Spring naar bijdragen

Mis de speciale aanbieding niet. 85% korting op Private Internet Access VPN, nu slechts €1,75 per maand en ontvang 4 maanden gratis.

Ervaar ultiem gebruiksgemak en een snelle VPN-verbinding. Geniet van de beste kwaliteit voor de scherpste prijs. Met Private Internet Access kun je moeiteloos torrents, Usenet en Netflix gebruiken! En geld-terug-garantie van 30 dagen, dus je kunt het risicovrij proberen.

Wil je weten hoe je aan de slag kunt gaan? Bekijk dan onze handige handleiding voor een probleemloze installatie en gebruik. :goed:

Game PC +- €600,-

Aanbevolen reactie

• Bijdragen:  2.728
  • Waardering:   1
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  31

Thanks, ik lees inderdaad wel goeie reviews over deze kaart. Alleen nog even een vraag,

Ik heb op me monitor alleen een VGA aansluiting (er staat wel DVI, maar daar zit geen ingang op die plek?!) en op die videokaart dus DVI. Ik heb wel een adaptertje die op me videokaart kan, zodat ik er VGA op aan kan sluiten (dus VGA-DVI). Mijn vraag is of dat veel kwaliteit verliest of dat dat niks uit maakt? Ben ik dan genoodzaakt om een nieuwe monitor aan te schaffen als ik toch het beste beeld er uit kan halen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Reacties 35
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

• Bijdragen:  2.097
  • Waardering:   74
  • Prestatiepunten:  575
  • Actief:  
  • Leeftijd:  34

Beeld verlies heb je sowieso als je digitaal naar analoog gaat.

Digitaal is in verhouding vaak scherper en is een duidelijk verschil te zien.

Als ik jou was zou ik gelijk bij de nieuwe computer een nieuw scherm aanschaffen. Moet je uiteraard je budget wel iets opkrikken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 2 weken later...

• Actief:  

Thanks.

Heb de CoolerMaster CM 960II Advanced besteld. Einde van de maand doe ik de AMD upgrade kit van alternate (Phenom II X4, ASrock Extreme 3 en 4GB Ram.

Dan nog voeding, hdd, en videokaart weet ik al. Welke voeding en hdd zal ik nemen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Bijdragen:  500
  • Waardering:   228
  • Actief:  

Waarom hang je aan die upgradeset? Ik heb 'm niet (opnieuw) bekeken hoor, maar is die zo goedkoop, of is 't zomaar uitgekozen?

Voeding hangt uiteraard met name af van je videokaart en overclockwensen. Een A-merk is natuurlijk wel handig, anders zit je straks met de gebakken peren. Letterlijk... Nou ja, het zullen vast geen peren zijn, maar je snapt wat ik bedoel. Ook qua harde schijf ligt het eraan wat je wilt. Een game-pc vaart wel bij een SSD, maar dat laat je budget waarschijnlijk niet toe. Een Samsung F3 1TB schijf is dan nog de beste optie.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Actief:  

Tja uhm die upgradeset... Omdat het goedkoop is en toch een goeie cpu en mobo is :P En ik zet er een Sapphire Radeon HD6870 in. Maar die Samsung HDD's zijn wel goedkoop opzich, maar hoor er ook slechte dingen over... En een SSD ben ik niet van plan, want dat ligt inderdaad een beetje boven me budget. :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Bijdragen:  500
  • Waardering:   228
  • Actief:  

http://azerty.nl/winkelmandje/winkelmandje/?legen=1&product%5B277361%5D=1&product%5B251552%5D=1&product%5B230302%5D=1

190 euro versus 199 euro voor de kit. See? ;) En dan kun je zelf nog wat andere zaken kiezen in plaats van dat je vastzit aan hun keuzes. Ik zou zelf bijvoorbeeld geen AsRock mobo nemen, is m.i. geen goede kwaliteit.

