Spring naar bijdragen

Mis de speciale aanbieding niet. 85% korting op Private Internet Access VPN, nu slechts €1,75 per maand en ontvang 4 maanden gratis.

Ervaar ultiem gebruiksgemak en een snelle VPN-verbinding. Geniet van de beste kwaliteit voor de scherpste prijs. Met Private Internet Access kun je moeiteloos torrents, Usenet en Netflix gebruiken! En geld-terug-garantie van 30 dagen, dus je kunt het risicovrij proberen.

Wil je weten hoe je aan de slag kunt gaan? Bekijk dan onze handige handleiding voor een probleemloze installatie en gebruik. :goed:



Windows XP Home Security 2012 virus!


 Delen


Aanbevolen reactie


  • Bijdragen:  102
  • Waardering:   1
  • Prestatiepunten:  472
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  18-12-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  38

Hello,

Heb thuis een pc staan met nog Windows XP erop. Gisteravond is er een Home Security 2012 virus opgeraakt en nu krijg ik het er niet meer af. Ik heb al geprobeerd het met Spybot en Spyware Doctor te verwijderen, maar dat lukt langs geen kanten. Mijn antivirus detecteert geen enkel virus of malware, dus daar heb ik ook niets aan...

Ik wou ook Avira AntiVir verwijderen om er AVG of zo op te zetten, maar dat krijg ik gewoon niet verwijderd. Bij software krijg ik het niet weg omdat er geen 'verwijder' icoontje komt op te staan. Probeer ik het te verwijderen bij deze computer dan zegt het dat het beveiligd is tegen schrijven of wissen.

Iemand die raad weet?

Grts

Ben

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Reacties 29
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic


  • Bijdragen:  6.680
  • Waardering:   258
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  18-01-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  31

Download Malwarebytes' Anti-Malware. Installeer het en laat hem scannen en hopelijk het virus te verwijderen. Je kan voor de zekerheid de computer in veilige modus opstarten en dan Malwarebytes' Anti-Malware laten scannen.  ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites


  • Bijdragen:  102
  • Waardering:   1
  • Prestatiepunten:  472
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  18-12-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  38

En waar vind ik die versie? Want de meeste zijn betalend en scannen wel, maar verwijderen ze dan niet  8)

Link naar opmerking
Deel via andere websites


  • Bijdragen:  6.680
  • Waardering:   258
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  18-01-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  31

Gewoon op de officiële site: http://www.malwarebytes.org/

Link naar opmerking
Deel via andere websites


  • Bijdragen:  2.642
  • Waardering:   54
  • Prestatiepunten:  2.099
  • Dagen gewonnen:  4
  • Lid sinds:  17-08-10
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  32

Gewoon op de officiële site: http://www.malwarebytes.org/

Er is ook een NL versie: http://www.malwarebytes.nl/
Link naar opmerking
Deel via andere websites


  • Bijdragen:  102
  • Waardering:   1
  • Prestatiepunten:  472
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  18-12-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  38

Ah, oké merci! Ik laat straks weten of het lukt! :-)

Link naar opmerking
Deel via andere websites


  • Bijdragen:  2.642
  • Waardering:   54
  • Prestatiepunten:  2.099
  • Dagen gewonnen:  4
  • Lid sinds:  17-08-10
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  32

Doe wel meerdere scans met MBAM, het verwijderen kan 1-4 scans duren.

Link naar opmerking
Deel via andere websites


  • Bijdragen:  102
  • Waardering:   1
  • Prestatiepunten:  472
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  18-12-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  38

Heb het ondertussen al 2x laten lopen in veilige modus en tot hiertoe heeft hij nog niets gevonden, maar we geven niet op en gaan voor de volgende 2!

8)


Post samenvoeging: juni 19, 2011, 19:13:47

Heb het 4x geprobeerd en het is nog steeds niet gelukt!

:(

Link naar opmerking
Deel via andere websites


  • Bijdragen:  501
  • Waardering:   63
  • Prestatiepunten:  366
  • Dagen gewonnen:  2
  • Lid sinds:  26-08-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  32

Hou je een beetje in aub, een dubbel post is echt niet nodig in 10 minuten...

