Spring naar bijdragen

Game-Pc Voor m'n broertje


Aanbevolen reactie


  • Bijdragen:  5.959
  • Waardering:   139
  • Prestatiepunten:  262
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  02-08-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  29
  • Was actief op:  Windows

Joo,

Me broertje wil een advies over samenstellen. En jullie weten er zeker veel meer van als ik dus vandaar ;)

Hoofdvragen

Dit zijn de belangrijkste vragen voor ons om te weten wat en hoe u de pc wilt.

Wat is uw budget?

+-800 voor de PC

Welk doel heeft u met uw pc?

Gamen, Voor de rest gewoon wat internetten, msn, Word en basic dingen (geen Photoshop en videobewerking)

Heeft u verder specifieke eisen?

Stille pc zou fijn zijn maar is niet noodzakelijk.

En Wireless adapter erin zou fijn zijn, anders een usb'tje halen voor 20€ is ook geen probleem ;)

Wilt u uw pc laten assembleren of zelf in elkaar zetten?

Assembleren.

Randapparatuur

Heeft u naast een standaard pc nog andere onderdelen nodig?

Monitor. 

Deze lijkt mij goed, Even jullie mening?

*22"/24"

*Full HD,

*Via HDMI aansluiten.

http://www.bol.com/nl/p/computer/iiyama-e2407hds-24-inch-lcd-full-hd-vga-dvi-d-hdmi-zwart/9000000011008652/index.html?Referrer=ADVNLTWE00202100099

Het hoeft niet het neusje van de zalm te zijn maar MW3 moet ie bijvoorbeeld wel op hoge (hoogste niet noodzakelijk) Kunnen afspelen.

Ps. mooie case (blauwe led) zou die mooi vinden.

Alvast bedankt!

Marciej123 & Arwin

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 139
  • 6k
  • Reacties 25
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Top Posters In Dit Topic


  • Bijdragen:  5.918
  • Waardering:   109
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  15-03-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Maar die monitor moet in het budget vallen?

Ik ga even voor je aan de gang.

Zover dit

Moet nu helaas werken, zijn nog wat kleine verbeter puntjes maar ook nog wat vragen.

Einde van de avond ga ik ermee verder :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 109
  • 5,9k

  • Bijdragen:  5.959
  • Waardering:   139
  • Prestatiepunten:  262
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  02-08-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  29
  • Was actief op:  Windows

nope, die er buiten ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 139
  • 6k

  • Bijdragen:  500
  • Waardering:   228
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  19-04-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  33

Ik zou het precies zo doen als die samenstelling van JFK. Tuurlijk zijn er altijd nog wat andere mogelijkheden wat betreft bijvoorbeeld de voeding, het mobo en de behuizing, maar zo kun je 'm bestellen hoor. ;) Je zou eventueel nog 20 euro kunnen rekken (10 euro plus kortingscode).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 228
  • 500

  • Bijdragen:  5.959
  • Waardering:   139
  • Prestatiepunten:  262
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  02-08-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  29
  • Was actief op:  Windows

Thanks, kortingscode weet ik ;)(Kortingscode Duken.nl - 10 euro korting)

Ga t na t eten aan m uitleggen en dan misschien zelfs bestellen, Dat is aan hem ;)

Wacht zoiezo even op de update van JFK vanavond ;)

Bedankt in ieder geval! +

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 139
  • 6k

  • Bijdragen:  500
  • Waardering:   228
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  19-04-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  33

Wacht inderdaad nog maar even, ik kan natuurlijk ook niet in JFK's brein kijken om te zien waar hij nog verbeterpuntjes heeft. ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 228
  • 500

  • Bijdragen:  5.959
  • Waardering:   139
  • Prestatiepunten:  262
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  02-08-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  29
  • Was actief op:  Windows

  • 139
  • 6k

  • Bijdragen:  500
  • Waardering:   228
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  19-04-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  33

Hmm... Ben je van plan er een tweede videokaart naast te zetten? Dat zie ik niet terug in de voeding, maar wel in het mobo. Dat maakt het bord ook erg duur, zelfs voor mijn P5E heb ik ooit minder betaald. Als je geen tweede kaart wilt, kun je iets van 50 euro besparen door een lichter moederbord te nemen.