Samsung HDD's zijn prima overigens, je hebt waarschijnlijk gekeken naar verhalen uit 2006/2007 of naar een enkeling die nog een schijf met fouten had. Ja, uiteraard komt dat voor en HDD's zijn voor transport gevoeliger dan andere componenten. DOA komt voor in ~1% van de gevallen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Actief:  

Hmz... Ik koop toch sowieso de ASrock Extreme3 denk ik, want daar hoorde ik wel redelijke dingen over en is niet zo heel duur. En aangezien ik deze maand wat meer geld heb dan ik had verwacht koop ik de AMD Phenom II X6 Black Edition, waarschijnlijk. Wat is een beetje goed RAM geheugen? Ik wil sowieso geen Kingston want dat vind ik niet passen in Game systemen. :P En ik zou graag nog advies willen krijgen over een specifiek type voeding (max 70 euro) en HDD (max 60 euro).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Bijdragen:  5.918
  • Waardering:   109
  • Actief:  

Wat is er mis met Kingston? Wat wil je dan, Corsair 8GB DDR3 lopend op 2 GHz en de CL ligt op 5 met een heatspreader erop? Het is prima geheugen zo lang je niet uitgebreid gaat overclocken.

HDD is al vaak gezegd - Samsung F3 1TB of 2TB zijn prima schijven voor weinig geld.

Voeding ik weet niet precies hoeveel wattage je nodig hebt? Je zegt dat je een 6870 erin gaat leggen. Zo lang je geen overclock plannen hebt dan is 600 - 650 watt ruim voldoende. Modulaire voeding is ook wel handig gezien je kabel management. Dan kom je op zoiets uit ->

http://tweakers.net/gallery/360631?wish_id=176206#tab:wenslijst

Kun je nog 2 TB erin hangen als je wilt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Actief:  

Bedankt voor jullie hulp.

Maar ik ben gewoon naar Computerland gegaan in Groningen en daar wat onderdeeltjes besteld. :P Namelijk:

MSI GF615M-P33 V2

Cooler Master Glite 400W

Adata 1x4GB RAM

Cooler Master Hyper TX3

Hitachi 1TB 32MB cache 7200TPM

Foto:

SNV32023.jpg

Processor en videokaart komt nog.

Cooler Master Hyper TX3 (CPU cooler) heb ik ook al.

Maar even een vraagje nog,

Op me voeding zit 2x wit 4 pins kabeltje en 1x zwart 4 pins kabeltje.

Omdat die zwarte 4-pins niet bovenin het moederbord past (links boven de socket) heb ik die bij die ATX kabel gedaan, dus nu is het niet 20 pins maar 24 pins. En een van die twee WITTE 4-pins kabeltjes zit nu er nu bovenin. Is dit goed? Want gek genoeg past die zwarte 4-pins kabel er niet in...

Post samenvoeging: 30 juni 2011, 23:32:39

Opgelost... De CM 400W voeding terug gebracht bij Computerland en naar Mycom gegaan om de OCZ 600W te bestellen. 20 euro duurder, maar ach. :)

[img width=620 height=465]http://i785.photobucket.com/albums/yy138/LajosTKM/Nieuwe%20PC/SNV32024.jpg

[img width=620 height=465]http://i785.photobucket.com/albums/yy138/LajosTKM/Nieuwe%20PC/SNV32025.jpg

Ook even de kabels netjes weg gewerkt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Bijdragen:  5.918
  • Waardering:   109
  • Actief:  

En dan hierna ga je nog de Graka en CPU + bijbehorende koeler monteren? Ik wens je veel geluk. En backplate van de koeler dan? Moet denk ik ook nog worden gemonteerd? Ik had gewoon even gewacht met alles te monteren en dan CPU + koeler etc.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Actief:  

Backplate is volgens mij niet nodig want ik hoef niet achter het moederbord te komen.

