Spring naar bijdragen

Kan niet inloggen op Spotnet


Aanbevolen reactie


  • Bijdragen:  1.279
  • Waardering:   11
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  28-05-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  31

Hey

Nu ik zie dat FTD bijna weggaat ben ik op zoek naar iets nieuws.

En ik zie dat spotnet gelijkaardig is aan FTD.

Ik heb dus gisteren de laatste versie gedownload en geinstalleerd.

Dan krijg ik een scherm waar je jouw provider kan kiezen.

Mijn provider (EasyUsenet) staat daar niet tussen dus voer ik de gegevens handmatig in.

Reader.easyusenet.nl

Dan poorten goed zetten en dan gebruikersnaam en wachtwoord.

Maar als ik op inloggen klik zegt hij steeds dat mijn gebruikersnaam en/of wachtwoord niet kloppen en dat de authenficatie mislukt is.

Ik heb een Night 60 Mb/s abbo van Easyusenet.

Mijn vraag is dus of het komt doordat mijn account pas werkt tussen 1u snachts en 16u smiddags of dat het door een andere reden is dat ik niet kan inloggen.

Alvast bedankt

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 11
  • 1,3k
  • Reacties 8
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic


  • Bijdragen:  2.643
  • Waardering:   54
  • Prestatiepunten:  2.122
  • Dagen gewonnen:  4
  • Lid sinds:  17-08-10
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  28
  • Was actief op:  Windows

Het komt doordat Night alleen werkt tussen 01:00 uur tot 16:00 uur.

(Krijg ik van EasyUsenet te horen :P)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 54
  • 2,6k
  • 4

  • Bijdragen:  1
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  15-02-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

Vreemd, ik heb zo'n beetje hetzelfde probleem met Spotnet.

Vandaag 1.5.6 geinstalleerd.

Als ik mijn eweka newsserver instel dan krijg ik de melding "kan geen verbinding maken met de server: er is een time-out opgetreden"

Ik heb meerdere eweka newsservers ingevoerd gehad, driedubbel gechecked of mijn account goed staat, ook zonder account geprobeerd, niks van dat al helaas blijft fout gaan.

En probeer ik xs4all, dan krijg ik niet alle posts te zien op Spotnet

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 1

  • Bijdragen:  2.643
  • Waardering:   54
  • Prestatiepunten:  2.122
  • Dagen gewonnen:  4
  • Lid sinds:  17-08-10
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  28
  • Was actief op:  Windows

red_roxanne, het is beter om een eigen topic te starten. Dit probleem is met EasyUsenet, de reden ervan heb ik al gegeven ;) Als je ook de zoekfunctie van het forum had gebruikt, zie je dat Spotnet problemen heeft met Eweka. Eventjes alle topics door spitten dus ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 54
  • 2,6k
  • 4

  • Bijdragen:  1.279
  • Waardering:   11
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  28-05-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  31

heb net even gekeken en werkt idd enkel maar snachts en overdag tot 16u :( zal ander abbo moeten nemen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 11
  • 1,3k

  • Bijdragen:  6
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  19-02-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Zojuist heb ik Spotnet 1.5 geïnstalleerd. Net Framework 4 kwam meteen mee. Alles leek goed te gaan.

De instellingen heb ik met behulp van de instructies op "Spotnet handleiding" helemaal hetzelfde ingesteld.

Als ik echter op de downloadknop klik krijg ik "Kan geen verbinding maken met de server: er is een time out opgetreden.

Ik zit bij xsnews.nl en via FTD kan ik dag en nacht doorgaan met downloaden. Bij mij ligt het dus niet aan het account, zou ik zeggen.

Heeft iemand een idee wat hier misgaat? En wat ik eraan kan doen?

Alvast bedankt.


Post samenvoeging: februari 19, 2011, 15:09:59

Waarschijnlijk heb ik iets te vroeg om hulp geroepen. Ik heb niets veranderd, maar bij een nieuwe download poging kwam er wel beweging in. Tot mijn verbazing blijft ook nu (tijdens het dowloaden) de tekst staan. "Kan geen verbinding maken met de server: er is een time out opgetreden."

Het gaat wel langzaam. zou het kunnen dat het buiten mijn payserver account om gaat?

Groeten Piero

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 6

  • Bijdragen:  2.643
  • Waardering:   54
  • Prestatiepunten:  2.122
  • Dagen gewonnen:  4
  • Lid sinds:  17-08-10
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  28
  • Was actief op:  Windows

Het zou aan spotnet kunnen liggen, toen ik met mijn EasyUsenet account gebruik wou maken werkte het niet met Newsleecher 3.9. Met newsleecher 4.0 wel. Probeer daarom is met iets anders dan met spotnet te downloaden en alleen de spots via spotnet op te zoeken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 54
  • 2,6k
  • 4

  • Bijdragen:  4
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  24-02-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

ik ondervind ook problemen met het begin scherm om in te loggen. Ik heb een account bij eweka en elke keer als ik de gegevens invul dan kan hij geen verbinding maken? 'Er is geprobeert toegang te verkrijgen tot een socket op een volgens de toegangsmachtigingen niet toegestane manier 81. 171.64.101.119'

Kan iemand mij hierbij helpen? via FTD deed hij het eerst namelijk wel goed en binnen halen met grabit.

Alvast bedankt!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 4

  • Bijdragen:  1
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  24-02-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

Eweka en Spotnet

Mocht je problemen hebben met eweka en spotnet sla dan gewoon de nzb's eerst op en dan grabit opstarten.

Zoek niet verder als grabit draait dan komen de problemen met bv 502 enz.. succes, hier geen problemen meer!!

Dus Provider zetten op anders - dan gewoon je gegevens invullen zoals je deze heb gekregen via eweka.

Dus niet gaan zoeken op spotnet als grabit draait of ook niet downloaden als je met spotnet download.

succes !

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 1

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Wie zijn er online?  4 leden zijn actief

Mededelingen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...