Spring naar bijdragen

Laptop aanschaffen


Aanbevolen reactie


  • Bijdragen:  152
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  09-07-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  30

Hallo,

Ik zou graag een nieuwe Laptop aanschaffen alleen heb ik echter geen verstand wat nou echt een goeie laptop is.

Ik moet een laptop voor school hebben, maar ik zou het ook wel leuk vinden als ik er af en toe is een game als Football Manager of Pro Cycling Manager op zou kunnen spelen.

Hierbij vraag ik jullie om advies.

Wat voor laptop raden jullie mij aan en graag de prijs erbij :). Het liefst onder de 1000.

En als dat niet mogelijk is hoor ik het graag.

Mvg.

Justin

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 152

  • Bijdragen:  2.097
  • Waardering:   74
  • Prestatiepunten:  575
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  08-03-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  32

JStyle, vertel is iets meer over wat je zou willen.. Wat voor formaat laptop, bepaalde merken? Kleuren, soorten?

Heb je zelf al gekeken? Eigen initiatief word zeker op prijs gesteld.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 74
  • 2,1k

  • Bijdragen:  474
  • Waardering:   39
  • Prestatiepunten:  306
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  21-07-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  34

JStyle, vertel is iets meer over wat je zou willen.. Wat voor formaat laptop, bepaalde merken? Kleuren, soorten?

Heb je zelf al gekeken? Eigen initiatief word zeker op prijs gesteld.

Om Releases aan te vullen kun je hier (http://www.duken.nl/forums/index.php/topic/19900-lees-dit-eerst-voordat-u-een-topic-opent/) even een kijkje nemen met wat we graag willen weten.

Dit is dan meer gericht op een PC maar je kunt er best wat dingen uithalen voor een laptop ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 39
  • 474

  • Bijdragen:  152
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  09-07-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  30

Wat is uw budget? 1000 euro

Welk doel heeft u met uw pc?

(Bijvoorbeeld gamen, videobewerking of allerlei dagelijkse bezigheden zoals internetten of MSNnen.)

Vooral Dagelijkse bezigheden maar ook graag handige progammas als Adobe CS 5

Maar er ook op kunnen gamen lijkt me fijn.

Heeft u verder specifieke eisen?

(Dient de pc extra stil te zijn of heeft u slechts plaats voor een kleine pc?)

Graag een stille pc en kwa formaat maakt niet echt uit, geen kleine.

Wilt u uw pc laten assembleren of zelf in elkaar zetten?

Ja.

Kwa merken heb ik niet echt verstand bij de laptops/ Wat zijn aanraders?

En ik maak gebruik van Draadloos Internet, heb wel een kabel maar draadloos internet is toch handiger.

Hopelijk maak ik het hiermee ietsje duidelijker. Voor vragen hoor ik het :)

Kunnen jullie hier iets mee ?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 152

  • Bijdragen:  152
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  09-07-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  30

Bedankt voor je antwoord, ik zal is ff gaan rond kijken :). Ik snap er alleen niet zoveel van wat er allemaal in zit ghehe. Ben niet zn grote freak erin. (niks neerbuigends bedoel ik hiermee)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 152

  • Bijdragen:  2.097
  • Waardering:   74
  • Prestatiepunten:  575
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  08-03-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  32

Bij BTO zit je sowieso goed met dat model. Super prijs voor de specificaties die hij heeft. Farid adviseerde nooit BTO maar sinds kort ook zie ik. Tom en ik doen dit al tijden i.v.m. goede ervaringen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 74
  • 2,1k

  • Bijdragen:  152
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  09-07-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  30

En als ik mijn budget omlaag gooi tot 800 euro, zouden jullie dan iets anders kunnen zoeken? Want denk dat ik mijn budget toch wat omlaag moet gooien..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 152

  • Bijdragen:  152
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  09-07-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  30

Zitten daar een knappe grafische kaart in? Of moet je dan gewoon je budget omhoog gooien voor een goeie grafische kaart in een laptop?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 152

  • Bijdragen:  152
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  09-07-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  30

Ik heb zelf nu

NVIDIA GeForce 6800

AMD Athlon 64 X2 DUal Core Processor 5000+ (staat er 2x )

Ik heb geen idee of dit nog goed is tegenwoordig, ik wil gewoon dat het beter wordt :)

Hopelijk hebben jullie hier veel meer verstand van dan ik.

hebben jullie misschien een link waarbij ik meteen kan vinden wat ik precies voor apparatuur heb.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 152

  • Bijdragen:  500
  • Waardering:   228
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  19-04-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  33

Ik hoef helemaal niks te zeggen in dit topic, merk ik. Gaat lekker, Farid! :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 228
  • 500
  • Oud-beheerder

  • Bijdragen:  26.218
  • Waardering:   2.930
  • Prestatiepunten:  24.929
  • Dagen gewonnen:  264
  • Lid sinds:  17-12-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

Ja viel mij ook al op, Farid is echt lekker bezig! :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2,9k
  • 26,2k
  • 264

