Spring naar bijdragen

Mis de speciale aanbieding niet. 85% korting op Private Internet Access VPN, nu slechts €1,75 per maand en ontvang 4 maanden gratis.

Ervaar ultiem gebruiksgemak en een snelle VPN-verbinding. Geniet van de beste kwaliteit voor de scherpste prijs. Met Private Internet Access kun je moeiteloos torrents, Usenet en Netflix gebruiken! En geld-terug-garantie van 30 dagen, dus je kunt het risicovrij proberen.

Wil je weten hoe je aan de slag kunt gaan? Bekijk dan onze handige handleiding voor een probleemloze installatie en gebruik. :goed:

Nieuwe computer

Delen

Aanbevolen reactie

• Bijdragen:  2.642
  • Waardering:   54
  • Prestatiepunten:  2.099
  • Dagen gewonnen:  4
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  32

Wat is uw budget? Maximaal 800,- maar uiteindelijk als het mij uitkomt 1200,-

Wat is het einddoel van uw pc? Gamen, downloaden (waarbij het met WinRAR inpakken en uitpakken prima moet lukken)

Heeft u verder specifieke eisen? Het hoeft niet de beste videokaart te zijn maar wel iets dat iets als AC2 of AC:B aankan.

Wilt u uw pc laten assembleren of zelf in elkaar zetten?

Assembleren

Wilt u nog overige randapparatuur erbij hebben? Ja

Wat houd randapparatuur in?

Monitor (als de tv niet gebruikt kan worden)

Toetsenbord

Muis

Maakt u gebruik van draadloos netwerk? Ja, maar op deze vaste computer ga ik een kabel gebruiken.

Gaat u overclocken? Nee

Wilt u een m-ATX of ATX systeem? Maakt mij niet uit, zolang mijn eisen hierboven voldaan kunnen worden.

Indien in het bezit van een monitor, welke resolutie heeft de monitor? Het is een LCD tv met hdmi poort(en). Als het mogelijk is om deze als monitor gebruiken, dan graag :D Het is nu al avond, dus geen zin om uit te zoeken wat de resolutie is. Zal dit dus morgen even doen.

Overige vragen gewoon in het topic aan mij stellen.

Een vriend van mij heeft ondertussen dit al uitgezocht: (hoe denken jullie erover)

http://azerty.nl/0-1127-259143/amd-phenom-ii-x4-945-3-ghz-.html

http://azerty.nl/0-862-358379/lg-gh24ns50-super-multi-.html

http://azerty.nl/0-857-225309/samsung-spinpoint-f3-desktop-class-hd103sj-.html

http://azerty.nl/0-968-283855/sapphire-radeon-hd-5670-ultimate-.html

http://azerty.nl/0-748-341942/ocz-gold-low-voltage-dual-channel-kit-.html

http://azerty.nl/0-1126-256839/msi-770-g45-.html

http://azerty.nl/0-1073-302411/ocz-stealthxstream-2-.html

http://azerty.nl/0-1044-259717/xigmatek-asgard-.html

Volgens mij zijn dit de bovenstaande dingen in 1 mandje: http://azerty.nl/winkelmandje/winkelmandje/?legen=1&product%5B259143%5D=1&product%5B358379%5D=1&product%5B225309%5D=1&product%5B283855%5D=1&product%5B341942%5D=1&product%5B256839%5D=1&product%5B259717%5D=1&product%5B302411%5D=1

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Reacties 45
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Top Posters In Dit Topic

• Bijdragen:  2.725
  • Waardering:   21
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Actief:  
  • Leeftijd:  30

Wat is je budget, wat zijn je eisen, is er nog verdere randapparatuur benodigd? Gaarne even je post aanpassen met dit topic erbij, dan is het makkelijk voor ons, om je een PC aan te raden: http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=32701.0. ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Actief:  

Ik heb (nog) niet gevraagd of iemand hier wat voor mij wilt samen stellen. Ik wil gewoon even zelf wat rond kijken om wat te weten te komen. Zo wil ik uiteindelijk mensen vragen om opmerkingen etc ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Bijdragen:  2.725
  • Waardering:   21
  • Actief:  
  • Leeftijd:  30

Stel: Maar daarvoor is het wel al handig dat wij die dingen weten, dat wij mee kunnen helpen zoeken. Alhoewel de echte hardware-kenners als JFK en Tom, je natuurlijk aanraden om (zelf) een systeem (te laten) configureren bij Azerty. ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Actief:  

Ik heb niet echt een max budget. Ik wil het zo goedkoop mogelijk houden. Het liefst max 800,- maar 1200,- mag bijvoorbeeld ook.

