Spring naar bijdragen

YSMenu (alternatieve firmware voor verschillende flashkaarten voor NDS en NDSi)


Gast ĐiŝaŝteɍƵaƞƴ

Aanbevolen reactie

Gast ĐiŝaŝteɍƵaƞƴ

YSMenu

Alternatief voor R4 Clones

en meer!

De kaartjes die gaan besproken worden in dit topic:

  • R4sdhc
  • TTDS
  • TTDSi
  • M3Real
  • M3iZero
  • DSONE
  • DSONEi
  • R4
  • DSTTi Gold
  • DSTT Advance
  • R4 Gold
  • En alle overige R4 clones

Inleiding:

Dit topic gaat over YSMenu een alternatieve Firmwire voor R4 Clones, TTDS, TTDSi, M3Real, M3iZero, DSONE en de DSONEi. Ik heb dit topic aangemaakt omdat er alleen een ander topic bestaat over Wood firmwire. Persoonlijk vindt ik die firmwire niet zo goed en daarom heb ik dit topic aangemaakt. Ikzelf heb de bovenstaande kaartjes zelf ook en weet dus ook dat het werkt.

Flashcard kopen:

Tegenwoordig is het verboden om flashcards in Nederland te verkopen maar hier is nog een adresje waar je ze kan kopen. Persoonlijk raad ik je de orginele R4 aan omdat die officiele updates heeft, of de R4SDHC omdat die grotere sd kaartjes aan kan.

Klik hier om naar de site te gaan.

Installatie:

De installatie van YSMenu is heel makkelijk. Je hoeft gewoon de onderstaande links te downloaden en naar de root folder van je R4 of je andere kaartje te kopieren. Ik raad je wel aan om een backup te maken voordat je de firmwire installeerd.

Legenda:

Rood = Werkt nog niet

Blauw = Werkt goed

Groen = Werkt hoogstwaarschijnlijk

Geel = Zou moeten werken maar weet ik niet zeker (Dus als iemand dat zou willen uittesten bedankt)

2009062123513462414.jpg

DSTT__25493_zoom.jpg

4d3a7ea0745704.77947912.jpg

YSMenu werkt onder andere voor de bovenstaande kaarten.

Nieuwe Firmwire

Als je nieuwe firmwire gaat gebruiken is het altijd handig om je micro sd kaartje even te formateren. Omdat dat niet altijd zomaar kan heb ik hieronder een linkje voor een goed micro sd formateerder. Pas op! Als je je micro sd kaartje formateerd betekend dat dat alle bestanden op het kaarjte voorgoed worden verwijderd. Je kunt ze dus nooit meer terug krijgen. Daarom raad ik je aan om altijd eventjes een backupje te maken van je sd kaarjte. Maar goed als je dat gedaan hebt kun je met een gerust hart deze nieuwe firmwire installeren.

Download hier Panasonic sd formatter

R4 sdhc:

Voor dit kaartje heb je eerst de benodigde firmwire nodig om YSMenu te kunnen draaien. (Download de bovenste van de drie onderstaande linken) Als je dat gedaan hebt kun je rustig de recentste firmwire downloaden (Download een van de twee andere onderstaande linken of eventueel die daaronder apart beschreven staat) en die dan vervolgens in de root van je kaartje plaatsen. Er wordt als het goed is gevraagt of je het over wil kopieren. Je kunt nu rustig op ja te drukken. Stop het sd in je kaart en zet hem aan. Als het goed is start hij nu automatisch allemaal dingen op. Laat hem dat lekker doen. Hij vraagt je ook om een save game aan te maken als het goed is, klik dan gewoon op oke. Als  hij klaar is met laden kun je naar je map "Games" gaan. Daar moet je je spellen + save games (als je die hebt) in kopiëren. Hierna kun je rustig je spelletjes spelen met YSMenu firmwire!

Benodigde firmwire voor R4sdhc YSMenu

Dit is nieuwere versie van YSMenu V6.70

TTDS en TTDSi:

De firmwire van de TTDS staat in de onderstaande link. Je hoeft slechts al je oude firmwire te verwijderen (Ik raad je nogmaals aan een backup te maken en de bovenstaande sd formatter kun je ook gebruiken) en de firmwire van de kopieren naar je root folder. Bij deze firmwire hoef je geen apart mapje nodig waarin je je games stopt. Je moet je games hierbij gewoon in je root folder plaatsen. Start je TTDS kaartje op en probeer maar meteen een game uit.

