Spring naar bijdragen

Geschiedenis verwijderen


Aanbevolen reactie


  • Bijdragen:  1
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  16-08-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

waar kan ik dit goed doen, of met welk programma

nu blijven soms nog sites staan, als ik het met extra/internetopties en dan verwijderen doe..misschien een goed programma ofzo

danke :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 1
  • Reacties 3
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Populaire dagen

Top Posters In Dit Topic


  • Bijdragen:  1.047
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  09-06-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit
  • Leeftijd:  56

  • 0
  • 1k
  • Oud-beheerder

  • Bijdragen:  26.218
  • Waardering:   2.930
  • Prestatiepunten:  24.929
  • Dagen gewonnen:  264
  • Lid sinds:  17-12-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

Oftewel:

Ik wil van mijn geschiedenis af!

"Hoe kan ik de 'geschiedenis' wissen van mijn pc? "

FAQman: Het wissen van de Geschiedenis speelt zich af op een paar niveaus, want in Windows XP is die niet met één handeling op te schonen. Doet u mee?

Stap 1. Neem Internet Explorer erbij en ga naar Extra en Internet-opties. Zorg ervoor dat u op het tabblad Algemeen terechtkomt.

Stap 2. U drukt op de knop Geschiedenis wissen om de url’s te verwijderen die u onlangs hebt bezocht. Wilt u minder sporen achterlaten? Dan stelt u het aantal dagen Geschiedenis gewoon in op 1, waardoor alleen de url’s van vandaag bewaard blijven.

Stap 3. Klik op de knop Bestanden verwijderen om alle gegevens weg te gooien die in het internetcache worden bewaard. Dit betekent wel dat in het bijzonder illustraties weer opnieuw moeten worden gedownload.

Stap 4. Klik op de knop Cookies verwijderen om de cookies weg te gooien die door interactieve websites op uw systeem zijn neergezet. Die interactie (gebruikersnaam, wachtwoord, instellingen) moet dan wel weer opnieuw worden opgebouwd. Klaar? Dan kunt u het dialoogvenster Internet-opties afsluiten.

Stap 5. Klik nu de Taakbalk aan met de rechtermuisknop en kies voor Eigenschappen. Het dialoogvenster Eigenschappen voor Taakbalk en menu Start verschijnt. Ga daarin naar het tabblad Menu Start. Klik op Aanpassen. Als u met het Windows XP Start-menu werkt, ga dan naar het tabblad Geavanceerd en klik op de knop Lijst wissen. Werkt u met het Windows 98 Start-menu? Klik dan op de knop Wissen.

Na het verrichten van bovenstaande handelingen kunt u er zeker van zijn dat uw pc helemaal schoon is en dat niemand kan achterhalen wat u onlangs hebt gedaan.

O0

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2,9k
  • 26,2k
  • 264

  • Bijdragen:  1.047
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  09-06-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit
  • Leeftijd:  56

hoi duken.

Je haald de woorden uit mijn mond.

duidelijk is er niet

yvon

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 1k

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

Mededelingen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...