Btw, ik ga even de vragen in me startpost zetten.

EDIT:

Startpost ge-edit, dit topic mag btw verplaatst worden naar het assemblage gedeelte nu.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Actief:  

Even een kleine bump.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Bijdragen:  500
  • Waardering:   228
  • Actief:  
  • Leeftijd:  35

Daar denk ik niet veel over... Zit wel erg onder je budget en er valt dus niets mee te beginnen. In principe is de samenstelling voor dat budget niet eens zo slecht hoor, maar ik zou wel een aantal zaken anders doen.

Wat we eerst moeten weten, is of je nu echt een monitor wilt of dat je de tv gaat gebruiken (HDMI?). Dat verandert het budget nogal.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Actief:  

Ik heb toch maar besloten dat ik een HDMI ingang wil. Dan ga ik gewoon een monitor gebruiiken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Actief:  

HDMI is juist voor je tv, eventueel. Een "normale" monitor gebruikt meestal DVI. HDMI voegt niets toe, tenzij je geluid via je monitor wilt beluisteren.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Actief:  

Ok, dan weet ik dat. Dan hoef ik eigenlijk geen HDMI ingang, maar mag wel. De monitor wil ik nu nog niet kopen, maar ik ben het wel in de toekomst van plan. Hoe zou jij die samen stelling eigenlijk doen? Niet te moeilijk er over doen, ik ga geen geavanceerde dingen doen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Actief:  

Mag ik dan een specifieker budget van je? 400 euro verschil is veel, ook iets wat je in een goede monitor kunt stoppen (Dell U2410 oid).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Actief:  

800,- lijkt me wel een goede prijs ;) Alleen de monitor zit niet in deze prijs inbegrepen. Die wil ik echt wat later kopen, omdat ik misschien gratis zo'n monitor kan regelen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Bijdragen:  5.918
  • Waardering:   109
  • Actief:  

• Actief:  

Ok, een stukje over je vastgezette budget, maar met een reden: een SSD. Tegenwoordig heb je nu echt flink wat opslagruimte voor je geld, want met 120GB kun je een hoop doen. Een 2TB-schijf ernaast en je bent klaar.

http://azerty.nl/winkelmandje/winkelmandje/?legen=1&product%5B286252%5D=1&product%5B7517%5D=1&product%5B363903%5D=1&product%5B354155%5D=1&product%5B399469%5D=1&product%5B256154%5D=1&product%5B341966%5D=1&product%5B309187%5D=1&product%5B319838%5D=1&product%5B279863%5D=1

Het bijzondere aan dit systeem is dat het zeer compact is. De kast van Lian Li is er één waar je een m-ITX mobo in doet en die ruimte zat heeft voor een full-size videokaart. Ook een voeding op volledige grootte past erin. Het inbouwen van dat ding schijnt verschrikkelijk te zijn, maar gelukkig doet Azerty dat voor je. ;) Check dit plaatje 'ns en vergelijk de behuizing met de monitor ernaast. Best klein, toch?

Om de kosten nog wat te drukken, kun je tijdens het bestellen (onder 't kopje "Opmerkingen") gebruik maken van de actiecode "Actie Duken, korting 10 euro". Ben je daarvan op de hoogte?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Actief:  

Ziet er goed uit, zal er vanavond of morgen beter naar kijken. Bedankt.

Sent from my X10i using Tapatalk

EDIT:

http://azerty.nl/0-1990-279863/ocz-vertex-2-series-.html

Wat is dat precies? Het is ook maar 120 GB?  ???

