Jump to content
Sign in to follow this  
kripac

vlc media player - streamen / trancoderen is mislukt

Recommended Posts

Ik wil via het programma vlc media player versie 2.01. een snapshot maken, ik krijg de volgende foutmelding :

streamen/trancoderen is mislukt

vlc kon de encoder niet openen.

WIe kan mij helpen dit op te lossen.

bedankt

Guest ĐiŝaŝteɍƵaƞƴ

Ten eerste is dit software gerelateerd en niet hardware.

Maar hoe probeer je een screenshot te maken gewoon met printscreen?

Goed om te horen, succes ermee! :)

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

• Similar Content

• By Meh Meh
      Hallo,
      Als ik de VLC player gebruik om een album af te spelen, verschijnt er voor en na ieder nummer een popup... met geluid.
      Erg irritant. 🤬 Hoe kom ik er vanaf? De VLC player heeft zoveel opties dat ik door de bomen het bos niet zie.

Groetjes,

Meneer Meh Meh 
      ,
      (my black brother, from another mother)
    • By nolikomaaseik
      VLC opent mijn gedownloade film niet meer . Ik krijg de volgende boodschap te zien :
      Vlc has detected an external storage device
      Ik heb wel geluid van mijn video maar geen beeld .
    • By Duken
      Hoewel auteursrechtenorganisaties er zoveel mogelijk aan doen om internetpiraterij tegen te gaan, blijft illegaal downloaden en streamen onverminderd populair. Websites die dit aanbieden, worden juist vaker bezocht dan een jaar geleden. Dat schrijft Torrentfreak op basis van een onderzoek van MUSO. In 2017 werden illegale download- en streamingsites wereldwijd meer dan 300 miljard keer bezocht. Dat is 1,6 procent meer dan in 2016.
      Streamen blijkt met 53 procent iets vaker voor te komen dan downloaden via bijvoorbeeld torrents. Ook valt op dat er voor het eerst vaker via mobiele apparaten wordt gekeken dan op de pc. 
      Vooral tv-series, muziek en films
      Televisieseries worden het vaakst gedownload en gestreamd. Dat is ook niet zo vreemd, omdat het vaak lang duurt voor nieuwe afleveringen in andere landen worden uitgezonden. Daarna worden muziek en films het meest binnengehaald.
      De meeste piraterij vindt plaats in de Verenigde Staten, Rusland en India. Nederland zien we niet terug in de top 10. Hier is sinds kort een Pirate Bay-blokkade van kracht. Sindsdien is het aantal bezoeken aan die site gedaald.

• Create New...