Spring naar bijdragen

Mis de speciale aanbieding niet. 85% korting op Private Internet Access VPN, nu slechts €1,75 per maand en ontvang 4 maanden gratis.

Ervaar ultiem gebruiksgemak en een snelle VPN-verbinding. Geniet van de beste kwaliteit voor de scherpste prijs. Met Private Internet Access kun je moeiteloos torrents, Usenet en Netflix gebruiken! En geld-terug-garantie van 30 dagen, dus je kunt het risicovrij proberen.

Wil je weten hoe je aan de slag kunt gaan? Bekijk dan onze handige handleiding voor een probleemloze installatie en gebruik. :goed:

Football Manager 2012 - Download / Crack / Serial / Torrent / NZB

'Robin
 Delen

Aanbevolen reactie

• Bijdragen:  1.088
  • Waardering:   11
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  33

1004004011653428.jpg

Algemene informatie:

[table]

[td]Release datum:[/td]

[td]21 oktober 2011[/td]

[td]Platform:[/td]

[td]PC[/td]

[td]Genre:[/td]

[td]Sport[/td]

[td]Uitgever:[/td]

[td]SEGA[/td]

[td]Systeemeisen:[/td]

[td]Nog niet bekend. Zal niet veel verschillen van FM2011[/td]

[td]Multiplayer elementen:[/td]

[td]Ja[/td]

[td]Ontwikkelaar:[/td]

[td]Sports Interactive[/td]

[/table]

Extra informatie:

En eindelijk is het weer tijd voor wat nieuwtjes omtrend het spel waar elke huis-tuin en keuken trainer van droomt: Football Manager 2012. Miles Jacobson en wat kennissen vanuit de voetbalwereld vonden zich bereid om op de vrijdagavond nogmaals een podcast van anderhalf uur op te nemen om een tipje van de sluier te lichten over deze game. Feature Roulette was natuurlijk weer de methode waarop dit gebeurde en als je bekend bent met deze methode weet je dat Miles geen enkel vat heeft op wat voor nieuws er naar buiten komt. Dit keer werd feature roulette verdeeld in twee gedeeltes: de feature roulette van Facebook en de feature roulette van Twitter.

Hier is het lijstje dat van de nieuwste features:

Facebook roulette

#356: Als je bekend bent met Football Manager dan weet je dat je de progressie van een speler kunt weergeven in een grafiek die je info geeft over de laatste twaalf maanden. Twaalf maanden leek het SI team niet goed genoeg en daarom kan je vanaf nu de totale progressie van de speler zien. De X-as van de grafiek zal zich automatisch aanpassen naarmate de tijd vordert. Erg handig voor op de lange termijn!

#484: Er gaat iets gebeuren met de manier waarop je vriendschappelijke wedstrijden kan organiseren. Miles wil er nog niet teveel over zeggen en was er nogal vaag over maar blijkbaar gaat dit een degelijke verandering teweeg brengen.

#712: Goed nieuws. De voorzitter gaat voortaan een steentje bijdragen aan de kennis van het scoutingsnetwerk. Manchester City krijgt dus scoutingskennis van de Verenigde Arabische Emiraten. Wat een geluksvogels!

Twitter roulette:

#638: Voortaan krijg je een berichtje wanneer je scoutingsgebieduitgebreid wordt.

#306: In het spelerseigenschappen scherm komt een dropdownmenu waar je de belangrijkste attributen voor spelersrollen kan bekijken.

#125: Er komt een betere manier voor het instellen van de oppositie instructies. Volgende week wordt er meer duidelijkheid geschept.

#442: Blijkbaar werkte de Franse jeugd academie INF Claire Fontaine niet naar behoren. Er kwamen bijvoorbeeld geen regens meer uit. Blijkbaar wordt dit probleempje met de komst van Football Manager 2012 verholpen.

Tot zover het lijstje met de nieuwste feautures.

