Spring naar bijdragen

FFe hallo zeggen


KoffieBo0N

Aanbevolen reactie


  • Bijdragen:  3
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  16-08-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  29

Hi iedereen :)!

Dacht, nu ik hier toch ben, waarom niet even voorstellen?

Ik ben op diverse downloadcommunities actief waaronder modje op s-n.nl. Zit al heel wat jaartjes op het usenet, zolang als ik me kan herinneren :P, en is ook een hobby geworden om zo nu en dan een download te pakken.

In real life ben ik een zestienjarige 5VWO leerling, doe ik aan tennis, en ben zo nu en dan een beetje vermoeid tijdens de lange (*kuch* *kuch*) schooldagen dus heb ik nog weleens zin een slap bakje kantinekoffie. Vandaar mijn naam ;).

Hoop het hier naar mijn zin te hebben, greetz

Boon.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 3
  • Reacties 2
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Populaire dagen

Top Posters In Dit Topic

Populaire dagen

  • Oud-beheerder

  • Bijdragen:  26.218
  • Waardering:   2.930
  • Prestatiepunten:  24.931
  • Dagen gewonnen:  264
  • Lid sinds:  17-12-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

Welkom! Leuk je hier te zien. Voor de leden, s-n.nl verwijst naar spot-net.nl . De officiële website van Spotnet. Duken.nl was overigens de eerste die de Spotnet tool officieel ter download aanbood vanaf de site. Maar nu staan we met het woord spotnet op google ergens op nummer 10... we doen blijkbaar iets niet goed met Google ;)

Nog bedankt voor het plaatsen van ons filmpje op jullie forum. Hoop je hier wat vaker te zien rond neuzen, het is hier momenteel wat rustiger door de vakantie periode maar de vaste groep members houden het hier altijd gezellig!

:proost:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2,9k
  • 26,2k
  • 264

  • Bijdragen:  5.712
  • Waardering:   113
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  21-06-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  

euhhh!  ;D

Welkom! :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 113
  • 5,7k

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

Mededelingen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...