Link naar opmerking
Deel via andere websites


  • Bijdragen:  102
  • Waardering:   1
  • Prestatiepunten:  472
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  18-12-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  38

Pardon?

Ik kan daar écht wel niets aan doen hoor! Dat gebeurt regelmatig dat mijn post's 2x worden toegevoegd aan een vorig bericht. Wat heb ik daar nu aan dat ik datzelfde bericht 2x zou posten?


Post samenvoeging: juni 19, 2011, 20:56:11

Nu kan ik gewoon niets meer doen op mijn pc. Alles wordt geblokkeerd door dat virus. Ik wou een ander antivirus programma installeren, maar hij doet gewoon niets meer...

:(

Link naar opmerking
Deel via andere websites


  • Bijdragen:  501
  • Waardering:   63
  • Prestatiepunten:  366
  • Dagen gewonnen:  2
  • Lid sinds:  26-08-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  32

Juist, je geeft het zelf al aan. Je post zo dicht achter elkaar zodat het systeem ze automatisch samenvoegt. Is gewoon niet nodig, rustig aan en dan wordt er vanzelf gereageerd. Daar zijn geen dubbel posts voor nodig.

Link naar opmerking
Deel via andere websites


  • Bijdragen:  102
  • Waardering:   1
  • Prestatiepunten:  472
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  18-12-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  38

Wow, vriendelijkheid draagt ge precies niet hoog in het vaandel é... 't Is toch de bedoeling dat ge mensen helpt hier, of niet soms?

Ge haalt er precies meer plezier uit om mensen op hun plaats te zetten... Wat stoort u dat nu dat ik meer dan 1 keer post in 10 min tijd?

Ma soit, merci al voor de hulp... Heb echt al iets aan u gehad!

Link naar opmerking
Deel via andere websites


  • Bijdragen:  5.712
  • Waardering:   113
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  21-06-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Computer kan wel opstarten? Probeer dan in de safe modus te komen. Meestal dmv tab oid te drukken of f8. Dan kijken of de virusscan kan laten lopen of een systeemherstel naar een datum van vóór het probleem.

En anders, een reïnstall van windows.

Sent from my HTC Wildfire using Tapatalk

Link naar opmerking
Deel via andere websites


  • Bijdragen:  2.642
  • Waardering:   54
  • Prestatiepunten:  2.099
  • Dagen gewonnen:  4
  • Lid sinds:  17-08-10
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  32

Geef je hoop niet op, als het echt niet lukt kan je nog op www.nucia.eu kijken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast ĐiŝaŝteɍƵaƞƴ

Hey geen zorgen hoor je kunt het makkelijk verwijderen. Wel een klote virus he een vriend van me had het ook toen had ik hem geholpen met verwijderen  O0

Eventjes in stappen verteld:

