Spring naar bijdragen

Football Manager 2012 - Download / Crack / Serial / Torrent / NZB


'Robin

Aanbevolen reactie


  • Bijdragen:  1.088
  • Waardering:   11
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  02-10-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  31

1004004011653428.jpg

Algemene informatie:

[table]

[td]Release datum:[/td]

[td]21 oktober 2011[/td]

[td]Platform:[/td]

[td]PC[/td]

[td]Genre:[/td]

[td]Sport[/td]

[td]Uitgever:[/td]

[td]SEGA[/td]

[td]Systeemeisen:[/td]

[td]Nog niet bekend. Zal niet veel verschillen van FM2011[/td]

[td]Multiplayer elementen:[/td]

[td]Ja[/td]

[td]Ontwikkelaar:[/td]

[td]Sports Interactive[/td]

[/table]

Extra informatie:

En eindelijk is het weer tijd voor wat nieuwtjes omtrend het spel waar elke huis-tuin en keuken trainer van droomt: Football Manager 2012. Miles Jacobson en wat kennissen vanuit de voetbalwereld vonden zich bereid om op de vrijdagavond nogmaals een podcast van anderhalf uur op te nemen om een tipje van de sluier te lichten over deze game. Feature Roulette was natuurlijk weer de methode waarop dit gebeurde en als je bekend bent met deze methode weet je dat Miles geen enkel vat heeft op wat voor nieuws er naar buiten komt. Dit keer werd feature roulette verdeeld in twee gedeeltes: de feature roulette van Facebook en de feature roulette van Twitter.

Hier is het lijstje dat van de nieuwste features:

Facebook roulette

#356: Als je bekend bent met Football Manager dan weet je dat je de progressie van een speler kunt weergeven in een grafiek die je info geeft over de laatste twaalf maanden. Twaalf maanden leek het SI team niet goed genoeg en daarom kan je vanaf nu de totale progressie van de speler zien. De X-as van de grafiek zal zich automatisch aanpassen naarmate de tijd vordert. Erg handig voor op de lange termijn!

#484: Er gaat iets gebeuren met de manier waarop je vriendschappelijke wedstrijden kan organiseren. Miles wil er nog niet teveel over zeggen en was er nogal vaag over maar blijkbaar gaat dit een degelijke verandering teweeg brengen.

#712: Goed nieuws. De voorzitter gaat voortaan een steentje bijdragen aan de kennis van het scoutingsnetwerk. Manchester City krijgt dus scoutingskennis van de Verenigde Arabische Emiraten. Wat een geluksvogels!

Twitter roulette:

#638: Voortaan krijg je een berichtje wanneer je scoutingsgebieduitgebreid wordt.

#306: In het spelerseigenschappen scherm komt een dropdownmenu waar je de belangrijkste attributen voor spelersrollen kan bekijken.

#125: Er komt een betere manier voor het instellen van de oppositie instructies. Volgende week wordt er meer duidelijkheid geschept.

#442: Blijkbaar werkte de Franse jeugd academie INF Claire Fontaine niet naar behoren. Er kwamen bijvoorbeeld geen regens meer uit. Blijkbaar wordt dit probleempje met de komst van Football Manager 2012 verholpen.

Tot zover het lijstje met de nieuwste feautures.

Er is nog meer nieuws. Elke dag, tot de release van de demo, zal er een blog online verschijnen. Er zullen blogs verschijnen over de volgende onderwerpen:

1. Scouting

2. Tactieken

3. Tutorial

4. Regens en jeugd

5. Wedstrijd weergave

6. Nieuws abonnementen en persconferenties

7. Overig

8. Interactie/conversatie

En na de afronding van dit lijstje zullen er nog een stuk of acht blogs online komen.

www.manutd.nl 

Transfers en contracten - Aanzienlijke wijzigingen in de transfer- en contractsystemen, inclusief loyaliteitsbonussen, een betere implementatie van amateur- en jeugdcontracten, een verbeterd transfercentrum en de mogelijkheid om onderdelen van de contractonderhandelingen op slot te zetten als je geen compromis wilt sluiten. Op deze manier kun je budgetten beter beheren en kun je flexibeler omgaan met bonussen voor op geld beluste spelers of agenten.