  • Bijdragen:  152
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  09-07-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  30

Besturingssysteem

MS Windows Vista Home Premium 32-bit SP2

Processor

AMD Athlon 64 X2 5000+ 75 °C

Brisbane 65nm Technologie

RAM

2,00 GB Dual-Kanaal DDR2 @ 326MHz (5-5-5-15)

Moederbord

Dell Inc. 0RY206 (Socket AM2 ) 56 °C

Graphics

DELL SE177FP (1280x1024@60Hz)

256MBGeForce 6800 (nVidia) 56 °C

Harde schijven

298GB Seagate ST332062 0AS SCSI Disk Device (RAID)

Optische schijven

HL-DT-ST DVD+-RW GSA-H31N SCSI CdRom Device

YDCB K9YB0TQRSLAR SCSI CdRom Device

Audio

High Definition Audio-apparaat

Dit is wat mijn computer nu bevat.

Ik wil graag een laptop die goed voor school is, maar ook gewoon voor performance. Ik hoop dit te kunnen combineren.

Eigenlijk gaat performance meer boven dan school, want ik kom met school al een heel eind met Microsoft Office bedenk ik me nu.

Sorry voor verwarring.

Ik hoop dat ik met deze gegevens jou weer verder kan helpen Farid, Trouwens al bedankt voor al je moeite.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 152

  • Bijdragen:  5.247
  • Waardering:   249
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  27-08-07
  • Status:  Offline
  • Actief:  

En wat wil je nou precies doen met je desktop???

Als je €800 te besteden hebt voor een laptop dan raad ik je aan om post #9 te lezen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 249
  • 5,2k

  • Bijdragen:  152
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  09-07-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  30

Ik wil vooral gewoon voor vrije tijd met me laptop, games al Pro Cycling Manager en Football Manager er gewoon goed op kunnen spelen zonder dat ie vast loopt enso of traag loopt.

Moet dat lukken met die van 800 euro? Of zou dat nog voor goedkoper kunnen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 152

  • Bijdragen:  5.247
  • Waardering:   249
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  27-08-07
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Ik wil vooral gewoon voor vrije tijd met me laptop, games al Pro Cycling Manager en Football Manager er gewoon goed op kunnen spelen zonder dat ie vast loopt enso of traag loopt.

Moet dat lukken met die van 800 euro? Of zou dat nog voor goedkoper kunnen

De requirements van deze games zijn niet bijzonder hoog, dus ja, het kan makkelijk zelfs met een laptop van max €600

De games die je opnoemt kan je dus ook met de volgende laptop spelen.

Met het ook dat je studie langer dan 2 jaar duurt en de toekomst is het wel aan te raden om de Lenovo (of een soort gelijke) te nemen. Weet je zeker dat je voldoende hebt aan de Asus dan zeg ik: Doen!

Met een van de volgende laptops moet het ook kunnen!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 249
  • 5,2k

  • Bijdragen:  152
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  09-07-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  30

Mijn opleiding duurt 4 jaar, Intregrale Veiligheid :). Maar zou ik deze games dan gewoon met optimale graphics kunne spelen? en dan bedoel ik vooral Cycling Manager :) En niet dat ik voor het spel van volgend jaar opeens weer een beter nodig heb?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 152

  • Bijdragen:  500
  • Waardering:   228
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  19-04-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  33

Dat risico loop je altijd. Ik kan het me niet voorstellen, maar als ze volgend jaar of het jaar erop besluiten de graphics te verbeteren heb je aan een gemiddelde 2 jaar oude mobiele videochip niet veel. Als je het risico wilt verkleinen, is het verstandig niet het minimale te kopen wat je nodig hebt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 228
  • 500

  • Bijdragen:  152
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  09-07-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  30

Okee nja ik heb wat opties gekregen en ik zal is wat rond kijken. Bedankt voor jullie hulp :goed:

Met die BTO laptop heb ik wel zeker een topper he, die van 980.

bewerkt door Tom
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 152

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Doe je mee?

Je kunt nu een bericht plaatsen en je later registeren. Als je al een account hebt, kun je je hier aanmelden.

Gast
Reageer op deze discussie / vraag...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Jouw link is automatisch embedded.   Toon als een normale link

×   Je vorige inhoud is hersteld.   Schoon editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Wie zijn er online?  5 leden zijn actief

