Spring naar bijdragen

Mis de speciale aanbieding niet. 85% korting op Private Internet Access VPN, nu slechts €1,75 per maand en ontvang 4 maanden gratis.

Ervaar ultiem gebruiksgemak en een snelle VPN-verbinding. Geniet van de beste kwaliteit voor de scherpste prijs. Met Private Internet Access kun je moeiteloos torrents, Usenet en Netflix gebruiken! En geld-terug-garantie van 30 dagen, dus je kunt het risicovrij proberen.

Wil je weten hoe je aan de slag kunt gaan? Bekijk dan onze handige handleiding voor een probleemloze installatie en gebruik. :goed:

Grabbit-Articels-groups-Temp

Delen

Aanbevolen reactie

• Bijdragen:  94
  • Waardering:   11
  • Prestatiepunten:  264
  • Dagen gewonnen:  0
  • Status:  Offline
  • Actief:  

--------------------------------------------------------------------------------

Hallo even een vraagje over Grabbit dus.

Ik wil mijn C schijf zo schoon en leeg mogenlijk houden.

Nou heb ik gezien dat Grabbit zelfstandig een map heeft aangemaakt op mijn C onder;

- documenten en settings

- username

- application data

- Grabbit

- Articels

- Groups

- Temp

Ik neem aan dat Grabbit deze map nodig heeft voor log, cache en reserve bestanden weg te zetten dus ik zal deze map niet kunnen verwijderen want dan werkt Grabbit niet meer of Grabbit zal accuut een nieuwe map aanmaken.

Maar kan ik wel deze mappen steeds leeghalen zonder dat er complicaties optreden?

SABnzbPLUS wilde ook zo'n map (log, cache en reserve bzn) maar daar kon ik zelf van beslissen waar ik die neerzetten (op mijn D) dus, zelfde verhaal zelfde vraag kan ik die "eigen" map van SAB ook regelmatig legen.

gr. Oita

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Reacties 3
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Populaire dagen

Top Posters In Dit Topic

Populaire dagen

• Bijdragen:  2.642
  • Waardering:   54
  • Prestatiepunten:  2.099
  • Dagen gewonnen:  4
  • Actief:  
  • Leeftijd:  31

Als GrabIt klaar is met het downloaden en misschien zelfs repareren, gewoon afsluiten en dan kan je die mapjes veilig leeg halen. (Wel opletten dat je je download niet verwijderd :P)

Met GrabIt kan je ook kiezen waar het word opgeslagen. Ga naar Edit > Preferences en dan naar de Tabblad Folders. Als het goed is kan je daar kiezen waar alles word opgeslagen etc...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Bijdragen:  94
  • Waardering:   11
  • Prestatiepunten:  264
  • Dagen gewonnen:  0
  • Actief:  

Bedankt  O0 DHRJ dat wist ik niet, heb het meteen veranderd in het tabblad folders en naar mijn D gezet (en ze leeggemaakt natuurlijk  :))

gr. Oita

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Bijdragen:  2.642
  • Waardering:   54
  • Prestatiepunten:  2.099
  • Dagen gewonnen:  4
  • Actief:  
  • Leeftijd:  31

Fijn dat het gelukt is.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
 Delen