Er is nog meer nieuws. Elke dag, tot de release van de demo, zal er een blog online verschijnen. Er zullen blogs verschijnen over de volgende onderwerpen:

1. Scouting

2. Tactieken

3. Tutorial

4. Regens en jeugd

5. Wedstrijd weergave

6. Nieuws abonnementen en persconferenties

7. Overig

8. Interactie/conversatie

En na de afronding van dit lijstje zullen er nog een stuk of acht blogs online komen.

www.manutd.nl 

Transfers en contracten - Aanzienlijke wijzigingen in de transfer- en contractsystemen, inclusief loyaliteitsbonussen, een betere implementatie van amateur- en jeugdcontracten, een verbeterd transfercentrum en de mogelijkheid om onderdelen van de contractonderhandelingen op slot te zetten als je geen compromis wilt sluiten. Op deze manier kun je budgetten beter beheren en kun je flexibeler omgaan met bonussen voor op geld beluste spelers of agenten.

Verbeteringen in scouting - Op basis van diverse echte scoutingrapporten is er een nieuw spelrapport ontwikkeld met elftalanalyse, tactische informatie en informatie over gescoorde goals en tegendoelpunten, naast talloze andere verbeteringen, zodat je alle benodigde informatie krijgt om je vóór de aftrap en tijdens het seizoen voor te bereiden.

Verbeteringen in 3d-wedstrijden - Nieuwe animaties, een gloednieuw toeschouwerssysteem, een verbeterd weersysteem, meer stadions plus twee gloednieuwe camera's ('achter doel', 'regiecamera' en omkeerbare versies van alle andere camerahoeken), waardoor je elk aspect van de wedstrijd kunt bekijken en analyseren.

Management: altijd en overal - Je kunt speelbare landen zo vaak als je wilt toevoegen en verwijderen uit opgeslagen spellen. Werk in het betreffende land aan het begin van het volgende seizoen, zodat je niet in de landen hoeft te blijven die je aan het begin van je carrière hebt ingesteld als speelbare landen.

Toon - Er is een totaal nieuwe dimensie toegevoegd aan teamgesprekken en conversaties met het nieuwe toonsysteem, waarmee je kunt aangeven hoe je dingen wilt zeggen. Blijf ijskoud en zeg dingen heel kalm, of smijt je koffiemok aan diggelen door dingen met passie te brengen. Je kunt kiezen uit 6 verschillende tonen, met specifieke reacties per toon.

Intelligente interface - Een nieuw lay-outsysteem dat zich aanpast, zodat je meer info binnen handbereik krijgt als je een hogere schermresolutie hebt. De nieuwe interface bevat ook nieuwe filters, configureerbare kolommen, een nieuw tactiekscherm en talloze nieuwe overzichtsschermen.

Gloednieuwe inleiding - Deze modus staat los van het spel en helpt nieuwe spelers op weg. De modus bevat ook tips voor ervaren managers, zodat ze alles uit het spel kunnen halen, en geeft tijdens het spel zelf extra uitleg.

Naast deze belangrijke innovaties zijn er enorme verbeteringen doorgevoerd in talloze andere aspecten van het spel, zoals het mediasysteem, persconferenties, het jeugdsysteem, nieuwe generaties, de sociale netwerkopties, vriendschappelijke wedstrijden, internationaal management en nog veel meer. Meer informatie hierover volgt de komende maanden in een serie videoblogs, naast informatie over Football Manager 2012 zelf.

www.bol.com 

Trailers & screenshots

Aanpasbare Layout

2dsfjtf.jpg

900q5v.jpg

Teamrapport]

[img width=620 height=365]http://i52.tinypic.com/f5ak1s.jpg

[img width=620 height=364]http://i54.tinypic.com/2z732uf.jpg

55nqtw.jpg

[img width=620 height=364]http://i51.tinypic.com/w1s1p4.jpg

Overige

[img width=620 height=465]http://i52.tinypic.com/dli9h1.jpg

Match Engine

Aanpasbare Layout

Links naar de NZB / Torrent of download zijn hier niet te vinden. Zie onze huisregels.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Administrators