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 228
  • 500

  • Bijdragen:  5.918
  • Waardering:   109
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  15-03-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Hij wilde graag die optie houden, en dan mocht die er een 2e videokaart bij willen zetten moet ofcourse de voeding ook worden veranderd. Maar dat had ik hem ook verteld. Toch graag de optie voor 2e videokaart open laten houden, dus vandaar de keuze op dit moederbord.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 109
  • 5,9k

  • Bijdragen:  5.959
  • Waardering:   139
  • Prestatiepunten:  262
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  02-08-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  29
  • Was actief op:  Windows

Yep op het moment niet maar voor in de toekomst graag de mogelijkheid :)

---

- Sent from my iPad 2 using Tapatalk

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 139
  • 6k

  • Bijdragen:  500
  • Waardering:   228
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  19-04-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  33

Heeft alleen zin als je die tweede kaart binnen een jaar plaatst. Anders heb je meer aan eentje uit de nieuwe serie. En ja, zo hard gaat dat. Ik heb ook nooit een kaart meer bijgeplaatst, omdat de prestaties prima waren en het het geld dus niet meer waard was om er nog een te halen. Laat staan dat je ook nog je voeding moet vervangen. Da's niet alleen duur, maar ook een kloteklus waar je niet zomaar uit zult komen. Ik raad dus aan om dat niet te doen.

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 228
  • 500

  • Bijdragen:  5.959
  • Waardering:   139
  • Prestatiepunten:  262
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  02-08-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  29
  • Was actief op:  Windows

Nmmm ja das waar, zou die oude dan beter zijn of heb je een andere waar ik dan voor moet kiezen? Want deze had ook wat meer aansluitingen voor case fan's etc. Dan die oude en dat wilde die er ook wel graag in hebben :)

Sent from my HTC Desire using Tapatalk

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 139
  • 6k

  • Bijdragen:  500
  • Waardering:   228
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  19-04-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  33

De fans die niet op het bord worden aangesloten komen gewoon op molex-connectoren die uit de voeding komen. Daarom doen we dit:

http://azerty.nl/winkelmandje/winkelmandje/?legen=1&product%5B252897%5D=1&product%5B405098%5D=1&product%5B361602%5D=1&product%5B225309%5D=1&product%5B363903%5D=1&product%5B7517%5D=1&product%5B436223%5D=1&product%5B219321%5D=1&product%5B2144%5D=1&product%5B423781%5D=1&product%5B90497%5D=1&product%5B260553%5D=1

Een fan-controller. Werkt hoe dan ook gemakkelijker dan besturing vanuit het BIOS en is nuttig als je de fans af en toe helemaal uit wilt en kunt zetten. Ik denk dat dat de bedoeling is, nietwaar? Je kunt er vier fans mee controleren (CPU-fan + de drie case-fans van de CM690). Volgorde:

1. CPU-fan.

2. Rear-fan.

3. Front-fan.

4. Top-fan.

En je hebt vier temperatuursensoren. Die zou ik in deze volgorde vastmaken:

1. CPU, zie mijn bijlage voor de plek.

2. Videokaart, onderaan, dus dicht bij de GPU.

3. HDD, erbovenop.

4. Side-panel.

Het voordeel van die volgorden is dat je de belangrijkste combinatie op 1 hebt staan en de combinatie HDD-frontfan maakt. Het kan echter verwarrend zijn om de rear-fan op 2 te hebben staan en de front-fan op 3, dus doe wat je wilt. Je kunt het omdraaien. Belangrijk is wel dat je Azerty van je keuzes op de hoogte moet stellen, dus geef niet alleen de actiecode bij de opmerkingen, maar ook mijn lijstjes voor de fancontroller. Allebei. En mail ze ook nog eens naar ze door, dan weten ze het zeker.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 228
  • 500

  • Bijdragen:  5.959
  • Waardering:   139
  • Prestatiepunten:  262
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  02-08-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  29
  • Was actief op:  Windows

Thanks man, super samenstelling! Maar dr zitten 3 fans in de case zelf, moet ik dr dan nog 1 bij kopen? Of zit die bij de controller? + als ik op de pc ben!

---

- Sent from my iPad 2 using Tapatalk

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 139
  • 6k

  • Bijdragen:  500
  • Waardering:   228
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  19-04-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  33

Die drie fans zijn in principe zat. Je kunt er altijd meer aanschaffen volgens de specificatie op de site van Cooler Master, maar besef je wel dat je dan één van deze twee dingen moet doen:

- Bevestigen van de 3-pins aansluitingen op het mobo, evt. met adaptertje als 't niet in één keer past.

