Spring naar bijdragen

Veranderen van Firewall


Aanbevolen reactie


  • Bijdragen:  1.570
  • Waardering:   784
  • Prestatiepunten:  2.531
  • Dagen gewonnen:  55
  • Lid sinds:  17-02-10
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  59
  • Was actief op:  Windows

Momenteel gebruik ik de standaard firewall van windows 7, Windows 7 Home Premium X64, maar omdat ik de laatste tijd nogal men twijfels hierover heb zou ik eventueel willen veranderen. Ik gebruik deze firewall in combinatie met AVG Internetsecurity 2012 (niet de free editie), deze combinatie heeft me tot op heden geen enkel probleem bezorgt. Hierbij moet ik wel opmerken dat de draadloze modem/router die is geplaatst door de internetprovider Telenet ook voorzien is van een firewall, dus werk ik infeite met een dubbele firewall beveiliging. De vraag steld hem dus eigenlijk of het niet onnodig is de firewall van Windows 7 te vervangen door een andere, bv. door die van AVG of Zonealarm free.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 784
  • 1,6k
  • 55
  • Reacties 2
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Populaire dagen

Top Posters In Dit Topic

Populaire dagen


  • Bijdragen:  2.097
  • Waardering:   74
  • Prestatiepunten:  575
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  08-03-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  32

Het is in de praktijk niet nodig om je Windows 7 firewall te vervangen voor Zonealarm of een ander die dit invult. Heb hier nog nooit problemen mee gehad.

Mocht je nou een compleet bedrijfsnetwerk hebben dan is het wellicht verstandig om dit wel te doen, aangezien je dan een groot doelwit bent.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 74
  • 2,1k

  • Bijdragen:  1.570
  • Waardering:   784
  • Prestatiepunten:  2.531
  • Dagen gewonnen:  55
  • Lid sinds:  17-02-10
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  59
  • Was actief op:  Windows

Thx, dan zal  ik alles maar laten zoals het is. En doe ik op deze topic een slotje

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 784
  • 1,6k
  • 55

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Wie zijn er online?  5 leden zijn actief

Mededelingen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...