Spring naar bijdragen

Resetten Games Zich Bij De Reset Van Een Ipod?


Aanbevolen reactie


  • Bijdragen:  438
  • Waardering:   3
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  08-11-07
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Hallo,

Sinds een tijdje loopt mijn Ipod Touch 4g vast tijdens het back-uppen als ik hem in de pc stop.

Ik klikte telkens gewoon de back-up weg, omdat me het toch om het opladen van de ipod ging...

Het probleem is dus dat ik niets meer kan synchroniseren met mijn ipod omdat voor ik iets kan doen er eerst een back-up moet worden gemaakt.

Nu schijnt het te zijn dat ik dit kan oplossen door mijn ipod te resetten, en hem dan gewoon weer te synchroniseren met een oude backup, maar aangezien mijn vlekkeloze back-up toch al een tijdje geleden is zal ik niet alles precies hetzelfde terug krijgen. Nu is dit niet echt een probleem, want ik kan mijn apps gewoon opnieuw installeren, maar hoe zit het met mijn games?

Ik ben bij een paar games (oa tiny tower en angry birds) al redelijk var en ik zou er van balen als mijn highscores gewist zouden worden.

Wat uiteindelijk mijn vraag is: worden mijn highscores en data online opgeslagen, in GameCenter ofzo? Zodat als ik mijn games weer download ik gewoon even ver ben?

Alvast bedankt!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3
  • 438
  • Reacties 0
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Populaire dagen

Top Posters In Dit Topic

Populaire dagen

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Doe je mee?

Je kunt nu een bericht plaatsen en je later registeren. Als je al een account hebt, kun je je hier aanmelden.

Gast
Reageer op deze discussie / vraag...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Jouw link is automatisch embedded.   Toon als een normale link

×   Je vorige inhoud is hersteld.   Schoon editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Mededelingen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...