Jump to content

Wii U: Algemeen. informatie en discussie topic

Recommended Posts

Ik heb net Live meegekeken naar de pers conferentie van Nintendo over de Wii U.

De release datum is geworden : 30 November in Europa.

Wij zijn zelfs de eerste die 'm gaan krijgen.

De prijs mogen de winkels zelf verzinnen.

Ik denk dat concurentie een hele groote rol gaat spelen.

Bij bol.com is de prijs:

witte editie 8 GB Wii U: 300 Euro

bij de witte krijg je: De witte wii u

De witte wii pad

Sensor voor wii pad

Geen game.........

zwarte editie 32GB Wii U : 350 Euro

bij de zwarte krijg je: Alles in het zwart.

Wii sensor balk

Oplader wii U pad

Premium Network krijg je: Dat houd in als je Eshop games koopt , krijg je na 500 punten steeds 10 % korting en

je kan de punten opbouwen voor veel extra's.

En natuurlijk de Game Nintendo Land

en nog een paar extra's

Het is zeker de 50 euro meer waard.

bij de witte zit geen wii u pad oplader..... Disappointment :(

Ik ga zeker 1 bestellen.

voor mij de voorkeur de premium editie te nemen.

Wees niet bang er komt ook nog een Nintendo wii U met zombie U.

Er komen veel combo packs :D

Nog meer informatie vraag het maar :D

Edited by DukeNPDA
  • Like 1

• Replies 36
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Ik heb net Live meegekeken naar de pers conferentie van Nintendo over de Wii U. De release datum is geworden : 30 November in Europa. Wij zijn zelfs de eerste die 'm gaan krijgen. De prijs mogen de

Was ik ook all van plan, maar we kunnen allebei verschillen van eigen mening , we zullen het wel zien. Zombymario gaat met mij mee als VIP, Ik neem verslag op , en ga een korte interview houden met ni

Ik heb zelf meer een kleine reviewtje gemaakt van Firstlook zelf, aangezien er ook meer was dan de WiiU : Fistlook was leuk. Wij hadden VIP kaarten en waren er ongeveer rond 10:45. Toen we binnenkwa

Die zombi u spreekt mij erg aan. Gameplay en trailers smaken echt naar meer. De prijs valt mij trouwens erg mee voor de Wii u. Hoop voor Nintendo dat ze weer een klapper maken. :)

Ik wil wel iets meer weten over de super smash bros die ze onthuld hebben in 2011 op de E3.....

Maar we komen zelf nog wel achter de informatie.

Nu hopen dat het snel November is.

Eerst naar de firstllook en de Wii U testen ik maak vast wel een review :D

Onderwerp vastgeprikt, maar ik hoop wel op een mooiere opening post (plaatjes, opmaak).

On: ik ga zelf denk ik voor de ZombiU editie ;)

Ik ben naar gamemania geweest, de zombie U editie word aardig duur.

Rond de 400 euro.

Ik ga voor de deluxe editie.

heb nog wat aardig games die ik kan ruilen voor andere games voor de wii U , bij de gamemania.

Daarmee koop ik alles in die ik leuk vind :D

Aan de ene kant slecht nieuws......

In Amerika is ie overal uitverkocht , er kan niet meer ge-pre ordered worden.

in europa grotendeels het all voor een grote deel uitverkocht.

in NL ieder geval nog helemaal nog niet.

je kan bij deze nog alleen pre orderen, de andere winkels hebben nog geen prijs:

Bol.com : 300 of 350 euro

Gamezvilla: 300 of 350 euro

Nedgame: 310 of 360 euro de duurste van allemaal.

De rest moet nog komen.

Ik ga 'm ieder geval wel snel pre-orderen voordat ie uitverkocht is en moet wachten 1 of 2 maanden zoals bij mijm et de Wii........

Was ik ook all van plan, maar we kunnen allebei verschillen van eigen mening , we zullen het wel zien.

Zombymario gaat met mij mee als VIP, Ik neem verslag op , en ga een korte interview houden met nintendo.

Heb ze een mail gestuurd en kreeg antwoord.

• Like 1

Is die speelbaar op Firstlook?!

Mooizo, ben benieuwd, vind het tot nu toe maar niks.