Recentste firmwire van YSMenu voor TTDS en TTDSi V6.70

M3Real en M3iZero

Ook op deze kaarten werkt YSMenu maar hier is wel iets meer voor nodig dan alleen voor de andere kaarten daarom is hier ook weer een apart linkje voor. (Zie onderstaande link) Ikzelf heb deze kaart niet maar ik weet vrijwel zeker dat het netzo werkt als bij de andere kaarten. Je moet gewoon de firmwire in dit bestandje kopieren naar je root van je sd kaartje en een nieuwe map met de naam games aanmaken. Je hebt geen andere firmwire nodig dus die moet je er eerst wel afgooien anders werkt ie niet.

Klik hier voor de recentste versie van YSMenu voor M3Real en M3iZero

DSONE en DSONEi

Ook voor de DSONE en de DSONEi kun je YSMenu gebruiken. Alleen is de firmwire ietsje anders om het ook op dit kaartje te laten werken maar het werkt in prenciepe hetzelfde. Eerst unzip je de bestanden uit het rar bestand en dan kopieer je ze naar je root van je sd kaartje. Deze kun je in je DSONE kaartje doen, dan moet je hem opstarten en MSFORSC.nds alleen de eerste keer runnen. Als je er games op wilt spelen moet je in je root een apparte map genaamt "Games" aanmaken waar je je spellen in stopt. Met de onderstaande link kun je de resentste firmwire downloaden. De firmwire voor de DSONE is dezelfde als voor de DSONEi!

Download hier de recentste versie van YSMenu voor DSONE en DSONEi

Overige kaarten met dezelfe firmwire:

Er zijn nog vele andere clone kaarten die ook YSMenu kunnen runnen. Hiermee heb ik zelf geen ervaring maar die werken bijna precies hetzelfde als die van TTDS en TTDSi dus hier komen ze:

DSTTi Gold:

Gewoon onderstaande firmwire downloaden en alleen deze gebruiken.

DSTT Advance:

Gewoon onderstaande firmwire downloaden en alleen deze gebruiken.

Recentste firmwire van YSMenu V6.70

R4Top Revolution, R4 Gold en alle overige clones van R4:

Deze hebben nu ook apparte firmwire en als het goed is werken ze hier ook mee.

Gewoon onderstaande firmwire downloaden en alleen deze gebruiken.

Recentste firmwire van YSMenu voor R4 Clones

YSMenu v6.70:

Hieronder staan drie lijstje waarin ik heb gezet welke spellen er nog niet werken, de changelog van deze versie en welke spellen er nu allemaal wel werken.

Spellen die nog niet werken:

Spellen voor de DS:

4784 - CWBP - Tracy Beaker: The Game (E) (freezes while loading)

5669 - UZPJ - Battle & Get Pokémon Typing DS (J) (doesn't save)

AQRP - 0414 - My Pet Hotel[E] - E31C07E4

Spellen voor de DSi:

5225 - VIDV - Imagine Dream Resort (E) (loads to white screens)

5759 - VIDE - Imagine Resort Owner (U) (loads to white screens)

De changelog:

fixed 5531 - Dragon Ball Kai Ultimate Butouden (J)(ENG PATCHED) Final Version

fixed 5779 - Jewels of the Ages (U)

fixed 5805 - Jewels of the Ages (E)

fixed 5861 - Natalie Brooks Mystery at Hillcrest High (E)

fixed 5862 - SpiderMan Edge of Time (E)(ABSTRAKT)

fixed 5863 - Aliens Infestation (U)

fixed 5864 - Professor Layton and the Last Specter (U)

fixed 5531 - Dragon Ball Kai Ultimate Butouden (J)(ENG PATCHED) Final Version

fixed 5861 - Natalie Brooks Mystery at Hillcrest High (E)

fixed 5862 - SpiderMan Edge of Time (E)(ABSTRAKT)

fixed 5863 - Aliens Infestation (U)

fixed 5864 - Professor Layton and the Last Specter (U)

Orginele R4 kaartje:

Dit topic gaat alleen over de firmwire van de clone kaarten. Heb jij nou een echte R4 kaart dan kun je altijd Wood firmwire gebruiken. Het gebruik van deze firmwire staat duidelijk beschreven op deze pagina: Klik hier om naar pagina van Wood firmwire te gaan.