Mededelingen


  • Recent nieuwsbericht

  • Willekeurig topic

  • Nu op het forum

    Gast Avenue 17

    Gast Avenue 17

    Geplaatst

    The charming answer

    Drifter

    Geplaatst

    Hierbij nog 10 Toppers als aanvulling op bovenstaande Gratis Games Fall Guys: Ultimate Knockout Platforms: PlayStation 5, PlayStation 4, Xbox Series X en S, Xbox One, Nintendo Switch en pc Ook na de hype is Fall Guys een geweldige partygame. Met honderd man door een hindernisbaan vol draaiende hamers, sloopkogels en vliegende platformen stormen is natuurlijk een recept voor ultieme chaos. Dankzij de logge physics en merkwaardige besturing kun je eigenlijk ook niet boos worden als je vlak voor de finish van de baan wordt ge-yeet. Honkai: Star Rail Platforms: PlayStation 5, Android, iOS en pc Onze Kamal is nog steeds verslingerd aan de gratis, strategische rpg Honkai Star Rai. Voor deze game laten we dan ook hem aan het woord: “Als ik Honkai: Star Rail zou moeten samenvatten: het is een van de meest gedetailleerde rpg’s, die maar blijft verrassen. Als je Genshin Impact speelt, weet je al hoeveel passie miHoYo in zijn games stopt. Honkai: Star Rail is geen uitzondering. Ik ben sinds dag één een megafan en kan de game aan iedere fan van rpg-games aanraden.” Nou, duidelijk dus. Overwatch 2 Platforms: PlayStation 5, PlayStation 4, Xbox Series X en S, Xbox One, Nintendo Switch en pc Overwatch 2 stelde bij verschijning behoorlijk teleur. De singeplayercampagne ontbrak (en is inmiddels geannuleerd), de game was niet bijster veel veranderd ten opzichte van het eerste deel en personages vrijspelen kost veel speeltijd óf geld. Nu spelers elk nieuw personage direct kosteloos ontvangen, is Overwatch 2 een stuk beter om gratis te spelen. Bovendien is Blizzards hero-shooter na al die jaren gestroomlijnder en gevarieerder dan ooit. Marvel Snap Platforms: Pc Er zijn talloze mobiele games, maar Marvel Snap verdient absoluut een vermelding. Het heeft alles wat je wilt van een gratis cardgame: een eerlijk verdienmodel, simpele regels en een fantastische presentatie. Even een online potje spelen is eenvoudig, en het introduceert het grote publiek op een leuke manier aan minder bekende helden. Dota 2 Platforms: Pc Vaak wordt Dota 2 de ingewikkeldere tegenhanger van League of Legends genoemd, maar dat is voor de community zelf vloeken in de kerk. Alleen al omdat alle helden bij aanvang gratis beschikbaar zijn, in tegenstelling tot League. Bovendien is de gameplay nóg strategischer ingestoken, met een strenge doch bevredigende leercurve voor nieuwkomers. Spelunky Classic Platforms: Pc In Spelunky is elke stap voorwaarts een risico, terwijl je een weg graaft door de ondergrondse gangen. Spelunky HD en Spelunky 2 zijn wellicht betere opties, maar als je de bikkelharde roguelike-platformervaring van Derek Yu’s franchise in z’n meest pure vorm wil beleven, dan is het origineel nog altijd een goede optie. Counter-Strike 2 Platforms: Pc Hoewel niet iedereen tevreden is over de veranderingen in Counter-Strike 2 ten opzichte van Global Offensive, kun je eigenlijk niet om de game heen. Al jarenlang is het de gouden standaard voor competitieve shooters die draaien om pure reflexen en strategie. Daarbij is de balans nog steeds uitstekend, en hebben maps een welkome grafische make-over gekregen. Geef het nog even, en dan is Counter-Strike weer helemaal terug op het oude niveau. De Sims 4 Platforms: PlayStation 4, Xbox One en pc Je bent een fortuin kwijt als je alle Sims 4-uitbreidingen wilt aanschaffen, maar gelukkig is de basisgame gratis. Toegegeven: de meeste spelers willen waarschijnlijk van start met een of twee uitbreidingen, maar de game is ook prima op zichzelf te spelen. Final Fantasy 14 Platforms: PlayStation 5, PlayStation 4, Xbox Series X en S en pc Final Fantasy 14 betreft één van Square Enix’ grote comebackverhalen. Inmiddels is het een van de populairste mmo’s ter wereld en met elke uitbreiding steeds completer. Sommigen claimen zelfs dat de mmo de beste Final Fantasy-verhalen tot op heden bevat. De game is nu gratis te spelen tot en met level 70, waarbij spelers kunnen kiezen uit 16 verschillende jobs. Doki Doki Literature Club Platforms: Pc Je voelt je in de maling genomen wanneer Doki Doki literature Club van een datingsim verandert in een horrorgame. Hoe en wat is beter om zelf te ontdekken, maar het is goed om te weten dat er inmiddels een Plus-versie van de game met meer content is verschenen. Maar voor de meesten is het origineel een hele goeie gratis game.

    Drifter

    Geplaatst

    Beste @knabbel, er is door @Mafketel een reactie geplaatst met een linkje naar een overzicht van 10 Seedbox providers. Als je die link opent kan je zelf bij elke provider even checken of de mogelijkheid er is om met een Paysafecard te betalen. Het is natuurlijk heel fijn om een kant en klaar lijstje gepresenteerd te krijgen, maar je kan natuurlijk zelf ook iets doen.
  • Recente prestatie

    • Victoroql heeft zojuist een badge verdient
      Eén maand actief
  • Recente actieve topics

  • Populaire bijdragers

  • Willekeurige films

  • Willekeurige link

×
×
  • Nieuwe aanmaken...