Spring naar bijdragen

ff voorstellen


Maxindy

Aanbevolen reactie


  • Bijdragen:  14
  • Waardering:   1
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  04-03-12
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Hallo allemaal,

Ziet er goed uit hier. Ik ben een vrouw van 32 en kijk graag films, vanalles eigenlijk op horror na dan :-)

Ook voor mijn dochter ben ik altijd op zoek naar wat leuks want we delen nu al dezelfe hobbie...hoezo aangeleerd haha. Ze speelt natuurlijk ook genoeg zelf (buiten)... filmje kijken is maar 1 1/2 uur vd dag (liefst in ons huispak)

Eigenlijk heb ik gelijk een vraag;

Hoe krijg ik gedownloadde films op een externe schijf en mediaplayer (gaat dit op dezelfde manier, of niet)? Hij geeft iedere keer aan dat de bestanden te groot zijn...heb internet al afgezocht maar vast niet goed genoeg want heb niets kunnen vinden. Kan 1 van jullie mij misschien helpen. Ik weet niet welke info ik zo maar kan en moet geven zodat jullie weten wat ik bedoel.

alvast heel erg bedankt en een fijne avond

groetjes

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1
  • 14

  • Bijdragen:  1.095
  • Waardering:   139
  • Prestatiepunten:  2
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  26-09-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  29

Eigenlijk heb ik gelijk een vraag;

Hoe krijg ik gedownloadde films op een externe schijf en mediaplayer (gaat dit op dezelfde manier, of niet)? Hij geeft iedere keer aan dat de bestanden te groot zijn...heb internet al afgezocht maar vast niet goed genoeg want heb niets kunnen vinden. Kan 1 van jullie mij misschien helpen. Ik weet niet welke info ik zo maar kan en moet geven zodat jullie weten wat ik bedoel.

alvast heel erg bedankt en een fijne avond

groetjes

ten eerste hartelijk welkom op het forum!

en om je vraag te beantwoorden, bij een externe harde schijf ligt dit aan de partitie

dit word ook wel bestandsysteem genoemd wat jij nu waarschijnlijk hebt is FAT32, om te zorgen dat je de bestanden wel op je harde schijf kan zetten zou ik eerst even een backup maken van de bestanden die je erop hebt staan, vervolgens ga je naar mijn computer, met de rechtermuisknop klik je de externe harde schijf aan dan kies je formatteren en kies je bij bestandstysteem voor NTSF verder kan je je externe harde schijf nog een naam geven als je dit wil dit is mogelijk onder Volumenaam. Dan druk je op starten en zodra hij klaar is plaats je je bestanden waar je een backup van gemaakt had weer terug op de schijf en als het goed is pakt hij nu ook bestanden die groter zijn dan 4 GB.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 139
  • 1,1k

  • Bijdragen:  14
  • Waardering:   1
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  04-03-12
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Shadowwatch,

Bedankt voor de tip. Formatteren is gestart (duurt wel ff denk ik)

Geldt voor de 'Dane Elec' player?

Ik houd je op de hoogte

groetjes

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1
  • 14

  • Bijdragen:  14
  • Waardering:   1
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  04-03-12
  • Status:  Offline
  • Actief:  

ĐiŝaŝteɍƵaƞƴ,

bedankt...eerste tip is al binnen :-)

groetjes

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1
  • 14
  • Oud-beheerder

  • Bijdragen:  26.218
  • Waardering:   2.930
  • Prestatiepunten:  24.929
  • Dagen gewonnen:  264
  • Lid sinds:  17-12-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

Top welkoms bericht! Leuk om te lezen, van harte welkom Maxindy!

Misschien kan je ook nog wat met deze oude handleiding: http://www.duken.nl/forums/index.php/topic/8786-fat32-bestandssysteem-omzetten-naar-ntfs/

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2,9k
  • 26,2k
  • 264

  • Bijdragen:  14
  • Waardering:   1
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  04-03-12
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Hey,

Formatteren is gedaan van zowel de schijf als de mediaplayer alles staat op NTFS bestanden...maar nu het volgende probleem...

Ik heb de films gekopieerd vanuit mijn downloads maar als ik ze op mijn tv aansluit kan ik de films niet vinden

ik probeer ze op mijn labtop te bekijken en krijg alleen een mapje 'recorded tv' maar verder gebeurt er weinig

Zie ik iets over het hoofd? vergeet ik iets? snap er niets van ... zoveel mensen doen het zo en mij lukt het weer niet :-(

Hopelijk kunnen jullie mij verder helpen

alvast bedankt voor de tips en smakelijk eten

groetjes

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1
  • 14

  • Bijdragen:  48
  • Waardering:   8
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  02-03-12
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Welkom maxindy, is je probleem al opgelost? :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 8
  • 48

  • Bijdragen:  3.912
  • Waardering:   206
  • Prestatiepunten:  17
  • Dagen gewonnen:  1
  • Lid sinds:  25-12-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  28

Wat sluit je precies aan op de tv als ik vragen mag?

Welkom by the way! :)

Sent from my iPod touch using Tapatalk

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 206
  • 3,9k
  • 1

  • Bijdragen:  14
  • Waardering:   1
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  04-03-12
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Hoi Blitzz

Nee helaas nog niet opgelost...