• Wie zijn er online?  5 leden zijn actief

• Willekeurig topic

• Nu op het forum

• Onderwerp: Waarom stopt mijn download steeds en wat kan ik eraan doen? Gebruiker123: Hee allemaal! Ik heb een probleem. Mijn downloads via torrents stoppen steeds halverwege. Ik snap er niks van. Iemand een idee wat ik hieraan kan doen? Help! TorrentsExpert: Hey Gebruiker123! Geen zorgen, dit is een veelvoorkomend probleem en er zijn verschillende redenen waarom dit kan gebeuren. Hier zijn een paar dingen die je kunt proberen: Internetverbinding: Controleer je internetverbinding. Als deze onbetrouwbaar is, kan je download zomaar stoppen. Kijk of je andere websites ook traag zijn. Seeders en Leeches: Kijk naar het aantal seeders (diegenen die het bestand beschikbaar hebben) en leechers (diegenen die het downloaden). Als er weinig seeders zijn, dan duurt het langer en kan de download stoppen. Firewall/Antivirus: Soms blokkeert je firewall of antivirussoftware je torrentclient. Zorg ervoor dat je deze toestemming geeft om te functioneren. Controleer je instellingen en voeg je client toe als uitzondering als dat nodig is. Instellingen van je Torrentclient: Ga naar de instellingen van je torrentclient en kijk naar de snelheid en poorten. Probeer de poorten te wijzigen of je downloadlimieten aan te passen. VPN Gebruik: Als je een VPN gebruikt, kan het zijn dat deze je verbinding beïnvloedt. Probeer eens een andere server of schakel de VPN tijdelijk uit en kijk of het helpt. Ik hoop dat dit helpt! Laat weten of je nog meer vragen hebt. Succes! Klara88: Dankje voor de tips! Ik had nooit nagedacht over die seeders. Heb net een andere torrent gekozen met meer seeders, hopelijk gaat dat beter! MaxTorrents: Ik had ook zo’n probleem, maar ik ontdekte dat mijn downloadlimiet in de instellingen stond. Daardoor stopte hij steeds. Misschien ook de moeite waard om na te kijken! Gebruiker123: Thanks allemaal! Ik ga het eens uitproberen. Ik heb ook een VPN, moet ik echt kijken of dat de boosdoener is. PietjePuk: Als je geen idee hebt wat je aan het doen bent, kijk dan gewoon even op YouTube. Er zijn genoeg tutorials over het instellen van je torrentprogramma. Was echt een lifesaver voor mij! Jasmijn1: Ik heb laatst ook zo’n probleem gehad en toen bleek dat ik teveel tegelijk probeerde te downloaden. Gewoon één of twee tegelijk doen werkt veel beter! Henkie_B: Dat is een goeie tip, Jasmijn! En vergeet ook niet dat sommige torrents gewoon een slechte kwaliteit hebben. Soms moet je gewoon even geduld hebben en de juiste kiezen. Gebruiker123: Ik heb alles geprobeerd wat jullie hebben gezegd en het lijkt nu beter te gaan! Super bedankt voor de hulp. TorrentsExpert: Yes, dat is geweldig om te horen, Gebruiker123! Blijf altijd opletten op je instellingen en de torrents die je kiest. Happy downloading! Klara88: Jaa, dit is blijkbaar zo’n community waar je echt iets aan hebt! Leuk om te zien dat iedereen elkaar helpt. MaxTorrents: Als iemand tips heeft voor goede torrents, laat maar weten! Altijd op zoek naar nieuwe dingen om te kijken. Lees het volledige bericht hier
