
  • Prestatiepunten:  17
  • Dagen gewonnen:  1
  • Lid sinds:  25-12-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  30

Bump

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Administrators

  • Bijdragen:  26.235
  • Waardering:   2.930
  • Prestatiepunten:  25.013
  • Dagen gewonnen:  264
  • Lid sinds:  17-12-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Android

Heb je al eens de firmware geupdate?

is een kleine handeling die dit soort bugs eruit haalt. Zeker als je linksys al 4 jaar oud is raad ik dat aan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites


  • Bijdragen:  3.912
  • Waardering:   206
  • Prestatiepunten:  17
  • Dagen gewonnen:  1
  • Lid sinds:  25-12-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  30

Ja heb ik al gedaan (: geen effect. heb hem ook al op andere channel gezet zodat hij niet stoort met de buren maarja nog geen verbetering. Ik ben trouwens het weekend pas weer bij het apparaat.

Sent from my iPod touch using Tapatalk

Link naar opmerking
Deel via andere websites


  • Bijdragen:  1.279
  • Waardering:   11
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  28-05-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  32

Is het met een statisch of dynamisch ip adres?

Link naar opmerking
Deel via andere websites


  • Bijdragen:  3.912
  • Waardering:   206
  • Prestatiepunten:  17
  • Dagen gewonnen:  1
  • Lid sinds:  25-12-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  30

Hoe bedoel je?

Sent from my iPod touch using Tapatalk

Link naar opmerking
Deel via andere websites


  • Bijdragen:  2.725
  • Waardering:   21
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  22-09-07
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  30

Dynamisch is dat je interne IP steeds veranderd, als je hem statisch hebt gemaakt kan dit niet gebeuren. Alhoewel ik niet denk dat daar het probleem in ligt. ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites


  • Bijdragen:  3.912
  • Waardering:   206
  • Prestatiepunten:  17
  • Dagen gewonnen:  1
  • Lid sinds:  25-12-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  30

Ja dat snap ik wel maar bedoelt ie een die van een pc? Want daar ligt het niet aan is allemaal dhcp toegekend en max users daarvan is 100

Sent from my iPod touch using Tapatalk

Link naar opmerking
Deel via andere websites


  • Bijdragen:  3.912
  • Waardering:   206
  • Prestatiepunten:  17
  • Dagen gewonnen:  1
  • Lid sinds:  25-12-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  30

Ik ben ten einde raad, elke dag opnieuw moeten we de stroom eraf halen en er weer op zetten, want meestal doet 1 pc het maar en nadat we dus dat hebben gedaan doen ze het allemaal weer, maar ik wordt er een beetje gek van dat het elke dag weer moet.

Wat ik heb gedaan:

1. Reset button 30 seconden ingehouden, voor een harde reset

2. Nieuwste firmware opnieuw geinstalleerd

3. Via 192.168.1.1 alles naar fabrieksinstellingen gezet

4. Alle instellingen gecheckt naar potentiele fouten

5. uur wachten op een pc of het misschien gewoon wat langer duurt

6. Pc opnieuw opgestart/ Netwerkadapters uit/aan gezet, en DHCP lease vernieuwt

Geen 1 van deze dingen heeft geholpen, ik ben ten einde raad.

Misschien toch een nieuwe router kopen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Administrators

  • Bijdragen:  26.235
  • Waardering:   2.930
  • Prestatiepunten:  25.013
  • Dagen gewonnen:  264
  • Lid sinds:  17-12-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Android

Geef je PC's eens vaste IP adressen. (laat ze dus geen IP adres verkrijgen maar zet deze er vast in)

Heb je dan nog hetzelfde issue?

Link naar opmerking
Deel via andere websites


  • Bijdragen:  3.912
  • Waardering:   206
  • Prestatiepunten:  17
  • Dagen gewonnen:  1
  • Lid sinds:  25-12-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  30

Meestal kan ik niet eens verbinding maken dus dan heeft een statisch ip geen nut.

Sent from my iPod touch using Tapatalk

Link naar opmerking
Deel via andere websites


  • Bijdragen:  2.097
  • Waardering:   74
  • Prestatiepunten:  575
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  08-03-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  34

Is je router interface menu traag wanneer andere niet kunnen verbinden met de router?