2TB is wel lekker veel :P Alleen even een vraag, als ik op volle snelheid download (als voorbeeld nu 10mb/s) Kan die hardeschijf dat dan wel aan? Dus niet dat newsleecher het in de queue zet omdat de hardeschijf te sloom schrijft. Dat vind ik best wel vervelend :P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Actief:  

...maar met een reden: een SSD. Tegenwoordig heb je nu echt flink wat opslagruimte voor je geld, want met 120GB kun je een hoop doen.

Dat dus. Daarnaast, de 2TB schijf kan echt wel 10 megabit per seconde aan hoor. 10 megabyte gaat ook nog wel lukken, ik schat dat de schrijfsnelheid van dat ding zo rond de 50 MB/s ligt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Actief:  

Met die 120GB kan ik dus die 2TB hardeschijf eigenlijk zien als extra opslag ruimte? Inplaats van dat er dus via USB een HDD aan hangt?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Actief:  

Jep, inderdaad. Een SSD is trouwens ook gewoon een schijf, alleen maakt 'ie gebruik van flash-geheugen. Dat is een stuk sneller dan de oude spindel met meerdere lagen, dat kun je je denk ik wel voorstellen. Perfect geschikt voor games, snel wegschrijven van bestanden (uitpakken, inpakken, etc), foto- en videobewerking, etc. Alles waar een hoge schijfsnelheid voor nodig is, zeg maar. :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Actief:  

Dan is het zeker handig :P Vooral op die momenten dat ik snel iets moet doen. Die heb ik ook best vaak.

Even nog een snelle vraag, ik kan er dus speakers, microfoon etc zonder problemen op aansluiten? Het heeft dus gewoon de zelfde ingangen als een PC die je uit de winkel koopt? Hoeveel USB poorten heeft het? Waar kan ik deze soort dingen allemaal zien in de samenstelling? (Welk onderdeel moet ik dus gaan bekijken)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Actief:  

Ja, op het moederbord zit een geluidskaart. Die zijn erg goed, zo lang je geen Harman Kardon setjes of zware kwaliteit 5.1/7.1 speakers eraan hangt. ;) Alle specs van één component kun je zien als je erop klikt in de samenstelling.

Nogmaals: ben je op de hoogte van de actiecode van DukeN bij Azerty?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Actief:  

Nee ben er niet van op de hoogte. Maar ik las dat je "Actie Duken, korting 10 euro" bij opmerkingen moest invullen voor de korting? Dat is wel lekker ja :)

Ik zal even naar het moederbord kijken, eerst uitvogelen welke dat is :P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Actief:  

Als je in mijn systeem kijkt, is er eigenlijk maar één logisch moederbord voorhanden en dat is die in mijn samenstelling. De rest (vrij weinig, vrees ik) is duur en/of uitgerust met onnodige opties.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Actief:  

Als ik de samenstelling bestel, en dan binnen krijg thuis hoef ik dan alleen Windows 7 te installeren en is de pc klaar voor gebruik?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Bijdragen:  772
  • Waardering:   0
  • Actief:  
  • Leeftijd:  31

De pc wordt bij azerty geassembleerd en getest. Het enige wat jij hoeft te doen is dus windows installeren en de bijgeleverde drivers installeren. Vervolgens is de pc klaar voor gebruik.

Dus het antwoord is simpelweg ja.

VXL.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Actief:  

Inderdaad, maar er is geen Windows in de bestelling opgenomen. Mocht je een licentie willen hebben, dan kun je die kopen voor een euro of 100 bij Azerty. Alsnog zelf installeren dan, maar in elk geval heb je een "legale" kopie. Wil je er één, zoek dan naar Windows 7 Home Premium 64-bits NL OEM. Wil je 't niet kopen, dan snappen wij dat op dit forum uiteraard. ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
 Delen

