Jump to content

Actie: PIA VPN voor slechts €1,99 per maand & 2 maanden gratis

• Hoog gebruiksgemak en snelle VPN
  • Goede kwaliteit voor de scherpste prijs
  • Torrents, Usenet en Netflix mogelijk!
  • Plus 2 maanden gratis en 30 dagen niet goed geld terug

En de handleiding: Private Internet Access :goed:

Vius of iets dergelijks?

Recommended Posts

• Content Count:  98
  • Achievement Points:  0
  • Days Won:  0
  • Status:  Offline
  • Last Seen:  Never

hallo duken,

ik kom thuis van school ff lekker game(COD4 pc), avond eten, na dat ik terug kom op mijn laptop springt op eens mijn Malware Protection aan met mijn hele pc te scannen ? (ik weet niet precies wat Maleware is, soort virus scanner ofzo?, heb ook AVG) na dat het scannen klaar is heeft super veel ''Threats Detected'' gevonden. ik click op remove all, maar dan moet ik iets kopen om dit te kunnen. ik probeer mijn AVG te openen maar dat werkt nu nier meer. geen enkel programma wat ik wil openen werkt niet meer ook firefox niet. en mijn Malware zegt de hele tijd dat er virussen zijn. mijn bestanden, afbeeldingen en films etc zijn er wel nog gewoon.

WAT MOET IK DOEN ?

• Replies 13
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

• Content Count:  5,712
  • Last Seen:  

Anti malware bytes proberen. Is gratis en werkt goed! Gewoon full scan doen ;)

Sent from my HTC Wildfire using Tapatalk

Anti malware bytes proberen. Is gratis en werkt goed! Gewoon full scan doen ;)

ik heb het gedownload, maar als ik dan wil installeren click ik op het icoontje en dan gebeurt er niks en staat er weer iets van een Blaster Worm ?

• Last Seen:  

Dat klinkt als een best pittig virus.

Probeer is in veilige modus de PC op te starten:

Eenvoudig opstarten in veilige modus voor Windows XP en Windows Vista alle versies (windows 7 moet ook werken)

- herstart uw computer

- Zodra uw computer klaar is met het laden van de BIOS (zwarte scherm en witte letters, of een ander beginscherm):

tap op de F8-toets (of de F5)-toets totdat u in het Windows option-menu terechtkomt. Kies hier voor opstarten in veilige modus (Safe mode).

En dan virusscan laten lopen als het kan.

http://pchelper.nl/beveiliging-virus-spyware-kennisdatabase-76/opstarten-de-veilige-modus-6711/

• Content Count:  1,041
  • Last Seen:  

Kan ook zijn dat dat reclame is, moet je gewoon wegklikken dan

Sent from my Acer E130 using Tapatalk

• Content Count:  5,959
  • Achievement Points:  261
  • Last Seen:  

Kan ook zijn dat dat reclame is, moet je gewoon wegklikken dan

Sent from my Acer E130 using Tapatalk

Dit kan geen reclame zijn aangezien ie geen programmas kan openen.

@TS, Marnier van Freddytje  O0

Marciej heeft mee veel geholpen en dit is eigenlijk wat we tot nu toe gedaan hebben:

- laptop in veilige modus gestart met F8.

- toen Anti Malware Bytes geinstalleerd

- het programma hele scan op de pc laten doen.

• Content Count:  3,912
  • Achievement Points:  17
  • Days Won:  1
  • Last Seen:  

En al result? Of heb je die scan net gestart?

Sent from my iPod touch using Tapatalk

• Last Seen:  

Hij heeft de scan net gestart (kwartier geleden, Full scan) Dat duurt nog wel even ;)

• Last Seen:  

Ik snap zijn post alleen niet. Jij hebt veel geholpen doordat hij mijn tips heeft opgevolgd? Alleen omdat hij jou op MSN heeft toevoegd? :S

Waarschijnlijk duurt de full scan een uurtje of 2-3 hangt een beetje van de grote van de schijf(en) af en de processor.

