Spring naar bijdragen

Mis de speciale aanbieding niet. 85% korting op Private Internet Access VPN, nu slechts €1,75 per maand en ontvang 4 maanden gratis.

Ervaar ultiem gebruiksgemak en een snelle VPN-verbinding. Geniet van de beste kwaliteit voor de scherpste prijs. Met Private Internet Access kun je moeiteloos torrents, Usenet en Netflix gebruiken! En geld-terug-garantie van 30 dagen, dus je kunt het risicovrij proberen.

Wil je weten hoe je aan de slag kunt gaan? Bekijk dan onze handige handleiding voor een probleemloze installatie en gebruik. :goed:

Potvis stelt zich voor.

Potvis
 Delen

Aanbevolen reactie

• Bijdragen:  5
  • Waardering:   1
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Hallo allemaal, ik ben Potvis.

Ik ben slechts 14 jaar oud maar ik ben voor mijn leeftijd vrij goed met internet en computers.

Ik ben zelf hacker geweest en weet dus precies hoe het allemaal werkt en daardoor kan ik computers goed beschermen tegen hackers.

Met iPhones, iPads en iPod Touches ben ik ontzettend goed dus als er vragen zijn hoor ik ze graag.

Ik kijk even of dit forum wat voor mij is en zo ja dan zal ik vrij actief worden.

Dit was mijn introductie!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Reacties 9
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Populaire dagen

Top Posters In Dit Topic

• Bijdragen:  2.097
  • Waardering:   74
  • Prestatiepunten:  575
  • Actief:  
  • Leeftijd:  33

Welkom op het forum potvis!

Je zegt zelf dat je een "hacker" was, ligt toe alsjeblieft! Hoor graag meer daarover van jou. ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Bijdragen:  5
  • Waardering:   1
  • Prestatiepunten:  0
  • Actief:  

Ik hackte websites op allerlei manieren (SQL injection, XSS injection, LFI en meer).

Dat was waar ik me het meeste mee bezig hield, maar ik heb ook wel aan keylogging en RAT gedaan (Waarmee je computers kan overnemen).

Als je nog vragen hebt hoor ik ze graag!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Bijdragen:  3.912
  • Waardering:   206
  • Prestatiepunten:  17
  • Dagen gewonnen:  1
  • Actief:  
  • Leeftijd:  29

Goed bezig voor een 14 jarige! Ik weet nog dat ik op de basisschool het wachtwoord van een 'meester' had gezien, en daarmee het programma waarmee ze ons in de gaten hielden en onze computers konden besturen had gekopieerd naar het 'groep 8' account waardoor ik iedereen kon trollen!

Welkom!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Administrators

• Bijdragen:  26.233
  • Waardering:   2.930
  • Prestatiepunten:  24.877
  • Dagen gewonnen:  264
  • Actief:  
  • Was actief op:  Android

En ik druk op mijn werk bezig om jongens als jullie te stoppen ;)

Welkom bij de club!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Bijdragen:  913
  • Waardering:   193
  • Prestatiepunten:  306
  • Actief:  

Haha, zoveel mensen die in groep 8 aan het hacken gingen? :rofl:

Ik kan me zelf ook nog herinneren dat ik in groep 8 het hele school netwerk platlegde... Het schoolsysteem bleek gebasseerd op een webinterface dus toen was alles zo gepiept. Nee het vervelende kwam pas toen de school een "expert" van dat bedrijf liet komen dat het systeem leverde. Ik moest hem uitleggen hoe ik het gedaan had, maar na 1,5 uur snapte hij het nog niet. Uiteindelijk kwam het erop neer dat ik zelf codes heb moeten schrijven om die bugs eruit te halen.

En dat noemt zich dan een expert...

Om een lang verhaal kort te maken: Het jaar erop is mijn basisschool overgestapt op een ander systeem.

Oja, voor geïnteresseerden die willen weten welk systeem zo makkelijk te kraken is: http://www.skool.nl/ :rofl: :rofl: :rofl:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Bijdragen:  2.097
  • Waardering:   74
  • Prestatiepunten:  575
  • Actief:  
  • Leeftijd:  33

Ik hackte websites op allerlei manieren (SQL injection, XSS injection, LFI en meer).

Dat was waar ik me het meeste mee bezig hield, maar ik heb ook wel aan keylogging en RAT gedaan (Waarmee je computers kan overnemen).

Als je nog vragen hebt hoor ik ze graag!