• Bijdragen:  26.235
  • Waardering:   2.930
  • Prestatiepunten:  25.020
  • Dagen gewonnen:  264
  • Actief:  
  • Was actief op:  Android

Eindelijk weer en centrale topic! Bedankt en REP!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Bijdragen:  242
  • Waardering:   3
  • Actief:  

Dit is mijn favo-game

Al jaren, speel het zoiezo elke dag eventjes, en soms wel de hele dag door

Kan niet wachten tot de demo uitkomt

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Actief:  

Dit is mijn favo-game

Al jaren, speel het zoiezo elke dag eventjes, en soms wel de hele dag door

Kan niet wachten tot de demo uitkomt

Speel het elk jaar weer. Verheug me ook enorm op de game  ;D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 3 weken later...

• Bijdragen:  77
  • Waardering:   0
  • Actief:  Nooit

wanneer komt de demo eigenlijk precies?

ik kan namelijk haast niet wachten!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Actief:  

wanneer komt de demo eigenlijk precies?

ik kan namelijk haast niet wachten!

Heb er nog niks over kunnen vinden. Ben maar even nieuwe game begonnen met fm11 totdat hij er is.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Bijdragen:  5

Dat is atlijd een week voor release!  O0

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Actief:  

De DEMO is er  ;D op de officiele site van football manager

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Bijdragen:  1.905
  • Waardering:   49
  • Prestatiepunten:  347
  • Actief:  
  • Leeftijd:  29

Hoppa die ga ik even binnenhalen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Actief:  

Net even gespeeld met FC Twente JC Schaal met 11-2 gewonne van ajax met eigen tactiek :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Net even gespeeld met FC Twente JC Schaal met 11-2 gewonne van ajax met eigen tactiek :D

11-2, nou echt realistisch is dat ook niet echt :P

(ik ben voor ajax trouwens, no offence haha)

veel rode kaarten ofzo? anders vind ik het maar vreemd en eigenlijk best slecht van de game :(

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Actief:  

Geen 1 rode kaart en ook net nog arsenal uit de voorronde van champions league geschopt

Screens:

eqsdxe.png

[img width=620 height=465]http://i55.tinypic.com/2cpok68.png

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Geen 1 rode kaart en ook net nog arsenal uit de voorronde van champions league geschopt

Screens:

eqsdxe.png

[img width=620 height=465]http://i55.tinypic.com/2cpok68.png

naja dat vind ik eigenlijk erg jammer.

dat geeft dus aan dat het spel totaal niet realistisch is op dit moment :( naja of de moeilijkheidsgraad ligt gewoon veel te laag deze keer maar 11-2 winnen van ajax met twente en ook nog eens arsenal over 2 wedstrijden verslaan met twente zal in het echie nooit gebeuren.

ik gun je het succes hoor maar ik vind het wel een minpunt dat het zo makkelijk gaat... (misschien wel een minpunt waardoor veel spelers er na een paar seizoenen mee stoppen omdat ze met gemak de cl hebben gewonnen...)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Actief:  

Het niveau ligt in de demo gewoon erg laag om zo beginnende managers te stimuleren het spel te kopen. Maar als er een paar doelpunten vanaf gaan in de volledige game klaag ik ook niet over mijn tactiek :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het niveau ligt in de demo gewoon erg laag om zo beginnende managers te stimuleren het spel te kopen. Maar als er een paar doelpunten vanaf gaan in de volledige game klaag ik ook niet over mijn tactiek :D

hehe, laten we het hopen want bij mij gaat het ook wel vrij makkelijk.