De PC heeft trouwens een teken van leven. Netkabel er in gedaan, schakelaartje om, opstarten en alle fans draaien, hardeschijf komt op temperatuur, DVD speler gaat open/dicht. Dus volgens mij is alles wel goed aangesloten. Hij geeft alleen nog geen beeld, maarja, ook wel logisch zonder CPU. Als ik het niet goed had aangesloten maakt hij een halve seconde contact, valt weer uit en kan daarna niet meer opstarten. Gelukkig is dat niet het geval. :)

En welke processor zal ik nemen voor in AM3 socket? Zat zelf te denken aan een X6 maar daar heb je ook weer verschillende van.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
 Delen

• Wie zijn er online?  2 leden zijn actief

• Willekeurig topic

• Nu op het forum

• MarkNL: Hey allemaal! Heeft iemand een idee hoe ik de Grand Prix van Singapore kan kijken van 3 tot 5 oktober? Ik ben buiten Nederland en heb geen toegang tot de officiële streams. Iets gratis ofzo zou geweldig zijn! Thx! F1Fan88: Hey Mark! Geen stress, ik heb een oplossing voor je! Je kunt de race makkelijk bekijken met een VPN. Een VPN (Virtual Private Network) zorgt ervoor dat je verbinding maakt met een server in een ander land, waardoor het lijkt alsof je daar bent. Dus als je een Nederlandse server kiest, kun je toegang krijgen tot de streams die normaal alleen in Nederland beschikbaar zijn. Ik gebruik zelf PIA VPN (Private Internet Access). Het is echt geweldig! Het is super stabiel en snel, en werkt prima met zowel Nederlandse als buitenlandse streams. Plus, je kunt het heel makkelijk installeren op al je apparaten. Geen gedoe! Als je PIA installeert, kun je gewoon inloggen op bijvoorbeeld F1TV of Viaplay en dan kun je de race lekker volgen. Succes! RacingAddict23: Ik gebruik PIA ook! Het werkt echt perfect, vooral voor F1! Het streamt super soepel zonder buffering. Zeker een aanrader! VrouwVanF1: Werkt PIA ook op een smart TV? Wil de race graag op de grote scherm kijken! F1Fan88: Ja, dat kan! Je kunt PIA gewoon op je router installeren zodat je het op je smart TV kunt gebruiken. SkeptischeSander: Waarom niet gewoon een gratis VPN? Zijn er niet genoeg opties? F1Fan88: Gratis VPN’s zijn vaak traag en kunnen regelmatig uitvallen. Dan mis je de race! PIA is echt de investering waard. Je krijgt veel betrouwbaarder verbinding en betere snelheden. KijkerKees: Ik heb PIA al 2 jaar ofzo en het is echt top! Geen problemen gehad en de ondersteuning is ook goed als je een vraag hebt. Racelover89: Maar wacht even, kun je het gebruiken voor andere dingen? Zoals Netflix ofzo? F1Fan88: Jazeker! PIA kan je ook helpen bij andere streamingdiensten. Je kunt geo-restricties omzeilen en toegang krijgen tot meer content. Dus niet alleen F1, maar ook films en series. MarkNL: Thanks allemaal voor de tips! Ik ga PIA proberen en hopelijk kan ik de race kijken. Lees het volledige bericht hier
    • Forumdiscussie: Repareren, uitpakken, branden en overige problemen GamePeter Hey allemaal! Ik heb gehoord dat je met de Yuzu Emulator Nintendo Switch games kan spelen op je PC. Iemand een idee hoe ik dit moet aanpakken? Heb zelf geen idee waar te beginnen. Thanks! NextGenGuru Hey GamePeter, leuk dat je interesse hebt in de Yuzu Emulator! Het is echt een geweldige tool om Switch games op je pc te spelen. Hier is een simpele stap-voor-stap handleiding om je op weg te helpen: Download Yuzu: Ga naar de officiële website van Yuzu (yuzu-emu.org) en download de juiste versie voor jouw