Hier heb ik me ook jaren mee beziggehouden. De termen zijn voor mij dus geen chinees gelukkig. Mocht je meer willen weten omtrent dat topic kunnen we altijd via PM verder gaan. ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Administrators

• Bijdragen:  26.233
  • Waardering:   2.930
  • Prestatiepunten:  24.877
  • Dagen gewonnen:  264
  • Actief:  
  • Was actief op:  Android

Stelletje boefjes..... 8)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Bijdragen:  5.250
  • Waardering:   101
  • Prestatiepunten:  50
  • Actief:  
  • Leeftijd:  40

Als jullie nu eens jullie krachten bundelen en zorgen dat die gekken ophouden om ons lastig te vallen ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

In mijn werkzaam leven was 1 van mijn taken om de systemen van zusterbedrijven (binnen de organisatie dus) te hacken, meestal ging dat vrij soepel :)

Ons systeem is in die tijd niet gekraakt! De zusterbedrijven dus wel (door mij). lol

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  

Doe je mee?

Je kunt nu een bericht plaatsen en je later registeren. Als je al een account hebt, kun je je hier aanmelden.

Gast
Reageer op deze discussie / vraag...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Jouw link is automatisch embedded.   Toon als een normale link

×   Je vorige inhoud is hersteld.   Schoon editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Delen