• Last Seen:  

Ik was bezig met dit aan en uitleggen en toen zag ik later dit topic. Ik heb eigenlijk wat jij vertelde veel uitgebreider vertelt ;)

Sent from my HTC Desire using Tapatalk

oke de Scan is klaar er zijn 10 inffecties gevonden en die heb ik met suces verwijderd.

computer opnieuw opgestart, toen nog eens een scan gedan maar dan gewoon in windows (niet in veilige modus), maar nu vond het niks meer.

toen een hele pc scan gedaan met AVG en vond ook niks.

alleen ik snap het niet helemaal.

toen Malware Protection scande zei hij dat hij 70 Threats Detected had gevonden.

maar toen ik klaar was met de scan met Anti Malware Bytes had het programma 10 infecties gevonden, is er nu alles af? want heb nu eigenlijk geen problemen meer.

alvast bedankt

• Content Count:  3,912
  • Achievement Points:  17
  • Days Won:  1
  • Last Seen:  

Die malware protection was reclame, die deed zich voor als een programma terwijl het een website was. En doordat jij er op klikte heeft dat virus zich verspreid over de computer. Maar mooi dat het verholpen is :)

Sent from my iPod touch using Tapatalk

IEDEREEN BEDANKT  O0

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

• Who was online  4 Users were Online in the last 4 hours

• Willekeurig topic

• Nu op het forum

• Beste lezer,  Meer dan 20 jaar geleden in het mooie jaar 2002 ben ik ooit begonnen aan Duken.nl. Een website om bezoekers te leren downloaden; wat toen de tijd niet meer als normaal was en waarmee de internet providers zelfs hun diensten verkochten (Sneller films downloaden? Kom naar de snelste provider ABC). Als ik nu zie hoe mijn kinderen omgaan met content kijken is het bijzonder dat wij vandaag de dag nog bestaan. Nooit had ik kunnen bedenken dat Duken.nl zoveel jaren actief zou zijn op de wondere wereld van het internet maar dat is voornamelijk te danken aan de loyale leden, moderators en de fijne bezoekers. Helaas moeten aan sommige zaken binnen onze community ook een einde komen. De afgelopen jaren is het een bijzondere tijd geweest voor de “download-piraat”. Zo mag ik ons toch wel noemen? Met de komst van (soms) goede legale alternatieven en het (niet altijd vrijwillige) vertrek van grote download communties binnen het Torrent en NZB landschap is de wereld van het downloaden steeds kleiner geworden. Ook op Duken.nl is dit merkbaar, zeker in de bezoekers aantallen en activiteit binnen het forum. De activiteit op het forum groeide hier weer als er andere download community verdween maar hier bleken ook de meeste problemen uit te voort te komen. Of het komt door de veranderende internetcultuur, het feit dat we aan het verharden zijn en/ of niet meer lief voor elkaar.  Er worden op Duken.nl zaken geplaatsen welke uitroepen tot minder fijn gedrag en daar wil ik absoluut buiten blijven. Wij bestaan uit een bijzonder klein team waarbij ik altijd hebt gezegd dat Privé altijd voor gaat. Helaas betekende het wel dat er berichten langer bleven staan welke daar niet thuishoorde. Wat altijd problemen met zich meebracht. En nu? Er komt steeds minder voldoening uit de site en krijg met het drukke privé leven het niet voor elkaar om de juiste energie & tijd hierin te steken. Het lezen van de reacties, op tijd modderen of het plaatsen van nieuwe handleidingen en nieuws lukt mij helaas niet meer. De avonden achter de laptop duiken en politie agentje spelen past mij al helemaal niet. Je doet het uiteindelijk altijd fout….  Om de druk weg te halen worden er simpele maar harde aanpassing gedaan op Duken.nl. Laat ik eerst nog zeggen dat ik ontzettend dankbaar ben voor de mooie discussies en hulp die de leden onderling hebben gegeven over de afgelopen jaren. Los van het downloaden was het ook een plek waar leden vrienden hebben mogen maken en we in een ver verleden zelfs uitjes hadden.  Alle content blijft hier bestaan en leesbaar. Het reageren op forum berichten, artikelen, links, handleidingen etc. is niet meer mogelijk. Ook het aanmaken van nieuwe (privé) berichten of topics gaat niet meer. We stappen over in een “alleen lezen” stand. Rust… lijkt het toverwoord.  We begrijpen dat dit een teleurstelling zal zijn voor de vele leden die mooie bijdragen hebben geleverd en we kunnen iedereen verzekeren dat de beslissing niet ondoordacht is genomen. Het doet stiekem ook een beetje heleboel boel pijn.  Bedankt voor het lezen en ik hoop ook op jullie begrip. Blijf positief en maak er wat moois van en wie weet wat de toekomst nog brengt.   Het was een mooie vaart. Duken out. It’s time to kick ass and chew bubble gum...and I’m all outta gum.    Toon volledig nieuwsbericht  
    • Ik las net dat bericht op Filmpaleis ook. Echt balen. Hoop dat ze snel weer online zijn. Maar als brein hun gevonden heeft, hoe willen dat dan doen.
  • Recente prestatie

• Popular Contributors

Nobody has received reputation this week.

• Willekeurige films

• Random link

• Create New...