besturingssysteem (Windows of macOS). Installeer Yuzu: Open het gedownloade bestand en volg de instructies op het scherm. Het is meestal gewoon een kwestie van ‘volgende’ klikken. Haal je games: Je hebt een legale kopie van een Switch game nodig. Dit kan een fysiek spel zijn dat je zelf hebt of eentje dat je digitaal hebt gekocht. Je moet de game omzetten naar een formaat dat Yuzu kan begrijpen. Er zijn tools (zoals NSCoder en het programmaatje NxDumpTool) die je hiervoor kunt gebruiken. Configureren: Zodra je je game hebt, open Yuzu en ga naar ‘Add New Game Directory’ om de map te selecteren waar je je games hebt opgeslagen. Instellingen aanpassen: Ga naar ‘Emulator’ en dan ‘Settings’. Hier kun je dingen zoals de grafische instellingen aanpassen voor een betere performance. Dit hangt een beetje af van je PC, test wat het beste voor je werkt! Start de game: Klik op de game in de lijst en druk op ‘Play’. Als alles goed gaat, zou de game moeten starten! Als je tegen problemen aanloopt, laat het me weten! Veel plezier en happy gaming! NinaSwitch Super handig, NextGenGuru! Maar hoe zit het met de controller? Moet je iets speciaals instellen? NextGenGuru Geen probleem, NinaSwitch! Ja, als je een controller wilt gebruiken, kun je deze makkelijk instellen. Ga naar ‘Emulator’ en dan ‘Configure’ -> ‘Controls’. Daar kun je jouw controller instellen. Zorg ervoor dat je controller is aangesloten voordat je Yuzu opstart. Hij zou vanzelf moeten worden herkend. Happy gaming! DaanGamez Ik heb nog een vraagje. Werkt Yuzu ook goed op oudere PCs? Mijn laptop is niet de snelste. NextGenGuru Dat kan een beetje tricky zijn, DaanGamez. Yuzu vereist vrij veel van je hardware. Als je een oudere PC hebt, kan het zijn dat de prestaties niet zo goed zijn. Je kunt het proberen, maar verwacht niet dat alles soepel draait. Probeer de grafische instellingen lager te zetten als het traag is. Succes! MarioFan87 Ik heb Yuzu een tijdje gebruikt, en het werkte redelijk op mijn mid-range laptop. Soms gingen de games wel crashen, maar de meeste tijd had ik geen problemen! Gewoon geduld hebben met de instellingen. GamePeter Thanks iedereen! Ik ga het binnenkort proberen! Heeft iemand ervaring met het spelen van Breath of the Wild? Werkt dat een beetje goed op Yuzu? LaraSwitch Ja, GamePeter! Breath of the Wild draait over het algemeen goed, maar je moet wel wat settings tweaken. Zorg ervoor dat je de nieuwste Yuzu versie hebt, dat maakt een groot verschil! DaanGamez Bij mij crashte Breath of the Wild na een tijdje, maar ik had ook een oude versie van Yuzu. Updates kunnen echt helpen! MarioFan87 Ja, updates zijn key! En als je problemen hebt, kijk op de Discord van Yuzu. Heel behulpzaam daar! NinaSwitch Laat ons weten hoe het gaat, GamePeter! Altijd leuk om te horen over je gaming ervaringen! GamePeter Zeker! Bedankt voor alle hulp! Ik ga het nu echt proberen. Tot snel! Lees het volledige bericht hier
    • Forumdiscussie: Waarom zijn we zo verslaafd aan reality TV? SmurfFan88 Hey allemaal! Ik zit me echt af te vragen, waarom zijn we zo verslaafd aan reality TV? Ik bedoel, we kijken naar mensen die soms gewoon hun dagelijkse leven leven of shit uitspoken. Wat is het dat ons zo aantrekt? Is het omdat we ons met hen kunnen identificeren, of is het gewoon omdat we onszelf beter voelen? Zou leuk zijn om hier eens over te kletsen! FilmFanaat91 (Expert) Hoi SmurfFan88! Goede vraag! Reality TV is sowieso een fenomeen dat