Spring naar bijdragen

Datum Spots


Aanbevolen reactie


  • Bijdragen:  1
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  15-02-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

Misschien een stomme vraag, maar ik bergijp iets niet helemaal bij spotnet. Als ik zoek, vind ik alleen "spots" van vandaag. Kan ik ook verder terug zoeken dan vandaag? en hoe pas ik dat dan aan in de instellingen / zoekopdracht?

Alvast bedankt voor de hulp!

Cheiz

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 1
  • Reacties 5
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Populaire dagen

Top Posters In Dit Topic


  • Bijdragen:  6.680
  • Waardering:   258
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  18-01-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  30

Probeer dit eens:

Ga naar:

-onder Windows 7 standaard C:\ProgramData\Spotnet)

-onder Windows XP standaard C:\Documents and Settings\All Users\Application Data\Spotnet

En open servers.xml met kladblok.

Voer dit nu in:


<Spotnet>
  <Server Type="Headers" Server="news2.neva.ru" Username="" Password="" Port="119" SSL="0" Connections="1" />
  <Server Type="Downloads" Server="SERVER WAARMEE JE DOWNLOAD" Username="" Password="" Port="119" SSL="0" Connections="2" />
  <Server Type="Uploads" Server="SERVER WAARMEE JE KAN UPLOADEN" Username="" Password="" Port="119" SSL="0" Connections="1" />
</Spotnet>

Dit opslaan en voor het bestand "alleen lezen" aanvinken (voorkomt dat Spotnet het bestand onbedoeld aanpast).

Door die news2.neva.ru haal je ongeveer 350.000 spots binnen (en dus haal je meer oudere spots binnen) maar download je gewoon met je 'downloadserver.'

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 258
  • 6,7k

  • Bijdragen:  5
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  06-08-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Kom nu tot 31-01-11 verder terug gaan met spots kan niet ? bvd O0

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 5

  • Bijdragen:  6.680
  • Waardering:   258
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  18-01-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  30

[A] HQ78: heb je al de manier geprobeerd die ik heb gepost? Want ik heb spots terug van november 2010 met die manier.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 258
  • 6,7k

  • Bijdragen:  6.680
  • Waardering:   258
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  18-01-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  30

Oke, haal de spots op via news2.neva.ru.

Daarna sluit Spotnet en verander dus servers.xml via de manier die ik heb beschreven. Hernoem ook nog eventueel news2.neva.ru.spots (staat in dezelfde map als servers.xml) naar het adres van download2day. Dus bijvoorbeeld news2.neva.ru.spots word download2day.spots (of wat het adres is van download2day).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 258
  • 6,7k

  • Bijdragen:  5
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  06-08-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Dat kreeg ik niet voor elkaar,ik moet dus gewoon mn hele account gebeuren invullen en dan alleen de eerste regel veranderen.Ik dl met newsleecher op poort563 ssl.Het opslaan lukt wel maar dat alleenlezen aanvinken kon ik nergens terug vinden,de eerste x met opnieuw aanmelden gaf hij meteen foute inlog naam. heb dit getypt tijdens jou bericht


Post samenvoeging: februari 16, 2011, 17:33:03

Ik wil het nu anders gaan doen,wat moet ik invullen bij provider om spots van ±600 dagen oud te krijgen met dl2d inlog gegevens lukt dit niet.Ik open de nzb toch in newsleecher.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 5

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Wie zijn er online?  2 leden zijn actief

Mededelingen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...