• Wie zijn er online?  2 leden zijn actief

• Willekeurig topic

• Nu op het forum

• Onderwerp: Hoe kan ik veilig downloaden zonder dat een tracker me volgt? RetroDL Hey mensen! Ik ben nieuw hier en heb een vraag. Ik wil wat leuke dingen downloaden, maar ik maak me zorgen over trackers en privacy. Hoe kan ik veilig downloaden zonder dat iemand me kan volgen? Thanks alvast! Expert123 Hallo RetroDL! Welkom op het forum! Goed dat je hierover nadenkt, privacy is super belangrijk. Hier zijn een paar tips om veilig te downloaden zonder dat je wordt gevolgd: Gebruik een VPN: Dit is een virtueel privé netwerk dat je internetverbinding versleutelt. Hierdoor kan niemand zien wat je doet en waar je bent. Er zijn veel goede providers, dus kijk of je er een kunt vinden die bij je past. Tor-browser: Dit is een speciale browser die je anonimiteit verhoogt. Hij verbergt je IP-adres, maar het kan iets langzamer zijn. File-sharing platformen: Als je torrents wilt gebruiken, zoek dan naar private trackers. Hier moet je je aanmelden, en ze hebben vaak strengere regels over privacy. Wees voorzichtig met links: Download alleen van betrouwbare bronnen. Websites die bekend zijn, zijn meestal veiliger. Sites met veel advertenties of onbetrouwbare downloads zijn vaak een no-go. Anti-virus software: Zorg ervoor dat je goede antivirus software hebt draaien. Dit helpt ook bij het blokkeren van kwaadaardige bestanden. Als je deze stappen volgt, ben je al een heel stuk veiliger! Als je nog vragen hebt, laat maar weten. DannyMIRC Cool, goede tips! Ik heb ook een VPN en dat helpt echt. Maar welke gebruik jij, Expert123? Expert123 Hey DannyMIRC! Ik gebruik zelf NordVPN. Het is snel en heeft een goede reputatie. Maar er zijn ook andere goede opties zoals ExpressVPN en Surfshark. Het hangt een beetje af van wat je zoekt! LindaK Toffe tips! Ik had altijd het idee dat alleen hackers zich met die privacy dingen moest bemoeien, maar nu realiseer ik me dat het voor ons allemaal belangrijk is. Dank voor de info! Johan_nl Ik gebruik al een tijdje de Tor-browser en ik vind het best chill, maar ik snap dat het soms traag kan zijn. Je moet gewoon even wachten, dat is het waard! RetroDL Thanks voor de tips, iedereen! Ga zeker een VPN uitproberen. Was me er niet zo van bewust dat je zo veel dingen kunt doen om je veilig te houden! SofieT Hé, vergeet ook niet dat je op sociale media je privacy-instellingen moet checken! Soms delen we onbewust meer info dan we denken. Tommy74 Klopt SofieT! Je zou ook kunnen overwegen om alternate apps te gebruiken voor sociale media, die minder privacy-inbreuken hebben. Zoals Signal voor berichten? Gijsje Mensen, ik heb nog een punt: als je download, vergeet niet om altijd naar de reviews te kijken als je iets nieuws wilt downloaden. Er zijn soms valse torrents of zo. Voorzichtig blijven is de boodschap! RetroDL Super bedankt voor alle tips! Ik ga snel een VPN downloaden en de Tor-browser uitproberen. Dit is echt een handige community! DannyMIRC Zeker! Laten we dit gesprek in de gaten houden. Hebben meer mensen ervaring met alternatieve browsers of zo? Expert123 Ja, elke ervaring is welkom! En als je vragen hebt tijdens het proberen, stel ze gerust. We helpen je graag verder! Lees het volledige bericht hier