Verbeteringen in scouting - Op basis van diverse echte scoutingrapporten is er een nieuw spelrapport ontwikkeld met elftalanalyse, tactische informatie en informatie over gescoorde goals en tegendoelpunten, naast talloze andere verbeteringen, zodat je alle benodigde informatie krijgt om je vóór de aftrap en tijdens het seizoen voor te bereiden.

Verbeteringen in 3d-wedstrijden - Nieuwe animaties, een gloednieuw toeschouwerssysteem, een verbeterd weersysteem, meer stadions plus twee gloednieuwe camera's ('achter doel', 'regiecamera' en omkeerbare versies van alle andere camerahoeken), waardoor je elk aspect van de wedstrijd kunt bekijken en analyseren.

Management: altijd en overal - Je kunt speelbare landen zo vaak als je wilt toevoegen en verwijderen uit opgeslagen spellen. Werk in het betreffende land aan het begin van het volgende seizoen, zodat je niet in de landen hoeft te blijven die je aan het begin van je carrière hebt ingesteld als speelbare landen.

Toon - Er is een totaal nieuwe dimensie toegevoegd aan teamgesprekken en conversaties met het nieuwe toonsysteem, waarmee je kunt aangeven hoe je dingen wilt zeggen. Blijf ijskoud en zeg dingen heel kalm, of smijt je koffiemok aan diggelen door dingen met passie te brengen. Je kunt kiezen uit 6 verschillende tonen, met specifieke reacties per toon.

Intelligente interface - Een nieuw lay-outsysteem dat zich aanpast, zodat je meer info binnen handbereik krijgt als je een hogere schermresolutie hebt. De nieuwe interface bevat ook nieuwe filters, configureerbare kolommen, een nieuw tactiekscherm en talloze nieuwe overzichtsschermen.

Gloednieuwe inleiding - Deze modus staat los van het spel en helpt nieuwe spelers op weg. De modus bevat ook tips voor ervaren managers, zodat ze alles uit het spel kunnen halen, en geeft tijdens het spel zelf extra uitleg.

Naast deze belangrijke innovaties zijn er enorme verbeteringen doorgevoerd in talloze andere aspecten van het spel, zoals het mediasysteem, persconferenties, het jeugdsysteem, nieuwe generaties, de sociale netwerkopties, vriendschappelijke wedstrijden, internationaal management en nog veel meer. Meer informatie hierover volgt de komende maanden in een serie videoblogs, naast informatie over Football Manager 2012 zelf.

www.bol.com 


Trailers & screenshots

Aanpasbare Layout

2dsfjtf.jpg

900q5v.jpg

Teamrapport]

[img width=620 height=365]http://i52.tinypic.com/f5ak1s.jpg

[img width=620 height=364]http://i54.tinypic.com/2z732uf.jpg

55nqtw.jpg

[img width=620 height=364]http://i51.tinypic.com/w1s1p4.jpg

Overige

[img width=620 height=465]http://i52.tinypic.com/dli9h1.jpg

Match Engine

Aanpasbare Layout


Links naar de NZB / Torrent of download zijn hier niet te vinden. Zie onze huisregels.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 11
  • 1,1k
  • Oud-beheerder

  • Bijdragen:  26.218
  • Waardering:   2.930
  • Prestatiepunten:  24.929
  • Dagen gewonnen:  264
  • Lid sinds:  17-12-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

Eindelijk weer en centrale topic! Bedankt en REP!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2,9k
  • 26,2k
  • 264

  • Bijdragen:  242
  • Waardering:   3
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  15-10-10
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Dit is mijn favo-game

Al jaren, speel het zoiezo elke dag eventjes, en soms wel de hele dag door

Kan niet wachten tot de demo uitkomt

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3
  • 242

  • Bijdragen:  1.088
  • Waardering:   11
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  02-10-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  31

Dit is mijn favo-game

Al jaren, speel het zoiezo elke dag eventjes, en soms wel de hele dag door

Kan niet wachten tot de demo uitkomt

Speel het elk jaar weer. Verheug me ook enorm op de game  ;D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 11
  • 1,1k
  • 3 weken later...

