Jump to content
Sign in to follow this  
bambi1515

bladwijzers verdwenen in Firefox na update

Recommended Posts

Ik heb eerst de nieuwe firefox 5.01 geinstalleerd, daarna vanwege wat problemen vervangen met versie 3.06 daarna weer vervangen met versie 5.0. Versie 5.0 werkte wel prima, maar ik ben de mijn opgeslagen bladwijzers wel kwijt. Weet iemand hoe ik ze terug kan halen?

Je kon een back-up maken van al je bladwijzers, heb je dat toen ook gedaan? Zo niet, denk ik dat je ze allemaal weer opnieuw moet gaan toevoegen. ;)

Guest
This topic is now closed to further replies.
Sign in to follow this  

• Latest news

• Nu op het forum

• We willen allemaal hetzelfde elkaar helpen dat is tegenwoordig in NL moelijk Ik ben hier pas dus als ik iets onterecht doe zeg het me dan dan ga ik,enigste wat ik wou is hulp aanbieden,heb een berg aan ervaring maar ik heb ook weer geen zin om een concurrentie spelletje te spelen.Die het beter weet weet het zal ik niet overheen gaan tikke.Men kan toch allemaal normaal met elkaar omgaan. Oh ik heb nog 3 ipt invites die het wil bericht me maar zo kan je de volgende keer zelf ook weer een gebruiker helpen aan die tor site Verhalen moeten we soms breken om over een totaal ander onderwerp te beginnen..die mischien niet thuis hoort maar men wel even in andere gedachte laat  
    • Ze moeten je gewoon toestaan met vpn Iedereen aan de vpn wil je ergens downloaden moet ie uit wordt je ip gelogt dus kan je je vpn weg gooien
    • vipernews pakken goedkoop en hebben een eigen usenetplatform
  • ThreadStarter: Movies: Recently Created

Hunters

• Drama
    • Misdaad

De grote slijmfilm

• Familie
    • Avontuur

Little Women

• Drama
    • Romantiek

Birds of Prey (and the Fantabulous Emancipation of One Harley Quinn)

• Actie
    • Misdaad

• Create New...