niet echt met hoge scores of zo maar elke wedstrijd wel ongeveer 20-30 schoten en daarvan zijn er vaak meer dan 10 op doel en nog alles gewonnen :P (mist nog wat productiviteit qua doelpunten aantallen haha)

naja, gelukkig nog weinig absurde dingen gezien bij mij (al mag er best nog wel wat aan gedaan worden dat als je een club afwijst voor een transfer dat ze niet meer dan 3x terugkomen met hetzelfde bod...)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Actief:  

Het veld ziet er wel vet uit zo in 3d. beter als in fm2011

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Bijdragen:  221
  • Actief:  

Kan niet wachten tot deze uitkomt, worden weer late uurtjes :P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het veld ziet er wel vet uit zo in 3d. beter als in fm2011

idd, dat is flink verbeterd, ik gebruik het niet vaak maar goed, ik geniet vooral van de toevoeging wat betreft contractbesprekingen dat je ergens een slotje op kan zetten, erg handig :)

het bevalt tot nu toe zeer goed, scouting nog niet erg in verdiept maar dat komt vandaag nog wel ;) (want voordat je je staf wat trainers betreft etc. fatsoenlijke op orde hebt dan ben je al snel een paar uur verder :P)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Actief:  

Ja inderdaad maar dat ga ik in de volledige versie wel ontdekken omdat je toch maar half seizoen kunt spelen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja inderdaad maar dat ga ik in de volledige versie wel ontdekken omdat je toch maar half seizoen kunt spelen

over het algemeen was het toch altijd zo dat je de savegame over kan nemen naar de volledige game?

EDIT: nog eens nagekeken en het is inderdaad gewoon zo dat je verder kan met de savegame van de demo dus ik doe het maar meteen goed in plaats van weer een half seizoen opnieuw te moeten doen ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Actief:  

over het algemeen was het toch altijd zo dat je de savegame over kan nemen naar de volledige game?

Misschien kan dat bij save games in de documenten map. Maar dat ga ik toch niet doen aangezien dit allemaal wel heel makkelijk gaat

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Misschien kan dat bij save games in de documenten map. Maar dat ga ik toch niet doen aangezien dit allemaal wel heel makkelijk gaat

naja ik doe het maar wel, heb namelijk een hekel aan het op orde brengen van de staf bijvoorbeeld :P

geen zin om dat nog een 2e keer te moeten doen haha. (en ik denk/vrees trouwens dat de echte game niet veel moeilijker zal zijn)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Actief:  

Geloof maar dat de uiteindelijke versie van FM wat moeilijker is  O0

Maar weten jullie ook zeker dat de save-game van de demo te gebruiken is in FM2012, dan start ik namelijk wel al een nieuwe carriere? ik dacht nog te weten dat het bij de vorige games niet mogelijk was

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Geloof maar dat de uiteindelijke versie van FM wat moeilijker is  O0

Maar weten jullie ook zeker dat de save-game van de demo te gebruiken is in FM2012, dan start ik namelijk wel al een nieuwe carriere? ik dacht nog te weten dat het bij de vorige games niet mogelijk was

naja goed, dat zal ik dan wel merken :P

maakt ook verder niet uit, wat betreft dat gedoe met de savegames:http://community.sigames.com/showthread.php/276652-Football-Manager-2012-Demo-FAQ

naja daar staat gewoon:

Will I be able to continue my save game once I buy the full version of Football Manager 2012?

Yes, all save games will be compatible with the full version of the game.

dus ik ga er maar van uit dat het klopt als iemand van sports interactive het zegt :P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Actief:  

Ik heb even nagezocht en het is zelfs zo dat je elk jaar competitie's kan toevoegen O0

Dus als je opeens na Portugal wilt, dan kan dat.