Link naar opmerking
Deel via andere websites


  • Bijdragen:  3.912
  • Waardering:   206
  • Prestatiepunten:  17
  • Dagen gewonnen:  1
  • Lid sinds:  25-12-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  30

Soms krijg ik daar wel een timeout maar dat is niet specifiek wanneer anderen niet kunnen verbinden.

Sent from my iPod touch using Tapatalk

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3 weken later...

  • Bijdragen:  3.912
  • Waardering:   206
  • Prestatiepunten:  17
  • Dagen gewonnen:  1
  • Lid sinds:  25-12-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  30

Nou er is nog steeds geen verbetering, ik denk dat we maar beter een nieuwe router kunnen gaan kopen, ik zit er toch aan te denken omdat ie al zo oud is dat hij misschien niet meer 100% werkt.

Welke router zou ik het beste kunnen kopen?

EDIT: Ik kom er net achter dat ik eerst maar eens de helpdesk van Cisco (linksys) ga raadplegen :) Jullie horen van me

Link naar opmerking
Deel via andere websites


  • Bijdragen:  268
  • Waardering:   6
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  10-02-10
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Ik heb percies het zelfde probleem.. Ben benieuwd wat ze daar zeggen wous!

Link naar opmerking
Deel via andere websites


  • Bijdragen:  3.912
  • Waardering:   206
  • Prestatiepunten:  17
  • Dagen gewonnen:  1
  • Lid sinds:  25-12-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  30

Ik heb snelle reactie gekregen, vannacht het incident verstuurd nu al response:

Mijn email:

Beste support medewerker,

Ik heb hier nu minimaal 4 jaar de router Linksys WRT54G, en eigenlijk bijna elke dag hebben we last van dat er meerdere laptops, of andere draadloze wifi gebruikende apparaten niet kunnen verbinden of wel verbinden maar geen internet toegang. Onze oplossing is steeds; de voeding uit het stopcontact halen en na 30 seconden er weer in stoppen, daarna werkt het altijd weer helemaal goed. Dit is zeer vervelend want we moeten dit eigenlijk bijna elke dag opnieuw doen, zo lang er iets van 2 devices op het draadloze netwerk zijn aangesloten werkt het allemaal wel naar behoren en hebben we geen problemen maar met meer zijn er altijd wel devices die problemen hebben.

Ik heb al wat dingen geprobeerdt maar geen 1 heeft nog gewerkt, wat ik heb gedaan zet ik even op een rijtje:

1. Reset button 30 seconden ingehouden, voor een harde reset

2. Nieuwste firmware geinstalleerd

3. Via 192.168.1.1 alles naar fabrieksinstellingen gezet

4. Alle instellingen gecheckt naar potentiele fouten (dhcp clients staat op 100 oid)

5. Lang wachten op een laptop dat hij het misschien deed na een bepaalde tijd

6. Pc opnieuw opgestart/ Netwerkadapters uit/aan gezet, en DHCP lease vernieuwt

Ik ben ten einde raad, ik hoop dat u mij verder kunt helpen!

Met vriendelijke groet,

--------------------

Response:

Geachte heer

Vriendelijk dank dat u contact op heeft genomen met Cisco Consumer Support over uw WRT54G

Om u verder te kunnen helpen hebben wij nog wat extra gegevens nodig. Graag had ik van u de volgende informatie:

- Het exacte modelnummer inclusief (erg belangrijk!) het versienummer zoals beschreven op de sticker onderop het apparaat. U kunt dit vinden net tussen het Linksys logo en de 2 streepjescodes. Als er geen versie staat, is uw apparaat een versie 1.0

- Het serienummer van uw Linksys product

- De huidige versie van de firmware (software) in uw apparaat:

Zorg dat u verbinding heeft tussen computer en ons apparaat, bij voorkeur via een kabel.

Log in op uw apparaat via http://192.168.1.1

Normaal laat u de gebruikersnaam blanco en gebruikt u als wachtwoord "admin". Sommmige apparaten hebben als gebruikersnaam ook "admin", probeer dit als een lege gebruikersnaam niet werkt.

