Spring naar bijdragen

[WII] gedownloade spellen spelen


guilpje

Aanbevolen reactie


  • Bijdragen:  389
  • Waardering:   5
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  13-04-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  27

hallo,

ik heb een WII en heb gehoord dat je gedownloade spellen kunt spelen. ik heb al veel geprobeerd maar het gaat niet. ik heb gehoord dat je een SD-kaart lezer nodig hebt maar dat heb ik niet. ook heb ik gehoord dat je een externe harde schijf moet gebruiken, die heb ik niet maar wel een GSM met usb-kabel.

ik hoop dat jullie mij kunnen helpen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 5
  • 389
  • Reacties 53
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic


  • Bijdragen:  6.680
  • Waardering:   258
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  18-01-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  30

Je hebt dus zoals je zegt een SD-kaart nodig. Een SD-kaart van 2GB word aangeraden, die werkt het best. Met een telefoon gaat het niet werken. Je hebt echt een HDD nodig of een grote USB. Je kan bijvoorbeeld deze HDD kopen: http://www.bol.com/nl/p/computer/western-digital-elements-desktop-1tb-zwart/1003004007253601/index.html

Hier heb je een handleiding om je Wii te softmodden: http://downloadtutorial.nl/nintendo-wii/6-softmodden/460-wii-softmodden-voor-elke-firmware

Suc6  :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 258
  • 6,7k

  • Bijdragen:  389
  • Waardering:   5
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  13-04-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  27

kan mijn WII of iets ander kapot gaan of beschadigd raken??

kan ik ook een externe harde schijf gebruiken van Packard Bell?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 5
  • 389

  • Bijdragen:  6.680
  • Waardering:   258
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  18-01-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  30

kan mijn WII of iets ander kapot gaan of beschadigd raken??

kan ik ook een externe harde schijf gebruiken van Packard Bell?

Als je oplet met wat je installeert, goed oplet wat de handleiding zegt dan kan er niks fout gaan. Maar het risico is er altijd. En ik weet niet of je een Packerd Bell kan gebruiken, probeer het maar eens zal ik zeggen en post hier je resultaten  ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 258
  • 6,7k

  • Bijdragen:  389
  • Waardering:   5
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  13-04-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  27

waar vind ik een usb loader??

en waar kan ik iso voor wii spellen vinden

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 5
  • 389

  • Bijdragen:  6.680
  • Waardering:   258
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  18-01-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  30

Voor Wii-spellen kan je ze downloaden via Torrents: http://www.duken.nl/leren-downloaden/utorrent-handleiding-bittorrent-leren-downloaden.html

Een USB-loader kan je hier vandaan halen: http://gbatemp.net/t147638-configurable-usb-loader

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 258
  • 6,7k

  • Bijdragen:  389
  • Waardering:   5
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  13-04-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  27

moet ik dat kopen of is dat een programma om te downloaden?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 5
  • 389

  • Bijdragen:  6.680
  • Waardering:   258
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  18-01-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  30

Dat download je voor niks (namelijk hier: http://code.google.com/p/cfg-loader/), dat zet je op je SD-kaart. Start Homebrew Channel op en je kan spellen via USB afdraaien. Natuurlijk moet je wel een USB aan je Wii hebben aangesloten.  ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 258
  • 6,7k

  • Bijdragen:  389
  • Waardering:   5
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  13-04-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  27

ah ok ik dacht dat een usb kabel was.

op die wii softmod site staat er dat ik een sd nodig heb van max. 2gb ik heb hier een foto van een sd maar ik vraag mij af of deze goed is :

info%20SD%20Card_stor.jpg

ook op die site staat er dat ik een externe harde schijf kan gebruiken dus ik denk wel dat een Packard Bell zal goed zijn. die Packard Bell is om te proberen, als dat lukt zal ik misschien die Packard Bell verder gebruiken ( als dat mag van mijn broer ) en als het niet mag zal ik 1 kopen op bol.com. is die site 100% te vertrouwen??