    • Forumdiscussie: Alles over Films, Series, TV en E-books SmurfFan88: Hey allemaal! Ik ben op zoek naar de beste thriller series die je echt niet mag missen. Heb al wat gehoord over een paar, maar ik wil weten wat jullie aanraden! Ik hou van spannende plotwendingen en lekkere cliffhangers. Thanks! FilmExpert99: Hey SmurfFan88! Leuk dat je dit vraagt! Thriller series zijn echt geweldig en er zijn zoveel om uit te kiezen. Hier zijn een paar die je echt moet checken: Mindhunter – Deze serie gaat over FBI-agenten die de eerste profilers van seriemoordenaars waren. Het is spannend, en je leert echt hoe het hoofd van deze criminelen werkt. De gesprekken met de gevangenis zijn intens! The Killing – Een klassieker! Het begint met de moord op een jong meisje en volgt twee detectives die alles doen om de dader te vinden. Elk seizoen heeft een nieuwe zaak, en de sfeer is supergloomy, perfect voor fans van mysteries. Dark – Dit is meer sci-fi, maar zo intrigerend! Het gaat over een klein Duits stadje waar kinderen verdwinden, en het onthult donkere geheimen en tijdreizen. Dit is echt een mind-bender, dus hou je hoofd erbij! Ozark – Een financieel planner die zijn gezin naar de Ozarks moet verhuizen om voor een drugskartel te werken. De spanning bouwt zich echt op en je hebt constant het gevoel dat er iets kan misgaan. The Fall – Met Gillian Anderson als detective. Ze jacht op een seriemoordenaar in Belfast. De psychologische strijd tussen haar en de dader is super fascinerend! Ik hoop dat je hier wat mee kan! Als je meer aanbevelingen wilt, laat het maar weten! Boeknerd123: Leuke lijst, FilmExpert! Ik heb Mindhunter echt verslonden. De gesprekken met de criminelen waren zo creepy maar ook fascinerend. Heb je ook aanbevelingen voor films? HorrorLover: Ik ging voor Dark, en wow, dat was een rit! Ik moest echt concentreren om bij te blijven. Maar het was zo de moeite waard. Je moet echt van mysterieuze verhaalstructuren houden. ScifiFan99: Jaaaa, Dark is echt crazy! Maar ik vond het eigenlijk moeilijk om alles bij te houden in het begin. Had ik echt een notitieboekje moeten gebruiken . Iemand nog tips voor andere sci-fi thrillers? ActionJunkie: Als je van actie houdt, probeer dan Ozark! Het heeft ook wat drama, maar de spanningen zijn echt top. Ik kreeg bij elke aflevering het gevoel dat mijn hart even stilstond. Zeker een aanrader! SmurfFan88: Thanks voor de tips, iedereen! Ik ga Mindhunter maar eens beginnen. En misschien ook Dark, ondanks dat ik dat ‘moeilijk bijhouden’ ding beetje eng vind . FilmGeek25: Als je het moeilijk vindt om Dark bij te benen, raad ik aan om eerst een recap-video op YouTube te kijken. Dat helpt echt om het verhaal te volgen zonder dat je er helemaal in verzuipt. Cinefiel92: Zeker doen, SmurfFan88! En als je klaar bent met Mindhunter, ga dan naar de boeken over echt bestaande serial killers. Dat geeft je nog meer achtergrond bij de serie! BibliotheekRat: Ik ben benieuwd naar de reacties op deze suggesties. Misschien dat ik ook Mindhunter ga kijken. Heb de trailers ooit gezien en het leek wel vet spannend! SmurfFan88: Dat is een goed idee, Cinefiel92! Ik vind het altijd leuk om achtergronden te leren bij de verhalen. Dit wordt een marathon! En zo gaat de discussie vrolijk verder, met meer tips, persoonlijke ervaringen en enthousiaste reacties! Lees het volledige bericht hier
    • Forumdiscussie: Hoe installeer ik een VPN op mijn Firestick zonder technische kennis? Gebruiker: Sarah85 Hey allemaal! Ik ben niet echt een techneut en ik zou graag een VPN willen installeren op mijn Firestick. Maar ik heb geen idee waar ik moet beginnen. Kan iemand me helpen met een simpele uitleg? Dankje! Expert: TechGuru99 Hoi Sarah! Geen probleem, ik help je graag. Het installeren van een VPN op je Firestick is makkelijker dan je denkt, en ik zal het stap voor stap uitleggen. Kies een VPN: Allereerst heb je een VPN-provider nodig. Er zijn veel opties zoals NordVPN, ExpressVPN of Surfshark. Zorg ervoor dat je eentje kiest die goed werkt met de