  • Bijdragen:  77
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  30-06-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

wanneer komt de demo eigenlijk precies?

ik kan namelijk haast niet wachten!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 77

  • Bijdragen:  1.088
  • Waardering:   11
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  02-10-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  31

wanneer komt de demo eigenlijk precies?

ik kan namelijk haast niet wachten!

Heb er nog niks over kunnen vinden. Ben maar even nieuwe game begonnen met fm11 totdat hij er is.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 11
  • 1,1k

  • Bijdragen:  5
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  07-10-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

Dat is atlijd een week voor release!  O0

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 5

  • Bijdragen:  1.088
  • Waardering:   11
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  02-10-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  31

De DEMO is er  ;D op de officiele site van football manager

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 11
  • 1,1k

  • Bijdragen:  1.905
  • Waardering:   49
  • Prestatiepunten:  347
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  23-02-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  27

Hoppa die ga ik even binnenhalen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 49
  • 1,9k

  • Bijdragen:  1.088
  • Waardering:   11
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  02-10-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  31

Net even gespeeld met FC Twente JC Schaal met 11-2 gewonne van ajax met eigen tactiek :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 11
  • 1,1k

  • Bijdragen:  77
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  30-06-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

Net even gespeeld met FC Twente JC Schaal met 11-2 gewonne van ajax met eigen tactiek :D

11-2, nou echt realistisch is dat ook niet echt :P

(ik ben voor ajax trouwens, no offence haha)

veel rode kaarten ofzo? anders vind ik het maar vreemd en eigenlijk best slecht van de game :(

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 77

  • Bijdragen:  1.088
  • Waardering:   11
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  02-10-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  31

Geen 1 rode kaart en ook net nog arsenal uit de voorronde van champions league geschopt

Screens:

eqsdxe.png

[img width=620 height=465]http://i55.tinypic.com/2cpok68.png

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 11
  • 1,1k

  • Bijdragen:  77
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  30-06-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

Geen 1 rode kaart en ook net nog arsenal uit de voorronde van champions league geschopt

Screens:

eqsdxe.png

[img width=620 height=465]http://i55.tinypic.com/2cpok68.png

naja dat vind ik eigenlijk erg jammer.

dat geeft dus aan dat het spel totaal niet realistisch is op dit moment :( naja of de moeilijkheidsgraad ligt gewoon veel te laag deze keer maar 11-2 winnen van ajax met twente en ook nog eens arsenal over 2 wedstrijden verslaan met twente zal in het echie nooit gebeuren.

ik gun je het succes hoor maar ik vind het wel een minpunt dat het zo makkelijk gaat... (misschien wel een minpunt waardoor veel spelers er na een paar seizoenen mee stoppen omdat ze met gemak de cl hebben gewonnen...)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 77

  • Bijdragen:  1.088
  • Waardering:   11
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  02-10-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  31

Het niveau ligt in de demo gewoon erg laag om zo beginnende managers te stimuleren het spel te kopen. Maar als er een paar doelpunten vanaf gaan in de volledige game klaag ik ook niet over mijn tactiek :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 11
  • 1,1k

  • Bijdragen:  77
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  30-06-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

Het niveau ligt in de demo gewoon erg laag om zo beginnende managers te stimuleren het spel te kopen. Maar als er een paar doelpunten vanaf gaan in de volledige game klaag ik ook niet over mijn tactiek :D

hehe, laten we het hopen want bij mij gaat het ook wel vrij makkelijk.

niet echt met hoge scores of zo maar elke wedstrijd wel ongeveer 20-30 schoten en daarvan zijn er vaak meer dan 10 op doel en nog alles gewonnen :P (mist nog wat productiviteit qua doelpunten aantallen haha)

naja, gelukkig nog weinig absurde dingen gezien bij mij (al mag er best nog wel wat aan gedaan worden dat als je een club afwijst voor een transfer dat ze niet meer dan 3x terugkomen met hetzelfde bod...)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 77

  • Bijdragen:  1.088
  • Waardering:   11
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  02-10-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  31

Het veld ziet er wel vet uit zo in 3d. beter als in fm2011

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 11
  • 1,1k

  • Bijdragen:  221
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  11-10-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Kan niet wachten tot deze uitkomt, worden weer late uurtjes :P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 221