Ik haal ze binnen bv via spotnet en ze komen bij mij in mijn downloads...moet ik er dan verder nog iets aan doen of kan ik ze gewoon kopieren plakken naar mijn externe schijf en mediaplayer? Ik heb de handleiding vd mediaplayer ook ff weer opgezocht om het na te kijken..ga ik zo doen

alle hulp is welkom

groetjes

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1
  • 14

  • Bijdragen:  14
  • Waardering:   1
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  04-03-12
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Hey Wous,

Ik sluit mijn externe schijf via USB aan op mijn tv en krijg wel verbinding maar kan vervolgens de films niet openen ofzo

Zlefde geldt voor de mediaplayer die sluit ik aan maar kan de films niet vinden..als ik op mijn labtop aansluit en wil openen krijg ik ook geen film te zien...ik begrijp er helemaal niets van

ook voor jou geldt...alle hulp is welkom

alvast bedankt

groetjes

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1
  • 14

  • Bijdragen:  48
  • Waardering:   8
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  02-03-12
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Maxindy, ja je kunt je gedownloadde bestanden gewoon kopieëren en dan plakken op je externe harde schijf

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 8
  • 48

  • Bijdragen:  14
  • Waardering:   1
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  04-03-12
  • Status:  Offline
  • Actief:  

dan is er iets anders mis...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1
  • 14

  • Bijdragen:  1.095
  • Waardering:   139
  • Prestatiepunten:  2
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  26-09-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  29

Wat voor soort films probeer je erop te zetten en hiermee bedoel ik het type dus .mpg of .mkv enzovoort.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 139
  • 1,1k

  • Bijdragen:  14
  • Waardering:   1
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  04-03-12
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Hoi,

ISO bestanden, video ts (vob, bub, ifo) in dit geval.

Ben ook al bezig met die mediaplayer (Dane Elec So Speaky 500 GB) maar ben er niet zo goed in...als ik hem aansluit op labtop zie ik niet de mappen waarin in de film moet plaatsen dus ben op zoek naar drivers voor op mijn pc aangezien ik de cd nergens meer kan vinden...alles is echter voornamelijk in het engels ?? ben gisteren maar weer gestopt want heb ook niet zo veel geduld :wacko: en baal ervan dat het niet lukt hoe dat ik het wil. Blijf denk ik maar gewoon branden...mijn laatste hoop is op jullie gevestigd

groetjes

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1
  • 14

  • Bijdragen:  1.095
  • Waardering:   139
  • Prestatiepunten:  2
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  26-09-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  29

Iso bestanden kan de mediaplayer niet lezen dan zou je alles moeten uitpakken en vervolgens met een programma moeten converteren naar een bestand dat die wel ondersteund zit nu op school dus kan het zo snel niet opzoeken maar zal even kijken als ik thuis ben.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 139
  • 1,1k

  • Bijdragen:  2.097
  • Waardering:   74
  • Prestatiepunten:  575
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  08-03-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  32

Laten we even overnieuw beginnen.

Welkom op het forum Maxindy, een keer raden, je username is een vebastering van Maxime en Cindy. Mama en dochter? :roos:

Wat voor TV heb je staan en wat sluit je daar precies op aan? Een externe hardeschijf of een mediaspeler via HDMI of dergelijk?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 74
  • 2,1k

  • Bijdragen:  14
  • Waardering:   1
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  04-03-12
  • Status:  Offline
  • Actief:  

shadowwatch; Hoe was het op school? Oke dat is duidelijk...geen iso bestanden maar hoe zit het dan met video ts? kan het zijn dat hij alleen divx leest? maar waarom zie ik de 4 (muziek, foto, film, file) mappen niet als ik hem op mijn pc aansluit?

Releases; Haha nee zijn de namen van mijn honden... We hebben een samsung (wil je type ook weten?) beide probeer ik maar willen niet lukken...mediaplayer is belangrijkst...sluit ik aan via AV out en scart, 3 van die stekkertjes. De externe schijf via USB rechtstreeks in tv

alvast bedankt voor jullie hulp...ga vrijdag op vakantie en heb de hoop al opgegeven dat ik hem mee kan nemen...maar wie weet :-)

groetjes

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1
  • 14

  • Bijdragen:  14
  • Waardering:   1
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  04-03-12
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Ik heb Dane Elec een email gestuurd...ik hou jullie op de hoogte

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1
  • 14

  • Bijdragen:  1.095
  • Waardering:   139
  • Prestatiepunten:  2
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  26-09-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  29

Sorry totaal geen tijd meer gehad om te kijken, maar divx zou die misschien wel kunnen lezen, het is inderdaad wel raar dat je de mappen niet kan zien maar probeer eens een nieuwe map in de schijf te maken hier dan de film in zetten en vervolgens kijken of die hem dan wel kaast zien op de tv

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 139
  • 1,1k
  • 2 weken later...

  • Bijdragen:  14
  • Waardering:   1
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  04-03-12
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Hallo,

Ben een weekje op vakantie geweest ... heb ondertussen bericht gehad van Dane Elec...

Ik had nooit moeten formatteren, dus tip voor iedereen ; NIET FORMATTEREN

Kan alleen maar FAT32 aan blijkbaar en ik had het via een sd kaart of usb moeten updaten en niet via mijn pc waar nieuwste versie windows op staat.

Allemaal bedankt voor de tips en mocht ooit nog iemand ernaar vragen kan je bovenstaande gebruiken...mijn mediaplayer is nu overleden en ik ga op zoek naar een veel gebruiksvriendelijkere, waar ik wel gewoon mijn films op kan zetten...tips zijn natuurlijk weer welkom :-)

groetjes

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1
  • 14

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Doe je mee?

Je kunt nu een bericht plaatsen en je later registeren. Als je al een account hebt, kun je je hier aanmelden.

Gast
Reageer op deze discussie / vraag...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Jouw link is automatisch embedded.   Toon als een normale link

×   Je vorige inhoud is hersteld.   Schoon editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Wie zijn er online?  0 leden zijn actief

    There is no users online

Mededelingen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...