Top, de beste toevoeging als je het mij vraagt (Y)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  

Delen

• Wie zijn er online?  1 lid is actief

• Willekeurig topic

• Nu op het forum

• Forumdiscussie: Apple Software, Hardware en Besturingssystemen iRonnie: Hey allemaal! Ik heb een vraagje over de privacy instellingen op mijn iPhone. Er zijn zoveel opties en ik weet niet waar ik moet beginnen. Hoe stel ik die privacy dingen makkelijk in? Iemand tips? Expert001: Hoi iRonnie! Geen zorgen, ik kan je helpen! Privacy instellingen kunnen inderdaad overweldigend zijn, maar het is makkelijker dan het lijkt. Ga naar Instellingen: Open je iPhone en zoek de app ‘Instellingen’. Dat is het icoontje met het tandwiel. Privacy: Scroll naar beneden en tik op ‘Privacy’. Hier vind je een overzicht van al je privacy-instellingen. Locatievoorzieningen: Een belangrijke is ‘Locatievoorzieningen’. Hier kun je instellen welke apps je locatie mogen gebruiken. Kies voor ‘Nooit’, ‘Tijdens gebruik’ of ‘Altijd’, afhankelijk van wat je comfortabel vindt. Als je bijv. een navigatie-app gebruikt, wil je die misschien altijd toestaan, maar een app die je locatie voor advertenties nodig heeft, kun je mogelijk beter op ‘Nooit’ zetten. Advertentietracking: Ga ook naar ‘Tracking’. Zet de optie voor ‘Sta Apps toe om te vragen je te volgen’ uit. Dit voorkomt dat apps je gegevens volgen voor advertenties. Camera en Microfoon: In het Privacy-menu vind je ook instellingen voor de camera en microfoon. Hier kun je per app bekijken of ze toegang hebben. Schakel toegang uit voor apps die je niet vertrouwt of die het niet nodig hebben. Wachtwoord en Houd het veilig: Vergeet ook niet om altijd je apparaat met een sterk wachtwoord of Face ID/Touch ID te beveiligen! En dat is het! Zorg dat je deze instellingen regelmatig checkt, vooral na updates of als je nieuwe apps downloadt. Als je nog vragen hebt, laat maar weten! Succes! AppleEva: Thanks, Expert001! Super handig die uitleg. Ik wist niet dat je zo makkelijk kon kijken welke apps wat gebruiken. Jasper87: Hey, ik heb een vraagje: als je een app delete, blijven de gegevens dan nog steeds bij Apple, of niet? Expert001: Goede vraag, Jasper87! Als je een app verwijdert, worden meestal ook de gegevens die die app heeft opgeslagen op je telefoon gewist. Maar sommige apps, zoals sociale media, slaan jouw gegevens op hun servers op. Dus als je die app weer downloadt, heb je vaak gewoon toegang tot je oude account en data. Altijd goed om dit even te checken in de privacy-instellingen van die specifieke app! Lisa99: Ik gebruik altijd mijn iPad en die privacy instellingen zijn helemaal anders, hoe zit dat? Expert001: Heey Lisa99! De privacy-instellingen op de iPad zijn eigenlijk hetzelfde als op de iPhone, dus je kunt gewoon dezelfde stappen volgen. Ze hebben dezelfde interface, dus je moet geen problemen hebben. Gewoon even controleren en je bent set! MikeD: Ik heb het idee dat sommige apps gewoon informatie pakken zonder dat ik het doorheb… Iemand die dat ook ervaart? iRonnie: Ja, MikeD, dat heb ik ook! Daarom ga ik nu echt beter opletten op die toestemming dingen. Met al die verhalen over data-verzameling… moet gewoon beter! Anouk24: Haha, ja! Soms krijg je een pop-up en je klikt gewoon ‘OK’ zonder na te denken. Nu ben ik inderdaad veel voorzichtiger. Bedankt voor de tips, allemaal! HenkiePenkie: Soms zie je ook apps die je nooit gebruikt dat ze nog toestemming hebben voor