Ben zelf op FL dusja :P

Jazeker dat ie speelbaar is op firstlook.

hier is de tekst van de site:

Gisteren maakte Nintendo de Europese releasedatum (30 november) van de Wii U bekend, vandaag melden ze Nederland dat de nieuwe console speelbaar is op Firstlook. Hét game-evenement van Nederland heeft daarmee een ongehoord spectaculaire primeur te pakken. Bezoekers van Firstlook kunnen straks namelijk als een van de eerste consumenten ter wereld op de stand van Nintendo aan de slag met de nieuwe console en zelf ervaren wat voor nieuwe mogelijkheden het spelen met de Wii U GamePad brengt.

Firstlook 2012 wordt dus een steeds groter feest. En er komt nog veel meer bij!

IK BEN SUPER BLIJ :D

Ik krijg vandaag nog meer informatie.

Ik laat het zo snel mogelijk horen.

De prijs van gamemania krijg ik vandaag misschien te horen, die gaat lager zitten dan de anderen hebben ze gezegd tegen me , maar hoe en wat dat krijg ik nog te horen.

Bij mij kriebelt die Wii u ook. Net wat trailers gekeken.... Wat een cool ding.

Als jullie een mooie review maken vanuit 1st look kunnen we dit ook op de voorpagina van duken.nl zetten ^_^

Verstuurd van mijn HTC One X met Tapatalk

Deze verkoopt de Wii U goedkoop.

Maar is het te vetrouwen kent iemand deze site?

http://www.expansys.nl/s.aspx?search=wii%20u Sorry als er geen link mag komen op deze tread?

maar wou het effe vragen als iemand deze site kent en als het vetrouwlijk is?

Edited by geraldo13

Links mag je natuurlijk zonder problemen plaatsen.

Ik ken die webshop helaas niet.

Verstuurd van mijn HTC One X met Tapatalk

Misschien :P

Ik ben met wat vrienden dus ik weet niet of ik naar die 'minimeeting' ga :P

@ geraldo13 en Zomby, als jullie een leuke preview kunnen schrijven met een paar foto's dan kunnen we dat plaatsen op de voorpagina. Dan hebben we een product review van de Wii U :)

@ geraldo13 en Zomby, als jullie een leuke preview kunnen schrijven met een paar foto's dan kunnen we dat plaatsen op de voorpagina. Dan hebben we een product review van de Wii U :)

Ik zal kijken wat ik kan doen ;)

• 3 weeks later...

Aan de ene kant heb ik goed nieuws aan de andere kant slecht nieuws.

Ik heb vandaag de prijzen binnen gekregen van de game mania over de wii U.

Ze zijn het aller goedkoopste tot nu toe :D

Wii U wit 8 GB: 279 Euro

Wii U zwart 32 GB: 326 Euro

Wii U Zwart zombi U pack: 364 Euro

Hellaas zijn ze allemaal uitverkocht, Je kan wel ieder geval pre-orderen voor de volgende lading :D

Ik heb 'm als eerste ge-pre ordered. Stond boven aan de lijst, ik heb zelf de premium genomen 32 GB voor 324 Euro.

Ik hoop dat jullie blij zijn met deze informatie :D

• Duken unpinned this topic

Advertorial - Geplaatst 21 uur geleden

Vergeten jullie de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem. Een vereiste tegenwoordig.... Gelukkig hebben we een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/handige-tips/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Similar Content