    • Forumtopic: Voorstelling van een nieuw lid: “VoetbalFan01” Van: VoetbalFan01 Onderwerp: Hoi allemaal! Even voorstellen! Hey iedereen! Ik ben VoetbalFan01 en ik ben net lid geworden van dit forum. Ik kom uit Amsterdam en voetbal is echt mijn grote passie! Ik kijk ook altijd naar de wedstrijden van Ajax en ben groot fan van het Nederlands Elftal. De reden dat ik me heb aangemeld, is omdat ik een manier zoek om gratis voetbalstreaming te kijken zonder gedoe. Ik ben niet zo tech-savvy, dus hoop dat jullie me wat tips kunnen geven. Hebben jullie misschien nog handige sites of apps die je kunt gebruiken? Naast voetbal hou ik van gamen en ik speel graag buiten met vrienden. Dus ik ben benieuwd naar jullie verhalen, tips en tricks! Ik kijk ernaar uit om met jullie te kletsen! Groetjes, VoetbalFan01 Reactie van een Expert: “TechGuru” Van: TechGuru Onderwerp: Re: Hoi allemaal! Even voorstellen! Hey VoetbalFan01! Welkom op het forum! Leuk dat je je hiervoor hebt aangemeld. Over gratis voetbalstreaming kijken: er zijn een paar manieren waarop je dit kunt doen, maar ik zal proberen het eenvoudig uit te leggen. Gratis Streaming Sites: Er zijn verschillende websites zoals ‘Stream2Watch’ en ‘Live Soccer TV’. Let op! Deze kunnen soms minder betrouwbaar zijn en je hebt kans op pop-ups of advertenties. Sociale Media: Soms worden wedstrijden live gestreamd op platformen zoals Facebook en YouTube. Je kunt bijvoorbeeld naar de officiële kanalen van de clubs kijken, want die zenden soms wedstrijden uit of bieden samenvattingen aan. VPN: Als je een VPN-service gebruikt, kun je toegang krijgen tot bepaalde streams die in jouw regio geblokkeerd zijn. Dit kan wel kosten met zich meebrengen, maar sommige diensten hebben gratis proefversies. Apps: Apps zoals ‘Sling TV’ of ‘FuboTV’ bieden soms gratis proefweken aan. Hier kun je ook voetbal kijken, maar je moet natuurlijk wel op tijd opzeggen als je niet wilt betalen! Hopelijk helpt dit je een eindje op weg. Als je vragen hebt, vraag gerust! Veel plezier op het forum! Reacties van andere gebruikers: Van: VoetbalGek Onderwerp: Re: Hoi allemaal! Even voorstellen! Hey VoetbalFan01! Welkom! Je kunt ook altijd kijken op Reddit, daar hebben ze veel links naar streams. Van: Gamester88 Onderwerp: Re: Hoi allemaal! Even voorstellen! Welkom! Wat cool dat je van gamen houdt! Welk spel speel je het meest? Van: RozePanda Onderwerp: Re: Hoi allemaal! Even voorstellen! Hey VoetbalFan01, ik vind persoonlijk die gratis proefweken een goeie tip! Maar let wel op dat je niet vergeet je opzegging te doen. Van: Ajax4Ever Onderwerp: Re: Hoi allemaal! Even voorstellen! Welkom, VoetbalFan01! Kijk je ook naar de jeugd van Ajax? Vaak zijn daar ook livestreams van beschikbaar. En het is altijd spannend om te zien wat voor talent er rondloopt! Van: CoachJan Onderwerp: Re: Hoi allemaal! Even voorstellen! Hé, VoetbalFan! Geweldig dat je je hebt aangemeld. Als je meer tips wilt hebben over voetbal, ben ik hier om te helpen! Ik heb zelf een paar goeie stream-sites die ik kan delen. Gewoon maar vragen! Van: ChillVibes Onderwerp: Re: Hoi allemaal! Even voorstellen! Welkom! Hier vind je vast veel leuke mensen die ook van voetbal houden! En als je tips hebt om live te gamen, hoor ik ze ook graag! Van: SoccerJunkie Onderwerp: Re: Hoi allemaal! Even voorstellen! Hé VoetbalFan! Je kunt ook ‘DAZN’ proberen; ze hebben vaak wedstrijden, maar kost wel wat. De kwaliteit is top! Van: FunnyFrank Onderwerp: Re: Hoi allemaal! Even voorstellen! Yo! Welkom!! Serieus, al die gratis sites zijn vaak zo vol met reclames. Gewoon een beetje oppassen dus! Enjoy! Van: KoffieLover Onderwerp: Re: Hoi allemaal! Even voorstellen! Heey, VoetbalFan01! Fijn dat je hier bent! Als je een goeie livestream wilt, wil ik meebieden op je tips, dus als je iets vindt dat werkt, laat het ons weten! Zo, dat is het topic! Hopelijk geeft het je het idee van een levendige en actieve community! Lees het volledige bericht hier