Als u rechtsbovenin kijkt staat daar de versie van de firmware die uw apparaat heeft.

- De naam van de provider, en het type abonnement dat gebruikt wordt. Ook eventuele bijzondere instellingen die de provider heeft doorgegeven zijn van belang.

- De instellingen van uw netwerkkaart:

1) ga naar start > configuratiescherm > netwerkverbindingen > lan-verbinding

2) klik met rechts op uw lan-verbinding, en kies "status".

3) Kies "ondersteuning" > "Details". Hier vind u de volgende gegevens:

Automatisch (DHCP) of statisch (handmatig) IP verkrijgen, IP nummer, Subnet en Gateway.

- De kleur van de lampjes op uw unit: welke branden, welke niet, en knipperen de lampjes of zijn ze constant? Ik wil u vragen de volledige namen van de lampjes en hun status hierbij te vermelden.

- De namen en typen van andere apparaten in uw netwerk, zoals eventuele andere modems of routers van uw provider. Graag hierbij ook het type aansluiting: met een kabel of draadloos, en welke kabels in welk gat zitten.

- Welke windows gebruikt u? Hierbij willen wij ook graag weten of er een "service pack" geinstalleerd is. U kunt dit vinden door via Start > Instellingen > Configuratiescherm op "Systeem" te klikken: u krijgt dan een lijstje met wat er op uw computer aanwezig is.

Ik hoop u hiermee de benodigde informatie te hebben verstrekt.

Mocht u verder nog vragen hebben, neemt u dan gerust contact met ons op.

Met vriendelijke groet,

Francois van Brussel

Cisco Consumer support

Is wel veel informatie dat ze nodig hebben zeg :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites


  • Bijdragen:  268
  • Waardering:   6
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  10-02-10
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Pfoee inderdaad! Maar bedankt voor je post  O0.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Administrators

  • Bijdragen:  26.235
  • Waardering:   2.930
  • Prestatiepunten:  25.013
  • Dagen gewonnen:  264
  • Lid sinds:  17-12-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Android

Goed bezig wous, ik ben benieuwd. Maar hier hebben we allemaal wat aan. Ik heb ook zo een soort linksys. Straks krijg je een nieuwe door deze actie... dan weet ik ook wat ik moet doen ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites


  • Bijdragen:  3.912
  • Waardering:   206
  • Prestatiepunten:  17
  • Dagen gewonnen:  1
  • Lid sinds:  25-12-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  30

4jaar oud en dan nog een nieuwe krijgen? Denk het niet. Maar zou wel mooi zijn natuurlijk.

