Jump to content

Recommended Posts

Hee,

Ik zat net wat te typen, en op de een of andere manier kwam ik bij het klembord. Mijn vraag is, hoe kom ik weer bij het klembord zonder een app?

Verstuurd van mijn GT-I9100 met Tapatalk

Edited by DukeNPDA

in een tekstvlak je vinger ingedrukt houden op het scherm, dan krijg je de keuze om weer te plakken als je iets gekopieerd had.

• Like 1

Maar daar staat het klembord niet tussen. Alleen kopiëren, plakken en alles selecteren.

Dat is toch het klembord? Klembord kun je niet als app openen of bedoel je iets anders? Taakbeheer ofzo als je home button lang ingedrukt houdt.

Ik heb het over al je iets kopieërd zegt hij : Gekopieërd naar klembord. En dat klembord bedoel ik. maar, ik heb het al haha. Kan maar bij bepaalde dingen, ik zat bij tweetdeck en daar deed hij het niet bij. bij notities doet hij het wel gewoon.

ik heb nieuwe tablet gekocht maar ik wil iets kopieren ma da gaat naar het klembord en ik weet niet waar het klembord staat

kan iemand mij helpen AUB

Je kan clipboard downloaden, daar staat alles wat je gekopieerd hebt, en je kan het er ook uit verwijderen. 1x tikken op een gekopieerde tekst, en hij kopieert het voor je.

Verstuurd vanaf mijn mobiel!

Je kan je klembord openen door op een tekstvlak je vinger te houden totdat een van de volgende 2, te voorschijn komt:

Screenshot_2012_12_26_10_05_04.png

• Like 1

Alleen werkt dit niet overal, bijvoorbeeld op tweetdeck doet hij dat niet.

Ik wou graag weten hoe ik het klembord van mijn tabblet de samsung galaxy s2 open en wat ik er allemaal mee kan

Vriendelijke Groet Jan

Wat je er mee kan, is al je gekopieerde, geknipte en geplakte bekijken, en verwijderen. Ook kan je er één selecteren, en dan wordt die gekopieerd. Zelf weet ik niet of hem klembord vol kan raken, maar zo kan je het ook verwijderen. De enige manier die ik weet om het klembord te openen is via je notities. Houd je vinger op de notitie en klik dan op klembord. Ook een manier is clipboard downloaden.

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Similar Content

• By Arietta
      Geachte lezer.
      1) Ik heb laatst een Samsung 4k tv gekocht maar klopt het dat ik dan een extra abonnement moet hebben voor de uitzendingen (die je nog niet veel hebt) moet hebben.
      2) Ik heb een harde schijf aangesloten op deze TV (4K dus) met daarop een paar 4k films, worden die dan wel weer gegeven op deze TV.
      Ik zie wel wat verschil maar om nou te zeggen hm .....of ik moet er al aan gewend zijn.😁
      Ik wacht het antwoord even af.
      Bij voorbaat dank !
      Arietta

• By MomMom22
      I know this is a pretty basic question but I still can't figure out how to do it....how do I set my mp3 as a ring tone?

• By guilpje
      Deze week heb ik mijn Samsung Galaxy J5 2016 geroot. Maar sinds enkele dagen krijg ik steeds op een willekeurig moment advertenties (kan zijn dat deze ook al kwamen voor de root). Heb al enkele dingen geprobeerd zoals; een Clean Master app installeren, apps verwijderen die ik sinds kort heb geïnstalleerd, Adblock Plus geïnstalleerd, iets aangepast in ontwikkellaarsopties.. Dit waren allemaal dingen die ik vond op het internet maar niets helpt. Een ander probleem dat ik opmerk, nadat ik mijn telefoon heb geroot, is dat mijn filmpjes op YouTube niet meer willen afspelen op 720p, het maximum dat er staat is 480p terwijl vroeger zeker 720p beschikbaar was.

UPDATE: ik denk dat ik de boosdoener heb gevonden wat de ads betreft, heb via een app alles kunnen verwijderen (hoop ik) van de desbetreffende app. Voorlopig nog geen ads gehad.
    • By snor
      Hallo iedereen!
      Gisteren kwam ik erachter dat mijn contacten sinds een week of 2 niet meer synchroniseren met google. Mijn kalender doet het wel gewoon.
      Ik heb dit stappenplan gevolgd: https://support.google.com/pixelphone/answer/6212917?hl=en
      Nadat ik alle data had verwijderd van mijn contacten app en het nog niet lukte, heb ik mijn google account verwijderd op mijn telefoon en opnieuw erop gezet. Mijn kalender kreeg ik zonder al te veel moeite weer aan de praat, maar de contacten nog steeds niet. De synchroniseer contacten optie is nu zelfs verdwenen bij settings -> accounts -> google (zie screenshot). Ik heb de google contact app (https://play.google.com/store/apps/details?id=com.google.android.contacts&hl=en) geïnstalleerd, maar deze werkt ook niet. Daar blijft deze tekst staan "Syncing your contacts from Google. This may take a moment."
      Heeft iemand enig idee wat ik moet doen want ik ben er nu al 4 uur mee bezig zonder succes... Ik word er gek van!
      Cheers, Snor

• Create New...