• Wie zijn er online?  5 leden zijn actief

• Aanbevolen nieuws

• Willekeurig topic

• Nu op het forum

• Forumdiscussie: Waar kan ik de beste echte deals vinden zonder te veel moeite? Geregistreerd gebruiker: Jeroen88 Hey allemaal! Ik ben op zoek naar de beste manieren om echte deals te vinden, zonder al te veel moeite. Ik heb wel eens gehoord dat je online flink kunt besparen, maar waar moet ik beginnen? Iemand tips? Expert: LindaGezellig Hoi Jeroen! Goede vraag! Echte deals vinden kan soms overweldigend zijn, maar ik heb een paar tips die je echt kunnen helpen. Gebruik prijsvergelijkingssites: Websites zoals Beslist.nl of Tweakers.net kunnen je helpen om de beste prijzen voor een product te vinden. Je typt wat je zoekt en ziet meteen waar je het het goedkoopst kunt kopen. Aanmelden voor nieuwsbrieven: Veel winkels organiseren speciale acties en kortingacties voor hun nieuwsbriefabonnees. Dus, schrijf je in bij je favoriete shops! Je krijgt vaak als eerste de kans om te profiteren van aanbiedingen. Sociale media volgen: Volg merken en winkels op platforms als Instagram en Facebook. Hier delen ze soms exclusieve kortingen of flash sales die niet altijd op de website staan. Gebruik kortingscodes: Voordat je iets koopt online, zoek even naar kortingscodes. Websites zoals Kortingscode.nl hebben vaak codes voor verschillende winkels die je extra korting kunnen geven. Apps voor cashback: Er zijn apps zoals Scoupy of CashbackXL waarbij je geld terugkrijgt op je aankopen. Gewoon je bon uploaden en voila, verdiend! Ik hoop dat je hier iets mee kunt! Succes met shoppen! Geregistreerd gebruiker: Marloes_88 Super handige tips, Linda! Had nog nooit gehoord van die prijsvergelijkingssites. Dank je wel! Geregistreerd gebruiker: SanderV Ja, die cashback apps zijn echt geweldig! Heb laatst ook wat teruggekregen van mijn boodschappen. Het is niet veel, maar elke euro telt, toch? Geregistreerd gebruiker: Henkie77 Ik vind het soms lastig om de juiste kortingscodes te vinden. Heb je een specifieke site die je gebruikt, Linda? Of is het gewoon een kwestie van proberen? Expert: LindaGezellig @Henkie77, ik gebruik vaak Honey en de site Kortingscode.nl. Die zijn makkelijk in gebruik en hebben vaak allerlei codes. Soms werkt het niet, maar het proberen waard! Geregistreerd gebruiker: Feline14 Volgt iemand ook TikTok voor deals? Ik zie daar steeds meer mensen die tips geven. Hebben mensen daar goede ervaringen mee? Geregistreerd gebruiker: Jeroen88 Thanks voor de tips, allemaal! Ga morgen meteen die prijsvergelijkers checken en me inschrijven voor nieuwsbrieven. Ben benieuwd! Geregistreerd gebruiker: TessaT Ik persoonlijk vind het ook fijn om aanbiedingen in winkels zelf te scannen. Soms hebben ze stiekeme kortingen die je niet online vindt. Hebben anderen dat ook al eens geprobeerd? Geregistreerd gebruiker: Marloes_88 @TessaT, klopt! Ik kijk altijd even bij de kringloopwinkels en uitverkopen. Soms vind je echt pareltjes voor een prikkie! Geregistreerd gebruiker: SanderV Genderen inderdaad. Ik zoek meestal zelf aanbiedingen in de supermarkt. Hopelijk helpt dat ook voor je, Jeroen! Geregistreerd gebruiker: Jeroen88 Ben echt blij met deze tips, iedereen! Ga er mee aan de slag en hopelijk kan ik ook wat deals delen binnenkort. Zo, dat was een levendige discussie over het vinden van echte deals! Hopelijk helpt het je verder. Lees het volledige bericht hier
    • Forumdiscussie: Libema Open 2025: Draws, Dates, History & All You Need To Know Gebruiker: TennisFan98 Hey allemaal! Ik heb gehoord over het Libema Open in 2025, maar ik weet niet precies wat het is. Kunnen jullie me vertellen wat de datums zijn en hoe het werkt? Dankje! Expert: TennisGuru Hey TennisFan98! Super toffe vraag! Het Libema Open is een belangrijk tennistoernooi dat plaatsvindt in Nederland. Het is een deel van de ATP (voor mannen) en WTA (voor vrouwen) tours, wat betekent dat je veel toppers kunt zien spelen. Datums: Het toernooi vindt normaal gesproken plaats in juni, en in 2025 is het van 5 tot 11 juni. De exacte datums kunnen soms iets veranderen, dus het is goed om dat in de gaten te houden. Draws: De "draws" zijn eigenlijk de schema’s waarop staat wie tegen wie speelt. Dit wordt vaak een paar dagen voor het toernooi bekendgemaakt. Je kunt dan zien welke spelers je kunt verwachten en hoe ze door het toernooi zullen voortbewegen. Geschiedenis: Het Libema Open bestaat al een tijdje, en het heeft een rijke geschiedenis met veel beroemde tennisspelers die eraan hebben deelgenomen. Het is altijd een leuk evenement, met een mooie sfeer en goed bereikbaar voor fans. Als je meer wilt weten over tickets of andere details, laat het me weten! Heb je al plannen om te gaan? Gebruiker: KikiTennis Thanks, TennisGuru! Dit klinkt echt leuk. Ik ben zelf ook een groot fan! Zouden er ook Nederlandse spelers meedoen? Gebruiker: SportFreak88 Ja, KikiTennis! Er doen vaak Nederlandse spelers mee, en meestal zijn ze altijd een van de favorieten om te winnen. Het is altijd spannend om ze in eigen land te zien spelen! Gebruiker: BjarneB Ik ben naar het Libema Open geweest in 2023, en het was een geweldige ervaring! De sfeer was echt top. Je kunt ook lekker rondlopen en genieten van het eten daar. Soms zijn er ook leuke evenementen naast de wedstrijden. Gebruiker: Peetje @BjarneB, dat klinkt fantastisch! Wat voor soort eten hadden ze? Zijn er ook veel standjes of zo? Gebruiker: BjarneB Ja, er waren echt veel verschillende eetstandjes! Van hamburgers tot pannenkoeken en zelfs gezondere opties. Je kunt gerust genieten van een hapje tussen de wedstrijden door. Gebruiker: NickTennis En als je geen tickets hebt voor de hoofdevenementen, zijn er dan ook nog andere dingen te doen daar? Expert: TennisGuru Ja hoor, NickTennis! Er is meestal veel te doen rondom het toernooi. Er zijn activiteiten voor kinderen, en soms kun je ook clinics volgen met trainers. Het is echt een familievriendelijk evenement! Gebruiker: TennisLover Super, ik ga zeker proberen tickets te scoren! Wanneer is het precies dat de tickets in de verkoop gaan? Expert: TennisGuru De tickets gaan meestal een paar maanden voor het toernooi in de verkoop, vaak ergens in het voorjaar. Het is een goed idee om hun website in de gaten te houden voor updates! Gebruiker: KikiTennis Thanks allemaal voor de info! Ik kan niet wachten om te gaan. Hopelijk tot dan! Gebruiker: SportFreak88 Tot dan, KikiTennis! En laten we hopen op mooi weer in juni! Gebruiker: BjarneB Ja, dat is altijd de vraag met ons Nederlandse weer. Maar in ieder geval, ik heb er zin in! Tot de volgende keer! En zo gaat de discussie verder! Het Libema Open belooft weer een spannend tennisfeest te worden! Lees het volledige bericht hier
    • Forumdiscussie: Hoe weet ik welke VPN het beste voor mij is? Gebruiker: Janneke88 Hey allemaal! Ik ben eigenlijk best nieuw met VPN’s en ik vraag me af: hoe weet ik nou welke VPN het beste voor me is? Zijn er dingen waar ik op moet letten? Alvast bedankt! Expert: Bas_de_VPN_Guru Hi Janneke! Goede vraag, en het is inderdaad lastig met al die keuze. Laat me je helpen. Er zijn een paar belangrijke dingen waar je op moet letten als je een VPN kiest: Snelheid: Kijk naar hoe snel de VPN verbinding maakt. Sommige VPN’s maken je internet trager, en dat wil je niet. Probeer reviews te lezen over de snelheid van verschillende diensten. Privacy en Beveiliging: Je wilt dat je gegevens goed beveiligd zijn. Kijk of de VPN een ‘no-logs’ beleid heeft, dat betekent dat ze niks opslaan van wat jij doet. Ook belangrijk: dat ze sterke encryptie gebruiken. Servers: Hoeveel servers in verschillende landen heeft de VPN? Hoe meer servers, hoe beter je kunt kiezen en hoe sneller je verbinding vaak is. Gebruiksgemak: Zorg dat de VPN software makkelijk te gebruiken is. Sommige apps zijn super ingewikkeld en dat is niet nodig. Prijs: Kijk wat je er voor over hebt. Er zijn gratis VPN’s, maar vaak zijn die minder betrouwbaar. Veel betaalde diensten hebben ook een geld-terug-garantie, zodat je het eerst kunt uitproberen. Support: Een goede klantenservice is belangrijk. Als er iets mis is, wil je snel geholpen worden. Hopelijk helpt dit je een beetje verder! Als je specifieke namen wilt weten, laat maar horen. Gebruiker: Kevin_Rocks Dank Bas, dat is echt nuttige info! Ik had geen idee waar ik eigenlijk op moest letten. Heb je toevallig tips voor een betaalbare optie? Expert: Bas_de_VPN_Guru Zeker, Kevin! Sommige populaire en betaalbare opties zijn NordVPN en Surfshark. Ze bieden meestal goede deals en je krijgt vaak een korting als je voor een langer abonnement kiest. Beide zijn gebruiksvriendelijk en hebben sterke beveiliging. Gebruiker: LindaTinker Tof, handig om te weten! Maar hoe zit het met die gratis VPN’s? Zijn ze echt zo slecht? Expert: Bas_de_VPN_Guru Ja, gratis VPN’s lijken aantrekkelijk, maar vaak hebben ze veel beperkingen en kunnen ze je gegevens verkopen. Het is meestal veiliger om te investeren in een betaalde service. Je krijgt meer functies en betere beveiliging. Gebruiker: Joris82 Ik gebruik al een tijdje ExpressVPN en ben er superblij mee! Zoveel servers, en de snelheid is echt top. Maar hij is wel wat duurder. Gebruiker: Janneke88 Thanks allemaal voor de tips! Wat is eigenlijk het grootste risico bij het gebruik van een VPN? Expert: Bas_de_VPN_Guru Goede vraag, Janneke. Het grootste risico is als je een onbetrouwbare VPN kiest. Je kunt je gegevens in gevaar brengen. Kies altijd voor een gerenommeerde aanbieder met goede reviews. Gebruiker: Yasmine_10 Bas, ik heb gehoord dat sommige VPN’s niet werken met streamingdiensten… Klopt dat? Expert: Bas_de_VPN_Guru Ja, dat klopt! Sommige streamingdiensten blokkeren VPN’s. Het is goed om te controleren of de VPN die je overweegt werkt met de diensten die jij gebruikt, zoals Netflix of Disney+. Gebruiker: Rickster Leuk dat jullie dit bespreken! Ik ben zelf aan het kijken naar CyberGhost. Iemand ervaring daar mee? Gebruiker: LindaTinker Ik heb CyberGhost geprobeerd, en het is oké, maar ik merkte dat de snelheid soms wat laat te wensen over. Maar dat kan ook aan mijn internet liggen! Gebruiker: Joris82 Altijd handig om te weten dat je moet kijken naar de servers en snelheid. Heb nog nooit zo goed hierover nagedacht. Bedankt Bas! Gebruiker: Kevin_Rocks Ja, thanks Bas! Jullie hebben me echt geholpen. Ik denk dat ik maar eens ga vergelijken. Gebruiker: Janneke88 Super, bedankt voor alle reacties! Ik ga snel een paar VPN’s uitproberen. Tot de volgende! Dat was de discussie! Hopelijk heb je wat geleerd over het kiezen van een VPN. Lees het volledige bericht hier
  • Recente prestatie

• kjpro heeft zojuist een badge verdient
      6 jaar actief
  • Recente actieve topics

• Populaire bijdragers

Deze week heeft niemand nog waardering gekregen.

• Willekeurige films

• Willekeurige link

• Nieuwe aanmaken...