Sent from my iPod touch using Tapatalk

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
 Delen

  • Wie zijn er online?  0 leden zijn actief

    There is no users online


  • Willekeurig topic

  • Nu op het forum

    • Forumdiscussie: Hardware – Telefonie – Navigatie – TV Gebruiker: JanDeGamer Waarom valt mijn telefoon steeds uit en wat kan ik ertegen doen? Hey allemaal! Ik heb al een tijdje last van mijn telefoon. Hij valt zomaar uit, zelfs als ik de batterij vol heb! Soms gebeurt het zelfs als ik gewoon een app open heb staan. Is dit een bekend probleem? Wat kan ik ertegen doen? Iemand tips? Dank alvast! Expert: TechSchoen Hey JanDeGamer, vervelend dat je zulke problemen hebt! Dit kan verschillende oorzaken hebben, maar ik geef je een paar mogelijke redenen en oplossingen. Batterijproblemen: Als je telefoon oud is, kan de batterij versleten zijn. Je kunt dit testen door te kijken naar je batterijniveau gedurende de dag. Als het ineens heel snel zakt, kan het zijn dat je batterij aan vervanging toe is. Software-updates: Check even of je de nieuwste software op je telefoon hebt staan. Soms kunnen bugs ervoor zorgen dat je telefoon uitvalt. Ga naar je instellingen en kijk of er updates beschikbaar zijn. Te veel apps: Als je veel apps open hebt staan of als je telefoon vol is, kan dat ook problemen geven. Probeer eens onnodige apps te sluiten of te verwijderen. Maak ook wat ruimte vrij op je telefoon als die vol zit. Oververhitting: Laat je telefoon niet in de zon liggen of op een warme plek. Als je telefoon te heet wordt, kan hij zichzelf uitschakelen om schade te voorkomen. Fabrieksinstellingen: Als niets helpt, kan het terugzetten van je telefoon naar fabrieksinstellingen de laatste optie zijn. Maak wel eerst een back-up, want je verliest dan wel al je gegevens! Hopelijk zijn deze tips nuttig voor je. Succes! Gebruiker: EmmaTechie Hee Jan, ik had ook een soortgelijk probleem met mijn oude telefoon. Uiteindelijk bleek het echt aan de batterij te liggen. Ik heb hem vervangen en nu doet hij het weer prima! Dus misschien is dat wel de oplossing. Gebruiker: KoenV Ik doe altijd die software-updates, maar ik vind het raar dat je telefoon zomaar uitvalt. Heb je al geprobeerd je telefoon even helemaal opnieuw op te starten? Soms lost dat een boel op! Gebruiker: KikiK Ja, dat had ik dus ook! Mijn telefoon viel soms echt op de meest ongelegen momenten uit. Heb je ook al het gevoel dat hij warm wordt? Want dat was bij mij het geval. Had ik nooit gedacht dat het daar mee te maken zou hebben. Gebruiker: LarsGeek TechSchoen heeft gelijk over die fabrieksinstelling. Als je echt alle opties hebt geprobeerd, kan dat de enige oplossing zijn. Maar je moet echt zorg voor je data dragen. Maak een back-up absoluut! Gebruiker: JanDeGamer Bedankt voor de reacties, guys! Ik ga gelijk die batterij checken, kijken of dat het is. En ik zal ook die updates doen. Hou jullie op de hoogte! Gebruiker: SienS Misschien is het ook een goed idee om met je provider te bellen? Soms kan het aan de simkaart liggen. Had ik een keer en dat was ook een probleem. Gebruiker: TechSchoen Zeker een goede tip, SienS! Soms komt het ook voor dat de verbinding met het netwerk problemen veroorzaakt en dat kan ook jouw telefoon uit laten vallen. Gebruiker: RobDeReparateur Als je echt niets helpt, kan het zijn dat je telefoon een hardware-defect heeft. In dat geval zou ik aanraden om naar een reparatiewinkel te gaan. Soms is het zo simpel als een los contactje. Gebruiker: JanDeGamer Thanks voor al die tips! Ik ga alles proberen wat jullie hebben voorgesteld. Hopelijk kan ik hem weer goed krijgen zonder al te veel gedoe. Lees het volledige bericht hier
