Spring naar bijdragen

spotnetdownloads niet uitgepakt


Aanbevolen reactie


  • Bijdragen:  18
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  13-10-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

hoi,

ik heb net als vele van jullie inmiddels ook spotnet op de computer, ik heb der voor gekozen om alleen de nzb te openen en dit via grabbit te downloaden. het probleem waar ik nu tegen aan lop is dat grabbit het niet uitpakt en als ik dit handmatig doe de spot meestal niet compleet is???

de reden dat ik het doe via grabbit is dat ik niet meer dan 1 film kan downloaden en 1 film in de wacht kan zetten bij spot net, iemand mss een suggestie over hoe en wat!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 18
  • Reacties 3
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Populaire dagen

Top Posters In Dit Topic


  • Bijdragen:  6.680
  • Waardering:   258
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  18-01-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  30

Dus Grabit pakt het bestand niet uit? Heb je wel in Grabit staan dat die de download moet uitpakken. Heb je dit probleem ook met een andere newsreader zoals Alt.Binz!?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 258
  • 6,7k

  • Bijdragen:  18
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  13-10-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

ik denk dat doet ie uit zich zelf, hoe en waar moet ik dit doen, heb het via een website met uitleg geinstalleerd dus ik ging er van uit dat het zo goed was.....met ftd nooit geen moeite gehad met grabbit

hier staat een vinkje bij:

enable automatic repair of files in download folder.

en

remove par files after successfull repair.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 18

  • Bijdragen:  6.680
  • Waardering:   258
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  18-01-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  30

Wij hebben ook een handleiding van Grabit, misschien kan je het daar vinden: http://www.duken.nl/leren-downloaden/grabit-handleiding-nieuwsgroepen-leren-downloaden.html

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 258
  • 6,7k

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Wie zijn er online?  2 leden zijn actief

Mededelingen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...