- Nog een fancontroller kopen (1x5,25"!!!) en zelf de aansluitingen maken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 228
  • 500

  • Bijdragen:  5.959
  • Waardering:   139
  • Prestatiepunten:  262
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  02-08-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  29
  • Was actief op:  Windows

Ja maar je kan dr 4 controleren en dr zitten er 3 in dus dan zou ik toch gelijk er 1 bij moeten zetten, ik heb nog een cooler master blade master 92mm over dus die zou ik aan de de linkerkant zelf vast kunnen maken, als dit makkelijk met de controller gaat..

Anders kan je toch voor 1 fan de RPM niet instellen :P? Of zie ik t verkeerd?

---

- Sent from my iPad 2 using Tapatalk

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 139
  • 6k

  • Bijdragen:  500
  • Waardering:   228
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  19-04-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  33

Nee, je vergeet de CPU-koeler die verreweg het belangrijkst is, zoals ik wel heb neergezet in het lijstje.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 228
  • 500

  • Bijdragen:  5.959
  • Waardering:   139
  • Prestatiepunten:  262
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  02-08-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  29
  • Was actief op:  Windows

Ohja, was die vergeten mee te tellen :) thanks!

---

- Sent from my iPad 2 using Tapatalk


Post samenvoeging: 23 augustus 2011, 23:27:57

Nog 1 vraagje, Beeldscherm was ook niet zeker.

Wat about this one? http://azerty.nl/2-1055-423640/iiyama-prolite-e2273hds-1-lc.html

Moet de volgende specs bevatten:

22" (24 is toch iets te groot..)

Hdmi aansluiting (speakers gaan wel gewoon via 3.5 audio jack) (als het niet anders kan en het moet via DVI-D is dat ook geen probleem)

Full-HD (1080P)

Alvast bedankt! Pc wordt morgen besteld (en kleine aanpassing, 2 jaar garantie ipv van 1 jaar)

al opgelost door JFK @ msn!


Post samenvoeging: 24 augustus 2011, 00:48:16

Dit is de uiteindelijke samenstelling geworden die morgen (vandaag wordt besteld :))

http://azerty.nl/winkelmandje/winkelmandje/?legen=1&product%5B252897%5D=1&product%5B405098%5D=1&product%5B361602%5D=1&product%5B225309%5D=1&product%5B363903%5D=1&product%5B436223%5D=1&product%5B219321%5D=1&product%5B2144%5D=1&product%5B423781%5D=1&product%5B90497%5D=1&product%5B260553%5D=1&product%5B7506%5D=1&product%5B423640%5D=1

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 139
  • 6k

  • Bijdragen:  500
  • Waardering:   228
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  19-04-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  33

2 jaar garantie is niet bepaald noodzakelijk, omdat je op alle afzonderlijke componenten toch al 2 of 3 jaar hebt. Zelf weten of je het wilt, maar bedenk wel dat verzekeringen of extra garanties alleen nuttig zijn als je zelf het risico niet kunt dekken of het beter in kunt schatten dan degene die het bedacht heeft.

Wel is het zo dat je bij die 2 jaar garantie iets meer korting krijgt met de actiecode. Daar heeft tot nu toe nog niemand gebruik van gemaakt, maar dan weten jullie het nu. :) De code is dan:

"Actie Duken, korting 15 euro"

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 228
  • 500

  • Bijdragen:  5.959
  • Waardering:   139
  • Prestatiepunten:  262
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  02-08-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  29
  • Was actief op:  Windows

oh bedankt voor de tip, Die wist ik niet ;) Nog net even voor t bestellen! :)

Tja hij wilde t echt, ik zei ookal dat er overal garantie op zit maar wilde t toch, Achja, T wordt zijn pc tenslotte :)

Thanks! +jes zijn gegeven!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 139
  • 6k

  • Bijdragen:  500
  • Waardering:   228
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  19-04-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  33

Ik ga toch nog even naar de monitor kijken, als je het niet erg vindt. Het is verstandiger om die in eerste instantie niet bij Azerty mee te bestellen, omdat een willekeurige monitor ergens anders inclusief verzendkosten vaak nog goedkoper is. Kan dat nog, of heb je al besteld of wil je graag alles in één keer bestellen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 228
  • 500