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 5
  • 389

  • Bijdragen:  6.680
  • Waardering:   258
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  18-01-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  30

Bol.com is voor de 100% te vertrouwen.

De SD-kaart is goed.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 258
  • 6,7k

  • Bijdragen:  389
  • Waardering:   5
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  13-04-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  27

zal woensdag of volgende week zaterdag zeggen of het gelukt is want zal dan maar een sd kaart mogen kopen


Post samenvoeging: april 29, 2011, 20:34:21

is er geen enkele site waar ik de iso's kan downloaden want op TPB staan niet alle spellen die ik wil want het zijn bestanden van rond de 20 MB kan dat?


Post samenvoeging: mei 01, 2011, 13:25:23

ik heb een emulator gedownload om de spellen even te testen maar die emulator gaat super traag en heb ik lelijk beeld(allemaal strepen op mijn scherm) , nu is mijn vraag zal dat ook op mijn gesoftmodde WII zijn??

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 5
  • 389

  • Bijdragen:  389
  • Waardering:   5
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  13-04-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  27

ik heb mijn WII (zwart) een half jaar geleden gekocht maar ik weet niet wat firmware is en welke versie ik heb

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 5
  • 389

  • Bijdragen:  6.680
  • Waardering:   258
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  18-01-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  30

Over de 'waar kan ik de iso's halen':

je kan geen .iso-bestanden downloaden van WiiWare/Virtual Console spellen. Deze zijn zo gemaakt dat je ze van je Wii-menu moet starten. Ze zullen altijd .wad blijven dus zoek maar niet naar .iso-bestanden van WiiWare/VC want die zijn er niet en zullen (hoogstwaarschijnlijk) nooit komen. En ja, de bestanden horen 20MB a 100MB (verschilt per spel) te zijn. WiiWare/VC spellen zijn nooit zo groot.

Over de 'met emulator is die sloom':

En een emulator is heel anders dan een Wii zelf. Een emulator, emuleert de Wii zelf, dus dat is altijd veel slomer en zwaarder dan als je een spel op de Wii zelf speelt. Overigens kan het ook nog aan je PC zelf liggen of een emulator sloom is of niet. Maar over het algemeen is een emulator van de Wii niet sneller dan de Wii zelf.

Over 'waar kan ik me firmware van me Wii zien':

Ga naar Wii-opties > Geheugenbeheer > Dan staat rechts boven 2 getallen + een letter. Voorbeeld: 4.3E of 4.4E (de getallen kunnen verschillen).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 258
  • 6,7k

  • Bijdragen:  389
  • Waardering:   5
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  13-04-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  27

Dus ik moet geen .iso's downloaden alleen .wad's? en ik heb een firmware 4.3E, dus ik heb een spel nodig om te softmodden, ik mag het spel gebruiken van een vriend maar is er kans dat mijn vriend's spel kapot gaat?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 5
  • 389

  • Bijdragen:  6.680
  • Waardering:   258
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  18-01-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  30

Dus ik moet geen .iso's downloaden alleen .wad's?

De spellen zijn er alleen meer als .wad! Dus ja, je moet ze als .wad downloaden.

en ik heb een firmware 4.3E, dus ik heb een spel nodig om te softmodden, ik mag het spel gebruiken van een vriend maar is er kans dat mijn vriend's spel kapot gaat?

Ik heb tot nu toe nog nooit gehoord dat het spel kapot is gegaan door een softmod. Dus het spel zal gewoon blijven werken na de softmod.  ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 258
  • 6,7k

  • Bijdragen:  389
  • Waardering:   5
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  13-04-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  27

staat op die site ook hoe ik die .wad's op mijn harde schijf zet en ze daarna kan spelen??

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 5
  • 389

  • Bijdragen:  6.680
  • Waardering:   258
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  18-01-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  30

staat op die site ook hoe ik die .wad's op mijn harde schijf zet en ze daarna kan spelen??