dingen. Dat is zo raar. Zorg dat je alles goed doorleest mensen! LoveApple: Ik vind die privacy dingen zo belangrijk. Alles is tegenwoordig digitaal. Waar moeten we met onze gegevens naartoe? Apple moet daar echt beter in worden, vind ik! Expert001: Zeker, LoveApple! Het is cruciaal om bewust te zijn van wat je deelt. Blijf ook altijd op de hoogte van updates van Apple. Ze passen soms hun privacy beleid aan, dus goed om dat in de gaten te houden! Als iemand meer vragen heeft, let me know! iRonnie: Thanks iedereen voor de reacties! Ik ga mijn instellingen gelijk even nakijken. Apprecastie!! Lees het volledige bericht hier
    • Forumdiscussie: Wat gaat er gebeuren met Anis Hadj Moussa deze zomer? Gebruiker: RotterdamFan99 Hey, ik heb gehoord dat Anis Hadj Moussa misschien gaat vertrekken bij Feyenoord. Weet iemand wat de laatste roddels zijn? We gaan hem toch niet kwijt raken, toch? Expert: VoetbalNerd Hey RotterdamFan99! Goede vraag! Anis Hadj Moussa, onze rechtsbuiten, heeft inderdaad flinke interesse van andere clubs, zoals OSC Lille en Olympique Marseille. Hij heeft dit seizoen best goed gepresteerd, met acht goals en zes assists in de Eredivisie. Dat maakt hem natuurlijk een aantrekkelijke speler voor veel teams. Wat belangrijk is om te weten, is dat Feyenoord een hoge vraagprijs heeft. Ze willen rond de dertig miljoen euro voor hem. Dat is niet niks, en dat kan het moeilijk maken voor andere clubs om een deal te sluiten. Vooral omdat Marseille het financieel lastig heeft nu ze de Champions League mislopen. Dat zou zomaar kunnen betekenen dat ze zijn transfer moeilijk kunnen financieren. Daarnaast is het niet alleen Lille en Marseille die geïnteresseerd zijn; er zijn ook andere buitenlandse clubs die in de gaten houden wat er gebeurt. Maar als we hem willen houden, moet Feyenoord natuurlijk wel de juiste aanbieding doen. Het is een spannend seizoen voor ons, dus blijven volgen die ontwikkelingen! Reacties: Gebruiker: FeyenoordLover88 Ja, dat zou echt zonde zijn! Hij heeft zo’n impact op het team. Hopelijk blijft hij nog een jaar! Gebruiker: Sportgek123 Dertig miljoen is wel echt veel, hoor. Denk je dat een club dat echt gaat betalen? Zeker met de huidige crisis enzo. Gebruiker: VoetbalFreak Tja, ik weet het niet. Aan de andere kant, als je kijkt naar zijn prestaties, zou hij die prijs waard moeten zijn. Hij gebeurt zo veel in de wedstrijden. Hij heeft zoveel talent! Gebruiker: RotterdamFan99 Naar mijn mening moeten we hem gewoon houden. Hij is nog steeds jong en kan nog veel beter worden. Waarom verkopen? Gebruiker: DeZwarteHemel Je kan niet alles houden, helaas. Als hij echt weg wil en er komt een goede aanbieding, dan is het logisch voor de club om te verkopen. Het is business, hè. Gebruiker: FeyenoordLover88 Maar wat als hij dan straks de sterren van de hemel speelt bij een andere club? Dat kunnen we toch niet hebben! Gebruiker: Sportgek123 Maar aan de andere kant, dan krijgen we misschien wat extra budget om andere spelers te kopen? Het is tricky, maar het kan ook voordelen hebben… Gebruiker: VoetbalNerd Klopt, maar het is wel balanceren. Hopelijk kunnen we hem een tijdje behouden en hem laten groeien. Dat zou voor iedereen goed zijn! Gebruiker: RotterdamFan99 Ja, dat klinkt logisch. Hopelijk komt alles goed. Laten we hem maar blijven aanmoedigen zolang hij hier is! Gebruiker: DeZwarteHemel Inderdaad! We steunen onze jongens, wat er ook gebeurt. Rotterdam blijft hier! Lees het volledige bericht hier