  • Bijdragen:  5.959
  • Waardering:   139
  • Prestatiepunten:  262
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  02-08-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  29
  • Was actief op:  Windows

Nope t kan nog. tja monitor mag ergens anders besteld worden maar alles tegelijk leek me net zo makkelijk. Gaat uw gang, ik wacht nog wel even met bestellen ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 139
  • 6k

  • Bijdragen:  500
  • Waardering:   228
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  19-04-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  33

Twee mogelijke opties naast de Iiyama die jij al noemde:

- Dell U2311H: mijn favoriet. Goed eIPS-scherm, maar lage inputlag voor een IPS-paneel. Sommige hebben een beetje last van waas of tinting-problemen, maar op grond daarvan mag je inruilen.

- LG Flatron E2360: vrijwel hetzelfde als de Iiyama, alleen een ander uiterlijk.

Voor de volledige informatie, IPS is qua contrast, kleur en zwartdiepte veel beter dan een TN-paneel zoals je aantreft in de andere twee. Normaal gesproken hebben die panelen wat last van hoge inputlag waardoor je ghosting kunt zien tijdens gamen. Dat is bij de U2311H geen issue gebleken, lees ik veelvuldig op GoT. Mijn eigen monitor wordt zeer binnenkort vervangen door de U2711, een monitor met één van de beste H-IPS-panelen. Dat komt doordat het verschil tussen mijn huidige TN-monitor en mijn SGS2 (IPS) en Archos 5 (VA/IPS) zo groot is. De Dell is dus wel iets duurder dan de Iiyama, maar voor alles behalve gamen een stuk geschikter. Voor het gamen zelf maakt 't niet veel uit, qua kleurbeleving is de Dell uiteraard een stuk fijner, qua inputlag wint de Iiyama het marginaal.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 228
  • 500

  • Bijdragen:  5.959
  • Waardering:   139
  • Prestatiepunten:  262
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  02-08-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  29
  • Was actief op:  Windows

Tja het wordt toch voornamelijk voor gamen en verder voor die andere kleuren zal die niet super erg op letten ;)

Wordt dan toch die Iiyama, als je het niet heel erg vindt  :angel:


1 vraagje, wat moet ik bij het bestellen bij referentie intypen @ Azerty?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 139
  • 6k

  • Bijdragen:  500
  • Waardering:   228
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  19-04-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  33

Ik vind het helemaal niet erg, 't is jullie beslissing. ;) Ik adviseer alleen wat misschien handiger zou kunnen zijn. Zo heb je altijd een kleine vergelijking. :) Laat 't in elk geval even weten als er is besteld en of alles goed gegaan lijkt te zijn.

Geef 'ns een screenshot van dat referentie als je wilt. Ik heb even geen idee waar je het over hebt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 228
  • 500

