Spring naar bijdragen

Tablet kopen


Aanbevolen reactie


  • Bijdragen:  5.712
  • Waardering:   113
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  21-06-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Hallo allemaal,

Het idee bij mij is gevallen om ipv een Samsung Galaxy S II een Tablet te kopen om lekker thuis mee te gamen,filmpje kijken, internetten. Ik wilde niet al teveel uitgeven en kwam bij deze 3 uit:

http://tweakers.net/pricewatch/compare/822/280181;279915;280594

Mijn voorkeur gaat uit naar de Xoom, omdat deze goedkoper is als de andere en toch goed presteert. Hopelijk kunnen jullie mij helpen in mijn keus. Alvast bedankt! :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 113
  • 5,7k
  • Reacties 2
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Populaire dagen

Top Posters In Dit Topic


  • Bijdragen:  5.918
  • Waardering:   109
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  15-03-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Op zich een prima keuze. Gewoon standaard met Honey Comb. Toch blijft 730 gram aan de zware kant.

Maar goed ze verschillen allemaal niet heel veel van elkaar. Enige is wel dat de Asus een optie heeft tot een toetsenbord zodat het kan functioneren als een soort van "laptop". Als dit niet echt een eis is, dan is de Xoom een prima keuze.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 109
  • 5,9k

  • Bijdragen:  5.712
  • Waardering:   113
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  21-06-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  

JFK, bedankt voor je reactie! Alleen één opmerking, de Xoom heeft ook een mogelijkheid mbt een toetsenbord dit gaat via bluetooth en schijnt goed te werken. Waar ik alleen flink van baal is dat ik vanochted de Xoom voor 380 zag bij een winkel en dat deze nu ineens + 650 euro is!? Ik ga even een mail sturen voor ophelderen.

Zijn er mensen toevallig die een van deze tablets hebben?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 113
  • 5,7k

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Wie zijn er online?  0 leden zijn actief

    There is no users online

Mededelingen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...