Hier is echter ook een versie van YSMenu van en die werkt in prencipie hetzelfde als de TTDS gewoon alleen deze firmwire erop zetten en je games erbij.

Klik hier om de nieuwste versie van YSMenu voor de R4 te downloaden

Decrypteren:

Sommige spellen kun je niet meteen spelen als je ze er op hebt gezet. Daarvoor moet je ze eerst Decrypteren. Je kunt het beste "eNDryptS Advanced 1.2" gebruiken. (Deze kun je downloaden in de onderstaande link)

Hier heb ik een lijstje gemaakt van de spellen die eerst gedecrypted moeten worden:

4798 - Alice in Wonderland (E)(RFTD) CRC DA04EEA3

4799 - Sonic Classic Collection (E)(RFTD) CRC F1FA5159

4837 - SpongeBob's Boating Bash (E)(RFTD) CRC 1721CADB

5016 - Shrek Forever After (E)(RFTD) CRC AFA58728

5017 - Toy Story 3 (E)(RFTD) CRC 36C869D4

5214 - Grease The Official Video Game (E)(RFTD) CRC A7BA8A8E

5225 - Imagine Dream Resort (E)(RFTD) CRC 991806A4 (Werkt nog niet)

5228 - The Last Airbender (E)(RFTD) CRC 2D5D467B

5291 - The Sims 3 (E)(RFTD) CRC 73CB88D4

5312 - Zhu Zhu Pets 2 Featuring The Wild Bunch (E)(RFTD) CRC 85EC2E5B

5316 - New Carnival Games (E)(RFTD) CRC FDB0959C

5337 - New Carnival Games (U)(RFTD) CRC 50A122A1

5338 - The Penguins of Madagascar (E)(RFTD) CRC 99266881

5339 - iCarly 2 iJoin The Click (E)(RFTD) CRC 0CC3D8C3

5364 - Tron (E)(RFTD) CRC F44F637C

5394 - Camp Rock The Final Jam (E)(RFTD) CRC E86A1B97

5395 - Imagine Fashion Paradise (E)(RFTD) CRC 08905B1F

5396 - Phineas and Ferb Ride Again (E)(RFTD) CRC 43874F82

5408 - TouchMaster 4 Connect (E)(RFTD) CRC 64EE7F6D

5547 - Mario vs. Donkey Kong - Mini-Land Mayhem! (E)(RFTD) CRC 2A7B3F7F

Klik hier om eNDryptS Advanced 1.2 te downloaden

Thema veranderen

Ja mensen we kunnen nu ook onze Thema's veranderen bij YSMenu. Ik zal even uitleggen hoe dit gaat. Als eerst gaan we naar deze site: (Zie onderstaande link van de site). Hier gaan we op zoek naar een mooi thema voor onze NDS. Je kunt aan de rechter kant ook een categorie kiezen waarin je wilt gaan zoeken. Er zijn nog niet zo veel themas maar dat komt omdat je ze nog niet zo heel lang kan veranderen. Maarja als je er eentje hebt gevonden die goed genoeg is voor je Nds klik je gewoon op het plaatje ervan. Je ziet dan het plaatje van je Thema iets uitvergroot met daarnaast een beetje info erover. Onderaan die info staat een download linkje waar je op moet klikken. Nu zal je zien dat er een klein zip bestandje word gedownload. Nu moet je het zip bestandje openen en de volgende drie bestanden selecteren: YSMenu.ini YSMenu1.bmp en YSMenu2.bmp. Die andere twee heb je niet nodig. Klik nu op extract to en selecteer dan TTmenu die bij de firmwire in je root staat. Je zult wel een bevestiging moeten geven dat je ze wilt laten overschrijven. Als je dat gedaan hebt staat je nieuwe Thema erop en kun je je kaartje weer in je NDS stoppen en gaan kijken hoe hij je bevalt. Succes ermee!

