Spring naar bijdragen

smartripper


ientje

Aanbevolen reactie


  • Bijdragen:  2
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  12-08-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

haii,

ik heb een vraagje, of eerder een probleempje.

ik wil een film kopieren maar met schrink lukt dat niet, komt niet door de beveiliging. nu heb ik via een tip smartripper gedownload maar die geeft als melding, list index out of bounds.

is iemand bekend met het progamma smartripper.

ben zelf een echte leek op pc gebied dus......

tips zijn dus welkom

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 2
  • Reacties 1
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Populaire dagen

Top Posters In Dit Topic

  • Oud-beheerder

  • Bijdragen:  26.218
  • Waardering:   2.930
  • Prestatiepunten:  24.929
  • Dagen gewonnen:  264
  • Lid sinds:  17-12-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

RipIt4Me

Het is de eeuwige strijd tussen de thuisgebruiker en de muziek/film-industrie: de kopieerbeveiliging. Hoewel in Nederland de consument recht heef op een kopie voor eigen gebruik wordt de audio-cd al jaren met allerlei trucs beveiligd, met als dieptepunt de rootkit van Sony. Bij DVD's gaat het dezelfde kant op. De beveiliging (CSS) werd al snel gekraakt, maar de filmindustrie wist met enig succes een tool als DVD-Decrypter aan te pakken. En de fabrikanten komen met nieuwe beveiligingen als ARccOS en RipGuard DVD om het 'rippen' te bemoeilijken.

Populaire tools als DVD Shrink en DVD Decrypter kunnen niet zonder meer met bovengenoemde beveiligingen overweg. Maar het tooltje RipIt4Me lost dit probleem voor je op. Dit programmaatje werkt supereenvoudig, met de '1-Click' modus gaat het hele rip-proces eigenlijk altijd goed.

Wie wat meer controle wil in het gebeuren kan ook de 'Wizard Mode' activeren. De uitgebreide handleiding zal je keurig verder helpen bij alle stappen. Lees in ieder geval het hoofdstuk installation, want een aantal tools dienen al op de harde schijf te staan.

Eenvoudig gezegd is RipIt4Me een prima oplossing voor DVD's die maar 'niet willen'. Een simpel doch krachtig gereedschap dus om achter de hand te houden.

Download RipIt4Me (81 KB

http://www.ripit4me.org/guide.html

http://www.ripit4me.org/index.html

Success!  O0

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2,9k
  • 26,2k
  • 264

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Wie zijn er online?  2 leden zijn actief

Mededelingen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...