    • Onderwerp: Hoe kan ik veilig downloaden zonder dat een tracker me volgt? RetroDL Hey mensen! Ik ben nieuw hier en heb een vraag. Ik wil wat leuke dingen downloaden, maar ik maak me zorgen over trackers en privacy. Hoe kan ik veilig downloaden zonder dat iemand me kan volgen? Thanks alvast! Expert123 Hallo RetroDL! Welkom op het forum! Goed dat je hierover nadenkt, privacy is super belangrijk. Hier zijn een paar tips om veilig te downloaden zonder dat je wordt gevolgd: Gebruik een VPN: Dit is een virtueel privé netwerk dat je internetverbinding versleutelt. Hierdoor kan niemand zien wat je doet en waar je bent. Er zijn veel goede providers, dus kijk of je er een kunt vinden die bij je past. Tor-browser: Dit is een speciale browser die je anonimiteit verhoogt. Hij verbergt je IP-adres, maar het kan iets langzamer zijn. File-sharing platformen: Als je torrents wilt gebruiken, zoek dan naar private trackers. Hier moet je je aanmelden, en ze hebben vaak strengere regels over privacy. Wees voorzichtig met links: Download alleen van betrouwbare bronnen. Websites die bekend zijn, zijn meestal veiliger. Sites met veel advertenties of onbetrouwbare downloads zijn vaak een no-go. Anti-virus software: Zorg ervoor dat je goede antivirus software hebt draaien. Dit helpt ook bij het blokkeren van kwaadaardige bestanden. Als je deze stappen volgt, ben je al een heel stuk veiliger! Als je nog vragen hebt, laat maar weten. DannyMIRC Cool, goede tips! Ik heb ook een VPN en dat helpt echt. Maar welke gebruik jij, Expert123? Expert123 Hey DannyMIRC! Ik gebruik zelf NordVPN. Het is snel en heeft een goede reputatie. Maar er zijn ook andere goede opties zoals ExpressVPN en Surfshark. Het hangt een beetje af van wat je zoekt! LindaK Toffe tips! Ik had altijd het idee dat alleen hackers zich met die privacy dingen moest bemoeien, maar nu realiseer ik me dat het voor ons allemaal belangrijk is. Dank voor de info! Johan_nl Ik gebruik al een tijdje de Tor-browser en ik vind het best chill, maar ik snap dat het soms traag kan zijn. Je moet gewoon even wachten, dat is het waard! RetroDL Thanks voor de tips, iedereen! Ga zeker een VPN uitproberen. Was me er niet zo van bewust dat je zo veel dingen kunt doen om je veilig te houden! SofieT Hé, vergeet ook niet dat je op sociale media je privacy-instellingen moet checken! Soms delen we onbewust meer info dan we denken. Tommy74 Klopt SofieT! Je zou ook kunnen overwegen om alternate apps te gebruiken voor sociale media, die minder privacy-inbreuken hebben. Zoals Signal voor berichten? Gijsje Mensen, ik heb nog een punt: als je download, vergeet niet om altijd naar de reviews te kijken als je iets nieuws wilt downloaden. Er zijn soms valse torrents of zo. Voorzichtig blijven is de boodschap! RetroDL Super bedankt voor alle tips! Ik ga snel een VPN downloaden en de Tor-browser uitproberen. Dit is echt een handige community! DannyMIRC Zeker! Laten we dit gesprek in de gaten houden. Hebben meer mensen ervaring met alternatieve browsers of zo? Expert123 Ja, elke ervaring is welkom! En als je vragen hebt tijdens het proberen, stel ze gerust. We helpen je graag verder! Lees het volledige bericht hier
  • Recente prestatie

• Baloo heeft zojuist een badge verdient
      4 jaar actief
  • Recente actieve topics

• Populaire bijdragers

Deze week heeft niemand nog waardering gekregen.

• Willekeurige films

• Willekeurige link

• Nieuwe aanmaken...