Klik hier om je thema van YSMenu voor alle bovengenoemde kaarten behalve die hier onder staan

Klik hier om je thema van YSMenu te veranderen voor je TTDS en je TTDSi

Klik hier om je thema van YSMenu te veranderen voor je M3Real en M3iZero

Voor de M3Real en M3iZero kun je de bovenste en de onderste link gebruiken maar ik weet niet zeker welke van de twee nou de goede is dus als iemand met een M3Real of M3iZero kan vertellen zou ik het hier goed kunnen neerzetten. Alvast bedankt

Cheats:

Natuurlijk wil je graag wel de nieuwste cheats voor je spellen maar daarvoor hoef je echt niet de hele tijd je firmwire te updaten. Het bestand dat verpakt is heet usrcheat.dat. Je moet hem in je TTmenu folder kopieren over de oude versie ervan. Je kunt hem simpel downloaden met de onderstaande link. De twee andere bestanden die het archief bevat zijn twee lijsten. De een met alle spellen waar cheats voor zijn en de andere is van de recente updates. Zo kun je altijd even nagaan of je de cheats wel nodig hebt voor jou spellen.

Nieuwste versie van usrcheat

Extra firmwire voor TTDSi:

Hier is een extra stukje firmwire voor je TTDSi kaartje als je de nieuwste versie van nintendo hebt gedownload. Als je deze hebt gedownload zul je merken dat je kaartje het niet meer doet. Door simpel weg deze firmwire op zijn kaartje te zetten kun je die nieuwe beveiliging weer omzeilen.

DSTTi firmwire update v1.4.3

Mvg

[glow=red,2,300]ĐiŝaŝteɍƵaƞƴ[/glow]

___________________________________________________________________________________________

Als je vragen hebt kun je op dit forum reageren!

Ik zal ze zo spoedig mogelijk beantwoorden!

Changelog:

V1.00 Begin post met alles een beetje gefatsoeneerd.

V1.01 Benodigde Firmwire voor R4sdhc is vernieuwt!

V1.02 Thema veranderen toegevoegt!

V1.03 M3Real en M3iZero toegevoegt!

V1.04 DSONE en DSONEi toegevoegt!

V1.05 Teksten verbetered en in het begin lijst gemaakt.

V1.06 DSTT en DSTTi Firmwire geupdate naar V6.57!

V1.07 Benodigde firmwire voor R4sdhc geupdate. (Werkt nu uitstekent)!

V1.08 Alle firmwire geupdate naar V6.59!

V1.09 Alle Firmwire geupdate naar V6.70!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0
  • Reacties 120
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic


  • Bijdragen:  628
  • Waardering:   35
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  17-10-10
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Ik kan veel games niet meer spelen omdat ik een r4sdhc heb. Ik heb een ysmenu al een keer geprobeert maar toen lukte het niet. Ga het nu testen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 35
  • 628
  • Oud-beheerder

  • Bijdragen:  26.218
  • Waardering:   2.930
  • Prestatiepunten:  24.929
  • Dagen gewonnen:  264
  • Lid sinds:  17-12-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

Mooie topic kerel ! + Rep.

Ik laat het aan Zomby over om er een sticky van te maken of niet of een titel wijziging. Die heeft er meer kaas van gegeten :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2,9k
  • 26,2k
  • 264

  • Bijdragen:  1.905
  • Waardering:   49
  • Prestatiepunten:  347
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  23-02-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  27

best een mooi topic

Ik had eerst wood, maar ik vond het niet echt fijn werken.

+rep

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 49
  • 1,9k
Gast ĐiŝaŝteɍƵaƞƴ

Ik kan veel games niet meer spelen omdat ik een r4sdhc heb. Ik heb een ysmenu al een keer geprobeert maar toen lukte het niet. Ga het nu testen.

Dat had ik dus ook daarom zocht ik na een alternatief. De maker van Wood was er net mee gestopt om firmwire te maken voor de R4clones en toen vond ik dit. Dit werkte perfect en toen ik zag dat hier alleen maar Wood firmwire werd aangeboden dacht ik laat ik YSMenu er is ff opzetten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0

  • Bijdragen:  6.680
  • Waardering:   258
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  18-01-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  30

Ziet er goed uit. Misschien handig om wat meer info neer te zetten en dan kan je dit topic gebruiken: http://gbatemp.net/t267243-retrogamefan-updates-releases

^

Dat topic laat zien op welke kaarten je YSMenu kan gebruiken, welke kaart nog de originele firmware nodig moet hebben en welke kaarten niet werken en nog veel meer info. Want YSMenu is voor DSTT maar ook voor de (vele) R4 clonen. Misschien ook handig om er bij te zetten dat er voor een originele R4 nog Wood is.