• By Monkie
      Nintendo wordt opnieuw aangeklaagd wegens de welbekende Joy-Con drift. De Canadese firma Lambert Avocat Inc. heeft een aanklacht ingediend tegen het Japanse bedrijf (via Eurogamer). 
      De firma wil een compensatie krijgen voor alle consumenten uit de hoofdstad Quebec die een Nintendo Switch of Switch Lite hebben gekocht, evenals Joy-Cons en Nintendo Switch Pro-controllers. Het bedrijf is van mening dat de Joy-Cons een "verborgen defect" hebben en niet voldoen aan de normen van de Canadese consumentenbeschermingswet.
      Lambert Avocat Inc. zegt dat een klant in november 2017 een Nintendo Switch kocht en na elf maanden gebruik merkte dat haar linker Joy-Con defect was. Haar personage zou in een richting bewegen zonder haar toedoen. Het is een probleem dat bekend staat als de Joy-Con drift. 
      De klant van Lambert Avocat Inc. nam vervolgens contact op met Nintendo, die de defecte Joy-Con repareerde, maar de rechter Joy-Con, een tweede paar Joy-Cons en nog een Nintendo Switch-controller kregen met hetzelfde probleem te maken.
      Het driften van de controllers van de Nintendo Switch zorgen al jaren voor veel ophef. Tot heden heeft het bedrijf uit Japan weinig ondernomen om deze drift tegen te gaan of om klanten tegemoet te komen. Ook in Nederland, België en andere Europese landen worden klachten over de Joy Con drift verzameld door consumentenorganisaties.
    • By William
      Nintendo heeft een overeenkomst gesloten met Uberchips.com, een online winkel die het heeft aangeklaagd wegens het aanbieden van Team-Xecuter's Switch-hacks en chips. Uberchips.com uit Ohio en zijn operator gingen akkoord met een vonnis van $ 2 miljoen. De toestemmingsovereenkomst, die nog moet worden ondertekend door de rechter, vereist ook dat de winkel alle resterende voorraad vernietigt.
      Nintendo doet er alles aan om te voorkomen dat het publiek illegale games op de Switch-console speelt. Hun grootste tegenstander is de beruchte hackgroep Team-Xecuter, die verschillende 'jailbreak'-hacks voor de gameconsole heeft uitgebracht. Na het kraken van de oorspronkelijke technische bescherming van Switch in 2018, heeft Team-Xecuter dit jaar een nieuwe reeks producten uitgebracht. Deze SX Core- en SX Lite-chips werken op alle Switch classic- en Lite-consoles, terwijl eerdere 'hacks' beperkt waren tot een subset van apparaten.
      Nintendo klaagt Uberchips.com aan
      Omdat de pogingen van Nintendo om direct na Team-Xecuter te gaan mislukken, richtte het gamesbedrijf zich op verschillende winkels die deze nieuwe hacks te koop aanboden. Ze omvatten Uberchips.com, dat wordt beheerd door Tom Dilts Jr., inwoner van Ohio.
      Kort nadat de rechtszaak was aangespannen, ging Uberchips offline, maar de rechtszaak verdween niet. De eigenaar van Uberchips besefte dit en in juni reageerde hij via zijn advocaat voor de rechtbank en ontkende vrijwel alle beschuldigingen.
      Na deze eerste reactie werd het stil, althans in de rechtbank. Achter de schermen kwamen beide partijen echter samen om te kijken of er een manier was om de kwestie op te lossen. Deze week bereikten ze een akkoord.
      Uberchips gaat akkoord om $ 2 miljoen te betalen
      In een gezamenlijke aanvraag hebben Nintendo en de Uberchips-operator een voorgenomen eindvonnis en een permanent bevel ingediend. Zoals verwacht is het Dilts in de toekomst verboden Team-Xecuter-chips of soortgelijke apparaten te verkopen. Daarnaast is er ook een forse schadevergoeding van $ 2 miljoen.
      "Eiser krijgt hierbij een vonnis toegewezen tegen alle beklaagden, gezamenlijk en hoofdelijk, voor een bedrag van US $ 2.000.000,00", luidt het voorgestelde vonnis, eraan toevoegend dat beide partijen hun eigen juridische kosten zullen dekken.