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

Mededelingen


  • Recent nieuwsbericht

  • Willekeurig topic

  • Nu op het forum

    Drifter

    Geplaatst

    Hierbij nog 10 Toppers als aanvulling op bovenstaande Gratis Games Fall Guys: Ultimate Knockout Platforms: PlayStation 5, PlayStation 4, Xbox Series X en S, Xbox One, Nintendo Switch en pc Ook na de hype is Fall Guys een geweldige partygame. Met honderd man door een hindernisbaan vol draaiende hamers, sloopkogels en vliegende platformen stormen is natuurlijk een recept voor ultieme chaos. Dankzij de logge physics en merkwaardige besturing kun je eigenlijk ook niet boos worden als je vlak voor de finish van de baan wordt ge-yeet. Honkai: Star Rail Platforms: PlayStation 5, Android, iOS en pc Onze Kamal is nog steeds verslingerd aan de gratis, strategische rpg Honkai Star Rai. Voor deze game laten we dan ook hem aan het woord: “Als ik Honkai: Star Rail zou moeten samenvatten: het is een van de meest gedetailleerde rpg’s, die maar blijft verrassen. Als je Genshin Impact speelt, weet je al hoeveel passie miHoYo in zijn games stopt. Honkai: Star Rail is geen uitzondering. Ik ben sinds dag één een megafan en kan de game aan iedere fan van rpg-games aanraden.” Nou, duidelijk dus. Overwatch 2 Platforms: PlayStation 5, PlayStation 4, Xbox Series X en S, Xbox One, Nintendo Switch en pc Overwatch 2 stelde bij verschijning behoorlijk teleur. De singeplayercampagne ontbrak (en is inmiddels geannuleerd), de game was niet bijster veel veranderd ten opzichte van het eerste deel en personages vrijspelen kost veel speeltijd óf geld. Nu spelers elk nieuw personage direct kosteloos ontvangen, is Overwatch 2 een stuk beter om gratis te spelen. Bovendien is Blizzards hero-shooter na al die jaren gestroomlijnder en gevarieerder dan ooit. Marvel Snap Platforms: Pc Er zijn talloze mobiele games, maar Marvel Snap verdient absoluut een vermelding. Het heeft alles wat je wilt van een gratis cardgame: een eerlijk verdienmodel, simpele regels en een fantastische presentatie. Even een online potje spelen is eenvoudig, en het introduceert het grote publiek op een leuke manier aan minder bekende helden. Dota 2 Platforms: Pc Vaak wordt Dota 2 de ingewikkeldere tegenhanger van League of Legends genoemd, maar dat is voor de community zelf vloeken in de kerk. Alleen al omdat alle helden bij aanvang gratis beschikbaar zijn, in tegenstelling tot League. Bovendien is de gameplay nóg strategischer ingestoken, met een strenge doch bevredigende leercurve voor nieuwkomers. Spelunky Classic Platforms: Pc In Spelunky is elke stap voorwaarts een risico, terwijl je een weg graaft door de ondergrondse gangen. Spelunky HD en Spelunky 2 zijn wellicht betere opties, maar als je de bikkelharde roguelike-platformervaring van Derek Yu’s franchise in z’n meest pure vorm wil beleven, dan is het origineel nog altijd een goede optie. Counter-Strike 2 Platforms: Pc Hoewel niet iedereen tevreden is over de veranderingen in Counter-Strike 2 ten opzichte van Global Offensive, kun je eigenlijk niet om de game heen. Al jarenlang is het de gouden standaard voor competitieve shooters die draaien om pure reflexen en strategie. Daarbij is de balans nog steeds uitstekend, en hebben maps een welkome grafische make-over gekregen. Geef het nog even, en dan is Counter-Strike weer helemaal terug op het oude niveau. De Sims 4 Platforms: PlayStation 4, Xbox One en pc Je bent een fortuin kwijt als je alle Sims 4-uitbreidingen wilt aanschaffen, maar gelukkig is de basisgame gratis. Toegegeven: de meeste spelers willen waarschijnlijk van start met een of twee uitbreidingen, maar de game is ook prima op zichzelf te spelen. Final Fantasy 14 Platforms: PlayStation 5, PlayStation 4, Xbox Series X en S en pc Final Fantasy 14 betreft één van Square Enix’ grote comebackverhalen. Inmiddels is het een van de populairste mmo’s ter wereld en met elke uitbreiding steeds completer. Sommigen claimen zelfs dat de mmo de beste Final Fantasy-verhalen tot op heden bevat. De game is nu gratis te spelen tot en met level 70, waarbij spelers kunnen kiezen uit 16 verschillende jobs. Doki Doki Literature Club Platforms: Pc Je voelt je in de maling genomen wanneer Doki Doki literature Club van een datingsim verandert in een horrorgame. Hoe en wat is beter om zelf te ontdekken, maar het is goed om te weten dat er inmiddels een Plus-versie van de game met meer content is verschenen. Maar voor de meesten is het origineel een hele goeie gratis game.

    Drifter

    Geplaatst

    Beste @knabbel, er is door @Mafketel een reactie geplaatst met een linkje naar een overzicht van 10 Seedbox providers. Als je die link opent kan je zelf bij elke provider even checken of de mogelijkheid er is om met een Paysafecard te betalen. Het is natuurlijk heel fijn om een kant en klaar lijstje gepresenteerd te krijgen, maar je kan natuurlijk zelf ook iets doen.

    knabbel

    Geplaatst

    Ook voor betaling met paysfecrd
  • Recente prestatie

    • Budah heeft zojuist een badge verdient
      3 jaar actief
  • Recente actieve topics

  • Populaire bijdragers

  • Willekeurige films

  • Willekeurige link

×
×
  • Nieuwe aanmaken...