zich echt heeft vastgezet in onze cultuur. Er zijn een paar redenen waarom het zo verslavend is. Identificatie: Mensen vinden het vaak leuk om zich te kunnen identificeren met de deelnemers. Pas jij in die situatie? Zou jij ook zo reageren? Dat maakt het spannend en persoonlijk. Escapisme: Het biedt een ontsnapping aan de dagelijkse sleur. Terwijl jij naar deze shows kijkt, kun je even in een andere wereld duiken waar drama, grapjes en soms schandalige dingen gebeuren. Sociale verbinding: Vaak kijken mensen samen naar reality shows, wat kan leiden tot gesprekken en discussies. Je ziet vrienden of familieleden reageren en dat maakt het nog leuker! Dramatiek: Reality TV bevat vaak veel drama, waardoor het gewoon… verslavend is! Kijk bijvoorbeeld naar shows als "Big Brother" of "De Bachelor". Altijd zijn er situaties die om een reactie vragen. Leren over mensen: Het geeft ons een kijkje in andere levens, wat we normaal niet meekrijgen. Sommige mensen vinden het fascinerend om te zien hoe anderen leven, en zelfs hun fouten zijn leerzaam. Kortom, het trekt ons aan omdat het ons laat zien wat er om ons heen gebeurt en ons ook de kans geeft om na te denken over onze eigen keuzes en levens. Hopelijk geeft dit je wat meer inzicht! BoekWurm32 Wow, interessant! Ik had niet echt nagedacht over het identiteitsaspect. Toch vind ik het soms best gek om naar te kijken… wat is het leven van die mensen eigenlijk echt? RealityJunkie88 Haha, dat is echt waar, BoekWurm32! Ik vraag me ook vaak af of mensen echt zijn of dat ze gewoon acteren voor de camera. Het zijn toch ook vaak de meest dramatische momenten die je laat kijken! EbookLezer Ik denk dat het voor veel mensen een manier is om zich beter te voelen over hun eigen leven. Als je ziet hoe iemand zich helemaal in de nesten werkt, voel je je alsnog een beetje… je weet wel, OK! FlickFan99 Precies, EbookLezer! Ik kijk vaak met vrienden en we maken er een spelletje van. Wie kan de ‘meest dramatische situatie’ voorspellen? Het maakt dat je er echt samen van geniet! MisterFilmNerd Heel herkenbaar, FlickFan99! Maar ik vraag me af: is het niet ook een beetje gevaarlijk? Want sommige mensen geloven dat al die drama’s normaal zijn. Hoe vaak zie je niet dat ze zich zo gedragen in het echt? SmurfFan88 Hmm, dat is een goede! Het kan zeker een invloed hebben op hoe mensen denken dat ze zich moeten gedragen. Maar als je het met een korreltje zout neemt en het gewoon als vermaak ziet, dan kan het ook leuk zijn! RealityJunkie88 Ja, precies! Gewoon niet te serieus nemen. Maar als ik die mensen zie, dan denk ik echt: wat doe je, haha! Het kan zo over de top zijn! BoekWurm32 Klopt! Het is vaak zo absurd dat je er gewoon niet omheen kunt lachen. Er zijn stukken in reality TV die zo krankzinnig zijn dat je twijfelt of het echt is! FilmFanaat91 (Expert) Ja, dat is precies de kern! Het is een mix van werkelijkheid en entertainment. Het is goed om het zo te bekijken! En wie weet, misschien worden we allemaal een beetje vrienden met deze mensen via onze tv-schermen! SmurfFan88 Laten we het vooral leuk houden! Thanks voor alle reacties, mensen! Ik ga nu weer een aflevering kijken! Lees het volledige bericht hier
  • Recente prestatie

• Gorky heeft zojuist een badge verdient
      Eén jaar actief
  • Recente actieve topics

• Populaire bijdragers

Deze week heeft niemand nog waardering gekregen.

• Willekeurige films

• Willekeurige link

• Nieuwe aanmaken...