    • Forumdiscussie: Downloaden via Torrents & Popcorn Time Gebruiker1 Hey allemaal, ik heb een vraag. Waarom vind ik geen goede Nederlandse ondertitels voor mijn favoriete series? Ik download ze via torrents, maar de ondertitels zijn vaak slecht of soms zelfs helemaal niet beschikbaar. Iemand tips? ExpertUser Hoi Gebruiker1! Goed dat je vraagt. Het kan best frustrerend zijn als je geen goede ondertitels kunt vinden. Hier zijn een paar redenen waarom dat gebeurt en wat je eraan kunt doen: Populariteit van de series: Als je een minder bekende serie bekijkt, is de kans groter dat er geen goede ondertitels zijn. Kijk ook eens naar populaire shows; die hebben vaak betere ondersteuning. Bronnen voor ondertitels: Probeer verschillende websites voor ondertitels. Websites zoals Subscene of Opensubtitles hebben vaak een grotere collectie en verschillende versies. Kijk ook naar het aantal downloads en beoordelingen om een idee te krijgen van de kwaliteit. Bestandsformaat: Zorg ervoor dat de ondertitels het juiste formaat hebben (zoals .srt). Soms zijn ze in een ander formaat en dat kan problemen veroorzaken. Instellingen in je speler: Soms ligt het niet aan de ondertitels zelf, maar aan je videospeler. Zorg ervoor dat je speler goed is ingesteld om ondertitels weer te geven. VLC Media Player is een goede keuze – je kunt daar eenvoudig ondertitels toevoegen. Zelf ondertitels maken: Als je echt geen goede kunt vinden, zijn er tools zoals Subtitle Edit waarmee je zelf ondertitels kunt maken of bestaande kunnen aanpassen. Hoop dat dit helpt! Laat maar weten als je nog andere vragen hebt. Veel kijkplezier! Gebruiker2 Bedankt, ExpertUser! Dit was echt nuttige info. Ik moet zeggen dat ik vaak gebruik maak van Subscene, maar ik heb soms echt de verkeerde ondertitels gedownload. Ik ga de beoordelingen voortaan beter bekijken. Gebruiker3 Ik heb ook wel eens problemen met ondertitels. Maar ik vind het pijn om door al die slechte te zoeken. Weet iemand of er een manier is om bepaalde ondertitels automatisch te downloaden? ExpertUser Ja, zeker! Er zijn programma’s zoals Jackett of Bazarr die helpen met het automatisch vinden van ondertitels. Ze kunnen je torrents koppelen aan ondertiteldiensten en zo krijg je vaak de beste beschikbaar. Dat kan veel tijd besparen! Gebruiker4 Juist, dat klinkt goed! Ik ga dat eens proberen. Maar ik vind dat ik te vaak zoek naar ondertitels. Zou ik mijn torrent downloads moeten veranderen om betere kwaliteit te krijgen? Heb je daar tips voor? ExpertUser Dat kan zeker helpen! Probeer torrents te kiezen met een hoge seed-count, want die hebben vaak betere bestanden, inclusief ondertitels. Kijk ook naar de release-groep; sommige groepen zijn bekend om betere kwaliteit. En soms zijn er ook richtlijnen in de torrent zelf die je meer info geven over de ondertitels. Gebruiker5 Automatisch zoeken naar ondertitels klinkt als een droom, maar ik ben er bang voor dat het niet altijd werkt. Hoe vaak krijg je gewoon niets, denk je? ExpertUser Het kan gebeuren dat het niet altijd perfect werkt, maar de meeste van die tools doen hun best om de juiste ondertitels te vinden. Soms moet je ook zelf wat finetunen, maar de meeste mensen vinden het echt een leuke aanvulling. Zeker het proberen waard! Gebruiker6 Iedereen, ik zag onlangs dat sommige torrent sites zelfs hun eigen ondertitels aanbieden. Dat maakt het echt makkelijker! Dan hoef je niet overal te zoeken. Gebruiker7 Ja, dat is waar! Ik vind het ook top dat sommige torrents ondertitels in verschillende talen aanbieden. Zo kan je kiezen wat je wilt. Gebruiker8 Maar hoe zit het met de licensing? Ik bedoel, is het legaal om ondertitels te downloaden? ExpertUser Goede vraag! Het is altijd een beetje een grijs gebied. In de meeste gevallen is het downloaden van ondertitels parallel aan het materiaal dat je downloadt, vaak ook een beetje illegaal. Het beste is om vooral te letten op de bron en de copyright-status van de content die je downloadt. Gebruiker9 Nou, ik ga het allemaal eens proberen. Ik heb alleen maar wat slechte ervaringen gehad, maar hopelijk kan ik nu echte goede ondertitels vinden. Dank jullie allemaal! Gebruiker10 Succes, Gebruiker9! En laat weten als je iets ontdekt dat werkt! Kan nooit kwaad om die info te delen, toch? Lees het volledige bericht hier
