Jump to content
cookiesmonster

Welke land is het meest geschikt voor downloads

Recommended Posts

Bedankt! Die kon ik niet, super handig om te weten en te lezen. Fijn leesvoer :)

The Netherlands
Works of art (Such as music, books and movies) are legal to download for personal use, even if protected by copyright. This doesn't apply to other types of intellectual property, however, like software.

Uploading of copyrighted files, however, is ILLEGAL in the Netherlands. Since bittorrent users almost always upload/download simultaneously as part of the swarm, this makes torrenting of copyrighted material in the Netherlands illegal, unless you disable seeding (no uploading).

Helaas klopt die tekst niet meer @misterjaws :( volgens mij was het rond 2014 dat het Download verbod actief werd in ons kikkerlandje.

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Similar Content

• By cookiesmonster
      Hi,
      Ik heb Deluge 1.3.13 geinstalleerd op mijn server 2012 R2. Blijkbaar heeft deluge mijn taalinstelling van internet explorer overgenomen.
      Weet iemand hoe ik de schermtaal in Deluge kan aanpassen naar engels? Ik heb mijn taal in IE al aangepast maar dit is geen oplossing voor deluge.
      Ik heb andere thread's gevonden over variabelen settings maar deze zijn blijkbaar niet van toepassing op deze versie.
      Thanks
    • By Svensaxofoon
      Hoi,
      Ik heb laatst bij een vriend UberStrike gespeeld op een Mac computer.
      Ik weet dat dit spel ook voor Windows verkrijgbaar is, dus ik probeerde 'm te
      downloaden.
      Ik ben nu al zo'n 2 uur bezig met proberen te downloaden maar het lukt me maar
      niet.
      Kan iemand mij helpen met zoeken?
      Gr. Sven

• Latest news

• Nu op het forum

• Hallo dungunkeeper, Als je e-books zoekt ben je op Duken.nl aan het verkeerde adres, want er staat geen content op onze site. Je kan wel in ons overzicht websites vinden waar je wel kan vinden wat je zoekt. Overzicht Torrent en NZB sites
    • Hoi, Niet zoveel te melden, ben alleen wat opzoek naar ebooks voor de vakantie :-) mvg Dungunkeeper
    • 26 april   QCY T2C TWS Bluetooth Earphones Binaural Wireless Earbuds voor €24,89 met coupon code: Flash Sale Xiaomi Redmi Note 7 4G Phablet Global Version voor €177,82 met coupon code: Flash Sale i12 TWS Binaural Call Bluetooth V5.0 Headset voor €21,33 met coupon code: Flash Sale Xiaomi Mi Play 4G Phablet Global Version voor €115,58 met coupon code: Flash Sale 2pcs 4A Fast Charging Data Transfer Cable for Oneplus 6T / 6 / 5T / 5 / 3T voor €4,44 met coupon code: Flash Sale
  • ThreadStarter: Movies: Recently Created

The Lego Movie 2: The Second Part

• Actie
    • Avontuur

Baantjer het Begin

• Misdaad

Game of Thrones

• Sci-Fi & Fantasy
    • Drama

Captain Marvel

• Actie
    • Avontuur