1. Stop dit proces eerst: [random].exe

2. Verwijder deze register key:


HKEY_CURRENT_USERSoftwareClasses.exe “(Default)†= ‘exefile’
HKEY_CURRENT_USERSoftwareClasses.exe “Content Type†= ‘application/x-msdownload’
HKEY_CURRENT_USERSoftwareClasses.exeDefaultIcon “(Default)†= ‘%1′ = ‘â€%UserProfile%Local
SettingsApplication Data[random 3 letters].exe†/START “%1″ %*’
HKEY_CURRENT_USERSoftwareClasses.exeshellopencommand “IsolatedCommand†= ‘â€%1″ %*’
HKEY_CURRENT_USERSoftwareClasses.exeshellrunascommand “(Default)†= ‘â€%1″ %*’
HKEY_CURRENT_USERSoftwareClasses.exeshellrunascommand “IsolatedCommand†= ‘â€%1″ %*’
HKEY_CURRENT_USERSoftwareClassesexefile “(Default)†= ‘Application’
HKEY_CURRENT_USERSoftwareClassesexefile “Content Type†= ‘application/x-msdownload’
HKEY_CURRENT_USERSoftwareClassesexefileDefaultIcon “(Default)†= ‘%1′
HKEY_CURRENT_USERSoftwareClassesexefileshellopencommand “(Default)†= ‘â€%UserProfile%Local SettingsApplication Data.exe†/START “%1″ %*’
HKEY_CURRENT_USERSoftwareClassesexefileshellopencommand “IsolatedCommand†= ‘â€%1″ %*’
HKEY_CURRENT_USERSoftwareClassesexefileshellrunascommand “(Default)†= ‘â€%1″ %*’
HKEY_CURRENT_USERSoftwareClassesexefileshellrunascommand “IsolatedCommand†– ‘â€%1″ %*’
HKEY_CLASSES_ROOT.exeDefaultIcon “(Default)†= ‘%1′ HKEY_CLASSES_ROOT.exeshellopencommand “(Default)†= ‘â€%UserProfile%Local SettingsApplication Data.exe†/START “%1″ %*’
HKEY_CLASSES_ROOT.exeshellopencommand “IsolatedCommand†= ‘â€%1″ %*’
HKEY_CLASSES_ROOT.exeshellrunascommand “(Default)†= ‘â€%1″ %*’
HKEY_CLASSES_ROOT.exeshellrunascommand “IsolatedCommand†= ‘â€%1″ %*’
HKEY_CLASSES_ROOTexefile “Content Type†= ‘application/x-msdownload’
HKEY_CLASSES_ROOTexefileshellopencommand “IsolatedCommand†= ‘â€%1″ %*’
HKEY_CLASSES_ROOTexefileshellrunascommand “IsolatedCommand†= ‘â€%1″ %*’
HKEY_CLASSES_ROOTexefileshellopencommand “(Default)†= ‘â€%UserProfile%Local SettingsApplication Data.exe†/START “%1″ %*’
HKEY_LOCAL_MACHINESOFTWAREClientsStartMenuInternetFIREFOX.EXEshellopencommand “(Default)†= ‘â€%UserProfile%Local SettingsApplication Data.exe†/START “C:Program FilesMozilla Firefoxfirefox.exeâ€â€˜
HKEY_LOCAL_MACHINESOFTWAREClientsStartMenuInternetFIREFOX.EXEshellsafemodecommand “(Default)†= ‘â€%UserProfile%Local SettingsApplication Data.exe†/START “C:Program FilesMozilla Firefoxfirefox.exe†-safe-mode’
HKEY_LOCAL_MACHINESOFTWAREClientsStartMenuInternetIEXPLORE.EXEshellopencommand “(Default)†= ‘â€%UserProfile%Local SettingsApplication Data.exe†/START “C:Program FilesInternet Exploreriexplore.exeâ€â€˜

3. Verwijder de volgende bestanden:


%AllUsersProfile%\843p6lt3e0im2nt36rulfiois2b
%AppData%\843p6lt3e0im2nt36rulfiois2b
%UserProfile%\Local Settings\Application Data\[random characters].exe
%UserProfile%\Templates\843p6lt3e0im2nt36rulfiois2b
%Temp%\843p6lt3e0im2nt36rulfiois2b

Als tussenstap kun je Malwarebytes nog een keer proberen. Die kan hem wel helemaal verwijderen als het goed is.

Met Rkill kun je alle processen stoppen dus ook alles dat het virus blokeert. Zo kun je toch gewoon alles verwijderen. Download RKill hier: Hier

Je kunt het beste Rkill gebruiken nadat je het proces hebt gestopt en dan Malwarebytes draaien alleen als dat niet werkt moet je het handmatig verwijderen.

Mvg

[glow=red,2,300]ĐiŝaŝteɍƵaƞƴ[/glow]

Link naar opmerking
Deel via andere websites


  • Bijdragen:  102
  • Waardering:   1
  • Prestatiepunten:  472
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  18-12-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  38

Hey,

Bedankt voor jullie reactie! Ik heb hem zeker al met Malwarebytes Anti-Malware 10x laten scannen en hij vindt telkens wel een infectie, maar nooit degene die mij het leven zuur maakt.

