Jump to content
Sign in to follow this  
Deeeemy

Pc gaat niet op stand-by

Recommended Posts

heey,

sinds vanavond wil mijn laptop niet op stand-by, als ik hem dichtklap bljft het scherm zwart, dan moet ik hem opnieuw opstarten, wat is er mis?

ty.

Heb je je instellingen al eens bekeken voor zowel accu als netstroom?

Sent from my E130 using Tapatalk

Bekijk de energie opties eens na. Waarschijnlijk ligt het daar aan want dat kan je zo instellen namelijk

Sent from my HTC Desire using Tapatalk

Hoe moet ik dat doen? bij dat batterijtje links onderin? en als mijn laptop opnieuw opstart krijg ik eerst heel lang een zwart scherm voordat het inlog scherm er voor komt.

Guest ĐiŝaŝteɍƵaƞƴ

Je hebt toevallig niet overbodige onderdelen van Windows verwijderd? Want toen ik dat deed kreeg ik er ook last van.

Je moet gaan naar het energieschema in de linkerkolom kan je dan kiezen voor de actie die laptop moet uitvoeren als je de klep neerklapt. Kijk daar eens na.

En ruim je register eens op met ccleaner of iets dergelijk.

@los-cuentos ik heb met tweaknow powerpack 2010 het register gescand en met ccleaner ook, alle problemen verwijderd, maar helpt niets.

en heb je het gevonden bij energieschema?

nee, er staat niets bij wat hij moet doen bij het dichtklappen, alleen na hoeveel minuten.

welk besturingssysteem gebruik je?

Windows 7, en bij norton internet security 2011 staat een klein kruisje. ben nu windows update's aan het doen, misschien dat dat helpt.

Normaal zou je het dan moeten zien. Klik op je icoontje van je batterij waar je kan kiezen tussen hoge prestaties en gebalanceerd. Klik op meer opties.

Daarna opent windows een venster en aan de linkerkant zou er een menu beschikbaar moeten zijn met daarin de acties die de laptop moet uitvoeren bij het sluiten van de klep.

Heb je toevallig TuneUpUtilties op je Laptop staan? Daarmee kon je de stand-by functie uitschakelen.

@los-cuentus Sorry! had er overheen gelezen, maar alles staat op slaapstand, dus ik weet niet wat er mis is?

@DHRJ ja, alleen de trail is afgelopen :o

Serial opzoeken voor tune up en es checken.

Als je jouw scherm naar beneden doet blijft je scherm aan of komt die zwart?

Sent from my iPhone using Tapatalk

k, zal ik even opzoeken.

als ik de klap dicht klap word het scherm zwart en blijft het zwart.

En als je hem eens enkele minuten dicht doet. Kan zijn dat hij tijd nodig heeft om in slaapstand te gaan

Eerder had hij dat nooit, toen ging hij direct in slaapstand.

Edit : kheb het net even geprobeerd, na 5 minuten ofzo gaat hij pas naar slaapstand.

ok we zijn al zover...

Gaat de laptop niet wat traag zoals je zei?

Als je ermee werkt, is hij dan ook zo sloom?

ja, hij is sloom sinds ik dat heb. maar ik heb er niets bijzonders mee gedaan, kheb alleen mijn laptop in de badkamer gezet voor de muziek, zonder stroom of muis. verder niets. nu heb ik net gegeten en ik had de laptop dicht gedaan, kom ik weer bij mijn laptop hoor ik dat deuntje dat hij weer is opgestart, dus hij was ondertussen afgesloten en opnieuw opgestart terwijl ik hem gewoon dicht deed :S

Guest ĐiŝaŝteɍƵaƞƴ

Computer defragmenteren weet ik het. Probeer maar werkt misschien wel.

Zal daar niet aan liggen.

Weet je een precieze datum vanaf dit is gebeurt.?

ja, 17 mei. je bedoelt dat ik systeemherstel ofzo moet gaan doen?

Je kan eens proberen je systeem terug te zetten naar de dag voor de 17 de

Ja, heb ik gedaan. heb hem naar de 12e terug gezet, nog niet geholpen. en nu elke keer als ik van school weer kom is mijn laptop opnieuw opgestart en staat hij du al de hele tijd op het inlog scherm. terwijl ik 's ochtends gewoon de laptop dichtklap.

Guest
This topic is now closed to further replies.
Sign in to follow this  

• Latest news

• Nu op het forum

• Hallo Heryvo, tip Ik maak altijd een excel bestand aan met al mijn wachtwoorden op een los stickie. Daarnaast heb ik een iMac en gebruik ik safari , hier kan je altijd je wachtwoorden van een site terug vinden. hierbij een matrijs om je wachtwoorden te vullen Schonen Paswoord Safari 2019.xlsx
    • Ik ga voor de letter S
    • Na het registeren wist ik mijn wachtwoord niet meer. Na 3 keer inloggen werd ik geblokkeerd en kreeg een bericht met een button om wachtwoord te wijzigen. De link naar de pagina gaf een foute pagina. Dacht een nieuw account aan te kunnen maken, zonder succes, maar werd daarna zonder opgaaf van reden gebanned. Vreemde reactie . Je kunt geen contact krijgen met force4fun.today
  • ThreadStarter: Movies: Recently Created

Playmobil: The Movie

• Familie
    • Animatie

Dora and the Lost City of Gold

• Avontuur
    • Komedie

Crawl

• Thriller
    • Actie

UglyDolls

• Animatie