Spring naar bijdragen

downloaden en dan???


Gast killpill

Aanbevolen reactie

Gast petertjuh

ik heb een spel: zootycoon gedownload

het is klaar met downloaden maar als ik finish druk is het gewoon weg. hoe kan ik het spel laten beginnen???

het spel is klaar staat er maar het is nog bezig met uploaden heeft dat er iets mee te maken???

ik wil gewoon het spel spelen

alvast bedankt

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0
  • Reacties 7
  • Gemaakt
  • Laatste reactie
Gast petertjuh

ik heb al die dingen al gedaan

nu is dat bolletje groen en hij zegt dat hij klaar is maar hoe kun je het spel dan spelen. hij is nog steeds bezig met uploaden maar er staat niet bij hoelang of zo of wanneer die klaar is.

ik heb niet zo veel verstand van computers dus zou je het in kindertaal willen uitleggen

alvast bedankt

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0
Gast malossie

het uploaden maakt er niks aan uit waarschijnlijk is je balk helemaal vol en het bolletje is meestal onder het downloaden ook groen dus dat maakt er ook niet aan uit..

hij is dus klaar als de balk vol is en bittorrent rechtsonderaan in je scherm dat kleine icoontje met BT er op wit is.

als ie dus wit is is ie klaar en kun je gerust op het kruisje duwen. nu moet je nog weten waar het opgeslagen is.... dat heb je in het begin zelf gekozen. waarschijnlijk moet je dat bestand of meerdere bestandjes nog uitpakken dus probeer er eerst maar eens 8er te komen welk bestand/bestandjes je nu hebt dan kunnen we je waarschijnlijk verder helpen

suc6

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0
Gast petertjuh

ik weet waar ik het heb opgeslagen. maar hoe moet ik die dingen dan \'\"uitpakken\" ofzo heb niet veel verstand van computer er staan meerdere delen ik weet niet hoe ik ze moet uitpakken zou je dat willen uitleggen

alvast bedankt

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0
  • Oud-beheerder

  • Bijdragen:  26.218
  • Waardering:   2.930
  • Prestatiepunten:  24.929
  • Dagen gewonnen:  264
  • Lid sinds:  17-12-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

heb je de game al geinstalleerd?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2,9k
  • 26,2k
  • 264
Gast petertjuh

ik heb het spel alleen gedownload maar niet geinstaleerd.

ik weet niet of dat hetzelfde is. zou je willen uitleggen hoe ik het spel dan moet instaleren ik weet namelijk niet hoe dat moet

alvast bedankt

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0
  • Oud-beheerder

  • Bijdragen:  26.218
  • Waardering:   2.930
  • Prestatiepunten:  24.929
  • Dagen gewonnen:  264
  • Lid sinds:  17-12-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

welk type bestand heb je gedownload?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2,9k
  • 26,2k
  • 264

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Gearchiveerd

Deze discussie is nu gearchiveerd en afgesloten voor verdere reacties.

  • Wie zijn er online?  6 leden zijn actief

Mededelingen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...