Ik ben gaan kijken naar het proces dat je zei, maar dat vind ik niet. Er zijn hier 2 processen die telkens terugkomen en dat zijn 'lfc.exe' en 'wscntfy.exe'... Als ik die 2 sluit, verdwijnt ook het virus. Maar nog geen enkele seconden later staan ze er terug...

M'n pc start na enkele keren scannen toch al terug normaal op, en programma's kunnen terug worden geïnstalleerd zonder dat het virus het blokkeert. Toch blijft het virus aanwezig als een beveiligingswaarschuwing van Windows...

Ik zal morgen het eens manueel proberen zoals je hier beschreven hebt...

Grts

8)

Link naar opmerking
Deel via andere websites


  • Bijdragen:  2.642
  • Waardering:   54
  • Prestatiepunten:  2.099
  • Dagen gewonnen:  4
  • Lid sinds:  17-08-10
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  32

Je zou ook nog Hitman Pro kunnen proberen... ;)!

Link naar opmerking
Deel via andere websites


  • Bijdragen:  311
  • Waardering:   49
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  01-05-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  31

Als dit een rogue (anti-)virus is zoals Windows Security of Security Tool zullen ze wel dezelfde code gebruiken...om het te verwijderen deed ik het volgende:

Ctrl Alt Delete -> Taakbheer

In het tabblad Processen zouden er een aantal .exe-bestanden staan met de naam van random getallen. Bv 15873575602757.exe.

Op al die bestanden klikte ik eerst rechtermuisknop -> Bestandslocatie openen en dan sloot ik de processen af. Daarna verwijderde ik simpelweg de bestanden ;)

Als laatste installeerde ik Microsoft Security Essentials. Deze liet ik een volledige scan doen (3 uurtjes op een 4450e dual-core met 800MHz DDR2 en een 5400RPM HDD met ~200GB aan data & bestanden). Hij vond alle restanten en verwijderde ze, en om echt zeker te zijn dat alles weg was maakte ik mijn Registry schoon met CrapCleaner.

Let wel: deze manier paste ik tot nog toe enkel toe op Security Tool. Omdat velen gewoon de code kopiëren en plakken om een 'nieuwe' rogue antivirus te schrijven, denk ik wel dat het bij jou ook zal lukken op deze manier.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast ĐiŝaŝteɍƵaƞƴ

ehh je kunt idd microsoft secuirity essentials proberen als het nog niet heeft gewerkt maar krijgen we nog een reactie hoe het ervoor staat of kun je dat nu ook al niet meer  ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites


  • Bijdragen:  311
  • Waardering:   49
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  01-05-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  31

Oh nog wat, als je door die anti-virus een blue screen of death krijgt, niet bang worden hoor! dat is maar een screenshot die over je bureaublad wordt geplakt :P het is niet echt!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites


  • Bijdragen:  102
  • Waardering:   1
  • Prestatiepunten:  472
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  18-12-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  38

Alles werkt terug naar believen...  8) Er blijft in de werkbalk onderaan wel een schild icoontje staan dat dezelfde tijd als het virus erop is gekomen, maar dit blijkt niets te doen.

Geen enkel programma ziet dit als iets schadelijk en heb er ook geen problemen mee ondervonden...

En er zijn onder ons mensen die werken en studeren en daar bovenop nog een sociaal leven hebben, zodat ze niet elke seconde van elke dag online kunnen komen om te posten hoe het nu zit met hun computer.  8) Duuuus, mijn excuses mocht het wat langer duren voor ik antwoord!

Grts

:peace:

Link naar opmerking
Deel via andere websites


  • Bijdragen:  1.509
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  20-04-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  32

Ik heb hetzelfde probleem,  maar aangezien de laptop admin rights nodig heeft (van werk), kan ik zelf bijna niks doen, ik vind het progr. ook niet in taakbeheer.

