Jump to content

Nieuwe desktop aanschaffen 500 - 800 euro

Recommended Posts

Ik zoek een mooie pakket voor een pc, maar ik zou hem wel graag in elkaar willen zetten.

Het zou mooi zijn als jullie een leuke sammenstelling kunnen met jullie expertise. ^_^

Wat is uw budget?

500-800

Welk doel heeft u met uw pc?

Gamen (die een jaar of 3-4 meegaat)

Heeft u verder specifieke eisen?

Mooie kast (bijv. coolermaster) goedkoper mag ook xD

Intel i5/i7 2de/3de generatie procesor

Nvidia videokaart (of ATI - liever niet)

Wilt u uw pc laten assembleren of zelf in elkaar zetten?

Zelf in elkaar zetten.

Randapparatuur

Muis - +-50 euro

Toetsenbord - +-50 euro

Overige vragen

- Maakt u gebruik van draadloos netwerk?

Nee

- Gaat u overclocken?

Nee

Edited by marcelvn
  • Replies 8
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Iemand nog intresse om eventjes een samenstelling te maken, anders vraag ik fftjes op tweakers

Als je naar de best buy kijkt van Tweakers.net kom je al ver. http://tweakers.net/reviews/2719/4/tweakers-punt-net-best-buy-guide-editie-september-2012-mainstream-gamesysteem.html Wat je kan doen is d

i7 is onhaalbaar en bij gamen onnodig. De nieuwe i5-serie is prima. De keuze voor nVidia snap ik niet per se, ATI is van hetzelfde niveau. Je limiteert je keuze met de helft, da's zonde. Gezien je eisen zullen we wel rond een euro of 800 uit gaan komen, maar daarmee vertel ik denk ik niets nieuws. ;)

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk

i7 is onhaalbaar en bij gamen onnodig. De nieuwe i5-serie is prima. De keuze voor nVidia snap ik niet per se, ATI is van hetzelfde niveau. Je limiteert je keuze met de helft, da's zonde. Gezien je eisen zullen we wel rond een euro of 800 uit gaan komen, maar daarmee vertel ik denk ik niets nieuws. ;)

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk

Het gaat me niet zo om het niveau van de video kaart, maar een combinatie van costumer support, garantie regeling en firmware updates.

Ik en heb op meerdere aspecten slechte ervaringen met ATI video kaarten.

Maar als jullie denken dat het stukken beter kan met ATI kaart, dan zal ik dat alternatief graag willen zien.

Een i5 is natuurlijk geen probleem en zal ook in de samenstelling mogen maar, het heeft te maken dat er ook video en 3d beelden op gedenderd moeten worden.

Edited by marcelvn

Iemand nog intresse om eventjes een samenstelling te maken, anders vraag ik fftjes op tweakers :P

• Like 1

Nou, waar zit je behuizing?

Ik was nog opzoek naar een mooie behuizing, heb samenstelling ondertussen veranderd. Ik post hem wel wanneer ik er zeker van ben.

Iemand nog intresse om eventjes een samenstelling te maken, anders vraag ik fftjes op tweakers :P

Haha tweakerss!! Voordat je daar eindelijk geholpen word, de site is op zich handig maar de forum en community echt echt ontoegangelijk tenminste voor mij.

Als je naar de best buy kijkt van Tweakers.net kom je al ver.

http://tweakers.net/reviews/2719/4/tweakers-punt-net-best-buy-guide-editie-september-2012-mainstream-gamesysteem.html

Wat je kan doen is de SSD eruit halen, dit gaat je €90 besparen.

Ik zal later even de samenstelling op azerty posten

Edited by Farid.
  • Like 1

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Similar Content

• By Duken
      :kiss: De bedoeling van dit topic is het showen van nieuwe aankopen. Om te kunnen showen is het eigenlijk min of meer verplicht om er foto\'s bij te posten, eventuele prijzen en specificaties zijn natuurlijk altijd erg interessant! :kiss:
    • By sjako
      Hoi,
      Ik wil een gebruikte desktop aanschaffen en deze, indien nodig wat sneller laten maken. Ik heb echter totaal geen benul van wat nu voor mij het beste geschikt is. Ik wil in ieder geval geen traag geval maar een supersnel is ook weer niet nodig.     Ik ga hem gebruiken voor internetbankieren, belastingaangifte, surfen op het internet, downloaden, Films ondertitelen, Facebook. Foto's bewerken. Ik ga er Niet op gamen. De computer zal ongeveer daaglijks 12 uur aanstaan.
      Omdat ik al zei totaal geen verstand te hebben wat wat betekent, zoals MHZ GHZ Ram geheugen HDD enz. weet ik dus niet wat voor mij de beste keuze is. Wel heb ik graag een harde schijf waar minimaal 150 GB in opgeslagen kan worden.
    • By nanders
      Unlocker kan niet verwijderen een pictogram van mijn desktop.
      In Register
      "HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\explorer\Desktop\NameSpace\”
      staan minder sleutels dan pictogrammen op mijn desktop (?)

Mijn vraag : waar kan ik vinden welke sleutel behoort bij welke pictogram ?
    • By jelmer11
      Hallo,
      Ik ben aan het kijken voor een nieuwe computer. Ik heb geen verstand van het in elkaar zetten van een computer, dus ik wil een kant-en-klare computer kopen. Ik heb hier nog wel een monitor, toetsenbord en muis, dus alleen een desktop is voldoende.
      Ik ben geen gamer en hoef dus ook niet het nieuwste van het nieuwste en het beste van het beste.
      Ik wil misschien wel een keer een spelletje er op spelen, maar dit hoeft ook allemaal niet in de hoogste resolutie.
      Ik wil de pc wel gaan gebruik om af en toe een video of een fotootje te bewerken, maar ook dit is puur hobby en dus ook niet met de zwaarste programma's.
      Ik ben zelf al een tijdje op zoek geweest. Ik heb er niet zo veel verstand van, maar van wat ik op internet gevonden heb zat ik zelf aan een computer met een intel core i5 processor te denken.
      Vervolgens ben ik een beetje gaan zoeken naar een redelijke videokaart en ik kwam zelf uit op de GeForce® GTX750Ti.
      In iedergeval ben ik uiteindelijk bij deze pc terecht gekomen:
      MP Premium Power i5-4460 GTX750TI
      Specificaties:

Optische Drive: DVD
      Processor: Intel® Core™ i5-4460 3.2 GHz quad-core
      Geheugen: 8 GB DDR3
      Opslag: 1TB HDD + 8GB CacheSSD
      Grafischekaart: NVIDIA® GeForce® GTX750Ti - 2GB

De specificaties zijn dus niet zo heel uitgebreid.
      Mijn vraag is dus of dit een beetje een goede keus is. Mijn budget zou ik zeker niet hoger willen hebben en als er iets vergelijkbaars is liever zelfs wat lager. Is dit voor het budget van dus maximaal 700 euro het beste wat je kan krijgen. Of kan ik voor minder geld ook al een gelijkwaardige pc krijgen?
      Nogmaals, ik heb er dus niet zo veel verstand van dus ik zou graag jullie advies willen hebben wat voor een computer ik dus ongeveer nodig heb.
      Mvg,
      Jelmer

• Who's Online   0 Members, 0 Anonymous, 157 Guests (See full list)

There are no registered users currently online

• Create New...