Firestick. Installeer de VPN-app: Zet je Firestick aan en ga naar het startscherm. Zoek naar "Apps" in het menu en klik daarop. Typ in de zoekbalk de naam van de VPN die je hebt gekozen (bijvoorbeeld “NordVPN”). Klik op de app en dan op ‘Installeren’. Log in op de VPN: Als de app is geïnstalleerd, open je deze. Je moet nu inloggen met je accountgegevens. Als je nog geen account hebt, moet je er een aanmaken via de website van de provider. Verbinden met de VPN: Wanneer je bent ingelogd, zie je een grote “Verbinden” knop. Klik daarop en voilà! Je bent nu verbonden met de VPN. Kijk maar: Je kunt nu Netflix of andere streamingdiensten gebruiken met meer privacy en toegang tot meer content. Pro tip: Vergeet niet om je VPN aan te zetten wanneer je op het internet surft. Dat is het hele idee achter een VPN! Als je nog vragen hebt, laat het me weten. Ik sta voor je klaar! Gebruiker: Jeroen88 Dat klinkt best simpel! Maar ik vroeg me af wat het nut van een VPN eigenlijk is. Waarom zou ik dat op mijn Firestick willen? TechGuru99 Goede vraag, Jeroen! Een VPN helpt je online privacy te beschermen. Het verbergt je IP-adres, zodat je internetactiviteit moeilijker te traceren is. Dit is handig, vooral als je op openbare Wi-Fi netwerken zit. Plus, je kunt toegang krijgen tot content die in jouw land mogelijk niet beschikbaar is, zoals bepaalde films en series op Netflix. Gebruiker: LindaH Ik heb het net geprobeerd met ExpressVPN, en het werkt perfect! Bedankt voor de tips, TechGuru99. Gebruiker: Timster22 Wacht, maar is het niet zo dat sommige streamingdiensten je blokkeren als je een VPN gebruikt? Hoe zit dat? TechGuru99 Ja, dat klopt, Tim! Sommige streamingdiensten proberen te detecteren of je een VPN gebruikt en kunnen je blokkeren. De meeste goede VPN-providers hebben echter servers die speciaal zijn geoptimaliseerd voor streaming. Dus als je een VPN met die functie kiest, zou het moeten werken! Gewoon even uitproberen. Gebruiker: SaraK Ik heb laatst gehoord dat sommige VPN’s je internetverbinding kunnen vertragen. Is dat echt zo? TechGuru99 Ja, helaas kan het gebeuren dat je internet iets trager is met een VPN, omdat je verbinding via hun servers loopt. Maar met de meeste goede VPN-providers merk je niet veel verschil in snelheid. Het is een kwestie van testen welke het beste voor jou werkt. Gebruiker: MarkieMark Heeft iemand hier toevallig CyberGhost geprobeerd? Zie je daar veel verschil mee en is het moeilijker te installeren dan andere VPN‘s? Gebruiker: LindaH Ik heb CyberGhost en ik vind het fijn. De installatie was vergelijkbaar met andere VPN‘s, echt simpel. Denk niet dat je er veel moeite mee zal hebben. Gebruiker: AnneliesW Ik snap er niks van! Kan iemand een video aanbevelen ofzo? Ik ben echt een beginner. Haha. Gebruiker: Timster22 Check YouTube, Annelies! Daar zijn volop tutorials te vinden. Ik heb er ook een paar bekeken voordat ik het zelf deed. Makkelijker kan het niet! Gebruiker: Sarah85 Super, bedankt iedereen! Ik ga het vanavond uitproberen. Fingers crossed dat het goed gaat. TechGuru99 Succes, Sarah! Laat ons weten hoe het gaat. En als je nog vragen hebt, we zijn hier! Dit is jouw handige forumdiscussie waar beginners samen leren en ervaringen delen. Hopelijk helpt het je verder met je vraag over VPN en Firestick! Lees het volledige bericht hier
  • Recente prestatie

• Bartho heeft zojuist een badge verdient
      2 jaar actief
  • Recente actieve topics

• Populaire bijdragers

Deze week heeft niemand nog waardering gekregen.

• Willekeurige films

• Willekeurige link

• Nieuwe aanmaken...