Ik kan niets aanzetten, geen 1 programma, dan krijg ik melding van die programma over mijn scherm heen.

Nog andere tips?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Administrators

  • Bijdragen:  26.235
  • Waardering:   2.930
  • Prestatiepunten:  25.004
  • Dagen gewonnen:  264
  • Lid sinds:  17-12-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Android

Download Hirens boot CD

http://www.hiren.info/pages/bootcd

Met deze kan je het admin wachtwoord op je laptop herstellen. Dan kan je inloggen als admin (en jezelf ook admin rechten geven)

Hierna kan je de "software" verwijderen.

Succes!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
 Delen

  • Wie zijn er online?  1 lid is actief


  • Willekeurig topic

  • Nu op het forum

    • Onderwerp: Waarom werkt mijn Handoff niet meer? Tips en ervaringen delen! iRonnie: Hey allemaal! Ik heb een probleem met Handoff op mijn iPhone en Mac. Het werkte altijd super goed, maar sinds een tijdje doet het niks meer. Ik heb geen idee wat ik moet doen. Heeft iemand tips of ervaringen? Thx! ExpertMacGuy: Hey iRonnie! Ik kan je helpen. Handoff is echt handig, maar soms zijn er wat dingen die het kunnen verstoren. Hier zijn een paar stappen die je kunt volgen om het weer aan de praat te krijgen: Controleer je instellingen: Zorg ervoor dat Handoff is ingeschakeld op zowel je iPhone als je Mac. Op je iPhone ga je naar Instellingen > Algemeen > Handoff. Op je Mac vind je het onder Systeemvoorkeuren > Algemeen. Bluetooth en Wi-Fi: Handoff werkt alleen als Bluetooth en Wi-Fi aan staan op beiden apparaten. Check even of dat aan staat. Zelfde Apple ID: Zorg ervoor dat je op alle apparaten met dezelfde Apple ID bent ingelogd. Ga naar Instellingen op je iPhone en Systeemvoorkeuren op je Mac om dit te verifiëren. Dichtbij elkaar: Twee apparaten moeten zich dichtbij elkaar bevinden. Zorg ervoor dat ze niet te ver weg zijn. Start opnieuw op: Soms kunnen dingen verholpen worden door even je apparaten opnieuw op te starten. Het is altijd het proberen waard! Als je deze stappen volgt, zou het weer moeten werken. Laat even weten of het helpt! TechLover21: Thanks, ExpertMacGuy! Ik had hetzelfde probleem. Handoff werkte niet meer en ik had geen idee waarom. Heb je tip 1 gevolgd en nu werkt het weer. Super! GadgetGeek: Klinkt goed, maar wist niet dat je bij dezelfde Apple ID moest inloggen. Ik denk dat mijn vriend dat niet heeft gedaan en daar zijn probleem ligt. Ga hem dit even doorsturen. Bedankt! iRonnie: Hey, bedankt allemaal voor de tips! Ik heb alles gecontroleerd en Handoff staat inderdaad aan, maar het werkt nog steeds niet. Moet ik misschien een update doen? SmartiePants: Zou kunnen! Updates kunnen soms dingen verbeteren. Ga naar de Instellingen op je iPhone en kijk onder Algemeen > Software-update. Op je Mac doe je hetzelfde onder Systeemvoorkeuren. Het kan je probleem verhelpen. Appeltje: Ik had ook eens dat Handoff niet werkte en bleek dat mijn Wi-Fi net even wegviel. Zorg ervoor dat je verbinding goed is. Het loont om dat ook na te kijken! iRonnie: Thanks Appeltje! Ik moet trouwens ook verder weg zitten omdat van de router. Dat maakt het misschien moeilijker. Ik ga het even in de gaten houden. TechLover21: Ja, dat kan ook een rol spelen. Het heeft bij mij ook geholpen om mijn iPhone dichterbij de Mac te zetten. Misschien een paar van die