    • Forumdiscussie: ‘Fallout’ Season 2: Who Is Justin Theroux’s Robert House? Gebruiker: GamerGirl95 Hey iedereen! Ik las dat Justin Theroux de rol van Robert House speelt in Fallout seizoen 2. Wie is dat precies en waarom is hij zo belangrijk? Blijft hij ook een slechterik of dat niet? Expert: FalloutFan123 Waarom, hallo! Goed dat je vraagt, GamerGirl95! Robert House is een super interessante figuur in de Fallout-universum. Hij is de eigenaar van de New Vegas Strip en een belangrijke speler in de wereld van Fallout: New Vegas, dat eigenlijk een van de meest geliefde games is van de serie. Hij is een robot, maar dan wel een bijzondere. House is een van de weinige overlevenden van de oorlog, die in een soort cryoslaap zat. Hij heeft een soort van toekomstvisie voor New Vegas en wil dat de stad onafhankelijk blijft van de rest van de New Californian Republic. In de game heeft hij dus een dubbelrol. Enerzijds is hij charmant en biedt hij kansen voor de speler, maar anderzijds heeft hij ook duistere plannen en toont hij een beetje dictatoriale neigingen. Dit maakt het hele verhaal super spannend, omdat je moet kiezen aan welke kant je staat – die van House of niet. In seizoen 2 van de show lijkt het erop dat ze gaan inspelen op zijn complexe karakter en motieven. Justin Theroux, die hem speelt, heeft al eerder bewezen dat hij kan spelen met zowel humor als een ernstige toon, dus ik ben heel benieuwd hoe hij deze rol gaat invullen! Gebruiker: OldSchoolGamer Dat klinkt tof! Ik vond New Vegas echt een vette game. Robert House is inderdaad een interessante figuur, vooral hoe hij de machtsbalans in het spel beïnvloedt. Ik ben ook benieuwd hoe ze dat in de serie gaan brengen. Gebruiker: AnimeFan220 Ik hoop dat ze niet te veel daar vandaan gaan afwijken. Ik bedoel, de games hebben zo’n sterke lore! Maar met Theroux aan boord, heb ik wel vertrouwen. Gebruiker: MovieBuff24 Helemaal mee eens, AnimeFan220. Maar het zou ook leuk zijn als ze nieuwe elementen toevoegen. Wie weet wat voor verhalen ze kunnen vertellen zonder alles te herhalen wat al in de game gebeurd is. Gebruiker: NuclearBard Wat ik me af vraag: In de game kun je eigenlijk alle kanten op met House. Ga je voor hem, of tegen? Zullen ze dat in de serie ook hebben? Of is dat teveel om in een paar afleveringen te stoppen? Gebruiker: RetroDreamer Ja, dat is een goeie vraag, NuclearBard. Er zijn zoveel verweven plotlijnen! Hopelijk geven ze ons een beetje van die keuzemogelijkheden in de show. Dat zou het echt uniek maken. Gebruiker: GamerGirl95 Dank voor de uitleg, FalloutFan123! Het klinkt echt spannend nu. Ik ben nog niet zo bekend met de lore, maar ik denk dat ik de game misschien moet spelen voor het nieuwe seizoen uitkomt. Gebruiker: VaultDwellerX Zeker doen, GamerGirl95! New Vegas is een absolute aanrader! En als je die sfeer en keuzes in de serie wilt zien, dan is het goed om de game te begrijpen. Je gaat er veel meer uit halen! Gebruiker: CuriousCat77 Aan wie de serie eigenlijk gaat deelnemen? Het lijkt erop dat ze een behoorlijk sterke cast hebben, toch? Ook benieuwd naar andere personages! Gebruiker: FalloutFan123 Ja, het cast-aanbod is echt veelbelovend! Dat maakt me nog meer enthousiast. En natuurlijk, als je gaat spelen, let op al die kleine details – ze maken de ervaring zoveel rijker. Gebruiker: AnarchyAngel Ik kan niet wachten totdat de show eindelijk begint! Het is zo leuk om vermoedens, theorieën en verwachtingen te delen. Het maakt het wachten iets makkelijker. En zo blijft de discussie doorgaan! Iedereen is enthousiast en deelt hun ideeën en vragen. Het lijkt erop dat Season 2 van Fallout heel wat te bieden heeft! Lees het volledige bericht hier
  • Recente prestatie

    • pennif heeft zojuist een badge verdient
      10 jaar actief
  • Recente actieve topics

  • Populaire bijdragers

    Deze week heeft niemand nog waardering gekregen.

  • Willekeurige films

  • Willekeurige link

×
×
  • Nieuwe aanmaken...