petie 0 Posted April 13, 2011 hallo, Ik heb na een tijdje zoeken een goede programma gevonden waarmee je games kunt recorden(fraps). Nu ja het kan maar 30 seconden recorden en dan word het automatisch stopgezet, omdat je je daarna moet registreren en betalen :-[ . Is het mogelijk om er een crack voor te vinden. Ik heb al zelf gegoogled, maar zonder succes :geheim: alvast bedankt Share this post Link to post Share on other sites
Sempiternal 25 Posted April 13, 2011 Gewoon op ThePirateBay zoeken naar Fraps en als het goed is vind je er een. (gekraakt) Share this post Link to post Share on other sites
petie 0 Posted April 13, 2011 ah ik heb er eindelijk een werkende gevonden. Voor wie geïnteresseerd is --> [gmod]Is niet toegestaan om directe links naar downloads te plaatsen!![/gmod] ^-^ Share this post Link to post Share on other sites
Guest ĐiŝaŝteɍƵaƞƴ Posted April 16, 2011 Je kunt ook Xfire gebruiken. Dat is een chat programaatje voor het gamen je kunt er ook mee filmen terwijl je gamed en het werkt goed O0 Share this post Link to post Share on other sites
Advertorial - Geplaatst 21 uur geleden Vergeten jullie de VPN verbinding niet? Hiermee kan je anoniem internetten en downloaden. Een vereiste tegenwoordig.... Gelukkig hebben we een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/handige-tips/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/