Wi-Fi versterkers overwegen? GadgetGeek: Dat klinkt als een goed idee! Misschien kan ik ook wel een versterker aanschaffen, als apps zo goed werken. SmartiePants: Zeker weten, als dat je probleem kan oplossen is het het waard! Uiteindelijk wil je gewoon dat alles soepel loopt! iRonnie: Echt bedankt allemaal! Het is altijd fijn om te horen dat ik niet de enige ben met dit soort problemen. Ik geef jullie een update als het nog steeds niet werkt! ExpertMacGuy: Geen probleem iRonnie! En als je nog meer vragen hebt, laat het gerust weten. Succes! Lees het volledige bericht hier
    • Topic: Hoe kan ik eenvoudig ISO-bestanden downloaden zonder technische poespas? RetroDL: Hey allemaal! Ik ben net begonnen met het spelen van een paar oude games, maar ik heb wat problemen met het downloaden van ISO-bestanden. Hoe kan ik dit eenvoudig doen zonder dat ik al die technische shizzle moet snappen? Iemand tips? ExpertNerd69: Hoi RetroDL! Goede vraag! Het downloaden van ISO-bestanden kan inderdaad lastig lijken, maar ik help je graag op weg. Hier zijn een paar simpele stappen: Zoek betrouwbare websites: Kijk bijvoorbeeld naar sites als Archive.org of EmuParadise. Deze sites hebben vaak een goede selectie van oude ISO-bestanden. Download manager: Gebruik een download manager zoals JDownloader. Dit maakt het downloaden makkelijker, vooral als je meerdere bestanden tegelijk wilt. Check het formaat: Zorg ervoor dat je weet welk type ISO je nodig hebt. Soms moet je ze branden op een DVD of een Virtuele Drive gebruiken. Programma’s zoals Daemon Tools of WinCDEmu zijn hier ideaal voor. Veiligheid eerst: Vergeet niet je antivirus te gebruiken. Sommige ISO-bestanden kunnen schadelijk zijn, dus altijd even scannen voordat je ze opent. Forums en communities: Sluit je aan bij gaming-forums (zoals dit!) waar je andere tips en tricks kunt krijgen van mensen die weten wat ze doen. Hopelijk helpt dit je verder! DannyMIRC: Thanks voor de tips, ExpertNerd69! Ik had echt geen idee waar ik moest beginnen. Ga ik zeker proberen. GamerGirl88: Apart dat je het over Daemon Tools hebt. Ik heb dat ook ooit gebruikt, maar het sneed bij mij de game in stukjes… Iemand anders ervaring mee? RetroDL: Aah, thanks! Ik ga meteen kijken op die sites. Ben benieuwd naar die download manager. Altijd alles handmatig doen was zo’n gedoe. Luukie82: Als ik mag reageren op GamerGirl88, Daemon Tools werkte bij mij prima, maar ik had ook een paar keer dat hij niet helemaal lekker ging. Gebruik nu WinCDEmu en dat werkt smoother. OldschoolGamer: Ik vind het ook altijd een beetje tricky met de veiligheid. Ik heb ooit een ISO binnengehaald met virussen. Het is echt cruciaal om eerst te scannen! RetroDL: Wat een goede tip, OldschoolGamer! Dat ga ik nu zeker doen. Gewoon even extra voorzichtig zijn. Heb je ook een goede antivirus aan te raden? Luukie82: Ja, dat kan ik wel adviseren. Ik gebruik zelf Bitdefender. Die is vrij goed, maar wat ook helpt is gewoon je downloads checken via VirusTotal. DannyMIRC: Goed idee om VirusTotal te gebruiken, Luukie82! Ik wist niet dat dat kon. Ga ik ook vaker doen. GamerGirl88: En als laatste tip: altijd de comments lezen op downloadpagina’s. Soms delen anderen hun ervaringen en dat helpt enorm! RetroDL: Thanks allemaal! Dit wordt een stuk makkelijker nu. Ben echt blij dat ik hier om hulp vroeg. Laat de retro games maar komen! Lees het volledige bericht hier