Het is niet ongebruikelijk dat de nederzettingen op papier hoger zijn dan ze in werkelijkheid zijn. Of dat hier het geval is, kunnen we niet zeggen, maar gezien de omvang van de onderscheiding is het zeker mogelijk.
      Permanent bevel
      Het permanente verbod dat beide partijen zijn overeengekomen, verbiedt de exploitant van de site om te handelen in apparaten voor omzeiling, waaronder SX Pro, SX Core en SX Lite. Op een andere manier inbreuk maken op de auteursrechten van Nintendo is ook geen optie en alle resterende voorraad moet worden vernietigd.
      "De rechtbank beveelt verder [...] de inbeslagname, inbeslagname en / of vernietiging van alle Circumvention Devices, alle kopieën van SX OS, en al het andere elektronische materiaal of fysieke apparaten binnen de bewaring, het bezit of de controle van de gedaagden .." voorgestelde order luidt.
      Ten slotte kan Dilts de Uberchips Facebook-groep of enige vorm van gerelateerde sociale media niet langer onderhouden en moet het de domeinnaam Uberchips.com aan Nintendo overhandigen.
      Het voorgestelde vonnis moet nog worden ondertekend door de rechtbank. Aangezien het echter met instemming van beide partijen is ingediend, zou dat niet echt een probleem moeten zijn. Na ondertekening zal de zaak effectief eindigen.
      Rechtszaak tegen acht andere winkels loopt nog
      Uberchips was de enige bekende exploitant van de 'Team-Xecuter'-winkels waar Nintendo naar op zoek was. Een aparte zaak, aangespannen tegen acht vermoedelijk buitenlandse site-exploitanten, loopt nog.
      In dat geval heeft de gamegigant de eigenaren tot dusver niet kunnen achterhalen. Om deze reden heeft het onlangs om een permanent verbod gevraagd, zodat het domeinregistreerders en hostingbedrijven kan vragen om ze te sluiten.
      Team-Xecuter is geen partij in een van deze rechtszaken, maar ontkent dat het een "piraterij" -groep is die hulpmiddelen voor piraterij produceert. In plaats daarvan beschuldigde het Nintendo van censuur, monopolistische controle en juridische angstaanjagende tactieken .
    • By William
      Team-Xecuter is een groep die hardware- en softwareoplossingen biedt waarmee mensen gedownloade games kunnen installeren en spelen op Nintendo-consoles, waaronder de Switch. Nintendo achtervolgt de groep al lang, maar wil nu een permanent verbod om de Switch Piracy Hack- winkels te sluiten .
      In 2018 slaagden ze erin om de originele technische beveiligingen van de Switch te doorbreken, en dit jaar keerden ze terug naar de lading met nieuwe producten, de SX Core- en SX Lite-chips, die werken op alle Switch Classic- en Lite-consoles.
      Nintendo heeft bij verschillende gelegenheden geprobeerd hen te stoppen, in feite heeft onlangs twee rechtszaken aangespannen in de Verenigde Staten, een tegen de Uberchips-provider en een andere tegen een groep onbekende operators die verschillende winkels runnen.
      Hoewel sommige websites van de beklaagden al zijn verdwenen, meent Nintendo dat velen gewoon zaken zijn blijven doen met nieuwe domeinnamen.
      Een paar dagen geleden, diende Nintendo een verzoekschrift in bij een federale rechtbank in Seattle, Washington, om een verstekvonnis uit te vaardigen met een permanent bevel. Het eist geen geldelijke schadevergoeding van de beklaagden, het wil een permanent gerechtelijk bevel dat de winkeliers verplicht om elke inbreukmakende activiteit stop te zetten en hun domeinnamen over te dragen. Aangezien een dergelijk bevel ook kan worden genegeerd, moet het bevel ook van toepassing zijn op diensten van derden, waaronder registrars en domeinregistreerders, om met deze sites te werken.
      Het voorgestelde rechterlijk bevel heeft ook betrekking op "eventuele opvolgersites", diensten zoals Skype, Discord of Facebook, evenals online marktplaatsen, waaronder AliExpress.
      Team-Xecuter verdedigt zichzelf door Nintendo te beschuldigen van censuur, monopoliecontrole en juridische schriktactieken.
      Er komt nog een reactie van de rechter, hoewel alles erop wijst dat het niet de laatste stap zal zijn die beide partijen zullen zetten.
    • By jeffkuh
      Hallo allemaal,
      Weet iemand of het mogelijk is om een softmod over een wii u te gooien? Zodat ik spellen via een externe harddisk kan spelen. En heeft iemand hier een NL handleiding voor?
      Is het dan ook mogelijk om de emulator van de Wii (die automatisch in de Wii U zit) ook om te bouwen zodat ik net als eerst spellen van de wii via Harddisk kan spelen.

• Who was online  3 Users were Online in the last 2 hours

• Create New...