Spring naar bijdragen

Aantal downloads per maand / week / dag in spotplanet weg?


Aanbevolen reactie


  • Bijdragen:  2
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  23-03-12
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Ik zie sinds een aantal dagen het aantal downloads niet meer binnen spotplanet. Deze functie was erg handig om te zien welke spots er populair waren.

Is de functie om het aantal downloads per dag / week / maand te zien nog aan te zetten / actief?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 2

  • Bijdragen:  6.680
  • Waardering:   258
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  18-01-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  30

Vraag het anders ff hier: http://www.duken.nl/forums/index.php/topic/26951-online-ftd-spotplanet-spots-checkendownloaden-in-je-webbrowser/page__st__820

Daar komt de maker ook vaak ff kijken en misschien weet hij wat er aan de hand is ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 258
  • 6,7k

  • Bijdragen:  913
  • Waardering:   193
  • Prestatiepunten:  306
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  23-10-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

Goedemiddag,

Ik zag nu toevallig dit topic en -ondanks dat ik niet de maker ben, maar slechts een simpele moderator ;p- weet waarom die functie weg is.

Afgelopen weken werd er namelijk geklaagd dat het downloaden van een NZB zo traag ging, daarom is besloten deze functie weg te halen om de download van NZB's weer sneller te maken.

Ik hoop je daarmee genoeg te hebben geholpen, als je nog vragen hebt hoor ik het wel.

Groeten,

THWIT

  • Leuk 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 193
  • 913

  • Bijdragen:  2
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  23-03-12
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Bedankt THWIT. Ik zag het ook staan op het spotplanet forum.

Opgelost :goed::roos:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 2

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

Mededelingen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...