    • Forum: Hardware – Telefonie – Navigatie – TV Gebruiker: Janneke123 8:45 PM Hey allemaal! Ik heb een vraagje over mijn Ziggo ontvanger. Hoe stel ik die in zonder dat ik gekke problemen krijg? Ik ben echt geen techneut, dus als iemand me kan helpen met simpele stappen, zou dat top zijn! Dankje! Gebruiker: TechGoeie 8:55 PM Hey Janneke123! Geen zorgen, ik ga je helpen! Aansluiten: Zorg ervoor dat je de ontvanger goed aansluit. Sluit de coaxkabel aan op de ontvanger en de muur, doe de stroomkabel erin en sluit de HDMI aan met je tv. Aanzetten: Zet je ontvanger aan met de afstandsbediening. Je zou nu een scherm moeten zien dat je vraagt om de installatie te starten. Taal en locatie: Volg de instructies op het scherm. Eerst moet je de taal kiezen en dan je locatie. Zenderlijst: Als dat allemaal goed gaat, moet je de zenderlijst laten doorlopen. Dit kan even duren. Gewoon wachten tot alles compleet is. Internetverbinding: Als je ook de apps wilt gebruiken, moet je de ontvanger met Wi-Fi verbinden. Dat kan meestal via het menu. Als je ergens vastloopt, laat maar weten! Succes! Gebruiker: Timo1990 9:02 PM Dit klinkt allemaal vrij eenvoudig. Maar wat als de ontvanger helemaal niets doet? Heb ik dan echt wat verkeerd aangesloten? Gebruiker: TechGoeie 9:05 PM Hey Timo1990, goed punt! Als de ontvanger helemaal niks doet, check eerst of je de stekker goed in het stopcontact hebt. Ook even kijken of de stroomkabel goed is aangesloten op de ontvanger zelf. Soms is het ook een idee om alles even los te koppelen en opnieuw aan te sluiten. Gewoon simpel, maar het werkt vaak! Gebruiker: EvaSophie 9:15 PM Janneke, heb je al geprobeerd om het apparaat opnieuw op te starten? Dat helpt vaak om kleine storingen op te lossen. Gooi je tv en ontvanger uit en weer aan. Je zou kunnen verrast zijn! Gebruiker: Janneke123 9:20 PM Dank voor de tips, iedereen! Ik ga het vanavond proberen. Hopelijk werkt alles! Gebruiker: MarkieMark 9:45 PM Ik heb laatst ook zo’n Ziggo ding geconfigureerd en het was best een gedoe. Zorg ervoor dat je de laatste software-updates hebt. Soms kan dat de boel flink verbeteren! Gebruiker: TechGoeie 9:50 PM MarkieMark, dat is een goede tip! Altijd checken op updates. Die maken het vaak wat soepeler. Gebruiker: LindaLovesTV 10:05 PM Als je het goed hebt ingesteld maar nog steeds geen beeld hebt, kijk dan in je tv-instellingen of de juiste HDMI-ingang geselecteerd is. Dat overkomt veel mensen! Gebruiker: Timo1990 10:10 PM Zou dat echt zo simpel zijn? Kan het zijn dat je tv het gewoon niet herkent? Gebruiker: EvaSophie 10:15 PM Jazeker! Het is echt een vaak over het hoofd geziene stap. Zo vervelend als je denkt dat het aan de ontvanger ligt, terwijl het gewoon je tv instellingen zijn. Gebruiker: Janneke123 10:20 PM Wow, wie had gedacht dat deze dingen zo gecompliceerd konden zijn. Maar met jullie hulp voel ik me een stuk zekerder. Bedankt allemaal! Gebruiker: TechGoeie 10:25 PM Geen probleem, Janneke! Laat het ons weten als je nog meer vragen hebt. Veel succes! Lees het volledige bericht hier
  • Recente prestatie

    • DickKasteel heeft zojuist een badge verdient
      Eén week actief
  • Recente actieve topics

  • Populaire bijdragers

    Deze week heeft niemand nog waardering gekregen.

  • Willekeurige films

  • Willekeurige link

×
×
  • Nieuwe aanmaken...