    • Onderwerp: Welke categorieën op Spotnet zijn het leukst om te volgen? Gebruiker1: Hey allemaal! Ik ben net begonnen met Spotnet en heb geen idee welke categorieën leuk zijn om te volgen. Wat raden jullie aan? Thx! ExpertUser: Hoi Gebruiker1! Goede vraag! Spotnet heeft een aantal categorieën die echt de moeite waard zijn, afhankelijk van waar je van houdt. Hier zijn een paar populaire opties: Films: Een van de grootste categorieën. Hier vind je alles van de nieuwste blockbusters tot klassiekers. Moet je zeker volgen als je van films houdt! Serie: Voor binge-watchers is dit een aanrader. De nieuwste series en seizoenen komen hier vaak als eerste voorbij. Documentaires: Voor de nieuwsgierige mensen. Er zijn prachtige docu’s te vinden over natuur, geschiedenis, en nog veel meer. Games: Houd je van gamen? Hier vind je spellen voor verschillende consoles en PC, plus expansions en mods. Muziek: Voor de muziekliefhebbers is deze categorie fantastisch. Van nieuwe releases tot oude albums, je vindt er alles. Het is ook leuk om een paar niche-categorieën te volgen. Denk aan anime of onafhankelijke films, waar je soms verborgen pareltjes kunt vinden. Probeer eens verschillende categorieën uit en kijk wat jij leuk vindt! Succes en veel plezier met Spotnet! Gebruiker2: Thanks voor de tips, ExpertUser! Ik ga zeker de filmpjes en series checken. Maar wat is een goede manier om te beginnen met downloaden? Wordt je daar niet een beetje overweldigd door? ExpertUser: Goeie vraag, Gebruiker2! Het kan inderdaad in het begin wat overweldigend zijn als je meer dan honderd keuzes tegelijk ziet. Mijn advies is om je te focussen op één of twee categorieën tegelijk. Als je wat meer bekend bent met de interface en hoe dingen werken, kun je geleidelijk aan meer categorieën toevoegen. Probeer ook je eigen favorieten te bookmarken, zodat je sneller bij jouw favoriete content kunt komen. En vergeet niet om veilig te downloaden, altijd goed om een VPN te gebruiken! Gebruiker3: Ik vind de muziekcategorie echt chill. Lekker mixjes vinden die je niet snel ergens anders ziet. Gebruiker4: Ik download vooral games, maar ik heb vorige keer een docu over de ruimte gepakt. Wellicht een nieuwe hobby! Gebruiker1: Bedankt voor de tips iedereen! Heb net een aantal films en series toegevoegd aan mijn lijst. Spannend! Gebruiker5: Haha, ik had echt geen idee dat er ook aparte onafhankelijke films waren. Snel even kijken! Gebruiker6: Muziek is de beste, daar vind ik altijd net die nieuwe artiesten die niet bekend zijn. Gebruiker2: Als je indie films wilt zien, kijk ook even in de ‘Nederlands’ categorie. Daar komen echt toffe dingen voorbij! Gebruiker7: Wat nemen jullie eigenlijk als je een goede ruime keuze wilt? Gewoon Spotnet gebruiken of ook iets anders daarnaast? ExpertUser: Hey Gebruiker7! Spotnet is echt top, maar soms kijk ik ook naar andere platforms als ik specifiek iets zoek. Het is goed om een paar verschillende bronnen te gebruiken voor de grootste variëteit. Gebruiker8: Eens, die variëteit is wel fijn. Je kunt niet altijd op één plek alles vinden. Gebruiker3: Dacht ik ook, maar Spotnet wel altijd leuk en gemakkelijk! Gebruiker1: Hahaha, we zijn het er allemaal over eens dat Spotnet top is! Thanks voor de goede vibes, iedereen. Lees het volledige bericht hier
  • Recente prestatie

• Mcootje heeft zojuist een badge verdient
      Eén week actief
  • Recente actieve topics

• Populaire bijdragers

Deze week heeft niemand nog waardering gekregen.

• Willekeurige films

• Willekeurige link

• Nieuwe aanmaken...