  • Bijdragen:  77
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  30-06-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

Het veld ziet er wel vet uit zo in 3d. beter als in fm2011

idd, dat is flink verbeterd, ik gebruik het niet vaak maar goed, ik geniet vooral van de toevoeging wat betreft contractbesprekingen dat je ergens een slotje op kan zetten, erg handig :)

het bevalt tot nu toe zeer goed, scouting nog niet erg in verdiept maar dat komt vandaag nog wel ;) (want voordat je je staf wat trainers betreft etc. fatsoenlijke op orde hebt dan ben je al snel een paar uur verder :P)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 77

  • Bijdragen:  1.088
  • Waardering:   11
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  02-10-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  31

Ja inderdaad maar dat ga ik in de volledige versie wel ontdekken omdat je toch maar half seizoen kunt spelen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 11
  • 1,1k

  • Bijdragen:  77
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  30-06-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

Ja inderdaad maar dat ga ik in de volledige versie wel ontdekken omdat je toch maar half seizoen kunt spelen

over het algemeen was het toch altijd zo dat je de savegame over kan nemen naar de volledige game?

EDIT: nog eens nagekeken en het is inderdaad gewoon zo dat je verder kan met de savegame van de demo dus ik doe het maar meteen goed in plaats van weer een half seizoen opnieuw te moeten doen ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 77

  • Bijdragen:  1.088
  • Waardering:   11
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  02-10-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  31

Ja inderdaad maar dat ga ik in de volledige versie wel ontdekken omdat je toch maar half seizoen kunt spelen

over het algemeen was het toch altijd zo dat je de savegame over kan nemen naar de volledige game?

Misschien kan dat bij save games in de documenten map. Maar dat ga ik toch niet doen aangezien dit allemaal wel heel makkelijk gaat

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 11
  • 1,1k

  • Bijdragen:  77
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  30-06-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

Ja inderdaad maar dat ga ik in de volledige versie wel ontdekken omdat je toch maar half seizoen kunt spelen

over het algemeen was het toch altijd zo dat je de savegame over kan nemen naar de volledige game?

Misschien kan dat bij save games in de documenten map. Maar dat ga ik toch niet doen aangezien dit allemaal wel heel makkelijk gaat

naja ik doe het maar wel, heb namelijk een hekel aan het op orde brengen van de staf bijvoorbeeld :P

geen zin om dat nog een 2e keer te moeten doen haha. (en ik denk/vrees trouwens dat de echte game niet veel moeilijker zal zijn)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 77

  • Bijdragen:  242
  • Waardering:   3
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  15-10-10
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Geloof maar dat de uiteindelijke versie van FM wat moeilijker is  O0

Maar weten jullie ook zeker dat de save-game van de demo te gebruiken is in FM2012, dan start ik namelijk wel al een nieuwe carriere? ik dacht nog te weten dat het bij de vorige games niet mogelijk was

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3
  • 242

  • Bijdragen:  77
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  30-06-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

Geloof maar dat de uiteindelijke versie van FM wat moeilijker is  O0

Maar weten jullie ook zeker dat de save-game van de demo te gebruiken is in FM2012, dan start ik namelijk wel al een nieuwe carriere? ik dacht nog te weten dat het bij de vorige games niet mogelijk was

naja goed, dat zal ik dan wel merken :P

maakt ook verder niet uit, wat betreft dat gedoe met de savegames:http://community.sigames.com/showthread.php/276652-Football-Manager-2012-Demo-FAQ

naja daar staat gewoon:

Will I be able to continue my save game once I buy the full version of Football Manager 2012?

Yes, all save games will be compatible with the full version of the game.

dus ik ga er maar van uit dat het klopt als iemand van sports interactive het zegt :P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 77

  • Bijdragen:  242
  • Waardering:   3
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  15-10-10
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Ik heb even nagezocht en het is zelfs zo dat je elk jaar competitie's kan toevoegen O0

Dus als je opeens na Portugal wilt, dan kan dat.

Top, de beste toevoeging als je het mij vraagt (Y)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3
  • 242

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Mededelingen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...