Voor de rest ziet het er goed uit  :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 258
  • 6,7k

  • Bijdragen:  628
  • Waardering:   35
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  17-10-10
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Ik heb het getest maar als ik ysmenu.nds open en ik open een spel blijft ie hangen op "booting... Creating TTMENU.SYS...

Als ik DSpatch.nds open en ik open het spel blijft ie hangen op een wit scherm.

Ik heb een nds lite, gebruik een r4SDHC met een Microsdhc 4 gb, en het spel fifa 11.

Wat moet ik doen?


Post samenvoeging: maart 31, 2011, 15:39:44

Ik heb getest om in het ysmenu DS_PATCH.NDS te openen maar dan blijft ie ook hangen op booting

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 35
  • 628

  • Bijdragen:  6.680
  • Waardering:   258
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  18-01-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  30

Welke map heb je gebruikt: R4SDHC of de R4-SDHC_R4i-SDHC TTMenu map?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 258
  • 6,7k

  • Bijdragen:  628
  • Waardering:   35
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  17-10-10
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Hoe bedoel je? Ik heb dit gewoon gedaan:

R4 sdhc:

Voor dit kaartje heb je eerst de benodigde firmwire nodig om YSMenu te kunnen draaien. (Download de bovenste van de twee onderstaande linken) Als je dat gedaan hebt kun je rustig de recentste firmwire downloaden (Download de onderste van de twee onderstaande linken) en die dan vervolgens in de root van je kaartje plaatsen. Er wordt als het goed is gevraagt of je het over wil kopieren. Je kunt nu rustig op ja te drukken. Stop het sd in je kaart en start YSMenu.nds op. In mijn geval ging dat automatisch maar dit is niet bij iedereen zo. Als je games erop wilt spelen moet je eerst een speciale map maken genaamt "Games" en daar je spellen in doen. Hierna kun je rustig je spelletjes spelen met de nieuwst YSMenu firmwire!

Benodigde firmwire voor R4sdhc YSMenu

Recentste Versie van Firmwire V6.55

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 35
  • 628

  • Bijdragen:  6.680
  • Waardering:   258
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  18-01-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  30

Wat ik weet is dat als je een R4 SDHC hebt moet je je originele firmware laten staan en YSmenu.nds opstarten via je originele firmware van je R4 SDHC. Welke site staat er op je kaartje/doosje. Dan kan ik kijken welke van de 2 mappen je moet gebruiken en of je je originele firmware moet laten staan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 258
  • 6,7k
Gast ĐiŝaŝteɍƵaƞƴ

Ehh Jelmer als je kaartje opstart laat hij dan eerst een wit scherm zien met Nintendo Ds Air? En daarna laat ie iets en krijg je een scherm waar je je mappen kan selecteren met een achtergrond van rode vlammen?

Als dit zo is hoef je als het goed is niet nogmaals YSmenu.nds te runnen maar kun je meteen het spel spelen. Je moet wel een goede versie van Fifa 11 hebben om het te kunnen spelen. Werken andere spellen er wel op?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0

  • Bijdragen:  628
  • Waardering:   35
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  17-10-10
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Ik heb dit op mijn r4 staan:

Benodigde firmwire voor R4sdhc YSMenu

Recentste Versie van Firmwire V6.55 (De linkjes)

En dan nog een ooit gedownloade fifa 11.

Als ik mijn DS met r4 opstart krijg ik eerst het normale menu scherm die ik altijd had. Dan open ik ysmenu.nds en wat ik dan doe staat in mijn vorige post.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 35
  • 628
Gast ĐiŝaŝteɍƵaƞƴ

Probeer is een ander spel te spelen. Ik heb net zelf alles op nieuw gedaan maar bij mij werkt fifa 11 gewoon hoor. Anders heb je een andere versie nodig moet ik je een linkje van mijn fifa 11 geven?