Nee, want .wad-bestanden die installeer je op je Wii. De normale Wii-spellen die zet je op schijf en speel je via je schijf ook af. De .wad-bestanden zet je op je SD-kaart en dan installeer je ze op de Wii en dan kan je ze na het installeren verwijderen van je SD-kaart.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 258
  • 6,7k

  • Bijdragen:  389
  • Waardering:   5
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  13-04-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  27

bestaat er ook een site of een youtube link om te tonen wat ik moet doen? 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 5
  • 389

  • Bijdragen:  6.680
  • Waardering:   258
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  18-01-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  30

Om .wad-bestanden te installeren?

How to Install WAD channels (files) on your Wii

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 258
  • 6,7k

  • Bijdragen:  389
  • Waardering:   5
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  13-04-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  27

bedankt voor de video, maar moet ik eerst alle stappen op die site volgen of direct wadmanager op mijn sd-kaart zetten en dan de .wad-bestanden erop zetten, dan in mijn WII steken en dan homebrew channel klikken en daarna spelen??

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 5
  • 389

  • Bijdragen:  6.680
  • Waardering:   258
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  18-01-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  30

Als je al WAD Manager op je SD-kaart hoef je die stappen niet meer te volgen die gaan over hoe je WAD Manager op je SD-kaart zet. Alleen de stappen hoef je maar te volgen waarbij je het .wad-bestand (dus het spel) op je SD-kaart zet en installeert.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 258
  • 6,7k

  • Bijdragen:  389
  • Waardering:   5
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  13-04-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  27

ik heb nog geen WAD manager, waar kan ik die downloaden??

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 5
  • 389

  • Bijdragen:  330
  • Waardering:   4
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  1
  • Lid sinds:  11-12-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  27

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 4
  • 330
  • 1

  • Bijdragen:  389
  • Waardering:   5
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  13-04-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  27

ik ga morgen een SD kopen, dus zal morgen mijn WII misschien ook klaar zijn. waar staat ergens hoe ik die WAD manager moet installeren en hoe ik dat op mijn SD moet zetten?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 5
  • 389

  • Bijdragen:  330
  • Waardering:   4
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  1
  • Lid sinds:  11-12-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  27