En je hoeft alleen de eerste keer YSMenu.nds te runnen als ik het goed heb hoor.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0

  • Bijdragen:  628
  • Waardering:   35
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  17-10-10
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Ja, kan je me ff jouwn fifa 11 pm-en?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 35
  • 628

  • Bijdragen:  6.680
  • Waardering:   258
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  18-01-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  30

Ja, kan je me ff jouwn fifa 11 pm-en?

Graag dit soort dingen alleen via de mail doen. DukeN.nl wilt geen illegale links hebben/verwijzingen. Niet via het forum of PM.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 258
  • 6,7k

  • Bijdragen:  628
  • Waardering:   35
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  17-10-10
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Ja, kan je me ff jouwn fifa 11 pm-en?

Graag dit soort dingen alleen via de mail doen. DukeN.nl wilt geen illegale links hebben/verwijzingen. Niet via het forum of PM.

Oké! is goed Zombymario!

Anders moet DukeN sluiten hé ;)

http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=40123.0

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 35
  • 628

  • Bijdragen:  1.905
  • Waardering:   49
  • Prestatiepunten:  347
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  23-02-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  27

Hoi , ik heb dit probleem:

Ik heb een origineel r4 kaartje en ik wil daar graag ttds menu op hebben.

Dus ik heb het menu gedownload , heb even voor dat ik zeker weet alle spellen op mijn pc opgeslagen en van mijn kaartje afgegooit. Nu geeft hij het volgende aan:

Couldn't find _DS_MENU.DAT

Wat moet ik doen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 49
  • 1,9k

  • Bijdragen:  6.680
  • Waardering:   258
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  18-01-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  30

Hoi , ik heb dit probleem:

Ik heb een origineel r4 kaartje en ik wil daar graag ttds menu op hebben.

Dus ik heb het menu gedownload , heb even voor dat ik zeker weet alle spellen op mijn pc opgeslagen en van mijn kaartje afgegooit. Nu geeft hij het volgende aan:

Couldn't find _DS_MENU.DAT

Wat moet ik doen?

Waarom TTMenu? Wood werkt ook op de originele R4 en werkt veel beter: http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=36369.0

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 258
  • 6,7k

  • Bijdragen:  1.905
  • Waardering:   49
  • Prestatiepunten:  347
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  23-02-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  27

Hoi , ik heb dit probleem:

Ik heb een origineel r4 kaartje en ik wil daar graag ttds menu op hebben.

Dus ik heb het menu gedownload , heb even voor dat ik zeker weet alle spellen op mijn pc opgeslagen en van mijn kaartje afgegooit. Nu geeft hij het volgende aan:

Couldn't find _DS_MENU.DAT

Wat moet ik doen?

Waarom TTMenu? Wood werkt ook op de originele R4 en werkt veel beter: http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=36369.0

ja maar bij wood zie ik alleen de plaatjes van spellen. Of heb ik dan iets verkeerd gedaan?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 49
  • 1,9k

  • Bijdragen:  6.680
  • Waardering:   258
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  18-01-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  30

De plaatjes van spellen? Wat bedoel je daar mee? Het kan kloppen dat Wood het spel laat zien door middel van een plaatje maar dan zou je hem nog steeds kunnen spelen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 258
  • 6,7k

  • Bijdragen:  1.905
  • Waardering:   49
  • Prestatiepunten:  347
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  23-02-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  27

Fifa 11 en Black Ops en de sims 3 deden het allemaal niet met wood. Maar ik denk dat ik al weet wat ik fout doe; ik heb gewoon alleen het ds menu erop gezet en dan iets van wood maar volgens mij niet het volledige menu. Ik zou het binnenkort gewoon even overnieuw proberen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 49
  • 1,9k

  • Bijdragen:  6.680
  • Waardering:   258
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  18-01-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  30

@ Thijs: als het niet lukt, probeer dan deze handleiding (door mij zelf geschreven): http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=36369.0

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 258
  • 6,7k

  • Bijdragen:  1.905
  • Waardering:   49
  • Prestatiepunten:  347
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  23-02-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  27

Thnx!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 49
  • 1,9k
Gast ĐiŝaŝteɍƵaƞƴ

Thijs als je er nieuwe firmwire op gaat zetten kun je je sd kaartje het beste eerst formateren  O0

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Mededelingen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...