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 4
  • 330
  • 1

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

Mededelingen


  • Recent nieuwsbericht

  • Willekeurig topic

  • Nu op het forum

    Gast Avenue 17

    Gast Avenue 17

    Geplaatst

    The charming answer

    Drifter

    Geplaatst

    Hierbij nog 10 Toppers als aanvulling op bovenstaande Gratis Games Fall Guys: Ultimate Knockout Platforms: PlayStation 5, PlayStation 4, Xbox Series X en S, Xbox One, Nintendo Switch en pc Ook na de hype is Fall Guys een geweldige partygame. Met honderd man door een hindernisbaan vol draaiende hamers, sloopkogels en vliegende platformen stormen is natuurlijk een recept voor ultieme chaos. Dankzij de logge physics en merkwaardige besturing kun je eigenlijk ook niet boos worden als je vlak voor de finish van de baan wordt ge-yeet. Honkai: Star Rail Platforms: PlayStation 5, Android, iOS en pc Onze Kamal is nog steeds verslingerd aan de gratis, strategische rpg Honkai Star Rai. Voor deze game laten we dan ook hem aan het woord: “Als ik Honkai: Star Rail zou moeten samenvatten: het is een van de meest gedetailleerde rpg’s, die maar blijft verrassen. Als je Genshin Impact speelt, weet je al hoeveel passie miHoYo in zijn games stopt. Honkai: Star Rail is geen uitzondering. Ik ben sinds dag één een megafan en kan de game aan iedere fan van rpg-games aanraden.” Nou, duidelijk dus. Overwatch 2 Platforms: PlayStation 5, PlayStation 4, Xbox Series X en S, Xbox One, Nintendo Switch en pc Overwatch 2 stelde bij verschijning behoorlijk teleur. De singeplayercampagne ontbrak (en is inmiddels geannuleerd), de game was niet bijster veel veranderd ten opzichte van het eerste deel en personages vrijspelen kost veel speeltijd óf geld. Nu spelers elk nieuw personage direct kosteloos ontvangen, is Overwatch 2 een stuk beter om gratis te spelen. Bovendien is Blizzards hero-shooter na al die jaren gestroomlijnder en gevarieerder dan ooit. Marvel Snap Platforms: Pc Er zijn talloze mobiele games, maar Marvel Snap verdient absoluut een vermelding. Het heeft alles wat je wilt van een gratis cardgame: een eerlijk verdienmodel, simpele regels en een fantastische presentatie. Even een online potje spelen is eenvoudig, en het introduceert het grote publiek op een leuke manier aan minder bekende helden. Dota 2 Platforms: Pc Vaak wordt Dota 2 de ingewikkeldere tegenhanger van League of Legends genoemd, maar dat is voor de community zelf vloeken in de kerk. Alleen al omdat alle helden bij aanvang gratis beschikbaar zijn, in tegenstelling tot League. Bovendien is de gameplay nóg strategischer ingestoken, met een strenge doch bevredigende leercurve voor nieuwkomers. Spelunky Classic Platforms: Pc In Spelunky is elke stap voorwaarts een risico, terwijl je een weg graaft door de ondergrondse gangen. Spelunky HD en Spelunky 2 zijn wellicht betere opties, maar als je de bikkelharde roguelike-platformervaring van Derek Yu’s franchise in z’n meest pure vorm wil beleven, dan is het origineel nog altijd een goede optie. Counter-Strike 2 Platforms: Pc Hoewel niet iedereen tevreden is over de veranderingen in Counter-Strike 2 ten opzichte van Global Offensive, kun je eigenlijk niet om de game heen. Al jarenlang is het de gouden standaard voor competitieve shooters die draaien om pure reflexen en strategie. Daarbij is de balans nog steeds uitstekend, en hebben maps een welkome grafische make-over gekregen. Geef het nog even, en dan is Counter-Strike weer helemaal terug op het oude niveau. De Sims 4 Platforms: PlayStation 4, Xbox One en pc Je bent een fortuin kwijt als je alle Sims 4-uitbreidingen wilt aanschaffen, maar gelukkig is de basisgame gratis. Toegegeven: de meeste spelers willen waarschijnlijk van start met een of twee uitbreidingen, maar de game is ook prima op zichzelf te spelen. Final Fantasy 14 Platforms: PlayStation 5, PlayStation 4, Xbox Series X en S en pc Final Fantasy 14 betreft één van Square Enix’ grote comebackverhalen. Inmiddels is het een van de populairste mmo’s ter wereld en met elke uitbreiding steeds completer. Sommigen claimen zelfs dat de mmo de beste Final Fantasy-verhalen tot op heden bevat. De game is nu gratis te spelen tot en met level 70, waarbij spelers kunnen kiezen uit 16 verschillende jobs. Doki Doki Literature Club Platforms: Pc Je voelt je in de maling genomen wanneer Doki Doki literature Club van een datingsim verandert in een horrorgame. Hoe en wat is beter om zelf te ontdekken, maar het is goed om te weten dat er inmiddels een Plus-versie van de game met meer content is verschenen. Maar voor de meesten is het origineel een hele goeie gratis game.

    Drifter

    Geplaatst

    Beste @knabbel, er is door @Mafketel een reactie geplaatst met een linkje naar een overzicht van 10 Seedbox providers. Als je die link opent kan je zelf bij elke provider even checken of de mogelijkheid er is om met een Paysafecard te betalen. Het is natuurlijk heel fijn om een kant en klaar lijstje gepresenteerd te krijgen, maar je kan natuurlijk zelf ook iets doen.
  • Recente prestatie

    • MenM heeft zojuist een badge verdient
      3 jaar actief
  • Recente actieve topics

  • Populaire bijdragers

    Deze week heeft niemand nog waardering gekregen.

  • Willekeurige films

  • Willekeurige link

×
×
  • Nieuwe aanmaken...